Szerintem Ampere = Turing “refresh” 7nm-en.
Mint Maxwell —> Pascal. Pascal is egy Maxwell refresh volt. 16nm-en.
Meglátjuk, RTX-3080Ti-ra beneveznék.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Szerintem Ampere = Turing “refresh” 7nm-en.
Mint Maxwell —> Pascal. Pascal is egy Maxwell refresh volt. 16nm-en.
Meglátjuk, RTX-3080Ti-ra beneveznék.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Next-gen vihar Unreal engine 4 alatt. Nagyon impresszív.
[link]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
Szükség elvileg volna rá (ha szélesebb körben megfizethető lenne), de sajna tényleg nincs konkurenciája...
Thermaltake Overseer RX-1, Seasonic Prime 750W Titanium, ASUS C8H X570 wifi, R9 5900X, Thermalright Peerless Assassin SE, G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 Trident Z RGB, Sapphire 7900XTX Nitro+, Samsung 960 pro NVME gen3. 256GB/Kingston KC3000 NVME gen4. 2TB, LG QNED863QA 55" (HDMI 2.1)
"Amit ingame akció közben sosem élhetünk át" akár ez is lehetne a címe az ilyeneknek
Next PC Upgrade: 2022
Nem csoda.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Egy gtx970-en futott 1080p maxon 30-60fps-el, úgyhogy ezt a szintet röhögve hozzák az új konzolok.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
sajnos az új konzolok 8K-t hajkurásznak hogy tartsák a lépést a TV trendekkel, FPS meg minőség vonalon szokás szerint nem lesz szintlépés.
/s
Azért ez erős kijelentés, főleg, hogy a 8k mindenhol max egy felskálázás lesz. A ps4 is durva dolgokat tudott a 3-hoz képest, pedg ott aztán spóroltak a hardveren rendesen...
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
RX 5700 (XT) und RTX 2070 Super: Overclocking, Undervolting und PCIe 4.0 im Test
végre valaki megnézte az NV-t is UV terén. mármint újságíró és írt róla cikket, mert nekem nem új, hogy meghálálja, ha foglalkozik vele az ember.
nagyon jó cikk, tök jó hogy betetted! nagyon kulturált marad Oc vel is a 2070 UV val is ott van.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Tényleg nem semmi ez a kiegyensúlyozottság. OC-ra csak 40 W-ot ugrik, UV-re pedig 40 W-ot esik a fogyasztás. Az 5700XT pedig teljesen elszabadul az OC hatására, az UV pedig nem nagyon hatja meg.
[ Szerkesztve ]
... az előző részek tartalmából ...
Abu!
Azt látjuk, hogy az Nvidia gyakorta jobb teljesítményt hoz egy elvileg olcsóbb, rosszabb node-on úgy, hogy közben ráadásul még gyakran kevesebbet is fogyaszt.
Erre neked az a válaszod, hogy a magasabb IPC több tranzisztort igényel.
Értem, hogy mi az IPC és valóban fontos paraméter. DE nem értem, hogy a felvetett kérdésre ez hogy lehet a válasz? Nyilván minél nagyobb az IPC, annál jobb, de ennek tranzisztorköltsége van és mi a haszna annak, ha magasabb az IPC, ha közben az fps csik rövidebb, a power csík meg hosszabb?
Úgy is feltehetném a kérdést, hogy ha az fps csík kisebb, a power csík meg nagyobb, akkor egyáltalán hogy lehet nagyobb az IPC? Te nem érzed az ellentmondást, abu, hogy egy elvileg jobb lapka rosszabb kimeneteti paraméterekkel rendelkezik?
Vagy ez a nagyobb IPC mikor és hogy fog tudni hasznosulni úgy, hogy az fps csík annál a lapkánál legyen hosszabb, ahol az IPC is nagyobb?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Erre a kérdésre nem kapsz normális választ. Abunak le kellene írni, hogy az nvidia jobb akkor meg vége is lenne az egész prohardvernek
Az AMD-nél a CMOS forecast azt az eredményt hozta, hogy a miniatürizálás tovább fog haladni, és valamit találniuk kellett, amire el lehet költeni az új node-ok által hozott extra tranzisztor mennyiséget.
Hát megtalálták.
Nem feltétlen jobb, de egy nem-végtelenségig skálázódó rendszerben a következő néhány évben több teljesítményt tudnak az asztalra tenni így.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
Outer Worlds Benchmark Test & Performance Analysis
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
Bírom ezt a 4K-t legyen bármi milyen ocsmány legalább szarul fut még a 380ezres VGA-n is... És akkor 160 ezres konzoltól várjuk a konstans 4k 60fps-es kánaánt...
Next PC Upgrade: 2022
A probléma, hogy az utóbbi jó néhány játék esetében még az 1080p is problémás a felső kategóriás kártyáknak, holott a látványban ez annyira nem látszik.
Értem én hogy a Vega 56-tól már van jóval erősebb, de azért az 1080p ultra 60+ fps még bőven elvárható lenne tőle. Pont ezért vettem 1440p-re.
Meglesz az a PS5-el és Scarlettel.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
4k 60fps konzolon? Szerintem az FHD 60fps-t várjuk igazából még mindig a konzoloknál Már aki várja. Nem mintha kontrolleres ökörködéssel bármi jelentősége lenne.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
Valamiben most is megvan 1-2 címben ami SAJÁT belső fejlesztés.. Kötve hiszem hogy MINDEN game fogja tudni főleg a mostani multiplatformokból kiindulva ahol sokszor a stabil 30fps is nehezére esik még a One X-nek is. Én örülnék a legjobban ha így lenne ahogy írtad. De ha pc-n se sikerül a 380ezres VGA-val nem hiszem hogy konzolon fog egy igpvel /apuval /nevezzék akárhogy
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
Nyers CPU erőben hatszoros-hétszeres teljesítménynövekedés várható! Bővebben Digital Foundry.
Hab a tortán, hogy sokkal modernebb architektúra a Zen (2), ezt a különbséget bele sem kalkulálták. A One X-et ugyanúgy visszafogta a Jaguar.
Nem a VGA ára a lényeg, az egy újabb gyenge port. RDR2 meg szerintem egy nagyon jó port lesz, sokkal szebb graffal fogsz sokkal magasabb fps-t látni. GTA 5-ből kiindulva...
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Következő konzol generációnál a mai videokártyák közül melyik lesz ami még érdemben használható? Ha nem is jobb de legalább tudja majd azt a teljesítményt mint a konzol?
Tehát 2021-ben megjelenő játék 1080p/HIGH/60fps.
Inkább megveszem a PS5-öt amivel 5 évig elökörködök, mintsem annyi idő alatt dupla pénzt ráköltök csak a videokártyákra.
Látványban és irányításban úgy is arra készül a legtöbb játék, de a legjobbak közül sok meg csak arra készül!
Annyi a szerencse, hogy a mostani gen-nek már PC alapjai vannak így a portolásra kicsit igényesebbek már nem szutykot adnak ki a kezükből, így születnek azért értelmes portok.
De a többihez meg 1080ti kell, ha jobbat akarsz mint konzolon.
Hogy a következő gen konzol mit fog tudni, az max találgatás. Jelenleg olyan agyatlanságokat is olvasni, hogy jobb grafika lesz rajtuk mint PC-n, lol
Az biztos, hogy a jelenlegi konzolok egy 1060 szintjét se ütik meg, tehát az fhd, ultra, 60fps közül max ha kettőt választhatsz, és akkor a draw distance meg hasonlókkal még mindig trükközés lesz pluszban is.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
Vedd figyelembe azt, hogy az fix hardver, jobb API-val.
Azért egy Ryzen 3700X, Radeon 5700 szintű hardverből, ahol nincs a DX11/DX12 limitációja, nincs PCI-E limitáció sem én kinézek a kezdetekben jobb grafikát. Simán...
Az SSD-ről nem is beszélve. Az sem csak gyorsabb töltési időről fog szólni...
Aztán majd nyílván 2023 körüli hardverekkel ismét elmehet a PC.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Erre azért emlékszünk páran szerintem. [link]
Szerintem felesleges ilyen nagy elvárásokat támasztani mert annál nagyobb a csalódás. 500-600 dolláros maximum áron van realitása egy konzolnak. Ennyiért nem fognak azért olyan nagyon nagy csodát beletenni, mert már az AMD sem olcsó procikat és VGA-t gyárt.
Egyébként egy GTx 970 kb 5 éves és a mai napig tudja az 1080 P High 60 FPs-t a legtöbb játékban. 2021 ben is tudni fogja egy GTX 1070- 1660Ti- RTX 2060 szerintem.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Pedig ez a mostani komolyabb generációváltásnak tűnik egyelőre. 2013-ban spóroltak a CPU-n.
Q6600 szint egy magot nézve, Digital Foundry kb. kimérte, hogy akörüli teljesítménye van a konzolokban lévő Jaguarnak. Most nem azért, de egy 2x Core 2 Quad Q6600 ---> Ryzen 3700X marha nagy ugrás lesz. Még ha alulórajelezik a CPU-t akkor is +600-700%-okról beszélünk csak a CPU oldalról.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Csak pont hogy a procival kevésre mész 4k alatt... sokszor kb i3 = i9-el fps alapján És ha "csak" 5700 lesz benne az édes kevés 4k-ra főleg
Bár a fenti "mindenféle limitációs" dolgok miatt végül is bármi lehet. Én nagyon várom már a scarletet. Adom el a One X-et és így az új konzol csak kb 120-130k lesz...
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
Pedig amiatt kell a 30fps limit jelenleg, kevés a CPU a mostaniakban. Nem a GPU a szűk keresztmetszet, ahol leesik az fps 20-ra ott sem a GPU a kevés.
Nem csak a grafika van, én sokkal jobb fizikát, AI-t, környezet remélek tőle, mert ez egy komolyabb generációváltás lesz most.
Hol kevés? PC-n DirectX12-vel persze, és szerinted majd a PS5-nél meg a Scarlettnél DX12-vel dolgoznak majd? Te se gondolod komolyan... ne hasonlítsátok már össze 1:1-ben. Ez nem PC csak a hardver lesz nagyon hasonló.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Pedig igaza van Cryteknek szerintem is. Más jellegű programozást használnak és más az egész rendszer felépítése ez tény, nem szabad egy az egyben összevetni semliyen módon PC vel .Az Biztos, hogy bika gép lesz,de attól, hogy benne lesz egy erős CPU rész még a GPU egységek is limitálhatna valamint a hűtést is meg kell oldania fogyasztással együtt.
Xboxnál szinte biztos, hogy Dx 12 vel dolgoznak mivel már egy platformként kezeli Microsoft a Win 10 és a Box platformot.
igazából ezek a párbeszédek lezajlottak már a a Ps3 és a Ps4 megérkezése előtt is. A CELL nél arról volt szó, hogy évekig nem lesz a közelében sem egy PC CPU . A ps4 megjövetelekor azt jósolták, hogy a low level API miatt a legerősebb csúcs kártyák is a kukába végzik. Aztán 750 Ti hozott hasonló eredményeket akkoriban.
ÉN csak azt mondom, hogy nem szabad felülni a hype vonatra , mondom ezt PS4/ Switch És PC gamerként. Erősen rajta vannak a marketing csapatok ezen a dolgon.Ps5 nél meg szerintem amúgy is a címek adják el a gépet nem a hardver.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Fizikát akrasz? Felejtsd el.. PC-re már itt vannak a 16 mag 32-szálas szörnyek azt sehol semmi fizika..
Pedig eljátszva a gondolattal pl egy UE4-es Stranglehold game mekkorát ütne hangulatilag amibe alapból szét tudsz löni mindent és minden ott maradna a képernyőn ahova széjjel lőttem ,lebontottam,belelőttem. Nekem ebben az esetben nem kéne Half Life 2 nél szebb grafika menjen minden power a "real" fizikára...
