Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz
Peti78 #12147 üzenetére
Telefonal én nem játszanék, még ugyan nem próbáltam, de én mindig laptoppal nézem, a volvo dice ugyan tudja a BT kapcsolatot is, de rémlik hogy annak bekapcsolásához is kell laptop.
Az ilyen filléres obd kütyük nem sok mindent látnak, hibát talán egyáltalán nem, csak néhány adatot mint hőmérséklet és fordulatszám...sajnos nem filléres de én ezért is vettem meg a volvo dicet. -
Peti78
őstag
Sziasztok!
OBD csatira köthető kütyüre van szükségem, ami okostelóval kommunikál. 2001-es S60. Hibakódolvasás, egyéb okos infók kigyűjtésére használnám. SOk termék van a piacon, de melyik működik jól ezzel az évjárattal? -
-
haxxika
senior tag
válasz
molnarpeter #12143 üzenetére
Csomagtérben van az akksi, az zárható külön.
Max a gyújtást nem adom rá. Amikor az arduinot szereltem a rádióba akkoris elég volt gyújtást levenni és megvárni amíg elalszik a CANBUS.
Ha nem, akkor megoldom a hibakód kiütést, csak ahhoz belvárosba lenne egy köröm az olvasóért..
Ez az Elit Car vállalja a varrást is? Honlapjukon nem találtam de akkor messengerem rákérdezek.
Viszont nekem közel vannak szerencsére -
molnarpeter
nagyúr
válasz
haxxika #12142 üzenetére
Zárd le nyitott géptetővel, vedd le az akkut, nyisd kulccsal, ülés ki, zárd kulccsal.
Ha nem engedi a zárást úgy, akkor valami kreatív dolgot ki kéne találni, pl test saru épp érintkezzen csak felül és kilógatva madzagot tenni rá (utána kulcs nyitni, stb), vagy nem tudom
Részemről Elit car cosmetics bevált, messengeren lehet kb árat kérdezni tőlük.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
belaazallat #12139 üzenetére
Ha szimmetrikus a szivacs, akkor jobbos ülésből át lehetne menteni az ülőlapot.
-
válasz
belaazallat #12139 üzenetére
2x voltam, reggel vittem, délután mentem érte.
3 éve vezetőülés bőr varrása + oldalsó szivacs cseréje: 10 K Ft.
1 éve 2 első ülésen 1-1 db bőr cseréje, az anyagot én vittem: 20 K Ft. -
válasz
belaazallat #12137 üzenetére
Autó-kárpitos kell neked, kicseréli a szivacsot; Zalaegerszegen és Budapesten tudok ajánlani.
Vagy bontó / ebay. -
belaazallat
addikt
Üdv!
Valakinek van tapasztalata ülés felújításban? Fűthető ülés, vezető felőli, megfáradt a szivacs.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
csiry007 #12134 üzenetére
Korábban is ilyen volt? Nem töltötted túl a tankot?
Biztosat nem tudok mondani, de amit én csinálnék az az hogy felállnék deszka / rámpa akármire, kefe, slag, mosogatószer és vagy féktisztító és tisztára vakarnám hogy látom e egyből a hibát. Amennyiben nem és száraz / tiszta akkor használnám és megnézném aznap később, pár nap múlva hogy mi a helyzet. -
csiry007
csendes tag
Ha valami nagy fém tartály "izzad" (olajos por réteg van rajta) a jobb hátsó keréknél lent (tank??!) ott van valami bibi, vagy ez így ok.
2011 xc90 -
nesa
veterán
válasz
molnarpeter #12125 üzenetére
Patentot még nem rendeltem, csak a tengelyt.
-
troll81
addikt
Sziasztok létezik Mo olyan volvo bontó ahol az alkatrész ára nem vetekszik a tört aranyeval? Kellene pár ez az ami otthon maradt.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
FeRRaR1 #12127 üzenetére
Esetleg annyi hogy a hátsó ablak felé vezetném ki ahol nagyobb a rés, de én is mindig becsukom, csak a szélvédő felé vezetem ki a motortérből, bőven enged annyit az alsó gumi tömítés az ablak alatt. Próbáld ki egy sima 2 eres kábellel, és ha működik mehet a CTEK.
Első genes S80 és MK2 V70-nél volt csomagtartóban az akksi.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
runner 125 #12126 üzenetére
CTEK, igen de a motortérben van az akksi, a szélvédő alatt kb. Be lehet csukni a csomagtartót, enged annyit a gumi tömítés hogy szépen oda fogja.
-
runner 125
nagyúr
válasz
FeRRaR1 #12124 üzenetére
CTEK-et használsz te is?
Ebben is csomagtartóban van már az akksi, ugye? Valami jó tippet elfogadnék, gyorscsatlakozó kivezetése kapcsán.
Valahogy úgy volna jó megoldani nekem is, h nyilván kívülről ne látszódjon, de mégis könnyen hozzá lehessen férni és ne kelljen a csomagtartót emiatt nyitvahagyni. -
molnarpeter
nagyúr
Ja bocs, csavarrögzítőre gondoltam, de nem tudom, mennyire való-nem való. Mondjuk a poén kedvéért lehet benne hagynám a javítottat, meddig bírja
Egy hasonló (nem 100% azonos) fajta VW patentom van otthon - ha méret stimmelne és még nem rendelted be, beszélhetünk róla, csak eszembe jutott. -
nesa
veterán
válasz
molnarpeter #12122 üzenetére
Létezik ennek a műanyagnak ragasztója, de egyszer régen kerestem és horror drága volt, ez az a tipikus amikből önkenő fogaskereket szoktak csinálni, a tapintása is olyan zsíros. a menetes szárnál jobb ötletem nem volt
a végein sajnos 1mm sem lóghat ki semmi, mert akkor nem fér be a helyére.
-
nesa
veterán
válasz
molnarpeter #12118 üzenetére
#12116) runner 125
Megoldottam, végig kivan gyengítve egy 3,1mm furattal egyedül a fogaskerék résznél van befenekelve, 4mm menetfúróval végig fúrtam bele menetet ill a fenekelést kifúrtam és tekertem bele 4mm menetes szárat ez egyben tartja addig amíg megérkezik az alkatrész, magyar bontókkal nem tárgyalnék a problémáról mert nem egy nyelvet beszelünk ez már többször bebizonyosodott hogy amennyit akarnak egy használt koszos alkatrészér annyiért veszek újonnan, vagy olyan minimálisan drágábban hogy nincs is miről beszélni.
Azon gondolkodom hogy ha megjön az új akkor rögtön be kéne vasalni.
Kínából a zár sem drága . -
csiry007
csendes tag
válasz
molnarpeter #12118 üzenetére
Köszi a válaszokat!
Szerencsére a "nagy alkatrészek" rozsdafoltosak. Megprobalom levakirgalni, a "kicsikét" meg cserélni.
Megprobalom a javítását, de ezek a műanyagok szeretnek eltörni a kezemben...
Pont ez a gomb! Köszi -
molnarpeter
nagyúr
válasz
csiry007 #12117 üzenetére
Rozsda: keret függvénye
Ha szép és jó kell legyen, akkor a homokszórás és fújás kell neked. Olcsón végső soron drótkefe, Korant, és valami fedő matt fekete festék felecsetelése is ellátja a védelmet. Ha már alatta vagy, érdemes lehet az egészet átnézni, és a kisebb pöttyöket kijavítani. Gondot ott fog okozni a rozsda, ahol vékony a lemez, lásd kasztni
Pohártartóhoz videó, hátha eltaláltam a baját
[link]
Zár gomb cucc ez? [link]
-
molnarpeter
nagyúr
Műanyaghegesztő lenne a tippem, előtte esetleg lehet egy "vályút" csinálni neki, hogy egyenesen legyen összeforrasztva, véletlenül sem görbén. Vagy ha otthon kísérleteznél, akkor ragasztó és fúrás, valami csavaros rögzítésen gondolkodom... (lehetne hosszában is megfúrni a tengelyt és összehúzatni, hogy ne tudjon a ragasztás mentén szétugrani pl)
Vagy fb csoportok, hátha valakinek van hibás, amit hajlandó szétkapni. Már ha annyira drága a bontott
Csomiajtó beállításnál nem lehet valami nyűg amúgy, ami extra terhelést jelentene itt?
-
csiry007
csendes tag
Xc 90hez (2011) ajtó zár gomb körüli műanyag foglalat lapul valakinél, vagy lehet valahol venni? Valamint középső pohártartó "típus hiba" (nem záródik valahogy orvosolható / cserélhető?
Még egy kérdés :D
Hátul alul van rozsda felrakódás dögivel, azt mivel jó megtámadni? -
runner 125
nagyúr
Ha minden kötél szakasz, 3D nyomtató.
Csomó "típushibás" nyomtatható műanyag rajzát megtalálni már ilyen közösségekben. Legutóbb pl egy cimborám Avensis kalaptartó műanyagját nyomtatta ki egy másik cimborám. Kész, meglévő terv alapján, mert nyilván másnak is eltört már.
FeRRaR1
Ok, világos, értem. Szép is a verda, és egyébként is kuriózum a V8-cal. -
FeRRaR1
őstag
válasz
runner 125 #12113 üzenetére
Én nem változtattam rajta, annyira van bent ahogy legördült a sorról. Nekem nagyon adja de értem hogy mit mondasz. Ha ránagyítasz az első gyári képre ott megnézed a hátsót az is ilyen, de engem jobban zavart hogy elveszik a felni a nagy kerék ívben amit ugye megoldottam. Az nem jó ötlet hogy csak a hátsót változtatod, akkor az egész futómű, úttartás, geometria változik, most egy nyomvonalon mennek egyenesben, akkor a hátsó nem követné le az elsőket ha kijjebb tenném.
Lehet találni előnyösebb és előnytelenebb szögeket, de nekem nagyon adja ahogy van.
Szilentek leellenőrizve mind tökéletes állapotban van akárcsak a motortartók. Így is épp eleget rontottam a komforton. Nem öltem meg teljesen de kicsit keményebb ugye az egész. Powerflex után lerázná a vesémet is. Nekem ez a gép a tökéletes kompromisszumokról szól. A Powerflex jó, egy csak játszós autóba biztos azt tennék. Amiket fentebb felsoroltam az a lista nekem elég volt. Így most nekem ez az arany középút jó közúton jó verseny pályán. Jobban nem akarom eltolni egyik irányba sem, de nézegettem már a Powerfelxeket, csak nem nekem / most / ebbe a kocsiba valók.
-
runner 125
nagyúr
válasz
FeRRaR1 #12112 üzenetére
Hm.
Persze, az ültetést látom. Valószínű akkor az erősít rá még jobban számomra. Nem tudom, sorry, de nekem így furcsa. Valahogy ez a szép felni sem érvényesül számomra így.
A hátsókat én 100% h kintebb hoznám. Legalább annyira h az elsőkkel egyezzen a kasznihoz / kerékjárati ívhez képest. Szvsz most centikkel beljebb van.Szilentek milyenek? Azért azok is gyengepontok a Volvo-kban. Poweflex-et bele!
-
FeRRaR1
őstag
válasz
runner 125 #12111 üzenetére
Gyárival egyező az ET szám, az is ennyire bent volt de ott még egy rohadt nagy grand kanyon is tátongott a gumi és a karosszéria között.
Ezen segített a felni, de még többet tett az ügyért a 3 centit ültető Eibach Pro rugó.
Itt van 3 teljesen gyári kép:
Itt a kép az új felnikkel eredeti rugókkal:
Itt pedig az új rugókkal lökös fényezés után:
Nem teszek rá szélesítést, de pont ma került fel rá egy első toronymerevítő és 19mm helyett 25mm átmérőjű hátsó anti roll bar, meg vastagabb stab pálca nemrég.
Amennyiben szélesíteném is lehet hogy még kicsit javítana a kinézeten, de több szemetet kapna a karosszéria, illetve egy alapos futómű beállítás és összetartás állítás is kell utána amit sokan elfelejtenek.
De amit tettem a jobb tapadásért annak az útnak a végére értem.
- Nagyobb és könyebb felni
- Tapadósabb Pilot Sport 4 S gumi
- 3 cm-et ültető Eibach Pro set
- Első torony merevítés
- Vastagabb Meyle HD stab pálcák körbe
- Vastagabb hátsó stabilizátor rúd
- Lézeres 4 kerék állításA gyári állapothoz képes ég és föld, illetve nagyon elégedett vagyok vele. Tapadás ügyileg, ahogy viselkedik, úttartás + kinézet is közel tökéletes számomra.
-
SRII
őstag
válasz
haxxika #12106 üzenetére
OHH köszönöm, igen, igazad lehet, lehet elsőre egy komolyabb diag volvo szakinál megmutatná a konkrét okot! Nem egyből szétszedni a berendezést!!
köszönöm szépen nektek, utána nézek a telefonszámoknak és hátha fogadnak!
tudtam én,hogy nem lesz egyszerű a volvo(lehet sharant vagy pathfinder kellet volna vennem)
-
haxxika
senior tag
Érdemes lenne rendes VIDA DICE diagnosztikával ránézni, mert azzal lehet korábbi hibakódokat is visszanézni, történetet sasolni és kideríteni a pontos okot.
Komolyabb villamoságis és Volvo specifikus szervizes szakemberek a VDASH-es fiúk (Kloiber László, Silingi Dávid) Siófokon / Fehérváron vagy Tényőn (Kollár Tamás - Győr mellett). Ők azok akik ki tudják kutatni a hiba okát és akár meg is oldani. -
SRII
őstag
Mindig csak és kizárólag amióta megvan omv max motion megy bele és az elején fullra tankoltam kattanásig ment a pisztoly, de most már csak mindig háromnegyedéig kb kicsit feljebb mert olvastam,hogy ha tele tankolja az ember gyereke hibát dobhat ki, kb 2 hónapja csak is kizárólag háromnegyedéig vagy kicsit feljebb.
kb havonta egyszer autópálya és 140km/h 200km megyek vele, kicsit kikormolom..ffodi
Injektor és kipufogó érzékelőt dobott ki utolsó előtti diagon, az utolsóm már csak injektor és nem is megy ilyenkor az egyik henger.
Pont fordítva, mikor lézengtem 40-50 km/h akkor dobta be a motor szerviz hibát, a többi hibát sebességváltó szerviz és antitskid bedobta már 30 nál is és 140 is... -
SRII
őstag
Sziasztok!
Sajna hónapok óta küzdök a volvo xc 90 családi tankunkkal (2006.12 185L 2.4D automata)
Minden rendben volt az autóval, semmi előjel egyszer csak motor szerviz szükséges hibát kaptam nem foglalkoztatott a dolog(hisz megkapott mindent amit csak kellett ) azonnal elvittem a szerelőmhöz, nem látott semmi hibát , de ott volt vagy 2 hétig!!! és minden ment tovább kb 60-70 km után ismét motor szerviz hiba, ismét szerelő ismét 2 hét ,majd 60 km és ismét bedobta a hibát de nem tudtam szerelőhöz menni autópályán dörgöltem hazafelé volt vissza 2 órás út még, majd mikor hazaértem azonnal bedobta az utca elején a sebbelégváltó szerviz szükséges és abban a pillanatban anti skid és letiltott az autó sem váltó se teljesítmény semmi, max 50 km/h -val tudtam haza menni!
Szerelő, belemászott, 3 hétig volt nála valamit bütykölt rajt majd hazavittem , haza sem értem már újra motor szerviz szükséges, majd 90km után sebesség váltó és anti skid hiba és tiltás.
kerestem egy új szerelőt, újra belemászott újra vártam vagy 4-5 hetet majd újra minden kezdődött 60-70 km után, az ideg megesz ,hogy nem jó de a pénzt persze elvették el kérték!!(mindegy is)
Most új szerelőt találtam profibb és a diagnosztika 2x is igazolta ,hogy injektor hiba (egyszer a 2-es egyszer az 5-öst dobja be)kitörölte a hibát kábeleket megigazította csatlakozást leellenőrizte megigazította, majd kb 100 km után motor szerviz szükség hiba és kb 600-700km után (leteszteltem)sebesség vátó szerviz szükséges és azonnal anti skid és tiltás!
A csatlakozok az injektoron és a kábelek makulátlanok, épek tökéletesek, abban maradtunk ,hogy el kell vinnem olyan szervizbe ahol ezt kiveszik és tesztelik , én találtam is egyet, de sajna azzal is szembesítettek,hogy ha nem tudják kiszedni , akkor nagy gond van és nem csak a jó injektor megy tönkre kiszedésnél de akkor még a motort is meg kell bontani,, és nem is biztos,hogy 100% injektor hiba(utalhat másra is a hiba) és gondoljam át nekiálljanak e vagy sem!
Nos ezek után mit tegyek, van valakinek valami volvos szakembere? aki tényleg tudja mi ,hogy van mert úgy látszik tippelgetésre csinálnék egy kis anyagi és tárgyi kárt, és én ezt azért elkerülném!
Nagykanizsa Zalaegerszeg között lakom. -
Kickass
őstag
válasz
zgospel #12100 üzenetére
Ahogy irtak is, nem lenne jo rogton egy valtofelujitassal kezdeni, ha nem is rogton, de egy valtoban ahol soha nem volt cserelve olaj ez a pont eleg hamar eljohet meg akkor is ha adott pillanatban eppen jol mukodik. Raadasult normalis felujitot keresni....Mindenkinel van valami becsipodes ami miatt rogton otthagy egy autot, van akinel eleg ehhez par karc
, nalam ez es a rozsda.
A mostani offos verdam is automata, valoszinuleg egynel tobbszor (az az egy en voltam ez amit biztosan tudok
) volt cserelve kulonben nemigen birna mar igy felmillio km-hez kozelitve.
@FeRRaR1: koszi neked is
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I W11 I CAM I Garancia!
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
- Csere-Beszámítás! Xbox Series S Játékkonzol! Olvass!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P50 - i7-HQ I 16GB I 256SSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest