Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#9038) BigBlackDog


BigBlackDog
veterán

Kicsit ma rámijesztett az S60. Volt reggel szervizben, többek között hűtőfolyadék cserén, gyári készrekevert Volvo folyadék ment bele. Csere után volt egy rövid, pár perces próbakör is, utána még egy kicsit utánatöltöttek a folyadéknak.

Ma, 17 óra körül indítom be a motort (érdekes, hogy gyújtás ráadás után még semmi furcsát nem láttam) és egyszercsak jön a piros felkiáltójel, meg a hibaüzenet, hogy kevés a hűtőfolyadék. Motor leállít és tényleg, a tágulási tartály aljában látom csak a folyadékot. Tócsa nem volt a kocsi alatt, hűtő, kartervédő is száraz. Felhívtam a szerelőt, szerinte "légtelenítődött" a kocsi -mivel tócsa nincs-, azért ment lejjebb a szint (elvileg D5-nél ez nehezebben szokott menni, hosszabb ideig tart). Mondta, hogy nem kell megijedni, sima ioncserélt vizzel töltsek utánna. 7 dl még ment bele (elvileg reggel 6 liter körül öntöttek bele), most hazahoztam, egyelőre nem fogyott belőle és semmi furcsát nem éreztem.

Kérdés, hogy ez mennyire természetes?

Mondjuk, mintha kicsit simábban/könyebben futna, mint a szerviz (olajcsere, szűrők cseréje, fagyálló és szervófolyadék csere volt) előtt és tempós kanyarban nem "perceg" a kormány, illetve tolatásnál sem nyikorog kitekerve, csak a végállásnál van egy minimális hangja. Bár lehet, hogy placebo...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.