Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz molnarpeter #41992 üzenetére
Sokkal egyszerűbb kétlábbal kirúgni a francba, mint ütögetni... A biztonsági öv kicsit neccesebb lenne, ha beragad, azt nem egyszerű szétszedni céleszköz nélkül. Nem véletlenül van a versenyautókban tűzoltó rendszer, áramtalanító és üvegtörő-övvágó elvárva.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Newlachka
őstag
válasz molnarpeter #41992 üzenetére
nekem van a kocsiban egy üvegtörő.. persze úgyis kint kellene ha nem tudok bejutni,de jó ha van, ahogy a poroltó,5 mellény,meg ilyen apróságok a pótkerék helyén.
(komplett csavarhúzó készlet, fogó,vágó eszköz,izzó készlet,egy szilikonos lehúzó,egy jégkaparó) meg miegymás
de ezek manapság már alap dolgok.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Newlachka #41991 üzenetére
Ne legyen rá szükség, de itt egy megoldás autó ablak kitörésére belülről Persze jobb egy céleszköz, főleg, ha elektromos a fejtámla is
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #41989 üzenetére
Itt HU-ba másképp működik a rendszer... Én meg azt mondom inkább ne égjen ki a kocsi úgy,hogy ott ül bent a család.... Nem fogják ezt soha senkinek kifizetni.... DPF miatt csinálhatja egyszer illetve még a turbó is szeret szétmenni és ha a motorolaj bekerül a DPF-be meg mindenhova máshova az még tud bajt csinálni. Esetleg elvetemedik a szelepfedél/eltörik/elreped és szivárog a motorolaj szintén rá a DPF/turbóra. Miután kiégnek már nehezebb/kb lehetetlen megállapítani mivel elég az összes műanyag és összeolvad minden... De egy biztos a DPF nyűgös és a turbók is !!!
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #41986 üzenetére
Szerintem a DPF maradjon benne.... Itt az UK -ban most szigoritottak, nezik a fustolest, es ahogy lehet, a dpf -re is ralesnek. Ha valami gyanus, egybol buko van. Az pedig draga lesz....
BMW -nek kellett volna visszahivasban cserelni az osszes erintett modelljuknel. Bar ez is furcsa, mert csak F10 -rol hallani.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #41985 üzenetére
Ki kell hajítani a DPF-et és soha többet nem lesz gond se a DPF-el magával se eltömődéssel se kiégéssel. Egyszerűen megoldható egy kiváltó csővel. Én biztosan kivenném.... A másik meg,hogy a turbót ezekbe kell cserélni mert a tapasztalataim alapján akár 150-200E Km-nél szarok lehetnek és ha még fel is pörög a motor dupla öröm....
Nem maga a motor a szar hanem a DPF egység... 2011.09-ig ( És csak F10 F11F25 ) gyártották utána változtattak rajta és az már minden más karosszériába az került ( F10 F11 F20 F30 F31 stb... ) 2011.09 előtt gyártott biztosan nyűgös lehet és a másik,hogy a turbót idejében fel kell újítani vagy cserélni nem kell megvárni,hogy széthulljon.... És persze a vezérlésre is odafigyelni.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #41983 üzenetére
Nem gond... Jo az a 520D.
Ettol fuggetlenul en osszeallnek a sertettekkel, es csoportosan perelnem a BMW -t. Mert itt valami hatalmas problema van, amire nem csinaltak visszahivast, pedig ez mar az eletveszelyes kategoria.
Inkabb egy csalos Audi, mint egy ilyen kozveszelyes szemetdomb.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
cOxeR
Ármester
válasz szőröscica #41983 üzenetére
Ezfasza...
-
szőröscica
addikt
Megint egy kiegett 520d: [link] vagy inkabb
-
chess001
aktív tag
Ha elviszel egy szerelőt magaddal, vagy a kocsit hozzá, akkor azért az aknákat ki tudod kerülni + az adásvételi szerződés is véd. Ha az olajakat lecseréled, akkor a hiba, csere azért nem 1-2 nap alatt jön elő. Ha igazán jót akarsz, akkor inkább 2.5-ös vegyél, az sem durva, nem kell mindig teligázon menni, de van benne tartalék, úgy áll össze a kocsi.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
bjoey
csendes tag
válasz MPowerPH #41979 üzenetére
Köszönöm a válaszaitokat!
Egy olyat kérdezhetnék tőletek, hogy szerintetek mi nagyjából az az ár, amiért egy 320i-t érdemes megvenni?
Tudom hogy nagy a szórás, és mindnek más az állapota, de úgy egy nagyjábóli értéket tudnátok mondani? Persze a vételárra, mellé szervízre lenne félretéve. -
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #41976 üzenetére
Nem kerul olyan nagy loveba egy motorgeneral ezeknel...
Don't Tread On Me
-
STC Speed
őstag
válasz szőröscica #41976 üzenetére
De attól még megy
-
bjoey
csendes tag
Sziasztok!
Egy igen nehéz döntés előtt állok.
Egy ideje tervezem az autó vásárlást, első autóm lesz. Szüleim autója és a céges autó jóvoltából egy 15-20e km már benne van a lábamban 5 év alatt, így nem teljesen a kezdő kategóriába tartozok.
A kiszemeltek az e46 318i és az e46 320i.
Tudom hogy a 320i sokkal jobb, egy barátomnak ilyenje van, vezettem is, nagyon tetszett.
De menyasszonyom szava is sokat nyom a latba, és ő a 318i fele hajlik, mert 300e-400e forinttal olcsóbb a hahun átlagban a 143 lovas 2003 körüli 318i.A 318i-t még nem vezettem, ülni azonban ültem benne, és a teljesítménye nekem bőven megfelel, főleg szüleim 1.4 focusa után
Szabad venni 318i-t, és így menyasszonyommal megtartani a békét, hogy jóval olcsóbban jutunk hozzá az autóhoz, vagy mindenképp 320i legyen?
A járulékos költségei miatt én is a 318i-re hajlok, de rengeteg órát töltöttem a topik visszaolvasásával, és látom hogy mennyire jó a hat henger.
Kérlek, erősítsetek meg egyik, vagy másik választásban.
Köszönöm! -
lali81
tag
Az Attilánál valóban jók az árak, én sem értem hogy csinálja, de nem is érdekel, más kérdés, hogy van-e olyan szerelő, aki berakja -és ezáltal csökkenti a hasznát..egyre kevesebb van ilyen sajnos, valljuk be, mert ők is ebből élnek. Még azt szokták mondani és azzal hajtanak el, hogyha szar alkatrészt viszek, akkor áll fent az autó az emelőn, amíg megjön a jó alkatrész és addig nincs bevétel, szóval fizetheted a rezsióradíjat. Ami meg tény, hogy a jól dolgozó és nem drága szerelőnél az utcán állnak az autók, és tényleg türelem kell hozzá..
-
cOxeR
Ármester
válasz molnarpeter #41965 üzenetére
3x8x21 azaz ez 100% kihasználtsággal 250 nettó amin a vállalkozó nem keresett.
Mutassatok egy céget aki ennyi órát elad (nem állami szektorban) es ennyi órát tud dolgoztatni.
6-al is ki lehet számolni... nem keresnek rosszul de ha valaki tisztességes az sose lesz tele... ha megtartja a bardiunix 30-40-et amihez tartja a forgalmi elvárást.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Akkor nem irtam uj nevet, ismeri mindenki a sracot, becsuletes, altalaban minden van nala, csakagyari hozzaallas, es tenyleg nagykeraron adja akkor is, ha csak az alkatresz kell.
En a magam reszerol meg soha nem voltam nala, nem is vettem tole semmit, de latom, hogy masoknak segit, mit ad el, es mennyiert javit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
Igen, volt a TC-n is cikk, hogy szegények csak így tudnak a felszínen maradni. Ott indul, hogy 6e-s óradíj a min, a munkafázisokat ebben számolják (megvan, hogy mire mennyi), meg az alkatrészárakat megmutatja X és neki X-20-50%-ba van. Flakonos olaj áron a hordós stb...
Én ott tartok, hogy nézem a csápos emelőket, hogy hol akciós.
Mondjuk itt legalább ki tudod számolni, hogy mennyit tett zsebre, a péknél már nincs ennyi rálátás se...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
cOxeR
Ármester
Srácok nem tudom ki mivel foglalkozik, de csodalkoznék, ha más területeken nem ugyanez lenne. Gyártói visszateriteseket is simán elteszik a cégek meg a marketing pénzeket, nem adjak oda a legfontosabb ügyfeleknek. Okosan visszaforgatják növekedési céllal, vagy kiveszik osztalékba. Az afazos dolgokat meg ne vegye mar senki úgy, hogy azt el kell osztani ügyfeleknek, miközben az vállalja a felelősséget aki megkerüli. En se vagyok szent de az álszentséget annyira ruhellem... meg a sok elvárást... a másik oldalon meg ha van rés tuti kiaknazzatok.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
Én is szoktam tőle venni ezt-azt, mint sokan mások, mert legalább ad tovább valami mennyiségi kedvezményt. A jófej szerelők azt megtartják + munkadíjat ugyanúgy elkérik...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz molnarpeter #41958 üzenetére
Bozso Attilarol van szo egyebkent, azt hiszem O az egyik adminja az F10 csoportnak.
BMWTech -tol kaptam az 510k-s ajanlatot az NBT EVO -ra, O egy masik szemely. Ok coding -olnak, retrofit -elnek, nem szerelok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #41954 üzenetére
Facebookon F10 topikban egy csoka csinalja, ennyit ker el. Csak gyari alkatresszel dolgozik, sajnos meg olajbol is csak a gyarit hajlando tolteni.
Ha kell, leirom a nevet is. 6 hengeresekhez egy kicsit dragabb, 350k korul.
O csinal NBT retrofittet is, codingal egyutt.Te azt nem vallalsz veletlenul?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #41953 üzenetére
Ez,hogy jön ki ??????????? Főleg tisztességesen megcsinálva.... 300K-ból 80K az áfa 220-ba,hogy jön ki az anyag+MD ?????? beszéltem én olyanokkal akik "occsssóóéért" valaki nem is gyári alkatrészeket rak be nem tisztítanak semmit se... RENDESEN TISZTESSÉGESEN megcsinálva SZÁMLÁVAL 300-350K-hoz köze nincs......
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz powered #41948 üzenetére
Ha volt cserelve, es van rola paper, akkor az jo. A vezermulanc 300k korul megvan, szamlaval, garanciaval.
A gyulladas legfobb oka az, hogy ezeknel a dpf palast elreped es a nagy ho(szurolangot kepzelj el) miatt langra kap a motorter.Ok is egyszer 20D-k voltak.... Es nagyon sok ilyen van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz powered #41943 üzenetére
Ha gondolod keress meg nyugodtan vezérlés cserével vagy bármivel Ilyen futás mellett már nem csak a vezérlést illik cserélni hanem tisztítani a szívósort hűtőket kitakarítani stb. Sokan ezeket meg se csinálják.... turbó is kérdéses lehet. De igazából vásárlás előtt kell egy átnézés és akkor kapsz egy képet a kocsiról
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
-
Anubris
őstag
válasz powered #41945 üzenetére
Amúgy pár hete mikor a BMW szalonban nézegettem az autókat azt mondták, hogy 2014-ben lett orvosolva a vezérműlánc probléma és onnantól kezdve az újakban már nincs ilyen gond. Aztán lehet kamu, de mivel a tied 2013-as azt azért ennél a km-nél már érdemes belekalkulálni a költségekbe.
-
powered
tag
Hali!
Tanácsot szeretnék kérni a következőben:
Nyár végén tervezem megvenni ismerőstől ezt az autót. BMW 520D 2013.07. M sport , Kb. 180 ezer km. lesz benne. Eddig semmi baja nem volt (5 éves) a kopó alkatrészek cseréjén kívül, ami tök természetes dolog. Valakinek van tapasztalata ezzel a típussal? Mi az amire már most felkészüljek lelkiekben?
Üdv,
Krisz -
FIREBLADE78
addikt
Nincs sárga-kék. Egy papírt kaptam süntől,de nem azt amire leírta a "vallomásom" aztán aláírtam 2 helyen is. Hétfőn elmegyek biztosítóhoz és majd lesz vmi.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Xero
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #41937 üzenetére
Fizet a biztosító. Csak majd szépen behajtják rajta.
Nekem ex autóba tolattak bele izomból a szemem láttára egy szórakozóhely előtt. Rohantam a gyerek után, majd kicsit később egy lépcsőbe beleállva találták meg a rendőrök. A kárszakértő még mondta is, hogy mondjak mindent amit cseréltetni akarok. Úgyis behajtják rajta.
szerk: Menj be márkakerbe, vagy saját biztosítódhoz, ha nem tudod a saját biztosítóját. Rendszámot bemondod, rendőr papírt beadod, felmérik/megcsinálják, jónapot.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #41937 üzenetére
Kék-sárga lett kiölteve, rendőri jegyzőkönyved van? Megpróbálhatod egyből a biztosítón leverni az összeget, aztán legfeljebb ők majd a teljes összeget hajtják be a károkozón. Nézz be a KGFB topikba is Vidd el szervizbe a tiédet, sok műanyag apróság azért tud sérülni, F10 kis koccanással 800k körüli kárt szenvedett, lámpa pöcök, hűtő lamellák, stb...
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Na hogy jártam. Megátkoztak. Mentem bpre venni egy órát. Üllőin legszélső sávban csapatok,lámpánál megállok a piros végett. Zöld,go. Látom,hogy curikkol velem szemben egy fos opel,lassítok,mondom biztosan felszed vkit az út szélén,egyre közelebb,megállok,duda és durr belém! Közben tükrével elcsap egy gyalogost ill lábfején is átmegy. Legszebb,hogy még alkohol is volt benne. Miután fél percig fogtam a fejem,hogy engem ver az a kva isten,kszállás után kicsit örülhettem,hogy szinte semmi sem sérült meg. Bezzeg a csaj kocsija. Jók ezek a bmw-k Vihetem szervizbe szétszedni,remélem nincs elrepedve semmi. 1-2 mm-es festék hibákat láttam,de polir valszeg helyrehozza. Viszont a rendőr mondta,hogy mivel a kva ivott ezért a biztosító nem fizet vagy fizet csak mabisz majd közbeszól. Nem lesz egyszerű pénzt kicsikarni tőle. Járt már vki így? Mi a francra kell figyelni? Azt mondta a rendőr,:"hogy hívjam allianzt és meséljem el,hogy tolatva elcsapott egy embert és utána nekem tolatott és a hülye rendőr is adott egy papírt" ( laza volt a sün)
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
MPowerPH
félisten
Alacsony sebessegnel es allo helyzetben jaratva ha uzemi hofokon van, akkor elvileg nyitnia kellene. Foleg, ha megy a klima is.
Specko pont az ozonozasban nem hiszek... Amig csak megelozes, addig jo. A mar kialakult telepeket az nem irtja ki, ott lesznek bent, es 1 honap utan ujra jon a szag. Nalam igy volt mindig, aztan Bp.-n mikor rendesen kimostak, akkor jo lett.En itt a helyi germany car specialistnal csinaltattam az ozonozast is. De mostak is valamit...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ck.
addikt
válasz MPowerPH #41932 üzenetére
Nálam a grill sose volt eddig nyitva, legalábbis én még nem láttam. Nekem azt mondta több szaki is, hogy csak menet közben nyit az E92-n. Ezek szerint akkor mégse?
A klímával kapcsolatban, hol csinálnak UK-ban ózont? Én eddig akárhol érdeklődtem, mindenhol pislogva néztek csak, mintha űrtechnikáról beszélnék.Szerk.:
A többieknek köszönöm a tanácsot a xenonnal, nem bántom akkor azt a magánszemélyes eBay vételt.[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz MPowerPH #41932 üzenetére
nekem meg 3 napja volt ózonos tisztítás.
Nem bíztam benne,de úgy voltam vele azt a 7000-t megéri az a félóra.
Új szaga van a kocsinak
Az volt a legzavaróbb baj vele,hogy Jürgen vagy Jürgenné dohányzott benne, és a napon állás után amikor kinyitottam az ajtót megcsapott az a meleg dohány szag. -
MPowerPH
félisten
Megvolt ma az elso tavaszi nagytakaritas. APC -vel lemostam mindent, beleertve az ajtokedereket, es foleg az azok mogotti reszt. Erdemes benezni a kederek ala/moge, par helyen eleg durvan osszegyult a kosz nalam, mindossze 1 ev alatt, pedig nem parkolok fa alatt. Aztan ment a muanyagapolo, kederekre meg gumiapolo ket soron.
A tetokarpitot szinten attoroltem. Meglepo, de a szurkes feketebol fekete lett, jo poros volt, szep sotet viz maradt vissza utana. Rohadt jo illat lett az autoban mar ettol. Bort most csak szinten nedves ruhaval toroltem, mivel azt folyamat tisztitom, apolom, nem piszkos, csak por van rajta. A perforalt resze kicsit szivas, mert a kis koszdarabok bizony belemennek a lyukakba, es hulyen mutatnak. Kiszedni nem tudom oket, szoval fogpiszkaloval inkabb letoltam mindet...
Folytattam egy alapos porszivozassal, majd ment fel a borapolo, ahova kell. Ablakok vannak vissza, amiket szivbol gyulolok, foleg a hatsot. Felesegemnek passzoltam.Tegnap elvittem meg kicsereltetni a klimaban a gazt/olajat, es kapott egy fertotlenitest is. Nem volt budos, sot, jo illata volt, de most jon a nyar, fene tudja mik fejlodnek ott szepen csondben.
Jah, es szerintem jo dontes volt a termosztat csere. Tegnap eloszor lattam az aktiv grillt nyitott allapotban. Ha sz@r a termosztat, akkor az csukva marad, ami nyaron sajna eredmenyezheti azt, hogy nem kap a motor eleg levegot.
aero.: Semmikeppen sem. Nem tudja a gyari menuket. Itt meg ha akarom, akkor tukrozom a telefont, es van android. Sot, az NBT EVO navija mar eleg tisztesseges, lehet hasznalni. Most is tudok tukrozni, mert van bent egy box, de sem a kijelzo, sem a lassu rendszer miatt nem szeretem hasznalni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz troll81 #41926 üzenetére
F@sza!
mod: Talaltam NBT EVO 4Gb unitot, kijelzovel egyutt. Igy mar mehet az uj op-vel. A 4Gb-s valtozat eleg ritka, nem nagyon van beloluk, az osszes 2Gb-s, es arra eroszakoljak ra az uj op-t, amivel ugye sz@rul mukodik. Kell meg egy gps antena, meg egy emulator. De addig nem akarom elhozni, amig nem talalok olyat, aki beszereli, kodolja. Londonba nagyon nincs kedvem lemenni 1 napra.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ck.
addikt
Szép jó estét az Uraknak,
Xenon izzó csere előtt állok, D1S típus, az Osram Cool Blue Intense mellett tettem le a voksomat.
A legtöbb helyen darabja £50 körül van, viszont ebayen van pár eladó, akik gyanúsan olcsón adják, így élek a gyanúperrel, hogy nem-e esetleg hamis.
Az eladó egyrészt nem bolt, hanem magánszemély, másrészt kevesebb, mint 100 eddigi tranzakciója van, igaz abból valamennyi pozitív feedback. Returnt nem fogad el, ami szinten gyanús, továbbá úgy hallottam, hogy ezeket az izzókat előszeretettel hamisítják.
Szerintetek? [link]Továbbá a képen levő doboz is fura. Ha ráguglizok a fenti körtére, akkor más találatok jönnek fel, a doboz máshogy néz ki, máshogy vannak a feliratok is elhelyezve rajta és nem 5500k-t ír hanem 6000-et. Vagy Cool Blue Intense-ből van több különböző színhőmérséklet is?
[ Szerkesztve ]
-
STC Speed
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz lali81 #41913 üzenetére
Nem, a night vision az egy specialis kamera, amit az autohoz dedikalnak, ergo bontva nem is kapsz, mert nem mukodne. Harcaszati eszkoznek szamit vagy mi a szosz, biztonsagi kockazat lenne maskulonben.
Az aktiv kormany hianya miatt legyel halas. Eloszor is tiszta szintetikus lesz vele az egyebkent zsenialis kormanyzas. Es ha elromlik, marpedig arrol is hires (havernak ketszer sz@rt be 100k km alatt, masodjara at lett alakitva normalra), akkor annak a rendbetetele is kozelebb lesz a milliohoz.
Don't Tread On Me
-
lali81
tag
válasz MPowerPH #41912 üzenetére
ja igen erről olvastam is, a Night Visiont gyakorlatban nem ismerem, ugyanazt a szenzort használja mint a távolságtartós tempomat?
nekem ugye manuál van ebben nincs. nekem is van HUD azt használom, de
nekem ami hiányzik az E60-amból a tetőablak, hátsó ülésfűtés, az aktív kormány, meg a fél M paket
(egyszerűen nem találok bontott első M-es lököst ami nincs szarrá törve, vagy ami van az csillagászati árban)[ Szerkesztve ]
-
-
lali81
tag
válasz ACAB95 #41906 üzenetére
láncokat lecseréled aztán jó lesz az..én mondjuk kerülném, 5-ösbe szerintem nem illik az a motor. Meg vigyázni kell mert flottások vették, Nyugat -Eu-ban is ennek megfelelő általában az állapotuk és felszereltségük is. Persze tisztelet a kivételnek, de ritka az eladó 20d M Paket-tel, ajtószervóval, sibedával, full bőrrel, nagy navival, radaros tempomattal stb.
[ Szerkesztve ]
-
-
ACAB95
tag
Üdv
Mennyire számít megbízhatónak a 2003-2010 között gyártott BMW 5 320D motorral?"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
cOxeR
Ármester
CharlieDrop
Köszi!BMW001
Nem vettem waxot, de eddig egészen tiszta is volt a felni, annyira nem vészesen fék poros szerencsére... most éreztem csak szükségét. 1,5 honapja van fent.... ennyi időnként egy pucolas belefér.FIREBLADE78
Ez kifejezetten jó, vettem több félét ami ilyen konzumer tömegboltban elérhető, de azok szarra se valók.
Sajnos csak 199-nélkül kapar 200-nál már nem. -
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #41897 üzenetére
Nekem az M47 jelenleg 6.1-en van kb 30e km-en automatával. Városban valóban 8-10 között van ha haladok.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
- Elektromos rollerek/tabletek eladók kiváló áron (500/750/5600 Watt)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest