Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- leslieke farmerzsebe
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Casanova* #27118 üzenetére
"pl. ami gyakori. részecskeszűrő cseréje ( 300-400 ezer ft. ) stb..."
Ezt melyik mesekonyvben olvastad? A BMW az nem egyenlo a konszernes vackokkal, mint Audi, VW, Skoda, ahol tenyleg mindennapos dolog a DPF problema... Nem jellemzo a DPF hiba, de meg csak a dugulas sem. Van akinek mar 400k km-et lehuzott a dpf, mindnen problema nelkul.
Fogyasztas teren nem kell a gyari adat, tudom, hogy az enyem mennyit eszik, es tudom, hogy a sor 6-ok mennyit zabalnak, ha az ember tolja nekik. Nemetorszagban 12 ala nem fernek be vele.Autot pedig ugy kell venni, hogy valamilyen szinten van ralatasod az eloeletere. Ha az megvan, onnan latszik, hogy mennyire figyeltek ra oda. A csappantyuk nagy valoszinuseggel mindben mar kivannak cserelve, vagy inkabb csak le van dugozva, tekintve, hogy nem huznak ki 200k km-et, es a tobbsegben mar siman van annyi. Egyebkent is maga a ledugozas nem egy koltseges dolog. Aki pedig tehetosebb volt, az megvette ra a rev. 3-as szivosort, aminel mar kikuszoboltek a csappantyu betegseget. Egyebkent ezzel felsoroltal mindent... A turbonak a vakumcsoveit, meg magat a turbocsovet kell meg cserelni 200k km korul, ami koltsegesebb mutatvany. Nekem az most lesz esedekes, a kovetkezo alkalommal sor kerul rajuk.
A mostani nagyszervizemben ket dolog lett csinalva, ami dieseles sajatossag, megpedig az EGR, szivosor pucolasa. Szivosort nem is kellett, leven majdnem uj... A masik pedig a DPF gepi regeneralasa, amit 4 ev utan tortent meg ismetelten, mert artani nem arthat. Tehat a 680k-bol vonj le 35k-t. A tobbi az egy 330i-nel is ennyibe fajna.
Turbok kimennek a vilagbol, automata valto szinten, csak vigyazni kell, es tudni kell a helyes hasznalatot. Errol jut eszembe, filozok nagyon egy hybrid turbo beepitesen. Meg nem neztem korul a piacon, de mivel meg 2 evig biztosan nalam marad az auto, igy ebbe meg beruhaznek.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen POS terminál szolgáltatót válasszon egy mikro- vagy kisvállalkozás?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MIUI / HyperOS topik
- PlayStation 5
- Asszociációs játék. :)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- leslieke farmerzsebe
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest