Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz runner 125 #12111 üzenetére

    Gyárival egyező az ET szám, az is ennyire bent volt de ott még egy rohadt nagy grand kanyon is tátongott a gumi és a karosszéria között.

    Ezen segített a felni, de még többet tett az ügyért a 3 centit ültető Eibach Pro rugó.

    Itt van 3 teljesen gyári kép:

    Itt a kép az új felnikkel eredeti rugókkal:

    Itt pedig az új rugókkal lökös fényezés után:

    Nem teszek rá szélesítést, de pont ma került fel rá egy első toronymerevítő és 19mm helyett 25mm átmérőjű hátsó anti roll bar, meg vastagabb stab pálca nemrég.

    Amennyiben szélesíteném is lehet hogy még kicsit javítana a kinézeten, de több szemetet kapna a karosszéria, illetve egy alapos futómű beállítás és összetartás állítás is kell utána amit sokan elfelejtenek.

    De amit tettem a jobb tapadásért annak az útnak a végére értem.

    - Nagyobb és könyebb felni
    - Tapadósabb Pilot Sport 4 S gumi
    - 3 cm-et ültető Eibach Pro set
    - Első torony merevítés
    - Vastagabb Meyle HD stab pálcák körbe
    - Vastagabb hátsó stabilizátor rúd
    - Lézeres 4 kerék állítás

    A gyári állapothoz képes ég és föld, illetve nagyon elégedett vagyok vele. Tapadás ügyileg, ahogy viselkedik, úttartás + kinézet is közel tökéletes számomra.

Új hozzászólás Aktív témák