- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
-
LOGOUT
GYAKORI KÉRDÉSEK ÉS ALKALMAZÁS AJÁNLÓ
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gebriel
veterán
Ibooknak G4-nak hogy tudom elérni a boot menüt?
Illetve, hogy tudom újra telepíteni? -
5000watt
aktív tag
Mondjuk ez lenne a legjobb ez nagyon profin fest
hibátlan megjelenés számomra.
Szerintetek ez a gép megéri az árát azt amit a hirdető adott a terméknek ?
Hát ultra kezdő vagyok...
[link] -
5000watt
aktív tag
Igazából itt az ár is fontos tényező.Tudom a minőséget meg kell fizetni és a garanciát is az Apple dolgoknál.
De most az ismerkedés a cél akár használt 60-100 ezer forintos gépekben.
Szempont ismerkedni az egész géppel mert már nagyon érdekelnek valamint sima netezésre,filmezésre kell a gép13,3 as kijelzősök valamiért nagyon kellemesnek tűnnek a számomra.
legyen 2 magos 2-3gb ddr2 es ram majd rakok bele SSdét azt meghülyül a gép -
Xero
nagyúr
válasz
5000watt #13187 üzenetére
Ismerkedni kb bármilyen Core2Duo-s Mac megfelelő, de én már csak olyat vásárolnék, amit még támogat a Mountain Lion is.
Szóval én ilyesmiket vennék minimum: iMac mid 2007 vagy újabb, MacBook alu vagy unibody fehér, MacBook Pro mid 2007 vagy újabb, MacBook Air late 2008 vagy későbbi, Mac mini 2009 vagy újabb.
Már itt is kompromisszumosak az első modellek, de némi bővítéssel (RAM, SSD) még bőven használhatóak élesben is akár.
szerk: Mondom ezt úgy, hogy a mobil gépem 2007-óta, az asztali pedig 2010-óta szolgál. Viszont már nagyon lóg a nyelvük, nálam is kopogtat bőven a frissítés.
-
Xero
nagyúr
-
5000watt
aktív tag
Sziasztok szeretnék valamikor venni egy Apple Mac Mini A1175 ilyet