Hirdetés

2024. május 26., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#121201) polonic


polonic
félisten

Voda otthoni szolgáltatások vannak csak. Nagyon régóta van ez, asszony nevén van. Még UPC-s időkben én regisztráltam a fiókot az én email címemmel.
Sikerült jelszó emlékeztető kérni. Be tudtam lépni. De azt írja, hogy nincs egyetlen egy szolgáltatásom sem. Semmi nem látszik.
Viszont ami roppant érdekes, hogy a felhasználói adatoknál az én adatiam vannak. Anyám neve, én születési dátumom, a korábbi személyi igazolvány számom és lakcímkártya számom.
Ez mi a a fene? Én nem voltam kapcsolatban a vodafone-nal korábban.
Annyi történt, hogy MM-ben rendeltem egy telefont egyszer, amit visszaküldtem kibontás nélkül és volt mellé egy voda sim kártya. De azt is visszaküldtem kibontatlanul, nem aktiváltam semmit. Meg egyébként is az MM-nél nem kellett megadni személyi igazolványt és lakcímkártya számot a rendelésnél, hogy ők továbbították volna.
Szóval ez továbbra is mi a fene.
Nem emlékszem, hogy még UPC-s időkben a fiók regisztrációnál is kellett volna megadni ezeket. De ha kellett is volna, akkor értelemszerűen az asszony adatait adom meg, ha az ő nevén van a szolgáltatás.

[ Szerkesztve ]

(#121202) Masato válasza kezo0 (#121194) üzenetére


Masato
tag

Ezt anno eljátszotta a Telekom is. Már nem emlékszem a pontos számra, de valami 2000 eszköz tűnt el a rendszerükből és nem merték lekapcsolni sem, noha fingjuk nem volt, kié.

(#121203) Kicsirics77


Kicsirics77
veterán

Erre valaki???
https://m.logout.hu/tema/upc_magyarorszag_kft/hsz_121128-121128.html

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#121204) kabelmania27 válasza Kicsirics77 (#121203) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Hívd fel a 1270-et és nyomd meg a számlával kapcsolatos ügyintézés vagy az egyéb ügyintézés gombját.

[ Szerkesztve ]

(#121205) mrlujoak válasza kezo0 (#121196) üzenetére


mrlujoak
veterán

...én kaptam a vezetékes számlám mellé infót, hogy a linkre kattintva - és a mobilomra kapott egyszer használatos jelszóval - be tudok majd lépni a myvoda fiókba... Ott lehet fizetni.

De mivel nekem már van mobilos fiókom, így 17-től már abban látom a net/tv/telefon előfizetést, a meglévő mobilelőfizetés és két feltöltős előfizum mellett.

Az átállás előtt jött több email is, hogy a vezetések account meg fog szűnni, és egy vodás account lesz.

Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

(#121206) batyuska100


batyuska100
senior tag

Sziasztok!

Eszközöket hogyan tudok eltávolítani amik a Vodafone TV-be vannak bejelentkezve? A régi felhasználói felületen megtaláltam, de ezen a mostanin nem.

(#121207) Thargoff válasza mrlujoak (#121205) üzenetére


Thargoff
friss újonc

Érdekes amúgy ez. Nekem az bonyolítja, hogy az otthoni dolgok lakosságiak, mobil pedig üzleti.
Most nem tudok belépni sehogyse. Az átállásról jött infó, de a másodlagos e-mail címre, az amire elvileg átállok, arra semmi. És új azonosítóról sem kaptam infót.
És korábban azt is mondták, hogy lakosságit és üzletit nem tudnak összevonni.
Viszont a megadott e-mail cím és telefon szám meg értelemszerűen megegyezik a rendszerben. Szerintem mátrixba kerültek a fiókjaim. :)
Ügyfélszolgálat meg azt mondta most, hogy a My Vodafone belépés meg most nem is működik... Írtam nekik online is, de a válasz e-mail szerint 30 nap az átfutási idő.
Számlákkal nem is lenne gond, mert csoportos beszedéssel megy, azt írták, hogy ott nincs gond az átállással, de pl. webböngészős vodafone.tv nem megy így, meg az egyéb ügyintézés sem...

