Új hozzászólás Aktív témák

  • pictigjis

    Topikgazda

    most downgrade-eltem a feleségem blackjét vissza ingyenesre. ez továbbra sem automatikus, írni kell a supportnak az appban. tegnap este írtam, az előbb válaszoltak: azonnali hatállyal végezték el a váltást, nem várják meg a ciklus végét. a fordulónapig arányosan hátralévő összeget (esetünkben kb. egy eurót) vissza is térítették

    a kártyát nem cserélik, maradhat a jelenlegi piros-fekete, bár a chatben is megírtam, hogy még véletlenül se küldjenek újat. a sablonszöveg alapján az alapeljárás is az, hogy marad a meglévő kártya

    I’m sorry to hear that you’d like to downgrade your account. I'm happy to inform you that I’ve now downgraded your subscription to Curve Lite subscription and refunded the remaining amount for this billing period. Your refund will be reflected on your payment card statement in the next 5-10 working days.

    You can keep using your current Curve card!

    Please note that if you prefer a new Curve card to match your new subscription, you can order one right away by going to the "Account" tab of the Curve app and selecting the button with three dots next to the image of your Curve card. Please note that, in accordance with our Terms of Service , there would be a £5.99 fee if you choose to replace your card - however, you can keep your current card with no extra cost!

Új hozzászólás Aktív témák