Hirdetés

2024. június 11., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-30 10:47:05

LOGOUT.hu

A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#47101) Abu85 válasza Jack@l (#47100) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Természetesen a raszterizálás is real time render, meg a nagyon szar minőségű sugárkövetés, csak gondolom hibrid sugárkövetésre gondolt X2N, vagyis nem olyanra, ami marha ronda egy full statikus környezettel. Nem olyan egyszerű ezt megoldani. A legfőbb probléma az efféle modellen ugyanaz, ami a raszterizálásnál. A geometria kezelése teljes lesz, tehát lehet, hogy az effektek, illetve a raszterizálás szintjén csak a kép negyedét számolod, de minden másban a négy kártya egyszer-egyszer kiszámolja ugyanazt. A legjobb módszer ennek az elkerülésére az, ha szétválasztják a leképezést és az árnyalást a motor szintjén, és akkor lesz egy GPU a leképezésre, és be lehet fogni egy rakás másik GPU-t árnyalásra. De ezzel meg az a probléma, hogy nagyon speciálisan írt motor kell ám hozzá. Nem kétlem, hogy erre elmehet az ipar, hiszen a Nitrous már így dolgozik, csak ez nagyon sok fejlesztés kérdése, a fejlesztés pedig idő.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.