Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#16901) HTCX715 válasza farkas26 (#16900) üzenetére


HTCX715
tag

Szia!
Én magamnak ezt néztem ki:
https://www.vilagitas.eu/OSRAM_LUMILUX_T5_HO_CO_24W_865_G5_CONSTANT
Papíron ennek van a legnagyobb fényereje, de az ára is megvan.

(#16902) Garold


Garold
senior tag

Bolond vitorlásaim pont egy szerencsétlen csigára ikráztak! :U :DDD

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#16903) HTCX715 válasza Garold (#16902) üzenetére


HTCX715
tag

Azta! Babakocsi!
Mondjuk legalább ha akarod könnyen ki tudod venni.

(#16904) dugynok


dugynok
senior tag

Sziasztok,

Régóta vágytam már akváriumra, mindíg csodálva néztem a szebbnél szebb medencéket. Most úgy hozta a sors, hogy örököltem egy 54 literes akváriumot. Pár oldalt visszaolvastam és láttam írtátok, hogy hasasodhat a 4mm-es üvegből készültek. Nekem is ilyen van, eddig még nem tapasztaltam, de mostantól figyelem :)
Teljesen kezdő vagyok a témában és a segítségeteket kérném fénycső választásban. Egyenlőre nem variálnék nagyon, maradna a gyári, T8 15W. Növényem még nincs, de szeretnék pár darabot, hogy mutatós legyen. Van két algaevő és pár darab neon halam. Szűrő/levegőztetőnek egy sera ful 60-as készülékem van. Holnap tudok képet is mutatni, de addig is szívesen fogadom a tanácsaitokat :)
két csövet néztem:

http://webshop.elektroprofi.hu/lampatestek-fenyforrasok/fenycso-15w-f865-g13-15w-t8-6500k

http://bolthely.hu/tungsram/id/00263_Fenycso_T8_F15W_840_cool_white_4000K_26x438mm_G13

Ezek közül valamelyik megfelelne? Bocsi a linkelésért, csak telóról vagyok.

[ Szerkesztve ]

(#16905) HTCX715 válasza dugynok (#16904) üzenetére


HTCX715
tag

Szia!
Ha szeretnél növényeket is akkor jobban jársz a 6500k-es fénycsővel. Én jobban szeretem az olyan boltokat ahol több adatot is megadnak egy fénycsőre pl. a lumenszám ami még fontos.(pl.vilagita.eu) Mondjuk szerintem