- joghurt: Skype adatvesztés
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Kalandor: Elhunyt I. Ferenc pápa
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CYBERIA
őstag
-
truba
tag
B.U.É.K. minden kedves Volvo tulajdonosnak, és a szimpatizánsoknak is.
-
zsid
senior tag
Boldog Karácsonyt minden kedves Volvo tulajdonosnak!
-
gaborbol
őstag
CYBERIA:
Nekem azert tetszenek
Hat eloszor tok normalisnak tunt, hogy nem kell neki kapalni az biztos
Mindegy, massal randizom jelenleg igaz meg bahyon az elejn vagyunk, neki nem volt gond a kocsiKulonben szepnek szep a Volvo. Elegans, egyszeru, nem hivalkodo, neha tok szeretek faradtan is beleulni, kenyelmes, biztosagos, nem akar tobbnek latszani mint ami, tisztara olyan mint en...
-
gaborbol
őstag
válasz
CYBERIA #2087 üzenetére
Sipi16: Baszki, hangosan rohogok! Busz? Szerintem eleteben nem ult meg rajta, lehet meg nem is latott olyat
Hat sajna nem vicc volt, tok komoly, de en is csak rohogni tudok rajta.
Raadasul a fosikolan autoval kapcsolatos dolgokat is tanult, konkretan pl autoszerelest.Mondta is, hogy regebben szerelt is, de a mostani kocsijan mar semmit sem csinal inkabb.Nagyon nem volt atlagos csaj, igazabol nagyon is rendben volt, csak veszettul tehetos volt hozzam kepest, en meg nem tudtam megugrani. A parkoloba tok buszken megmutta a zsir uj infinity sport kupejat, hogy en meg ezt vezetem( ami pont 12 annyiba kerult mint amit a volvo er legjobb esetben jelen allapotaban) En meg sikeresen megleptem azzal, hogy le se szartam milyen kocsija van
-
-
Sipi16
őstag
Lehet, hogy van egy csöppnyi remény...
-
CYBERIA
őstag
-
truba
tag
válasz
gaborbol #2074 üzenetére
Megtörtént, még a pillangó szelep pucolással egybe kötve.
Szerintem fojtószelep állás érzékelő lesz, a ludas. Ez egy villamos kis relé a pillangó szelep tengelyére csatlakozva, elvileg ez továbbítja a pillangó szelep állását az ECU-nak.Más: Beszéltem a szervizzel, biztosat nem lehet mondani bármi baja lehet, a vizsgálat 21.000 ft. lesz és alaphelyzetből kb. 3 óra hosszú időd ölel fel. Remélem ezen az időn belül megoldják a hibakeresést, és megtalálják a hibát.
A móka pedig ezután indul az új alkatrész beépítésével, remélem, hogy a fentebb már említett alkatrész a ludas, ez viszonylag olcsó kb. 11. 000 Ft. Mást el sem tudok képzelni. -
truba
tag
válasz
CYBERIA #2070 üzenetére
Pontosan nem tudom, hogy a pillangó szelep-e a baj vagy valami más, ma a fordulat már annyira ingadozott, hogy volt mikor két ezerig elpörgött üresben, ezért mikor hazaértem leszereltem és kitisztítottam a pillangó szelepet.
Jelentem a helyzet nem javult, most is csinálja csak most néha percekig ezer-ezeregyszázon megáll, aztán újra hullámozni kezd.Mivel más ötletem nincs, így holnap intézzem a szervizt.
-
truba
tag
Szeva!
A mai nap nekem is előjött a fordulatszám ingadozás problémája, alapjáraton üresben van,hogy 1500-ig is elpörög, akár hideg, akár meleg a motor. Remélem, hogy a topicban olvasott tanácsok alapján sikerül orvosolni a problémát, nagyon nincs pénzem szervizre, új alkatrészre meg pláne.
Így marad a házilag tisztítás( féktisztítóval), de csak a hétvégén. Olyan szar a munkaidő rendem, hogy az valami borzalom, de addig meg használnom kell a kocsit a bejáráshoz, imádkozom, hogy ne rogyjon le addig.
Eredményről majd beszámolok.
-
Ramius
őstag
-
CYBERIA
őstag
válasz
gaborbol #2066 üzenetére
Nekem meg a kormány, de csak 0°C alatt. Valami műanyag elem lesz, de elég nehéz kitalálni hogy honnan jön a hang.
Egy pillangószelep tisztítás különben nekem sem ártana, csak tényleg olyan hozzáférhetetlen helyen van, hogy nekem is az egész szívócsonkot le kéne bontanom. Szerintem majd tavasszal.
-
gaborbol
őstag
válasz
gaborbol #2059 üzenetére
Hat bakker
Ma elkoccolok a bontoba es sehol a donor kocsi, 2 nappal ezelott bezuztak, mert kellett a hely! Annyi szar van ott miert pont a volvokat kelett, most van ketto fekete S80... Arrgghh.
A fordulatszam szarakodast legalabb sikerul megcsinalni, egy jo masfel oras melo.
Csak 4 csavar fogja,d e a bal hatso olyan helyen van, elsirod magad...Raadasul a 10-es dugokulcs beesett valahova, 15 percig csak kerestem hova esett, aztan amikor meglattam hova esett, megint majdnem elsirtam magam
Nem fert be a kezem, de aztan nemi boraldozat aran azert csak kijott.
Elotte/utanna:
Olyan szepen tartja, most a fordulatot mint az alom, most kene eladnom
-
gaborbol
őstag
Talaltam jobb allapotu bor elso uleseket meg egy jobb kondiban levo kormanyt, ugy hogy azokat cserelem is...
Valamint most nem remlik, de a kormayon levo gombok vilagitani szoktak este, igaz?
Mert most tok sotet az osszes.Es a legjobb a vegere :hat elojott a fordulatszam jatszadozas a lovon.... Egyhelyben allva vagy lassulaskor 500 es 750 kozott dobalja. Valahol lattam valami okossagot, de most nem talalom.
Ha valakinek remlik akkor dobjon egy linket pls, S80, de majd este rakeresek...
-
Tomcsi7
újonc
Sziasztok !Még új vagyok itt,de azért jöttem az oldalra mert Volvo tulajdonos vagyok és akadt egy problémám amihez szeretném kérni a segitségeteket.2003 s60 D5 az autóm.Mostanában azt játsza hogy ki írja a Fék.nem bizt.állj.meg ,de a legrosszab hogy el se indul.Tud valaki ebben segiteni mi lehet a bas, ill ABS hibától nem kéne indulni a motornak ??Válaszotokat előre is köszönöm
-
Saab9
újonc
Üdw Mindenkinek!
460-as Volvo acélfelni garnitúrám eladó,jó állapotban! Mérete: 5.1/2 x 14 4x100x50 ET37,0.
(IMG:/dl/upc/2011-11/20/353176_vlvj3zln5jr0lw1w_image_39_1.thumb.jpg)(/IMG)] -
eperjesif
újonc
Sziasztok!
Egy Volvo XC90-es boldog tulajdonosa vagyok. Sajnos nem adja ki és nem játssza le a CD-t, bár hallani vmi hangot, hogy próbálkozik. Kipróbáltam a "dugj be egy hitelkártyát és mozgasd, hátha kijön" akciót, a szervíz szétszedné az egészet, és elküldeni vhova Belgiumba... Valakinek ötlete? Előre is köszi!
-
fullextra
tag
SOS. srácok, Új S80ban hogy lehet ipodból/iphoneból a zenét az autóra "felcsinálni"??
-
az s60-asom néha gondol egyet és nem reagál a távirányítóra
kulccsal gond nélkül nyílik, pár perc után megjavul és újra reagál a távirányítóra is
elemet cseréltettem benne, nem oldotta megvalami egyéb ötlet?
-
CYBERIA
őstag
Alapvetően igaz.
De ha minden igaz, a te váltód ugyanolyan AW55-50, mint a 340 N·m nyomatékú dízelhez (az áttétel is ugyanaz), tehát ennyit mindenképpen bírnia kéne. Nem tudom hogy chiptuninggal meddig megy fel a nyomaték, de nem hiszem hogy ennél lényegesen nagyobb lehet. Szóval véleményem szerint mehet a dolog, de azért lehet hogy előtte nem ártana egy automataváltó-olajcsere.
Egyébként én is egyre inkább kevésnek érzem ezt az erőt, 100-150 N·m pluszba jól esne, de főleg 1500-2500 között kéne még nyomaték.
-
nagyon meg vagyok elégedve az s60-asommal (2.4T, 200le)
szeretnék egy szolid chiptuningot bele 200 ról 240-250le körülre húzni
viszont azt halottam az automata váltója nem biztos hogy szeretni fogja, ha ki is használom a plusz erőt
ki mit tud erről a témáról? -
gaborbol
őstag
válasz
CYBERIA #2041 üzenetére
Nalunk 55 es 65 merfold a megengedett legnagyobb sebesseg, max 5-ot ra szoktak dobni es ennyi. Maga a gyorshajtas elsore nem kerul sokba, 30 dollartol indul, de a biztositod egybol megemeli az havi dijjadat, valamint minnel tobb ticketed van anal szigorubb a rendor is veled.
Kanadaban meg az isten hozott kanaba tabla utan a kovetkezo tabla:
100km/m megengedett maximum sebesseg.
150 kmh = $10.000 buntetes. Jo utat!
1 ora +/- nekem nem er meg annyit rizikozi.
-
CYBERIA
őstag
válasz
gaborbol #2040 üzenetére
Ha mérföld, akkor semmi nem stimmel.
Persze ez az egész csak feltételezés részemről, sem 60-nál kisebb, sem 70-nél nagyobb sebesség nem zárható ki, mint legalacsonyabb fogyasztáshoz tartozó sebesség.
Meg az egésznek olyan szempontból nincs sok értelme, hogy én biztos nem ülnék végig ekkora utat olyan lassú haladás mellet, végül is még mérföldben sem sok a 63.Mehet a dolog logoutra, ja.
-
gaborbol
őstag
válasz
CYBERIA #2038 üzenetére
60-70 az stimmel, de vegig merfold(egesz pontosan 63-re raktam)
Nagyon faszanyos ut volt, nem utoljara voltam kanadaba az biztos. Le a kalappal a kocsi elott. Egy dolog zavart a ajto konyoklo lehetne kicsit parnazottabb, ekkora uton mar fajt tole a konyokom1716 km lett a teljes ut oda-vissza computer szerint 7,89 liter volt az atlagfogyi, tankolas alapjan meg 8.05.
Odafele ejjel mentem alig volt forgalom, viszont volt benne hegyi szakasz meg nemi varosi szakasz is. Visszafele nappal jottem az utolso 3-4 oraban mar kellett a klima is. Nem gondoltam, hogy ennyire alacsony lesz, mert a varosban nagyon buntet ott 10-11l litert el szokott kerni es mindezt nagyon ovatos vezetes mellett.
Szerintem megirom majd logoutra par keppel.
-
ficus
újonc
Sziasztok! 2001-es c70 keresek 2000 turbós benzinmotort.163LE.motorkód
5204TA..Ha valaki tus segíteni..megköszönném..
-
CYBERIA
őstag
válasz
gaborbol #2031 üzenetére
Ha rekordot akarsz dönteni, akkor olyan 60-70 km/h körülire állítsd legközelebb a tempomatot, klíma nélkül.
Nekem télen többet fogyaszt, bár az a heti 2×3, plusz havi 2×100 kilométeres menet nem annyira megterhelő üzemanyagköltség, persze én nem járok a budira is autóval.
Utoljára október elsején tankoltam, azelőtt meg július közepén.
-
SzalaiG
addikt
Láttátok a Volvo új reklámját?
Bruál. Nagyon-nagyon zsír. Volvo Ocean Race - Volvo autó. -
truba
tag
A munka tényleg precíz, de csak abban a helyzetben ha valamelyik fődarabot cserélni kell. Ebben az esetben szabályozni kell az alkatrészeket, na azt nem lehet otthon. De ha nem kell alkatrészt cserélni, akkor a munka egyszerű, és otthon is elvégezhető.
A turbód javítását inkább előbb, mint utóbb végezd el.
-
zsid
senior tag
Hát remélem jól sikerült. Csak a turbófelújításnál mindenki azzal kardoskodik, hogy mennyire precíz munka meg bla bla. Augusztusban Máriapócson a Zentai csapat szerelői a tréleren dobták darabokra a focus turbóját, 2 futam között
Azóta kezd megingani a bizalmam a régebbi infókban, bár még mindig tartok egy kicsit attól, hogy ennek otthon nekiessek.
Az enyém még húzza, de előbb utóbb ennek is szervíz lesz. -
truba
tag
A szakműhelyben sem csinálnak semmi extra dolgot, mechanikailag tisztítják a felületeket, majd mérnek és ha kell, csak akkor cserélnek új alkatrészre, majd szabályozzák, azokat, és
végül összeépítik a turbót.Nálam a mechanikai tisztítás, csiszolóvásznas volt,majd adtam a turbina lapátnak és a turbina háznak Well Done hideg zsíroldós maratást, majd a végén az összes alkatrészt brigiciolla megtisztítottam, és a végén levegővel lefúvattam.
Ezután minden alkatrészt megmértem (tolómérővel, és mikrométerrel) és kiderült a kopás minimális, néhány század volt, bőven tűréshatáron belül. (pontos méreteket,és javítási leírást a neten találtam.) Így nem kellett alkatrészt cserélnem, így szabályozni sem kellett semmit.
Majd a javító készlettel a turbót összeépítettem, szerintem a gyári felújítottal egyenértékű lett.Egyébiránt szétszedéskor azonnal szembetűnő volt a hiba: a labirint gyűrűk, és a csapágyak elkoptak, ez okozta azt a jelenséget, hogy a kipufogó gáz elfújta a kenőolajat.(szerintem nem tartották be az olajcsere időtartamokat, és az elkokszosodott olaj tönkretette a belső alkatrészeket)
Javítás óta 350km-t mentem, és az olaj szint nem változott, és a motor is valahogy jobban húz. Egyébként pedig 2000km-en belül nem töltök olajat utána, figyelve a fogyását. -
gaborbol
őstag
Hat a 8.2 nem hiszem, hogy meg fogja donteni, de meglatjuk mennyire kozeliti meg.
Pont akartam mondani, hogy en is ugy veszem eszre, hogy egyre kevesebbet eszik ahogy hul le a levego.Tudod "sved" biztos oda optimalizaltak
Olyan szepen fut a kocsi orom vezetni ahogy uszik az utoni. Viszont a kormanynal elkezdett kattogni valami tudom is, hogy mi csak a magyar nevet nem tudom.
Errol van szo:
Persze nem innen veszem, hanem majd a bontobol szepen 10 dollarert....
-
-
-
truba
tag
Nekem, az öreg szaki ahová hordom az autóimat, mindig azt mondja, hogy vízpumpát minden vezérlés cserénél illik cserélni, mivel az új szíj nagyon feszes- a régi pumpa tengelyét nagyon feszíti amit az nem bír el, na ekkor szokott előbb csak szivárogni, aztán meg folyni a hűtővíz a pumpánál.
Én vezérlés cserénél, mindent cserélnék a helyedben, főleg, hogy megvan mindened.
-
elvittem a frissen vett S60 amat egy full szervízre, az alkatrészt szerencsére én vettem az unixtól max kedvezménnyel, így csak munkadíj lesz egy volvo specialistánál (márkaszerviz felejtős)
azért elég érdekesnek tartom, hogy 10 év a vezérműszíj csereperiódusa
mindenesetre az első tulaj nem is cserélte, olyan a vezérműszíj külső felülete mint az üveg (annyira kopott, csillogós)
ami érdekes, a szerelő azt mondta, hogy a vízpumpát ő nem cserélné, hiába vettem meg az újat, mert a gyári vízpumpa elbír 300e km-t (150 van a kocsiban), és az utángyártott hajlamosabb csöpögni, folyni
továbbá szerinte ennél a típusnál nem fenyeget az a veszély, hogy a szar vízpumpa miatt átugrik a vezérműszíjmi a véleményetek erről?
a kocsi: 2001 S60 2.4 turbo benzin 147kw
-
gaborbol
őstag
Hat papa ez mindennel igy van, nem csak a kocsikkal, ahogy nagyfater mondta: minnel tobb dologhoz ertesz, annal kevesbb dologgal tudnak bepalizni.
Az en kocsiajaim csak a leges legvegso esetben mennek a szerelohoz, de azt is nagyon megvalogaton,hogy hova mennek, cserebe tudok is roluk mindent es meg is van csinalva ahogy a nagykonyvben meg van irva.
Csak az S80 esete, kormanyszervo rendszer 440K-s ajanlat a volvotol, 240K sima szervizbol, 74k lett a vege sajat magam csinaltam. 3 ev gar van a 70k-s a gyari, de felujitott alkatreszre.
Jobb elso es jobb hatso ajto kozponti zar: 120k volvotol, helyette 7k a bontobol + 2X30 perc a cserere.
-
truba
tag
Sziasztok;
Feljebb már írtam, hogy gondok adódtak a turbómmal, sok olajat fogyasztott, mostanra ez eljutott oda, hogy 150km/2l olaj fogyott. (S40. 2001.), ezért a turbót a múlt héten kiszereltem az autóból.
Szétszedéskor kiderült, hogy a labirint gyűrűk, ill. a csapágyak teljesen elkoptak, de minden más alkatrész kopási értéke a megengedetten belül van, ezért azokat nem kell cserélni. (nagy szerencsémre, mert nagyon drágák)
Ezután az ebayről rendeltem egy javító készletet, aminek segítségével sikerült orvosolnom
a gondot, otthon házilag. A turbókról rengeteg oktató videó található a youtube-on.
Most a turbó szinte egy újjal egyenértékű, és a javítás némi otthoni mechanikus tisztításból állt,+ 16.000.-ft-ot fizettem. a készletért.Ezt a hozzászólást elsősorban a turbós motorú társaknak íróm, ne dőljenek be mindenáron a szakműhelyek árainak. Nekem 130.000.-220.000.Ft-ig adtak árajánlatot, ehhez képest én elég olcsón megúsztam.Mondjuk nekem szerencsém volt, hogy csak ez volt a turbó baja.
-
Sipi16
őstag
Végülis eladva lett, 6000SEK-ért...
-
CYBERIA
őstag
Tény hogy az S40/V40-ben van némi Mitsubishi. Nem állítom hogy ettől olyan amilyen, de mondjuk a rozsdásodásra rá lehet fogni.
-
Sipi16
őstag
A 70-es szériával nincs problémám, de a 40-es elég gagyira sikeredett. Sokkal jobban rozsdásodik és kicsi, de nagyon...
Igen ha egy jót fogtunk volna ki lehet, hogy jobb véleményem lenne, de a legtöbb amit nem szeretek a kocsiba az összesnél elöjön. Ezért nem veszek S/V40-es sem, pedig itt van annyi mint a szemét.
-
-
Sipi16
őstag
válasz
CYBERIA #2010 üzenetére
Két hátsó lengéscsillapító, elsö-hátsó féktárcsa + betét, két garnitúra gumi, hátsóajtó kitámasztók, tempomat, hátsó ablaktörlö motor, jobb elsö toronycsapágy. Az utóbbi két hónapban volt két trafó, gyújtókábel, gyertya, légtömegmérö és üzemanyagszürö csere. Nem látjuk értelmét minimum 10000kr-t rákölteni (persze turbó nélkül) egy 250000 futott rozsdásodó benzintemetöre. Az autóval nem mentünk a 3 év alatt 25000km-et. Egy szar vétel volt konkrétan, de senkinek sem ajánlanám akkor sem a V/S40 szériát. Magyarországon azt hiszik, hogy mivel volvó van egy kis presztizs benne, de semmi. Egy teljesen átlagos kocsi ami nem fogyaszt keveset és relatív drága hozzá az alkatrész. Az áráért és a fogyasztásáért kicsi. Egy V/S70-el jobban jártunk volna, mert ha az eszik 10-11L litert azt megértem és szívesen etetem is, de ezt...
-
Sipi16
őstag
-
ja és bőrös a kocsi, van benne Tv meg telefon is gyárilag
ezért még gondolkozom, hogy hogyan oldjam meg a hifi cserét, mert szeretnék bele egy usb-s mp3-as fejegységet, viszont akkor a tv-nek annyi (amit mondjuk szerintem sosem néznék benne amugy sem) -
Na szóval a kocsiról.
150e km-el vettem egy ismerős fickótól, aki nagyon gazdag, a feleségé volt
olcsón jutottam hozzá 1,1 m-ért
2001-es évjárat, 2002-es forgalombahelyezés
200le-s turbómotor, nagyon jól megy
végig volvo márkaszervizes, 50 ekm-el ezelőtt a szalonban felújították az automata váltóját, mert valami nyűgje volt
a 4.0-ás grand cherokeemat cseréltem erre a kocsira, mert az botrányosan sokat fogyaszt és nem is ment túl jól (viszont padkára parkolásban meg kátyútűrésben utolérhetetlen volt
sokat járkálok autópályán, országúton, azt remélem hogyha ennek többet is kell költeni majd a rossz utak miatt a futóművére, gumikra, a fogyasztáson bőven megspórolom az összeget
jövő héten tervezem beleszereltetni a laser interceptort, hogy trafipax gondom se legyen, mert a kocsi megy mint a mérgezett egér
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- AMD Csúcskategória! Számítógép Munkára vagy játékra! R9 7950X3D / RX 9070XT / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Apple iPhone 12 Mini 64GB,Átlagos,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Új FULL HD webkamera + Számla
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Lenovo ThinkBook 14 G2 - 14"FHD IPS - i5-1135G7 - 12GB - 256GB SSD - Win11
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest