Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz razorbenke92 #16822 üzenetére

    Update:

    Szeptember 10-én újra feltöltöttem a 0 GBP-s nyomtatványt.

    Szeptember 16-án még mindig iratokra várt a nyomkövető szerint, így újra írtam az ügyfélszolgálatnak.
    Erre azt kaptam válaszul, hogy "valamilyen minimális értéket" adjak meg, mert a NAV nem fogadja el vámkezelésre az érték nélküli küldeményeket. Ebben a levélben benne volt, hogy "Az elektronikus levél engedély nélküli másolása, sokszorosítása, terjesztése, módosítása és nyilvánosságra hozatala szigorúan tiltott." Ezért nem idézem az ő levelüket.

    A saját válaszom:
    Tisztelt ***** úr!
    Köszönöm az információt, de a nevesített érték megadását nem érzem indokoltnak. A nyomtatványokat büntetőjogi felelősségem tudatában helyesen töltöttem ki, a valóságnak megfelelően. A Magyar Posta információs rendszerének hibája miatt 8 nap után csak érdeklődésre kaptam információt, majd az újrafeltöltés után újra csak érdeklődésre kaptam információt.
    Ilyen esetben - nem áruforgalmi küldemény - nem lehet mentesíteni a küldeményt a vámeljárás alól? Tényleg az a hivatalos megoldás, hogy inkább hazudnom kell a küldemény értékéről?
    Levelem küldésével egyidőben felkeresem a NAV-ot, hogy megerősítsék számomra, hogy ez egy megfelelő, és szabályos módja a probléma megoldásának. Kérem a NAV válaszadásáig levelemet ne küldjék vissza arra hivatkozva, hogy a nyomtatványokat nem adtam rendelkezésre, ugyanis azokat jelen állapotukban helyesen kitöltöttnek tekintem mindaddig, míg a NAV máshogy nem rendelkezik számomra.

    Köszönettel,

    A NAV ugyan még nem válaszolt, és a posta üfsz. sem, de érdekes módon a nyomkövetés szerint tegnap délután kiszállításra továbbították, és a vámkezelés minden nyoma eltűnt a posta nyomkövetőjéből.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés