Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Meggyi001: Áram nélkül....méltóság nélkül.....
- Luck Dragon: Óraátállítás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Sapphi: StremHU | Source – Self-hostolható Stremio addon magyar trackerekhez
- Lalikiraly: Mercis kalandok - Huszonnyolcadik rész - Az újrakezdés
-
LOGOUT
Sziasztok, udvozlunk mindenkit Magyarorszag legnagyobb VMware forumjaban!

Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
addikt
Sziasztok!
Kezdő vagyok virtualizáció terén, pontosabban ESXI téren. Most kezdtem el tanulgatni, mivel látom hogy a jövő erre halad és úgy érzem nem maradtam még le semmiről

Vmware 7.1 alatt futtatom 2.5GB RAM-al az ESXI 5-ös verzióját. Gépemre feltelepítettem a kliensprogramot, nagyon szépen működik. A gond ott kezdődik, mikor 64-bites guest oprendszert akarok létrehozni. Létrehozom,elindítom és azt mondja nem használhatom 64bites rendszert. Ha jól tudom (bár őszintén 2 napja olvasgatom) tudja magát virtualizálni ESXI és EZ alapján próbáltam rábírni a működésre nem sok sikerrel.
Jelenleg 4gB RAM-om van, tervezek majd bővítést, ismerkedni a rendszerrel talán ez is elég. AMD Athlon x4 645-ös CPU, szóval az AMD-V is támogatott, ez sem lehet akadály, BIOS-ban is engedélyeztem a virtualizációt.
Hibaüzenet:
Ha tudnátok segíteni, hogy vajon miért nem működik, azt nagyon megköszönném.
Új hozzászólás Aktív témák
- Interaktív zongora Akadémia Claude, Gemini
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- 3D nyomtatással csökkentené a kijelző gyűrődését az Apple iPhone Foldnál
- Trollok komolyan
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Borderlands 4
- Kés topik
- Sorozatok
- További aktív témák...
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.