[ Szerkesztve ]

(#121208) mrlujoak válasza Thargoff (#121207) üzenetére


mrlujoak
veterán

Jól megkacifántolódott a dolog esetedben (is).

Javaslom, várj pár napot, addigra mindenki jól megnézte, megy-e neki, vagy sem, és akkor lesz érdemes végigpróbálnod, most akkor mi megy, mi nem, melyik email lett a nyerő, stb.

Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

(#121209) Thargoff válasza mrlujoak (#121208) üzenetére


Thargoff
friss újonc

Felhívtam az üzleti ügyfélszolgálatot (ahol a mobiljaink vannak), és ott megnézte a srác, miszerint két fiókot hoztak létre az átállással ugyanarra a névre (1-1 lakossági és üzleti), és amiatt nem ment egyik sem (...). Próbálta összefésülni, de annyira nem ment...
Üzletbe kell majd bemennem.
Legalább annyit megcsinált, hogy megadta mindkettő vodafone-os azonosítóját, és a lakosságiba (vezetékes) sikerült is belépni, de az üzleti (mobil) az nem megy így se...
Na, majd bemegyek hozzájuk személyesen akkor.

[ Szerkesztve ]

(#121210) kezo0


kezo0
addikt

Zökkenőkkel, de újra elérhető a Vodafone Magyarország ügyfélszolgálata

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#121211) cocka válasza NoOne1976 (#121200) üzenetére


cocka
veterán

Nem találok semmiféle korábbi számlák menüpontot.

Az csak egy alcím és természetesen kizárólag a mobilos számláknál érhető el.

Vezetékesnél semmi sincs.

Mobil:

[kép]

Vezetékes:

[kép]

(#121212) cocka válasza batyuska100 (#121206) üzenetére


cocka
veterán

Sehogy. Írtam pár hsz.-szel feljebb, hogy eltüntették.

Thargoff:

két fiókot hoztak létre az átállással ugyanarra a névre (1-1 lakossági és üzleti),

Akkor minek van a rendszerben a Szolgáltatásaim menüpont alatt a sor végén az Üzleti menüpont?

(#121213) cocka


cocka
veterán

Valakit megörvendeztetett már a tv.vodafone.hu ezzel a csudaklassz hibaüzenettel?

A fiók jelenleg zárolva van. (WA104)

(#121214) MadMancs válasza cocka (#121211) üzenetére


MadMancs
veterán

Ezt is írtak már jóval leállás előtt is hogy régebbi vezetékes számlák nem lesznek elérhetőek a megújult my Vodafone felületén.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#121215) cocka válasza MadMancs (#121214) üzenetére


cocka
veterán

De engem az AKTUÁLIS számla letöltése érdekelne. A többit már korábban letöltöttem.

Másik példa: attól még hogy közlik előre a boltban, hogy csak készpénzes fizetés lehetséges (olyan helyen, ahol alapból lehet kártyával is), attól még ez nincs rendben.

Senki nem fog jobban örülni annak, ha előre tudja, hogy a számlák nem lesznek elérhetők. Tegyék elérhetővé és pont. Miután eddig is kiválóan akadályozták a számlák letölthetőségét az "1-2 napon belül lesz elérhető" baromsággal, így teljesen jogos ez az elvárás.

Ja hát arról a hülyeségről már nem is beszélve, hogy pár hónapja már küldik emailben a számlákat, de telefonra jön a zip jelszava. Ilyen körmönfont marhaságokra nem lenne szükség, ha a rendszerből azonnal letölthető lenne az összes számla vagy legalább 1 évre visszamenőleg, de FŐLEG az aktuális.

A Díjnet rendszere képes volt ezt a kihívást megugrani. A vodkafon nem. És mint látjuk, azóta sem.

[ Szerkesztve ]

(#121216) AtHoS válasza cocka (#121213) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Én már jeleztem [link] bár nálam MA104 illetve, ha új fajta BOX-od van, akkor itt törölhetsz mobileszközt [link]

[ Szerkesztve ]

read-only mode on the forum

(#121217) AtHoS válasza AtHoS (#121216) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Megpróbáltam weben az újdonsült önkiszolgáló webes felületen (remélem azt találtam meg :F ) hibabejelentést intézni a nem működő mobilos Voda TV APP-al kapcsolatban, de van egy aprócska gond:

"Az ügyfélszámnak 10 karakter hosszú számnak kell lennie és 1-essel vagy 2-essel kezdődik"

Hát ránéztem a legutolsó július 4-én kelt Voda számlára, melynek első oldalán bal felül a legelső infó (10 karakter hosszúságú): Az Ön ügyfélszáma: 00******

Szóval akkor honnan kellene 1-essel vagy 2essel kezdődő ügyfélszámot kerítenem? :F

Szerk.

Áhá, szóval nem ügyfélszám kell, hanem: Havidíjas számlázási fiók azonosító: 20********
éééértem. Illetve nem értem, miért írják akkor az ügyfélszámot a mezőbe beírhatónak :W

[ Szerkesztve ]

read-only mode on the forum

(#121218) balazs1956


balazs1956
senior tag

Sziasztok!

Telefonon szerettem volna belépni a My Vodafone alkalmazásba, ahová a nagy leállás előtt simán be tudtam lépni.
A képen látható hibaüzenetet kaptam.
Természetesen a telefon érintetlen.
Másnál is előfordult?
Mi a teendő?

(#121219) kezo0 válasza cocka (#121211) üzenetére


kezo0
addikt

Majd ha kifizeted azt az 1 db számlát, ami még kifizetésre vár, akkor az az 1 db átkerül a korábbi számlákhoz. :) És akkor majd olyat nem fogsz látni, hogy kifizetetlen számlák. :)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#121220) kezo0 válasza AtHoS (#121217) üzenetére


kezo0
addikt

„Hát ránéztem a legutolsó július 4-én kelt Voda számlára, melynek első oldalán bal felül a legelső infó (10 karakter hosszúságú): Az Ön ügyfélszáma: 00******”
A július 4-én kelt számlán még a régi, UPC-től örökölt ügyfélszámot láthatod, ami helyett most mindenki újat kapott, amit a My Vodafone fiókodban találsz.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#121221) kezo0


kezo0
addikt

Döcög a Vodafone rendszere az átállás után

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#121222) AtHoS válasza kezo0 (#121220) üzenetére


AtHoS
nagyúr

De arra "Havidíjas számlázási fiók azonosító"-ként hivatkoznak, nem pedig ügyfélszámként. Valami szótárat is mellékelhetnének, hogy minek mi a jelentése náluk :DDD Na, majd a következő számlán meglesem ott is fiókazonosítóként hivatkoznak e majd rá :B

A fiókazonosító számot megette, elküldtem, hogy segítsenek megoldani a bejelentkezési problémát, ha már webes felületről sikerült eltüntetni az eszközkezelési lehetőséget. Bár lehet nem is törölni kellene a telefont, hanem valami más miatt zárolták a fiókot, csak azt tudnám, hogy miért. Bár amilyen "zökkenőmentes" volt az átállás, lehet pár hónapba is beletelik mire valaki, valahol észbe kap, hogy bakker itt valami nem stimmel...mert gondolom náluk tökéletesen megfelelően működik minden, nem látnak hibát, problémát.

szerk.

Most nézem a bejelentésre kapott auto üzenetben is szerepel egy ügyfélszám ;] az is 00 kezdetű, de eddig még ilyen számmal sehol sem találkoztam :F plusz van levél iktatószám is

[ Szerkesztve ]

read-only mode on the forum

(#121223) cocka válasza AtHoS (#121217) üzenetére


cocka
veterán

Látom egységes a terminológia. :DD

(#121224) cocka válasza AtHoS (#121216) üzenetére


cocka
veterán

De nincs hozzárendelve mobileszköz, meg kb. sose volt. Vagy ha volt is max. pár óráig, mert utána az appot is meg a "regisztrációját" is töröltem a weben, amíg még lehetett. (de ez talán még télen volt, nem most)

Most az jutott eszembe, hogy a vtv boxon a Selfcare-ben mintha hozzá lehetne adni eszközt, de egy PC-t érdekes lesz. Most emiatt kérhetek megint kölcsön webkamerát, hogy a QR kódjukat be tudjam olvasni?! LOL

(#121225) cocka válasza cocka (#121224) üzenetére


cocka
veterán

Idézet innen:

[link]

Webes alkalmazás esetén kizárólag a My Vodafone e-mail címmel és jelszóval lehetséges a belépés, ezzel automatikusan párosításra kerül TV előfizetésedhez számítógépes eszközöd.

Akkor pláne köszönjük a fiókzárolást. Tipikus vodkafon. Taps: :C

(#121226) ledgeri


ledgeri
nagyúr

csak topikövetőnek... mert kiváncsi vagyok hogyan is folyik le ez a borzalom

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#121227) punisher1


punisher1
aktív tag

Sziasztok!
Biztos én vagyok a bolond fél órája nem tudok semmit beírni mert nem fogad el semmit.Amit írnak az alján mik nem lehetnek szerintem matematikailag lehetetlen.Van ilyen számsor?
Ha pl elkezdem és beírom csak az első két számot 79 már nem jó mert emelkedő számsornak minősül folytatva 54 mondjuk már ez se se jó mert akkor csökkenő számjegynek minősül.Úgy látszik ennyi idősen hülye vagyok de hogy lehet olyan számsort írni amiben nincs emelkedő vagy csökkenő számjegy?

[ Szerkesztve ]

"Ha nem válaszolok PÜ-re akkor lehet, hogy azok az ember között vagy,akik nem képesek kommunikálni ezért letiltottam!"

(#121228) kezo0 válasza punisher1 (#121227) üzenetére


kezo0
addikt

Eleve mi az, hogy csökkenő vagy növekvő számjegy??? Egy számjegy nem lehet ilyen. :D Gondolom, egymást követő számjegyekből álló csökkenő vagy növekvő számsorra gondoltak. Szóval ne legyen 1234 vagy 3456 vagy 8765 stb.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#121229) batyuska100 válasza cocka (#121212) üzenetére


batyuska100
senior tag

Már megvan, mediaboxon a Selfcare-n sikerült kilépni.

(#121230) punisher1 válasza kezo0 (#121228) üzenetére


punisher1
aktív tag

nem,ha beírok akármit 780312 pl az már nem jó mert 7 után a 8 már növekvőnek számít a 8 után a 0 már csökkenőnek.Bármilyen variációt írok semmi se jó vagy 60 70 számsort írtam egy se jó.

[ Szerkesztve ]

"Ha nem válaszolok PÜ-re akkor lehet, hogy azok az ember között vagy,akik nem képesek kommunikálni ezért letiltottam!"

(#121231) punisher1


punisher1
aktív tag

Na megoldódott,gondoltam megpróbálom asztali gépen nem a mobilon csinálni és láss csodát elsőre jó lett,úgy látszik csak a mobilos voda app-on keresztül nem frankó. :W
Na mind1 elöbb is eszembe juthatott volna.

"Ha nem válaszolok PÜ-re akkor lehet, hogy azok az ember között vagy,akik nem képesek kommunikálni ezért letiltottam!"

(#121232) kezo0 válasza punisher1 (#121230) üzenetére


kezo0
addikt

Hát az biztos, hogy nem emiatt nem fogad el semmit. Simán csak bugos.
(Nekem ma elsőre elfogadta, amit megadtam – igaz, az négyjegyű volt. )
(Szerk.: és én is asztali PC-n csináltam.)

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#121233) AtHoS válasza cocka (#121225) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Akkor ezt is megtaláltad: [link]

"Hol tudom a VTV mobil és web eszközeimet törölni?

Összesen 4 eszközt párosíthatsz TV előfizetésedhez és egyszerre kettőn tudsz párhuzamosan tartalmakat nézni.

Jelenleg a webes eszközök a kijelentkezéssel automatikusan törlésre kerülnek, míg mobil eszközök esetén a törlés a Vodafone TV boxon a Selfcare alkalmazásban van lehetőség vagy az Ügyfélszolgálaton keresztül."

Én itt akadtam el, mert nincs olyan BOX-om, amin lenne ez a menüpont, tehát jelenleg ÉN CSAK ügyfélszolgálat segítségével tudom töröltetni a mobileszközöket.

Van 2 TAB és 2 telefon, amin HA szeretném nézegetni felváltva a VodaTV APP-ot, akkor hívogassam az ügyfélszolgálatot. Azt hittem csökkenteni akarják az ügyfélszolgálatosok terhelését, erre nem pont az ellenkező irányba fejlesztenek? Egyre nagyobb a gyanúm, hogy hülyék gyülekezete van valahol a döntéshozó térfélen :(((

szerk.

De volt linkelve egy HWSW "cikk" ahol írták, hogy Voda is elismerte, vannak hibák a bejelentkezésekben, tehát a zárolt fiók is valószínű ennek köszönhető. Már bánom, hogy nyomtam egy kijelentkezést a mobilon:W

[ Szerkesztve ]

read-only mode on the forum

(#121234) punisher1 válasza kezo0 (#121232) üzenetére


punisher1
aktív tag

Igen,tuti hogy az applikáció a bugos.Gondolom páran még belefutnak majd ebbe,de azoknak innen üzenem ha nem akartok dührohamot kapni akkor asztali gépen állítsátok be a biztonsági kódot. :)

"Ha nem válaszolok PÜ-re akkor lehet, hogy azok az ember között vagy,akik nem képesek kommunikálni ezért letiltottam!"

(#121235) cocka válasza AtHoS (#121233) üzenetére


cocka
veterán

Jelenleg a webes eszközök a kijelentkezéssel automatikusan törlésre kerülnek

Csak az a probléma, hogy weben akár be voltál jelentkezve, akár nem, mindenkit egyformán kib..-tak az accountjából és ha ki tudja milyen okból az új account adatokat nem fogadja el, miközben a vtv box meg működik, akkor nem tudom ki a hunyó.

És ugye az az alapprobléma, hogy hiába van vtv box, mivel a QR kódon keresztül csak mobileszközt lehet regisztrálni.

Egyébként is az a bizonyos felület, ahol az eszközöket "nyilvántartotta", nem "jogot oszt", csak tájékoztat az egyszer már belépett eszközökről.

A jogosztást úgy értem, hogy nem úgy volt eredetileg sem, hogy az oda valahogy bekerült eszközökön tudod csak igénybe venni a szolgáltatást és ami nem szerepel a listán, de jó adatokkal jelentkezel be, oda nem enged be.

(#121236) kezo0


kezo0
addikt

Kb. két órája megint elkezdte a Vodabox azt játszani, amit már hónapok óta nem csinált nálam: a képernyő jobb felső sarkában eleinte a „kívánt adatfolyamra történő hangolás sikertelen”, a „Vodafone Mediabox offline üzemmódban” és a „Vodafone Mediabox csatlakoztatva” feliratok váltogatták egymást sűrű egymásutánban, megállás nélkül. Aztán kb. fél óra után megállapodott, és azóta egyfolytában csak a „Vodafone Mediabox offline üzemmódban” van kiírva. (Megjegyzem, OLED tévém van, ami ugye imádja az ilyen fix képernyőelemeket, mint ez a folyamatosan odaragasztott felirat… :W )
Egyébként egy kb. egy hete felhőbe rögzített műsort nézek éppen, zavartalanul, már vagy két órája. Miközben ugye a box azt állítja, hogy offline módban van, khm.

Na, itt is van egy korábbi, hasonló eset: [link]

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#121237) cocka válasza kezo0 (#121236) üzenetére


cocka
veterán

Ja nálam is SC401-ezett, miközben ment egy visszanézős lejátszás.

Igen jól mondtad a múltkor: Erre a boxra nem lehet felkészülni. Minden napra van egy kis "meglepetés".

Ja és gondolom ha jelentenénk az ügyfélszolgálatnak, akkor náluk természetesen nincs hiba, sőt mi vagyunk a hibásak, mert nem a vodkafon HGW-jéből közvetlenül vezetjük ki az ethernetet a boxba. Ugye? :DD

[ Szerkesztve ]

(#121239) kezo0 válasza cocka (#121237) üzenetére


kezo0
addikt

Hajnali 5h körül magára hagytam pár percre, egyszer csak hallom, hogy bekussol a tévé hangja. Na, akkor meg nekiállt a box frissíteni, nézhettem percekig, hogy "kérem várjon"... De ezt legalább már megszoktam. :P

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#121240) zzola


zzola
félisten

Sziasztok!

Van 2 otthoni szolgáltatásom, külön címen, külön ügyfélszámon (eddig legalábbis így volt). Az egyiknek lejárhatott a hűség ideje, mert növekedett a díja 1000- HUF-tal. Arra van lehetőség, hogy a nem hűségidőset lemondom, a még hűségidős szolgáltatást pedig áthelyeztetem a lemondott szolgáltatás helyére?
Kösz.

(#121241) kabelmania27 válasza zzola (#121240) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Elvileg van erre lehetőséged, de a lemondott csomag kikötése után tudod az másikat költöztetni.

(#121242) zzola válasza kabelmania27 (#121241) üzenetére


zzola
félisten

Kösz. Igen, sejtettem hogy előbb meg kell szűntetni a régit és csak utána lehet átkérni a másikat. Nyilván 2 szolgáltatás nem lehet egy azonos címen...

(#121243) tomp


tomp
félisten

Csoda történt!
Be tudok lépni az új felületre! :))
Igaz a számlák menüpontra kiakad az oldal és csak tölt, tölt, tölt.

(#121244) rgeorge válasza tomp (#121243) üzenetére


rgeorge
addikt

De jó neked... A többi menüpont működik? Én továbbra sem látom a vezetékes dolgaimat, csak a 05.30-n vett mobilnetesét. Én sem kaptam emailt az átállás után. "Szerencsére" a vezetékes dolgok működnek.

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#121245) tomp válasza rgeorge (#121244) üzenetére


tomp
félisten

Igen működik. Mutatja a tv és internet előfizetést és az eszközöket is.
Bár a vodafone TV boxnál IPTV boxot ír. :DDD

(#121246) Zoshi85 válasza tomp (#121243) üzenetére


Zoshi85
aktív tag

Vezetékes extra szolgáltatást még mindig nem lehet aktiválni, pl videóklub. :U

Xbox Series X - XLive: ZoshiSXHUN // PlayStation 5 - Psn: ZoshipsHUN https://linktr.ee/Zoshi85

(#121247) rgeorge válasza tomp (#121245) üzenetére


rgeorge
addikt

Nálam csak az a pozitívum, hogy ha új internetszerződést kötnék, a pontos címet megadva:
"A vezetékes szolgáltatásod már aktív a címeden!" üzenetet ír a weboldal, tehát nem vagyok teljesen elveszítve...
Néha belépéskor van egy zöld üzenet is, miszerint a My Vodafone fiókom megújult blablabla, néha homokórázik csak a felület, belépni nem lehet, néha belépési hibát ír.

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#121248) moonster


moonster
tag

A tv.vodafone.hu oldalon a Vodafone TV webes felületen valakinek sikerült már bejelentkezni?
Vagy
(régi VodafoneTV jelszó)
Nem sikerült az azonosítás. Érvénytelen felhasználónév vagy jelszó. (WA103)

(Vodafone.hu account jelszava)
Nem sikerült az azonosítás. A fiók jelenleg zárolva van. (WA104)
üzenetet kapok.
A Vodafone fiókban sem találok hozzá semmilyen beállítást, információt.

- Errare humanum est -

(#121249) MiZo1990 válasza moonster (#121248) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Igen, az összevont My Voda fiókhoz először jelszót kellett változtatni és utána megy a My Voda felülethez használt mail cím + új jelszó párossal.

(#121250) moonster válasza MiZo1990 (#121249) üzenetére


moonster
tag

Köszi. Megpróbáltam, de először "most nem tud belépni " üzenet jött, másodszorra a szokásos, "a fiókja zárolva" üzenet. :F
Lehet, hogy van valamekkora átfutási idő vagy hasonló?

- Errare humanum est -

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.