- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- droidic: Időutazás floppyval: A 486-os visszavág PCem-men
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Butcher82: Retro - műanyag fehérítés
Hirdetés
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat csak a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
most downgrade-eltem a feleségem blackjét vissza ingyenesre. ez továbbra sem automatikus, írni kell a supportnak az appban. tegnap este írtam, az előbb válaszoltak: azonnali hatállyal végezték el a váltást, nem várják meg a ciklus végét. a fordulónapig arányosan hátralévő összeget (esetünkben kb. egy eurót) vissza is térítették
a kártyát nem cserélik, maradhat a jelenlegi piros-fekete, bár a chatben is megírtam, hogy még véletlenül se küldjenek újat. a sablonszöveg alapján az alapeljárás is az, hogy marad a meglévő kártya
I’m sorry to hear that you’d like to downgrade your account. I'm happy to inform you that I’ve now downgraded your subscription to Curve Lite subscription and refunded the remaining amount for this billing period. Your refund will be reflected on your payment card statement in the next 5-10 working days.
You can keep using your current Curve card!
Please note that if you prefer a new Curve card to match your new subscription, you can order one right away by going to the "Account" tab of the Curve app and selecting the button with three dots next to the image of your Curve card. Please note that, in accordance with our Terms of Service , there would be a £5.99 fee if you choose to replace your card - however, you can keep your current card with no extra cost!
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Új,bontatlan,dobozos, számlás,garanciás 7800X3D CPu.
- HP 640 G5 laptop - 14FHD/I5-8265U/8-16-32GB/256SSD/Win11-Win10 - 2 év garancia
- HP 650 G4 laptop - 15,6FHD/I5-8250U/8-16GB-32GB/256SSD/Win11-Win10 - 2 év garancia
- Ubiquiti Unifi Access Intercom
- TCL 55C745 TV 4K FALD, HDR Dolby Vision, DTS, 2029.07-ig garanciális, dobozában, fóliás, karcmentes.
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T440P - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Gari!
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix Thor Platinum II 1200W 80+Platinum Prémium tápegység!
- Microsoft Surface Pro 6 fekete
- iKing.Hu - Nubia Z70 Ultra 5G Black Használt, karcmentes állapotban 12 GB RAM / 256 GB tárhely
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest