Hirdetés
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Öregszem
-
LOGOUT.hu
Mára a ProHardver!/IT.News Fórum is nagylétszámú Linuxban jártas taggal büszkélkedhet. Nehéz szinteket felállítani egy olyan rendszer ismeretében, ami annyira sokrétű, hogy teljesen szinte lehetetlen megismerni minden egyes részét. Azt azonban mindenki tudja, hogy kezdő-e vagy sem. Elsősorban nekik szólnak az alábbiak, de érdemes mindenkinek elolvasnia, mint útjelző táblát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vastika
tag
Sziasztok!
Elakadtam, amatőr vagyok, légyszi segítsen valaki ;-)
Szeretnék egy Samsung scx-3400 multifunkcióst megosztani az itthoni hálózaton nyomtatás és szkennelés céljából (a szkennelést csak linux alatt használnám)
A "szerver", mivel az volt éppen itthon, egy Orange Pi Zero + Armbian.
A nyomtatómegosztás működik.
A scanner-t látja a kis narancsoson a scanimage -L és a sane-find-scanner.
A systemctl status saned.socket mutatja, hogy figyel a sane a hálózaton.
A saned.conf fájlban benne van a hálózatom: 192.168.44.0/24
Az asztali gépemen (Mint MATE 20) alatt próbáltam szkennelni, be van írva a sane net.conf fájljába a kis kütyü IP címe, 192.168.44.70.
A scanimage -L és a sane-find-scanner nem talál semmit.DE! ;-)
Amíg keresnek, a szerveren a saned státuszánál látok egy csatlakozást.
Ha a gépemen úgy próbálkozok, hogy xsane net:192.168.44.70 , akkor bejön az xsane eszköz keresése ablak, aztán eltűnik pár másodperc után, és jön egy hibaüzenet, hogy: Nem lehet megnyitni az eszközt 'net:192.168.44.70 Érvénytelen paraméter.Az asztali gépemen fent van elvileg az scx-3400 drivere, mert már használtam rajta USB-n.
Na, itt elakadtam ;-)
Van valakinek ötlete, hogy merre tovább?
Üdv: Vasti
[ Szerkesztve ]
-
Lenry
félisten