De ez nyilvánvalóan azért nem fog SOHA megvalósulni mert teszem azt megcsinálják de mivel brutál a fizika mindenki lőne mindent mintha muszáj lenne és akkor meg jönne a fika hogy de gagyi mert xy nem robban fel mivel kell a scriptelt fősztorihoz... Meg egy ilyen fizika lemodellezése több év lenne nem érné meg. Szóval maradt a grafika gizdulás azt tudják még csavarni bőven.
Next PC Upgrade: 2022
Abu már évekkel ezelőtt megmondta hogy a CPU nem számít.Minden GPU-ra megy.Persze így hogy az AMD procik sikeresek lehet hogy mégis számítani fog.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
A fejlesztések 99%-nál a konzol a lead platform, így persze nem a 8+ magos pár százalékos részesedésű felhasználói bázisra fognak koncentrálni. Ezért ketyeg el ma is szinte minden egy FX 6300-on is konzol szint felett. A Zen 2-es alapokon nyugvó processzor rész nagy ugrást fog jelenteni a szimulációban. Nyilván fokozatosan és a fejlesztőknek is kell idő hozzá. De 3-4 év múlva majd látszani fog a játékokon, hogy nagyon nagyot ugrunk CPU erőben. Nem csak a fizikán ("zsúfoltság" a képernyőn, háttérkarakterek, effektek, magasabb és stabilabban tartható frame, stb...). Főleg, ha végül egy 8/16 3Ghz-es Zen2+ kerül beléjük (ahogy a DF is gondolja). Mert akkor 6/12 biztosan a játékoké lesz. Sajnos most GPU-ban lesz kisebb ugrás, így konzol árában lévő GPU-val jövőre meg lehet majd ugrani őket, ha jobb minőséget akar az ember a multiplatform címeknél.
[ Szerkesztve ]
Gamer for Life
Azért, mert konzolra írják a játékokat, ahol 2006-os CPU teljesítményével kell dolgozni.
A PC csak egy portot kap. Nem érdek a külön fejlesztés, ha az nVidia fizet kap Ray Tracinget, vagy ha az AMD akkor valami ottani technológiát és ennyi a különút általában.
Azt is meg kell nézni, hogy az exklúzív címeknél mit hoztak ki ebből a hardverből: God of War, Uncharted 4, The Last of Us part 2. Ilyen grafikát egy PC-n, amiben 8 magos Athlon 5370 (ez hasonlít a legjobban arra, ami a konzolokban van jelenleg) meg egy Radeon 2800 van, el sem tudnék képzelni, szerintem komoly diavetítés lenne a vége. De majd mindjárt jön az RDR2 és összehasonlítások biztos lesznek hasonló hardveren.
Szóval rengeteget számít a szoftver, meg az is, hogy APU van, tehát egyben van az egész, nincs akkora késleltetés.
b.: Egyébként én magas kezdőárakra számítok. Minimum az 599€ msrp a kontinensen, de inkább több. Viszik az 1200€-s telefonokat, videókártyákat is, a sokkal drágább Macről nem is beszélve. Mivel ez nagyobb ugrás lesz, az SSD eleve drága, a 7nm drága, nem lesznek olcsók az új gépek 2020-ban. Aki 499-et remél, az csalódni fog.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
"PC-re már itt vannak a 16 mag 32-szálas szörnyek azt sehol semmi fizika.."
Ez költői túlzás.
2017-ben, a ryzen megjelenésével kezdtek el mainstreammé válni a 6 magos processzorok. A 8 magos cpu azért még mindig felsőszint a desktopon.
Notebookok terén meg még csak most kezdenek megjelenni a 6 magos procik.
Ha megnézed a a steam survey-t, hiába az elmúlt 3 hónap fergeteges zen2 sikere, a használatban levő cpu magok számában nem történt "paradigmaváltás". Talán azt ki lehet jelenteni, hogy lassan elkezdtek fogyni a 2-4 magosok - annak ellenére, hogy már 2 éve piacon vannak a 6-8 magos csodák (mindkét oldalon)
Ehhet képest a 12-16 magos cuccok igencsak prémiumnak számítanak, tehát arra nem lehet számítani, hogy a játékok fizikáját ezek piaci elérhetőségére alapoznák.
A 8 magos konzolok és a sok magra skálázódni képes dx12 és vulkán apik megjelenését még sok évnek kellett követni és a 6-8 magos ryzen1k megjelenését legalább 1 évnek el kellett telnie, mire ki lehetett jelenteni, hasznosabb a 6+ mag, jobban járt, aki 6 magos procit vett, mint aki ereje teljében levő 4/8 i7-et. És aztán még egy évnek kellett eltelnie, mire ki lehetett jelenteni, hogy a 4/4-es i5 kevés és aki ilyet vett 2017-ben, az kifejezetten ráfaragott.
Szerintem a 8c/16t zen magos konzolok megjelenését követő második évben lehet majd azt érezni, hogy egy 8/16-os proci tényleg hasznosul. (És persze akkor a 12 magos nyilván előnyösebb)
Ha ezeket a friss erőforrásokat nem viszi el a grafika, vagy lezser programozás, hanem valóban elengedődik a fejlesztők képzelete és AI-ban, vagy fizikában fog hasznosulni, akkor ez legfeljebb 2021-ben, inkább 2022-ben fogja éreztetni a hatását. (Kérdés persze, hogy addigra nem köp-e bele ebbe a levesbe a cloud gaming)
Viszont ahhoz, hogy ez megvalósuljon a hardvernek is el kell jutnia a felhasználókhoz. Ha nincs ott a kihasználatlan erőforrás a PC gépekben (is), akkor szépen le fogják tiltani. Tehát a cpu gyártóknak ezt olyan áron kell kínálni.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Igen igazad lehet. egyébként én is azt mondtam a Ps topikban, hogy ha erős hardver lesz az nem lesz olcsó,de ott többen azt mondták hogy ha 500€ vagy az fölött lesz akkor bukta a konzol. szerintem 600 € de inkább az fölött 800 € környékén fog debütálni, ha valóban erős lesz és ilyen szuper gyors SSD lesz benne. legyen igazad és legyen gyors brutális, még ha drága is lesz.
Egyébként nekem az a tippem, hogy 2 féle verzió lesz belőle különböző teljesítménnyel és árral.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
800 euró sem pénz, mert egyszer kell megvenni és valszeg 5-6 évig vagy tovább jó lesz. PC hez meg egy kozepjategorias vga itt kezdődik. Lassan. Amit ha így megy évente lehet kukazni jóformán.
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
A legtöbb PC-s hardver sokkal tovább tart 5-6 évnél. i7-2600k tutira elég ma mindenre. Vele együtt 8GB RAM, alaplap, táp, ház, minden... ezek jóval a mostani gen előtt megvehetőek voltak.
Videokártyát kell gyakran cserélgetni, de évente kukázni? Lassan ott tartunk, hogy 3 év mire jön új hardver. Lásd RX480 esete középkategóriában, amit az AMD még most sem volt képes leváltatni új architektúrás hardverrel.
Petykemano:
Majd frissítenek az emberek, ha lesz értelme. És akkor ezek a statisztikák is máshogy fognak kinézni. Nem véletlenül erőltetik mostanában a 144+Hz-t, legyen már értelme erősebb hardvert venni.
keldorpapa88:
8 magos Athlon? Minek olyan erős hardver? Egy rakat játékhoz PC szinten 4 magos, 10 éves Quad/Phenom proci kell. Simán megvan PC-n az az optimalizáció mint konzolon. Nézz meg egy Shadow of TR-t tizenéves quad procival. Vagy pl. egy Ryse Son of Rome így fut totál low budget és prev-genes hardverekkel. Battlefield 1, totál prev-gen hardverekkel, Quantum Break Phenom II procival.
Persze lehet rugózni a felbontáson, FPS-en, de közel sem az a helyzet amit itt sokan írnak, hogy évente kell hardvert cserélni, de drága minden, na bezzeg a konzol.
8GB már nagyon kevés. Sok játékban már az a szűk keresztmetszet nem a vga meg a cpu..Az új Ghost Recon egyenesen játszhatatlan vele yt-on van is róla video...
8GB lassan arra jó hogy kiröhögjék az embert hogy még annyi van neki másra nem
Next PC Upgrade: 2022
Nyilván akit nem zavar a teljesen low grafika annak tovább tart egy hardver. De látszik a videókon is mennyire limitálnak azok a procik. Részemről vegyesen a med/high az alja, ha már lejjebb kell menni a beállításokkal akkor csereérett ami szűk keresztmetszet. Mint most az i5 4690k, pedig 1440p-ben játszom.
Mondjuk a Rome az pont elég szenvedősnek tűnik, 20fps az elég gyenge. Még ha meglenne a 30+, de a Bf1 is nagyon gyenge, teljesen laggol a játék miközben a 6870 unatkozik (bár lehet az 1GB vram is szűkös már). Én budget gébpe sem ajánlok már i5 2500 vagy i7 2600 alatt.
[ Szerkesztve ]
Nem lesz bukta, 2022-ben már akciózni fogják, addig a "szegény ember konzolja" marad a régi generáció.
1000-1200€ telefonokból több tízmillió/modell megy el évente. Gondolok itt az iPhone, Galaxy S stb. modellekre, egy fele/kétharmad ennyibe kerülő konzol, ami évekig jó az fogyni fog.
700-800€-ért is vinnék mint a cukrot. 2013-ban többet ért 500€/USD, mint manapság.
Nézni kell az inflációt is, valamint drágább ma hardvert gyártani, mint akkor.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
A konzol piacon nem lesz 800 eurós induló gép ár. Az még elképzelhető, hogy lesz egy alap verzió 499-ért és egy Pro verzió 599-649 környékén, de a 7-800 dolláros konzol nem fog fogyni. Már a PS3-ba is majdnem belebukott a Sony. Többször nem rizikózzák meg. 499. Reális és még magasabb is lenne, mint a PS4 nyitó ára (399$). Abban is a hardver (soc) költsége 200 dollár alatt volt.
[ Szerkesztve ]
Gamer for Life
Igen,de belépő kategóriás PC lelépte grafikai szintben, rá 2 évre jött a Pro verzió mindkét gépből, mert sokszor még a stabil FPS szám FHD alatti felbontásban is necces volt.
Ezzel csak azt akarom írni, hogy 4 K 60 FPS legyen megés közben 500 dollár alatti ár is? hát szerintem valami ebből a kettő dologból hiányozni fog.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
én komoly dilemmát sejtek.
4K 60fps - jelenleg - biztos komolyabb hardvert igényelne. Mondjuk $800.
Meg itt van az SSD kérdése is.
Oda akarok kilyukadni, hogy biztos dilemmát okoz, hogy ha egy konzol nem tud 4K 60fps-t, akkor miért venné meg valaki? Hiszen 1080p-re képest hardver a Stadián ingyenesen elérhető. Ha tehát a konzolgyártó szeretné magát megkülönböztetni a Stadiától, akkor a konzol kell hogy tudjon 4K 60fps-t, de nyilván ehhez meg csak pont annyit kérhetnek el, hogy mondjuk az ne legyen több, mint 2-3 évnyi előfizetés a 4K Stadiára.
A másik út az, hogy lemondanak a helyi géperőről és azt mondják a vásárlónak: vedd meg ezt az olcsó visszafelé kompatibilis konzolt és a mi stream szolgáltatásunkra fizess elő. Ekkor viszont a stream szolgáltatásnak kell versenyképesnek lennie a Stadiával.
Szerintem ez még nincs teljesen eldöntve. Az a kérdés, hogy tudhatnak-e a játékok olyan dolgot, ami feltétlenül szükségessé teszi a helyi erőforrásokat (a VR-ról ezt gondoltuk, de végül ebből nem lett olyan nagy durranás), vagy olyat, amivel a felhőben elérhető kapacitás mondjuk nem tud lépést tartani.
(A hardvergyártók nyilván utóbbiban érdekeltek.)
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
[Régi konzolok árai Gamestar-os cikkben elemezve]
Az infláció miatt 500$-600$-ra lehet számítani szerintem. De konzoloknál nagyon más a helyzet, mint más hardvereknél.
Itt a marketing csak a játékra szól, annak meg megvannak a határai.
Telefon/Notebook/PChardvert szét marketingolsz bármivel, mi mindenre is jók.
Addig a szülők megnézik az árcédulát mit is vesznek CSAK játékra a csemetéknek.
Egymás alá is vághatnak, úgy hogy a játékokban kis trükközéssel észre se lehet venni a különbséget, a laikus biztos nem is fogja.
"Persze sokszor az áron múlik a bukás is. Az 1995-ös emlékezetes Sony-Sega-csatát például nagyrészt az döntötte el, hogy míg a Saturn 400 dollárba került, a Sony 300-ért árulta az első PlayStationt (és persze az is segített, hogy a Sega nem tudott sok játékot villantani a premierre)."
A Stadia-t azt hagyjuk, majd ha élőben ,hogy tényleg működik már kint a felhasználóknál szerte a világon, majd akkor lehet róla beszélni. Ott ügye nem a hardver meg a szoftver fogja eldönteni a dolgokat, hanem a hálózat.
Elméletileg ha közel vagy a szerverekhez jó lesz, ha kicsit messzebb meg játszhatatlan.
Most is le fogja lépni 2 év alatt grafikailag. Ezt el kell fogadni. Majd jön egy Pro verzió, azzal még 3 évet tolnak a dolgon. Egy kis dobozba szánt, a tévé alá kitalált eszköz amúgy sem tud versenyezni azzal, ha PC-n csak a VGA többet fogyaszthat, mint az egész konzol.
A másik meg a Nintendon kívül (de már ök sem) a konzol gyártók bekerülési összegben, vagy bukóval árulják a gépeket és a játékok, szolgáltatások hozzák vissza az árat.
Más piac a konzolos. Ott ha csak egy 7-800 dolláros modelled lesz sosem.adod el. Főleg, ha mellette a konkurencia mondjuk 500-ért árulja a masináját.
A PS4 Pro, amit tud 1440p-ben, annál kategóriákkal többet fog tudni grafikailag 4K-ban a PS5 egy RX 5700 erejű GPU-val.
Btw. engem nem zavarna, ha AVR méretű konzolok lennének 1000 dolláros áron. Az odaverne. De ez nem fog megtörténni. Az embereknek egy 500 dollár körüli gép kell, ami elfér az Ikea tévé állványon, ahogy a PS4 tette.
Gamer for Life
Konzolon 30 pfs-re szoktak menni!
Vagy manapság már más a helyzet?
Régen szidtam az átiratokat mert 30FPS limit volt mindig, ma már 60 van?
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
Ez játék függő. Az erős CPU miatt most várhatóan több lesz a 60 fps-t hozó játék (vagy felette, ahogy az MS ígéri), mint a mostani generációban, viszont ez ugye a fejlesztőkön is múlik. Rajtuk áll, hogyan és mire költik a gép erőforrásait, és mi fontosabb nekik a framerate vagy, hogy a retinába dobjanak egy gerendát.
Gamer for Life
Csak hogy PS3 2006-ban jött, jövőre 2020 lesz, ez 14 év, 14 évnyi inflációval...
Az a 600 dollár akkoriban sokkal több pénz volt, mint ma.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Nem volt több pénz a 600 az 600 csak a fizetésünk volt kevesebb szóval ez tévhit.
Next PC Upgrade: 2022
Ezért lesz valószínűleg mindkét gép 499$ az alapkiépítésben. Legalábbis mindenki ezt várja. Lehet lesz egy Pro verzió is startkor drágábban. De az alap nem lesz drágább 499$-nál szinte biztos. Egyszerűen ezen a piacon az nem fogy. Ez egy év alatt 5 millió darab körüli eladást jelent legalább, ami szükséges az életképes platformhoz.
Gamer for Life
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.