Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:11:11

LOGOUT.hu

Témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2751) Nosam válasza duvi (#2750) üzenetére


Nosam
aktív tag

Beálltak már erre a 6 órára (angol idő szerint), de jövő héten az óraállítás miatt akkor már 7 órakor lesz, vagyis nálunk este nyolc.

(#2752) Nosam


Nosam
aktív tag

Ez milyen hajó ez srácok?

[ Szerkesztve ]

(#2753) Rakamaz válasza duvi (#2750) üzenetére


Rakamaz
tag

Jajjaj! :D
- Interdiction
- Mining

Nosam: Ez meg mi? Dropship?

[ Szerkesztve ]

(#2754) duvi válasza Nosam (#2752) üzenetére


duvi
nagyúr

Csak tipp, de talán bányászhajó? Ha már ezzel demonstrálják a bányászatot...

(#2753) Rakamaz
Interdiction ... Na ez durva lesz! Innentől sehol nem leszünk biztonságban :DDD
Neked lesz igazad a hajóval kapcsolatban :K . A kép nevében benne van, hogy Dropship.

[ Szerkesztve ]

(#2755) Nosam válasza duvi (#2754) üzenetére


Nosam
aktív tag

Marha jó lett ez is, de az IC is nagyon kívánatos.

Meg azt nézem ezen a képen, hogy a laser fegyverek mostantól hagynak majd izzó nyomokat a hajón, fasza lenne!

(#2756) duvi válasza Nosam (#2755) üzenetére


duvi
nagyúr

Ráadásul sanszos, hogy az Imperial Courie képe tegnap készült, ingame repülés közben: "ScreenShot_2014-10-23_13-06-12.jpg"
Ezek szerint eléggé előrehaladott állapotban van ez a hajó is...

[ Szerkesztve ]

(#2757) Nosam válasza duvi (#2756) üzenetére


Nosam
aktív tag

Tuti benne lesz a béta3-ban, viszont nem tudni, hogy lesz e megint full reset. Bár annyi pénzem úgy sincs, hogy egy IC-t vegyek, szerintem horror ára lesz. :D Igazából a rendszer bővítésnek is, hogy B3-ban már vagy 2500 naprendszer lesz, nincs sok jelentősége. Kíváncsi vagyok még mik lesznek, mert nyilván nem férne bele minden egy hírlevélbe. :DDD

Rakamaz: Ez az interdiction dolog nem világos így hirtelen számomra, hogy mi akar ez lenni, mik azok a kék meg piros valamik. :U

[ Szerkesztve ]

(#2758) duvi válasza Nosam (#2757) üzenetére


duvi
nagyúr

Az interdiction amikor kirántanak SC-ből. A linkelt képnek az az érdekessége, hogy ezt egy játékos hajó szemszögéből mutatják be. Ergo bekerül a játékba az interdiction lehetősége számunkra is :D A képen épp egy Sidewinder van betargetelve. Az a piros jelölés középen. Kétoldalt pedig a folyamatcsík látszik szerintem. Ez is olyan lesz mint a scannelés. Rajta kell tartani a célon, amíg le nem fut a teljes folyamat. Most látom, hogy egy Imperial Courier a befogó gép!!! Radar mellett látszik a körvonala.

[ Szerkesztve ]

(#2759) Rakamaz válasza Nosam (#2757) üzenetére


Rakamaz
tag

Találgatás: úgy nézz ki egy mini játék lesz, hogy adott pozícióban tartsd az ellent sikeres a kirántáshoz. Hasonlóan mint a Kill Warrant Scanner. Akkor is megpróbálnak elmenekülni az NPC-k. Kíváncsi leszek, hogy ilyen esetben nekiszáguldanak-e egy napnak vagy bolygónak? :)

A newsletter végén a 33 másodperces dokkolásnál érdekes exploit-ra jött rá a fickó. Manuálisan kikapcsolt thrusterekkel nem lassul le a hajó a Boost speed felvétele után. Fenomenális! :)
link

[ Szerkesztve ]

(#2760) Terrorista válasza duvi (#2758) üzenetére


Terrorista
senior tag

Szuper! A ringek és beltek megtelelnek ártalmatlan bányászokkal, az én számlám meg sok-sok credittel. Azt még nem döntöttem el, hogy önjelölt bíróként fejvadászom, vagy aljas kalózkodással és zsarolással fogok creditre szert tenni. :D

(#2761) _Kondor_ válasza Nosam (#2757) üzenetére


_Kondor_
tag

Ezek szerint nem lesz full reset, az én értelmezésemben a lényeg: az ingóságaid(hajó, felszerelés) ellenértékét megkapod béta 3ban, kredit formájában.

(#2762) _Kondor_ válasza Rakamaz (#2759) üzenetére


_Kondor_
tag

Igen, próbáltam én is, miután láttam a videót, egy trükkje azért van: a gázt teljesen el kell venni, különben az assist off és a kikapcsolt thruster ellenére is lassul a hajó. Ebből is látszik, hogy beteg ez a rendszer, kérjük vissza a béta 1 repülési modelljét! Az sokkal jobb volt.

(#2763) _Kondor_


_Kondor_
tag

Jut eszembe, elkezdtük feltöltögetni az elkészült hírlevél fordításokat. Elvileg lesz mindegyikről max 1-2 napos csúszással.

Elite: Dangerous Hírlevelek Magyarul

(#2764) _Kondor_ válasza duvi (#2758) üzenetére


_Kondor_
tag

És látszik a modul neve is:

:C :C :C

(#2765) Nosam válasza _Kondor_ (#2761) üzenetére


Nosam
aktív tag

Ezt már a múltkor is eljátszotta a Michael, akkor kategorikusan ki lett jelentve, hogy nem lesz majd csak gammánál. Aztán a béta2 napjának reggel a Michael kitalálta, hogy legyen teljes reset... Szóval amit ő mond ilyen téren abban én már nem bízom.

(#2766) Rakamaz válasza Nosam (#2765) üzenetére


Rakamaz
tag

Nem magától döntött így, megkérdezték a játékosakat is. ;]
link
Persze most is lehetnek meglepetések, de kétlem hogy kétszer elkövetnék ugyanazt a hibát.

[ Szerkesztve ]

(#2767) Nosam


Nosam
aktív tag

Tudjátok min gondolkodok már egy ideje, főleg az interstellart látva, hogy vajon a fekete lyukba bele lehet majd szállni? Menő lenne ha igen, és valahol random dobna ki az galaxis bármely pontján. :DDD

(#2768) Terrorista válasza Nosam (#2767) üzenetére


Terrorista
senior tag

Részecskékre lebontva... :)

Ami így működne, az a féreglyuk. Egyébként lehetne üstökös, nagyobb aszteroida is némely rendszerben. Nem csak annyiból áll az űr, hogy csillag és bolygók.

[ Szerkesztve ]

(#2769) Nosam válasza Terrorista (#2768) üzenetére


Nosam
aktív tag

Lesznek üstökösök... Minden olyan jelenség benne lesz, ami a naprendszerben előfordul... ;) Pl itt az orrery view-on látszik is az aszteroida mező... Ezt a nézeted várom már nagyon de sajnos ahogy olvastam csak a véglegesben teszik elérhetővé, katt a képre:

[ Szerkesztve ]

(#2770) Viper26 válasza _Kondor_ (#2762) üzenetére


Viper26
nagyúr

Ezt mondjuk sikerült jól elb@szni. :(

iPhone 14 | FR955

(#2771) Diopapa


Diopapa
addikt

Mire a beta2-es csillagok / útvonalaik java bekerül az EDInfo-ba, megint bővül a bubi.. :((( :DDD

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#2772) duvi válasza Diopapa (#2771) üzenetére


duvi
nagyúr

Ráadásul az ötszörösére :Y És ez még így is csak egy porszem a véglegeshez képest. Persze minél többen visszük fel az adatokat, annál hamarabb készül el az adatbázis. Ez mindenkinek jól jönne. Útvonal tervezés, új hajók beszerzése, piacok árukészletei és aktuális árai, profit kalkulátor...

(#2773) Terrorista válasza duvi (#2772) üzenetére


Terrorista
senior tag

Legyünk realisták.

Véleményem szerint ezt egy kis közösség nem tudja megoldani. Annyira nagy a játékbeli űr, hogy képtelenség minden adatot naprakészen nyilvántartani. Az útvonalat még csak-csak, de akkor abból állna a játék, hogy az ember adatokat rögzítene, folyamatosan...

Ha egy fix méretű bubi lenne a játéktér, akkor működhetne a dolog. De ebben a formában, amikor 2-3 napig utazol és még mindig abban a spirálban vagy amiben kezdünk, semmi értelme. Gondolom senki nem akar egy buborékban játszani.

Minden tiszteletem Diopapáé és azoké akik foglalkoztak a programmal ( :R ), de szerintem szélmalomharcot vívtok. Az útvonalterv jó ötlet, de szerintem ezt megcsinálják Brabenék is.

(#2774) Diopapa válasza Terrorista (#2773) üzenetére


Diopapa
addikt

Kb 5 percet vesz el max pl az útvonal rögzítése egy rendszerben és baromi hasznos tud lenni, főleg az elején, amikor kicsi az ugrótávod. No és persze csak 1x kell megcsinálni. A piac adatokban meg igazad is lehetne, de pl ha pl grindelni akarod a creditet kereskedelemből, és egy 15ly-es körzetben van csak rögzítve, akkor is nagyon nagy segítség. Egyébként pedig meggyőződésem, hogy nem fog így maradni a kereskedelem, az árak nem fognak ennyire ugrálni, akkor pedig egy több hetes ár is nagy segítség lehet, arról nem beszélve, hogy pár kattintással meg tudod keresni, hogy hol lehet az általad vágyott hajót venni. A kezdő Sidewinderrel amúgy sem nagyon lehet elmenni a kezdőhely környékéről, mert túl nagyok a távok a csillagok között. Ennél gyorsabban meg sosem találod meg az optimális útvonalat:

btw jelenleg 467 naprendszerhez 3050 távolság van rögzítve ;)

[ Szerkesztve ]

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#2775) Terrorista válasza Diopapa (#2774) üzenetére


Terrorista
senior tag

Kb 5 percet vesz el max pl az útvonal rögzítése egy rendszerben és baromi hasznos tud lenni, főleg az elején, amikor kicsi az ugrótávod. No és persze csak 1x kell megcsinálni.

Ez igaz, de pár óra játékkal (csak bounty és némi kis mennyiségű szállítással) összejön egy Cobra normális hajtóművel, úgy hogy Eranin és 1-2 jumpos környékén ingázol, vagy egy nav beaconnél rattingolsz.

Az árak lehet nem fognak ugrálni, de a készlet biztos. Kíváncsi leszek ki fog majd olyan rendszerekbe szállítani aminek a mérete több százezer vagy akár 1 millió LS. Lutrira senki. :)

5 perc 1 rendszerre. Amint kilépsz a jelenlegi bubiból exponenciálisan nőnek a bejárható rendszerek. Sok 5 perc lesz az mire mondjuk az első 100 jumpos túrádat rögzíted. :)

Statikus marad az egész, mert azt nem tudod megoldani, hogy egy nagyobb ugrótávolságú hajónak olyan útvonalat tervezzen ami pl. megoldható 10 jump-ból az ajánlott 15 helyett. Ez időben és üzemanyagban sem mindegy. Ahhoz újra be kellene járni a gráfot azzal a hajóval is és az újabb megjelenő rendszereket is rögzíteni.

A legjobb az lenne, hogy ezek mind benne lennének a játékban. :)

[ Szerkesztve ]

(#2776) Terrorista


Terrorista
senior tag

Az új elfogó hajó az most Imperial vagy Empire Courier lesz? Ezen a képen az Empire-ra hasonlít. Vagy a kettő ugyanaz? :F

Remélem a hajó tulajdonságait tekintve egy Viper és Cobra keverék lesz. Viper mozgékonysággal és Cobra tűzerejével keresztezve. ;]

[ Szerkesztve ]

(#2777) Diopapa válasza Terrorista (#2775) üzenetére


Diopapa
addikt

Pedig pontosan így működik. Ahány fényéves ugrótávot állítasz be, ahhoz tervezi az útvonalat. ;) Egyébként sem útvonalakat rögzít az ember, hanem a szomszédos rendszerek távolságát.

Az előző példánál maradva, ha nem 12 hanem 15,5 LY-et állítok be:

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#2778) Terrorista válasza Diopapa (#2777) üzenetére


Terrorista
senior tag

Igen ezt értem, és gondoltam, hogy így működik. De nem erre gondoltam.

Egyébként sem útvonalakat rögzít az ember, hanem a szomszédos rendszerek távolságát.

Mihez viszonyítva rögzíted a távolságot?

Beraktam offba mert már ez oda való. :)

[ Szerkesztve ]

(#2779) duvi válasza Terrorista (#2778) üzenetére


duvi
nagyúr

Az adott rendszerek egymáshoz viszonyított távolságait rögzítjük. Az A-ból B-be való utazást Diopapa programja számolja ki ezek alapján.

[ Szerkesztve ]

(#2780) Diopapa válasza Terrorista (#2778) üzenetére


Diopapa
addikt

"Statikus marad az egész, mert azt nem tudod megoldani, hogy egy nagyobb ugrótávolságú hajónak olyan útvonalat tervezzen ami pl. megoldható 10 jump-ból az ajánlott 15 helyett."

Ezt írtad. Pedig de, megtudja. Persze, attól függ, hány távot rögzítesz. Úgy működik, beugrasz egy rendszerbe. Ezt a rendszert megnyitod a programban, kilistázza, innen hány szomszédos rendszer van rögzítve. utána már csak meg kell nézni Elite-ben milyen szomszédos rendszerek vannak és milyen távolságra, ezt pedig csak beírod ad EDInfo-ba. Elég gyorsan megy amúgy. Ha nem veszel fel pl 30ly-es távokat, akkor nyilván azzal nem tud számolni, de egész jól működik amúgy.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#2781) Terrorista válasza Diopapa (#2780) üzenetére


Terrorista
senior tag

Ha nem veszel fel pl 30ly-es távokat, akkor nyilván azzal nem tud számolni, de egész jól működik amúgy.

Na erről beszéltem. :) Tehát vagy újra be kell járni a rendszereket és az új kapcsolatokat rögzíteni (nincs az az isten, hogy ezt valaki újra megcsinálja), vagy marad az amivel először arra járt valaki és rögzítette. Elméletben megoldható de gyakorlatban... :U
Ha lesz olyan aki egy mondjuk 10LY-es cobrával elmegy 100 jumpot és feltölti, az az útvonal használhatatlan lesz egy Type-9-nek. A játékban az utazási idő nem a távolságtól hanem az ugrások számától függ. 100-at ugrani egy Type 9-el, hát kösz nem. :D

Éppen ezért tartom esélytelennek a dolgot.

[ Szerkesztve ]

(#2782) Diopapa válasza Terrorista (#2781) üzenetére


Diopapa
addikt

Én úgy szoktam, hogy először rögzítem a hatótávban levő rendszereket, majd a galaxy mapról a környezőket is. Ha meg elmegyek majd felfedezni az "ismeretlenbe" akkor is jó, ha van egy "köldökzsinór" ha valamiért vissza akarnék menni a kezdő rendszerekbe. (pl bandázni a többiekkel)

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#2783) eCorsair


eCorsair
csendes tag

Aki ismeri a "titkot" árulja már el legyen szíves, hogy:
egy hajón mit kell bővíteni, ha a jobb oldali panelen a "MODULES" menűpontban:
OUTPUT: 100%
USAGE: 117%

Így mindig van valamim, ami nem működik, ha minden be van kapcsolava. :F

(#2784) Terrorista válasza eCorsair (#2783) üzenetére


Terrorista
senior tag

A Power Plant modul látja el árammal a hajót. Azt próbáld meg fejleszteni, vagy vegyél energiatakarékosabb modulokat a hajódba. Illetve kapcsold le a villanyt (ship lights) vagy használj energiatakarékos izzókat. :P

[ Szerkesztve ]

(#2785) eCorsair válasza Terrorista (#2784) üzenetére


eCorsair
csendes tag

Köszi.
Az izzókat cserélem..

A Power Distributor mire való?

(#2786) duvi válasza eCorsair (#2785) üzenetére


duvi
nagyúr

Az energia visszatöltésért felel. Pl. gyorsabban "regenerálódik" a pajzsod, hamarabb használhatod újra az energiafegyvereidet és az utánégetőt ...

[ Szerkesztve ]

(#2787) Terrorista válasza duvi (#2786) üzenetére


Terrorista
senior tag

Plusz annyival kiegészítve, hogy a rendelkezésre álló energia kapacitását is befolyásolja. Pl. 3x10 helyett 12-12-14 (sys-eng-wep) egységnyi energiát tud tárolni a megfelelő rendszer.

[ Szerkesztve ]

(#2788) eCorsair


eCorsair
csendes tag

Köszönöm szépen a válaszokat!

Mégy egy kérdés: :)

A WANTED státuszomat hogyan tudom megszüntetni?

(#2789) duvi válasza eCorsair (#2788) üzenetére


duvi
nagyúr

Kifizeted a büntetésedet egy állomáson.

(#2790) Nosam válasza Diopapa (#2771) üzenetére


Nosam
aktív tag

Múltkor direkt linkeltem neked a fájlt, ami még az összes rendszer 3D-s koordinátáit is tartalmazza. :U

Akkor minek írogatni kézzel bármit?

[ Szerkesztve ]

(#2791) Nosam válasza Nosam (#2790) üzenetére


Nosam
aktív tag

Itt is van a konkrét komment.

Beta2 Occupied System Coords.xls

(#2792) Rakamaz válasza Terrorista (#2776) üzenetére


Rakamaz
tag

Imperial Courier lesz az. Csak egy pici elírás. link
Valszeg jóval nagyobb lesz az mint a Cobra, valahol az ASP és az Anaconda között sejthető a mérete.

Egyébként ez a cockpit nem hiszem, hogy Imperial Courieré. A sziluett valami más lesz.

Vagy hunter,

vagy Empire Fighter.

(#2793) Viper26 válasza eCorsair (#2788) üzenetére


Viper26
nagyúr

Bár nálam már poros az exe file, de ha jól emlékszem állomáson tudod kifizetni.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 | FR955

(#2794) Nosam válasza Rakamaz (#2792) üzenetére


Nosam
aktív tag

Igen, az az imperial fighter lesz.

(#2795) Diopapa válasza Nosam (#2790) üzenetére


Diopapa
addikt

Igazad van, ránézek.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#2796) duvi


duvi
nagyúr

Egy kis segítséget kérnénk az EDInfo fejlesztéséhez! Azt kéne kideríteni, hogy jelenleg mekkora a maximum ugrótávolság a fejlesztett ugróhajtóművekkel? Csak a legnagyobb érték kéne és a hozzá tartozó hajótípus. Már az is segítene, ha beírnátok, hogy nektek milyen hajóval, mekkora ugrótávolságot sikerült elérni? Előre is köszi a segítséget :R

(#2797) Viper26


Viper26
nagyúr

Nehéz nem foglalkoznom a játékkal (gondolatban), de a nullázás gondolata mindig lenyugtat. :DDD
Idén jön a full, addig már csak kibírom...mondjuk nem tudom, hogyan gondolják, ahogy hallom az open play játszhatatlanul instabil :F

iPhone 14 | FR955

(#2798) _Kondor_ válasza duvi (#2796) üzenetére


_Kondor_
tag

Jó lenne megtalálni az összefüggést az ugróhajtóművek teljesítménye és a hajó tömege között is. A type 6 pl. 25 körül ugrik üresen E-s fsd-vel, viszont csak 15-öt full rakománnyal.

Ha beta 3 ban megoldják a modul eladási bugot, akkor könnyebb lesz vizsgálódni.

[ Szerkesztve ]

(#2799) _Kondor_ válasza Diopapa (#2700) üzenetére


_Kondor_
tag

Fórumokat böngészve type 9-el 400-450k profitos körökről írnak. type 6-al kb. a negyede. Én még csak most kezdtem próbálgatni béta 2-ben, olyan 70-80k-t tudtam csinálni type 6-al. Eddig csak pár kört mentem. Persze segédletet használtam.

Szerk: most nézem csak, hogy jó régi üzenetre válaszoltam, de mindegy :)

[ Szerkesztve ]

(#2800) schawo válasza _Kondor_ (#2799) üzenetére


schawo
titán

Segédlet nélkül szoktam type6-tal 120k köröket menni.

evDirect villanyautós töltőhálózat

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.