Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
-
LOGOUT
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Lajki
tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok és a segítségeteket szeretném kérni.
Kinéztem ezt a [Raw4-et] és a véleményetekre lennék kiváncsi.
Inkább rosszabb kirtikákat olvastam róla, mint jobbakat ( motort írják le). Találtam egyet, ami 177 lovas.
Fogyasztás, szervizelés, motor és a többiről tudnátok infót adni?
Hetente 2-3x járok Ceglédre és a városban is járkálok.
Ami még nagyon tetszik, az a Mitsu Outlander 2.2-es. Esetleg, ha erről is tudnátok pár sor írni, azt nagyon megköszönném!
-
eastsider
nagyúr
Igazad van rosszat linkeltem. Köszi a jót :)
Vajon kell elé ellenállás?
[kép] a manualbol -
Doki16
addikt
válasz
eastsider #7244 üzenetére
P21-es foglaltba kerül a sima izzós DRL kicserélésre? Mert akkor az általad linkelt nem jó hozzá, mert az két pólusú azt olyan foglalthoz találták ki amiben kell a kisebb fényerejű 5W és 21W.
Neked szerintem ilyen sima fog kelleni. [link]
Amúgy én raktam már ilyent sima izzós DRL helyére. Brutál jó fénye volt.
-
KTTech
veterán
válasz
eastsider #7243 üzenetére
A futómű soha nem lesz olyan feszes, mint egy Miniben, nem arra van hangolva. Furcsa is a Seat után, ami igencsak sportos hangolású (és persze a hátulja fejlettebb pár kategóriával), szinte rátapad az útra. Ugyanazt a kanyart a Yarissal 20-25km/h-val lassabban tudom biztonságosan bevenni.
Egyébként lehet hülyeség, de én még megnézném a pótkereket, rendesen le van-e fogatva, az is tud hátul kopogni (meg szinte bármi amit beledob csak úgy az emberfia, én pl ott tartom a pumpát, bikakábelt, vontatókötelet). A Golffal tanultam meg ezt
-
eastsider
nagyúr
Valaki tett már utólag ilyen ledet drlnek? [link]
-
eastsider
nagyúr
Igazad van elviszem a szalonba, deritsek ki, nincs 2 éves.
Nekem ez 70% Bp, ott klíma, araszolás. Maradék pálya 130-140es tempó (óra szerint), 2 fővel használjuk
Egyébként nem tűnt fel a kopogas, csak most volt 2 napig egy mini berautonak, júniusi, és ott nem volt ez, valahogy érezni lehetett, hogy jóval veszesebb a futómű, nem zorren meg egyet valami a kátyúk után -
2008-as Avensis 1az-fse. Sol plus. Pár kérdés:
Szerintem túl alacsony az alapjárat ~600 lehet és nagyon rezonál. D-be rakva a váltót kicsivel magasabb és ott tökéletes. Illetve érzésre nem pöccre indul mint az astrám hanem egy két fordulattal tovább kell tekerni. Ezekre van valami gyógyír? Egr/pillangó koszos lehet?
Más:
Nem találom az utas oldali légzsák kikapcsolóját, az hol lehet?
Valamit lehet-e olyat hogy húzza fel az ablakokat magától a központi zár? -
hhenry
őstag
válasz
baritz1995 #7239 üzenetére
Valóban van pár rohadt jellemzően az ausztriából hozottak érdemes felvenni a kapcsolatót Juhász Jenővel-Elite Auto
NO.1 Prius Seller Itthon -
KTTech
veterán
válasz
eastsider #7236 üzenetére
Nálam a fogyi nagyjából 60% város (Bedford), illetve két kis falu de szinte egymásba érnek, napi 34km oda-vissza, 5 fővel, klímával, a többi országút (97km/h a limit), és pálya (113km/h). Pályán néha túllépem a korlátozást, 118-120-ig, de akkor 2 fővel megyünk, és sok helyen van 80km/h limit útépítés miatt, a dinamikus limitekről nem is beszélve... A 80-as tempót imádja, meg a gagyi benzint (Shellel rosszabbul megy, többet fogyaszt, mint a Sainsbury's budgettel).
A kopogást hallani kellene. Nálam pl. igaz nem a Yarisnál, hanem a Seatnál a hátsó fékek koppantak, illetve volt hogy az egyik stabpálca adta fel. A Golfomnál az egyik kipufogó tartó unta el magát és belevert az alvázba.
Mivel még garis, el kell vinni márkaszervizbe és megnézik. Egy rázópados vizsgálat 95%-ban megmutatja a probléma helyét. A budapesti utakat jól ismerem, szeretik megenni a futóművet...
-
KTTech
veterán
válasz
Gaben92 #7235 üzenetére
A Carplay nálam nem játszik, az Android Auto elönyét nem látom ezzel szemben. A Seatban a Pioneer fejegység támogatott néhány appot a telóról, 1x használtam, amikor ugyanis kikapcsoltam a kijelzőt, azonnal le is állt a navi. Bekapcsolt kijelzővel meg mi értelme van...?
-
hhenry
őstag
válasz
baritz1995 #7201 üzenetére
P2 nem érdekel?
-
KTTech
veterán
Ezzel az android box-al van valakinek tapasztalata?
Nincs Satnav a kocsiban, és a gyári mwgoldás nem túl vonzó (nem kedvelem a Tomtom-ot, se az előfizetés árát rá). -
Bal0924
senior tag
Sziasztok!
Feltennék egy kérdést.
Kinek van itt Yaris Hibrid 2019 Május utáni gyártású kocsija?
A TAS500 Rendszere érdekelne.
Ért hozzá valaki? -
KTTech
veterán
Én pont azért vettem hibridet, mert tele lett a hócipőm a diesellel... a fogyasztás 4.8 körül alakul a Yarisban, ami az esetek többségében 5 emberrel fut, klímázva. Ennél mindegyik dieselem többet evett, igaz az egyik 140LE-s, a másik 110 (a Yaris meg ugye 100):
A hibrid rendszerre a 15 év gar nekem elég (5+2 év a normál gar).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
m4csk4fogo #7225 üzenetére
Nameg 10 évig lehet garit hosszabbítani, nem sok kockázat van benne.
-
kiszi07
senior tag
Kapott valaki levelet a légzsák visszahívásról ? (Corolla 2005)
-
baritz1995
tag
válasz
baritz1995 #7220 üzenetére
Sot talan van 90,110 es 116 is de lehet a tdi-vel keverem
-
baritz1995
tag
válasz
baritz1995 #7219 üzenetére
De lehet,hogy tevedek
-
pokers
senior tag
Egy 2 literes dízel corolla volt az ismeretségi körömben, 300+e km-rel cserélte be a tulaj egy újabb, de már 1.6os benzinesre. Itthon szalonból vette újan, a 300e km alatt a kötelezőkön kívül nem kellett szervizbe vinnie.
Többek között ez is nagyban befolyásolt abban, hogy jó lesz a 2 literes dízel nekem is.De egyébként honnan szeditek ezt a 116LE-t
Nekem a forgalmiban 94kW van, ami 125LE. A wikipedia is ennyinek írja az 1ad-ftv motort. -
nyalifali
aktív tag
Sziasztok, egy gyors kérdés.
Auris 2012-n helyzetjelzőt szeretnék cserélni, nem férek hozzá, ezért a lámpát venném ki.
2db 13-as hatlapfejű és 2 műanyag patenton kívül mi fogja még?
nem találtam videót róla...Köszi!
-
pokers
senior tag
válasz
baritz1995 #7199 üzenetére
Nekem volt 1.4 d4d E12-es corollám 7 évig, a kötelezőkön kívül semmi baja nem volt. Eladni pedig csak azért adtam el, mert egy ismerősömnek megtetszett és amit kértem érte, kifizette, plusz nőnek a gyerekek, és kezdett kicsi lenni a ferdehátú.
Helyette vettem egy 2014-es 2.0 d4d Auris TS-t. Egy éve van meg, eddig semmi baja. De ne is legyen, mert még csak 95e van benne
Pár hete vittem kötelezőre, lekérdezték a dpf-et, 26%-on áll, mondták hogy ez nagyon jó.
Szóval az 1.4-es megpakolva, két gyerekkel kezdett kevés lenni. Ezért nem is gondolkodtam ugyan ilyen motoros auris kombiba, kimondottan a 2 literes dízelt kerestem. Itthon alig adtak el pár darabot, ami kínálat volt a hahu-n, azok is kintről behozott bizonytalan előéletűek voltak. Így én mentem ki egyért németbe.
Annyira ritka, hogy a szervizben eddig nem is találkoztak 2 literes dízel aurisalFogyasztása nálam az 1.4-nek 4.8 volt, a 2.0 kombinak 5.7, dinamikában pedig bőven elég a 2 literes dízel.
Vásárlás előtt gondolkodtam a hibriden is, de épp egy volt toyotás beszélt le róla. Valóban elgondolkodtató, hogy miért van annyi eladó 4-5 éves hibrid, szinte ömlenek az országba a kintről levetett hibridek...
-
válasz
molnarpeter #7208 üzenetére
OK! Köszi! Rákérdezek helyi márkaszervíz menyiért mit csinál meg, aztán mérlegelem.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #7207 üzenetére
Átmosás külön géppel megy, akkor valószínű marad a sima tölt-leereszt módszer, azt meg szerintem kb bármelyik szerelő megoldja
-
válasz
molnarpeter #7206 üzenetére
Veszprém, szóval van helyi márkaszerviz.
Nem tudom hogy átmosást érdemes-e egyáltalán vagy csak részlegesen cserélni elég-e. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #7205 üzenetére
Attól függ, hogyan helyezték el a szűrőt, érdemes lenne típust ismerő szerelőt keresni. Ha nincs mód átmosásra, akkor valahogy így csinálnám, esetleg többet járva vele alapjáraton ketyegés helyett: [link]
Helyileg? -
2008-as T25 Avensisbe szeretnék cseréltetni automata váltó olajat 4-sebességes van benne. Az szerviztörténet és az előző tulajdonos szerint sem volt cserélve a váltóolaj. Ugyan a nívópálcájára rá van írva hogy normál használat mellett nem szükséges cserélni azért én kicserélném a szűrőjével együtt. Az olaj sötétpiros, nem égett de látszódik rajta hogy bizony használt. A váltónak egyébként semmi baja nincs, szépen vált.
Közönséges szerelő meg tudja csinálni vagy inkább márkaszervíz? -
Dare2Live
félisten
válasz
Csabroncka #7198 üzenetére
sztem ultragáz, hogy a márkaszervizek mindenbe öntik az 5W30at, miközben legtöbb toyota motorba 0W16-0W20 az előírás.
És amikor 80.000kmnél beviszi tulaj, hogy fél liter/1000km eszik elhajtják, hogy az elfogadható. 130-150.000km után már megvan az 1-1.5l/1000km de akkor már nincs gari...
Vannak persze agyonverhetetlen Toyota motorok de nagyja már nem az. Azt kell önteni bele ami előírás és tűlnyomóan váris használatnál véletlenül se megvárni a 15.000kmet....
-
Dare2Live
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Dell Latitude 7480 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- Samsung Galaxy A35 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest