Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6651) gaborbol válasza Gaben92 (#6650) üzenetére


gaborbol
őstag

Bizony igy van. Amikor nalam 2 honapja lekokadt az aksi csomag a P2-be, akkor adtak ajanlatot a felujitasra, meg 50%-kal tobbert a P3-bol szarmazo cellak modositott csomagjara.

Azt megint halkan megjegyzem, hogy igaz hogy cellankent cserelhetoek az aksik, de en vegzett villanyszerelo letemre nem alltam neki, mert nem csak ebbol all.

Mennyi nalatok egy muhelyes, kimert, garos aksicsomag garanciaval?

Nekem $1000 dollar volt. Volt $750 es $500-as ajanlat is, de ott nem volt szakmuhely meg normalis gar sem.

(#6652) No.01 válasza gaborbol (#6651) üzenetére


No.01
őstag

1000USD? Az meg amcsiban is eleg barati... Itt a hollandoknal hivatalosan 2390EUR az akksipakk cserevel, szamlaval, garanciaval.

Az egyik helyi Prius forumon v.ki csereltetett nemreg 390e km-nel (amsterdami taxi). O amcsibol rendelte. P3-bol bontott bevizsgalt, garancialis pakkor kapott, de az meghalt pakkot el kellett postaznia. Igy lett vegeul mindenestul ~1970EUR a csere.

(#6653) Gaben92 válasza gaborbol (#6651) üzenetére


Gaben92
őstag

Nem tudom mennyi lehet nálunk egy akkupakk, de remélem nem is tudom meg. :DDD

Én se állnék neki a cserének pedig eléggé jóban vagyok az elektronikával/árammal. Csak én inkább 1000V, 500A-es hybrid rendszerekkel játszogatok. :B

Igazából maga a cellacsere nem vészes csak ugye ezek össze vannak balanszírozva. Ha mégis rászorulnék tuti, hogy rendelnék egy cellapakkot, azok úgy jönnek, hogy fel vannak számozva, hogy mi a helyes sorrend, neked csak be kell építeni a saját autód “akkuházába” (vagy nem tudom hogy nem nevezzem). Régi cellákat meg beszámítják. Pár órás művelet az egész, csak rohadtul nem árt hozzá egy elektromos csavarozó mert kb 150 csavart kell ki és visszatekerni. Na meg egy nyomatékkulcs, de azt se sokba tart bérelni.

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#6654) Drizzt


Drizzt
nagyúr

Alkudni milyen érvekkel lehet érdemes? Ugye én nem vagyok egy nagy autó szakértő, a típus is új, szóval technikai érveket nem nagyon tudok felhozni, hogy mi miatt gondolom azt, hogy alacsonyabb áron szeretném kapni az autót. Egy kapaszkodóm van igazából egyedül, amivel lehet talán faragni: amit kértem pontos típust, a helyett a világos belsejűt, de ugyanolyan fényezésűt készletről meg lehetne kapni. Ami egyébként nem feltétlenül probléma nekem. Ilyenkor lehet arról érvelni mondjuk, hogyha ezt fogadom el, akkor ők raktározási költséget spórolhatnak? Valami egyéb ötlet? Beszámíttatáson gondolkodom, még ha tudom is annyit biztosan nem kapok, mint a használt piacon. Egy helyen kaptam már rá beszámítási ajánlatot. Ha ahhoz képest legalább +200K-t tudnának adni, akkor már belemennék.

Mekkora mennyiségű előleg lehet reális? Amit mindenképp meg akarok majd beszélni, hogy legyen x nem túl nagy idő, ami után el tudok állni, ha nem érkezik meg az autó, s visszakapom az előleget. Mire érdemes figyelni még?

I am having fun staying poor.

(#6655) Gaben92


Gaben92
őstag

Tenyleg becsodogal Europaba az NV Conncect Carplay-e. Furcsa volt magyar feliratokat latni egy korai ceg videojan. :D [link]

Doki16: Neked a TNG-vel kb valami ilyesmi lenne a cucc.

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#6656) Doki16 válasza Gaben92 (#6655) üzenetére


Doki16
addikt

Nekem Androidom van. Ahogy eddig olvastam az írásaid sajna az AA nem müködik. Bár nem mintha kifizetnék érte ennyit :) Szélőzőrácsba fogatható mágneses tartóm van és azon használom a Hybrid Assistant és Waze programokat, teljesen jó így :)

A nagy kijelzőn nekem mindig a folyamatábra megy, már hiányozna ha nem lenne ott :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#6657) Nerazim


Nerazim
őstag

Üdv!
Cikkszámot, ti honnan szoktatok vadászni?

Be my computer.. Baby I'm a user!!

(#6658) Gaben92 válasza Doki16 (#6656) üzenetére


Gaben92
őstag

Carplay-t es Android Autot is tamogat a cucc. Attol fugg milyen telefont dugsz ra, hogy melyiket izzitja be. :K A hivatalos Toyota/Lexus kommunikacioban kerdeses az AA, az uj '18-'19-es modellek eseten.

Emlekszem, hogy teged nem izgat a dolog, csak gondoltam mutatoban hatha erdekel. :) 500USD (szerintem) nem olyan horribilis összeg erte, en is csak amiatt varok a vasarlassal mert az uj felniszett meg a 2 szett gumi k.rva sokba fog kerulni, aztan most ugye 4000-et sikerult mennem 2 honap alatt, szoval ha igy folytatom akkor honapokon belul meg 500€ a markaszerviz + 100-200€ "valtoolaj" cserere mivel nem tudom volt-e 90-nel aztan jobb a bekesseg. :DDD

Mod:
Viszont a hetvegen sikerul eletem legnagyobb es legalacsonyabb fogyasztasat összehoznom. Tankolas utan indit, akku szinte 0-n, egyböl kiirta a 30 literes atlagot. :DDD Aztan mivel kivetelesen nem palyaztam a stabil 80-100 közötti közlekedes meghozta a 4,2L-es atlagot. 5,5-höz szoktam a többszaz km-en kereztrul 120 miatt. :B

[ Szerkesztve ]

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#6659) molnarpeter válasza Nerazim (#6657) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Toyodiy?

(#6660) Nerazim válasza molnarpeter (#6659) üzenetére


Nerazim
őstag

Köszi.

Be my computer.. Baby I'm a user!!

(#6661) Ear001 válasza Drizzt (#6654) üzenetére


Ear001
addikt

Nem spórolnak raktározási költséget. A kereskedések látják a többiek meg a központ raktárkészletét, ha abból veszel az is jó, ha rendelsz az is jó. Ez neked lehet jobb, mert megspórolhatsz x hónap várakozást. Esetleg saját készleten beragadt bemutató kocsit tudsz kifogni jobb áron.

Amivel alkudhatsz: másik kereskedés ajánlata, akár másik márkára, de konkrét, nem egy általános árlista, bankkölcsön, biztosítás elfogadása. Inkább hozzá adott értékeket szoktak felkínálni, mint extra szőnyeg, ingyenes üzembe helyezés, borvacsora a haver hoteljában, mittudomén. A Toyotánál a haszonkulcs, amiből a kereskedő gazdálkodik, igen kicsi, nem VW csoport, ahol ha bejössz az ajtón, már kiérdemelted a 15% kedvezményt. Érdekes dolog lehet az ingyen szervíz, ami néha többe kerül, mint a fizetős, érdemes nagyon alaposan átolvasni a részleteket.

A használt autó beszámítást a legtöbb helyen nem a kereskedő végzi, hanem egy vele szerződésben álló használtautó kereskedő. Milyen kocsit számíttatnál be és mennyit ajánlottak érte?

Minden szerződés, amit egy adásvételnél aláírsz fix szövegezésűek. Szerintem a kedvedért nem fognak módosítani egy jogászok által már alaposan kigyúrt a pénzügy rendszernek is megfelelő szövegezésen. Kérdezz rá, milyen jogaid vannak késedelmes szállítás esetén, de ezen módosíttatni nem nagyon fogsz tudni. A kereskedés nem fog garanciát adni neked olyanra, ami nem tőle függ.

(#6662) Drizzt válasza Ear001 (#6661) üzenetére


Drizzt
nagyúr

Ebben a kereskedesben meg nem kerdeztem mennyiert szamitanak be. Egy e12-es Corolla sedan, 2003-as gyartmanyrol van szo. Sol felszereltseg, automata klima, automata 4 sebesseges valto, 270k km, 1.6l benzin. Kulsejen vannak minden oldalon kisebb meghuzasi nyomok. Belson meg annyi gond van, hogy az egyik tarolo rekesz alsaja log, mert letort egy kis muanyag biszbasz a sarkabol. Viszont muszaki 4 honapon belul lejar. Szerintem amugy nem is konnyu realis arat beloni. 600k +/- 50k-t mondtak ra az elso helyen, egy kitoltott adatlap alapjan beszamitasra. Automata szinte nincs hahun, vagyis csak 2 darab. Olcsobbik 1.15m. De szerintem annyit nem er. A masik meg dragabb szerintem regota fenn van.

I am having fun staying poor.

(#6663) Akula


Akula
őstag

Nem tudom ez volt már?
Azért inkább megosztom, hátha kell.

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#6664) Doki16 válasza Akula (#6663) üzenetére


Doki16
addikt

Ez baromi jó oldal, köszi szépen :R

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#6665) Drizzt


Drizzt
nagyúr

No mentem ma még egy kört a Corolla hybrid SD executive VIP-val. Azt akartam megtudni, hogy lesz-e valami, ami deal breaker lenne számomra. Sajnos 90 km/h felett még sosem jártam vele. Eddig a sebességig a lendületes gyorsítás nem volt elviselhetetlenül zajos. Lehet a 130-ra való kilövés már problémás lesz, de ez önmagában nem tűnik deal breakernek. 50-55 környéki temponál kifejezetten csendes, nagyon kényelmes az autó. Nálam meg a fő használat úgyis Budapest utcáin lesz(átlag napi 40 km). Ezen kívül még hétvégente párszáz kilométer, amiben akad azért pályázás is. Kb. így használom az autóm. És erre a felhasználásra nekem kifejezetten ideálisnak tűnik az új Corolla. Szóval belevágok. Comfort tech a kiválasztott változat. Először amúgy picit szentségeltem, amikor beültem hátulra, hogy ott tényleg nem egy nagy hely van a plafonig. Főleg azért szembeötlő, mert belülről úgy néz ki, mintha az első sor feje felett lenne egy üreg, ami hátulra elfogy. Lehet így is van. Viszont gondoltam már beülök az e12-be is hátulra. Alapból nem az a pozícióm. :D És akkor vettem észre, hogy bizony abban még kevesebb a hely hátul amikor benne vagy, de valamiért látszatra amúgy szellősebb érzete van. Szóval a látszat néha csal. Az audio rendszer FM rádióban az E210-ben nem szól valami jól, de ez megintcsak nem deal breaker nálam. Kinézete az autónak szerintem marha jó.

A hibrid garancia kiterjeszthetőségéről érdekes, hogy nem írnak a brossúrákban, de 10 évig lehet megújítani, feltéve ha minden évben elmész addig "hibrid szervízre".

Aztán kíváncsi leszek mit mondanak a beszámításra, arra még lesz egy kör. De olyan érzésem van, hogy muszáj leszek magam eladni.

I am having fun staying poor.

(#6666) No.01 válasza Drizzt (#6665) üzenetére


No.01
őstag

Mi pont ilyenben gondolkodunk, mint amit te probaltal. Azt lehet tudni, h milyen karosszeriaval volt?
Nekunk a "kicsi" jobban tetszett mindadig amig bele nem ultunk. Szerintunk vallalhatatlan. A sedan nem rossz, de ha mar ugy adja akkor nyilvan inkabb a kombi.

(#6667) Drizzt válasza No.01 (#6666) üzenetére


Drizzt
nagyúr

Mármint hogy sedan, hatchback, vagy touring sports? Sedan volt. De nekem nem is nagyon játszik más. Nagyon rövid ideig elgondolkodtam a 2.0 miatt a többin, de egyszerűen nekem a sedan jön be. Amúgy már Camry-ból is láttam kettőt. Elég impozánsan néz ki. Vezetni is biztos fasza, de nekem egyszerűen túl nagy, nem tudnám kihasználni. Meg persze drágább is, de nem annyira vészesen. És ott van bőven motorerő!

I am having fun staying poor.

(#6668) No.01 válasza Drizzt (#6667) üzenetére


No.01
őstag

Ahhh ertem! Camry-t probaltuk, szuper, de egyszeruen tul nagy.
En most epp a "sima" (1.8) es a sportosabb 2.0 kozott vacillalok. Igazabol a 180 az elegge hybrid loero szerintem, viszont a simabol atulve nagyon is erezheto. A kerdes csak az, h jo-jo de kell- e nekunk a nagyobbik (az azzal egyutt jaro tobblet osszeggel)??

(#6669) Drizzt válasza Drizzt (#6665) üzenetére


Drizzt
nagyúr

Beszámításra itt még kevesebbet mondtak. Annak ellenére is, hogy azt mondták a 270K kilométer ellenére olyan állapotban van az autó, mintha kevesebbet futott volna. Mindenképp megpróbálom eladni magam.

Találtak amúgy még egy hibát, amit javasolnak cserélni, az a szelepfedél tömítés. Ezt, meg a légzsák visszahívásos cserét még meg fogom ejteni valószínűleg, de mást már nem költök rá, ha nem lesz elkerülhetetlen.
Ha valakinek egy ilyen e12-es, automata 1.6 vvti sedan lenne az álma, az írjon nyugodtan. Kb. egy hónap múlva lesz eladó.

I am having fun staying poor.

(#6670) ludsimon


ludsimon
veterán

Sziasztok!

Vettem egy gyönyörű szép állapotú Toyota MR2-t.
Szerintetek amíg nem tudom a kocsibeállót megcsinálni mennyire jó ötlet egy fedett teremgarázsban parkoltatni, ami több szintes és a legfelső szintnek a sarkába beállítani? Szerintetek biztonságban lesz ott illetve nem húzzák meg?

undefined

(#6671) Akula válasza ludsimon (#6670) üzenetére


Akula
őstag

erre most mit lehet mondani?
anyámék a teremgarázsben 12 éven keresztül semmi kárt nem szedtek össze, egyszer volt, hogy egy macska lepisilte a hátsó kereket. én a IV. kerületben új építésű lakásban (azt gondoltam, hogy kultúráltabb réteg lakik ott) minden nap begyűjtöttem az astra mindkét oldalára egy-egy más színű festéket. franc se tudja. Ha félted, rakd körül nikecell lapokkal (5db egy ezres) és húzz rá egy takaróponyvát, semmi bajod nem lesz. Amúgy egy ilyen helyen inkább a sarokba állnék, mint a legforgalmasabb tolatgatós helyre.

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#6672) molnarkrav


molnarkrav
csendes tag

Sziasztok! Két hete ültem át egy 1.6-os 6 sebességées benzines Aurisba. Szeretem, egyedül az zavar, hogy a gyári fogyasztást nem sikerül megközelíteni. Csak városban használom kb. 8-9 km-es távokon, dugóban nem szoktam araszolni. Hegyen lakom, így hegynek le 7.5-8 körül van a fogyasztás, felvelé 9.5-11. Ebből jön ki egy 9.3-9.5-ös átlag. Ez reális, ne is erőlködjek, vagy lehet ezt még lejjebb vinni?

(#6673) Doki16 válasza molnarkrav (#6672) üzenetére


Doki16
addikt

Csak városba hibridet kellett volna venned. Mivel nagy a szintkülönbség amit bejársz ezért sokkal kisebb fogyasztásba ne reménykedj. Az lenne az igazi ha mennél egy hosszabb távot vele sima országuton és akkor meglátnád, hogy mennyit fogyaszt valójában.Amúgy meg 7,2 az átlag Aurisnál. [link]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#6674) Csabroncka válasza molnarkrav (#6672) üzenetére


Csabroncka
addikt

Ha csak városban járkálsz vele, akkor tényleg sok lehet, bár nem tudom mennyivel nagyobb a súlya mint a corollának, nálam 7,6-7,8 az átlag (ugyan ez a motor/váltó).

Egy opciót azért érdemes megnézetni egy szervizben (vagy otthon), hogy a kerekek könnyen, szabadon forognak és a fék nem fog be állandóan.

(A Totalcaros műhelypornóból tanulva ez több autónál előfordul, mint azt gondolná az ember)

[ Szerkesztve ]

"in medias res"

(#6675) Ear001 válasza molnarkrav (#6672) üzenetére


Ear001
addikt

Reálisnak tűnik.

(#6676) Ragadozó válasza ludsimon (#6670) üzenetére


Ragadozó
Ármester

képet kérünk :)

Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés

(#6677) molnarkrav


molnarkrav
csendes tag

Köszönöm a válaszokat.
Most adott volt ez az autó, nem volt opció a hybrid, viszont nagy átalgban napi 20km-t megyek, ki kéne matekozni, hogy a kisebb fogyasztással meg tudnám-e spórolni a hybrid felárat. Azt gyanítom azért, hogy a hegy a rövid távokkal nagyon megdobja.Majd nézek valami kerülőt, hogy jobb legyen az átlag fogyasztás. :DD

(#6678) blg válasza molnarkrav (#6672) üzenetére


blg
senior tag

nekem 7,8 az átlagom, napi 2*25 km-t megyek Bp-n, de síkon, nagyon sokszor dugóban. vidék ritkán.
spritmonitor link

(#6679) ludsimon válasza Ragadozó (#6676) üzenetére


ludsimon
veterán

Nem szeretném a nyilvánosság elé tenni, ne haragudj érte! :)
Max ha lesz vmilyen club találkozó azon szívesen meg fogok jelenni vele. :)
Amúgy Észak Németországi import, végig garázsban tartott, full gyári, eredeti még a fényezése is, jobb első sárvédője volt egyedül javítva, ami egy MK2-es MR2-től egészen hihetetlen állapot.

undefined

(#6680) molnarkrav


molnarkrav
csendes tag

:DD 6.-ik sebességet is használva sikerült most egy jó litert lefaragni :C

(#6681) dh66e válasza ludsimon (#6679) üzenetére


dh66e
veterán

Akkor végig letakarva lesz egy mélygarázsban? ;]

(#6682) Szoszo94 válasza Szoszo94 (#6567) üzenetére


Szoszo94
őstag

Ismerkedős hét megvolt, kapott egy mosást is.
Teljesen más világ, mint egy új Audi. Sokkal finomabb, dacára a 13 éves korának. Örülök, hogy mellette tettem le a voksomat :)

[ Szerkesztve ]

Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

(#6683) molnarpeter válasza ludsimon (#6679) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Autós topikban szokott szerveződni tali, ha gondolod :)

(#6684) diablo1984


diablo1984
veterán

Rob, ennek az alkatrésznek mi a szerepe?

2001es yaris1 hátsó híd és alváz közötti rugós izé, ami azt várta, hogy valaki megemelje a seggét és ez a földön landolt. Már rég lerohadhatott, csak míg a hídon ült, addig az íves rész tartotta kissé....
Kb 15 centis a cucc, de látszólag nem sok értelme van...

[ Szerkesztve ]

(#6685) Ragadozó válasza diablo1984 (#6684) üzenetére


Ragadozó
Ármester

Szerintem ez a fékerőszabályzó rúdja.

Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés

(#6686) diablo1984 válasza Ragadozó (#6685) üzenetére


diablo1984
veterán

Nem kizárt, de a fent maradò ellendarab is meg sem moccan. Be van állva mint a gerely, gondolom azèrt rohadt ès tört le....
Gondolom nem ártana pótolni? :)

(#6687) Szoszo94


Szoszo94
őstag

Toyota Iniciál szerviz, Győr

Ma reggel voltam náluk, keréktőcsavarokat cseréltettem ki bal hátul.
Normálisak, ügyfélközpontúak, ráadásul fél óra alatt megvolt minden :Y Telefonban másfél órát mondtak, hogy az a maximum, ehhez képest pozitív csalódás ért.
Ár a szokásos szakszervizes (17k/h), viszont számolnak törtórát is. Nálam ez a mutatvány (5db keréktőcsavar, 2db kerékanya,fél óra munkadíj) 15db mátyásból megállt, ami szerintem korrekt (Lexus IS250 Sport Mark Levinson).

A környékbeli Toyotásoknak egyelőre félve, de ajánlom - majd a 130ezres időszakos szerviz után tudok újabb infókat mondani, de az majd ősz körül lesz esedékes. Ha akkor is minden ilyen szuper lesz, utána már bátran is merem ajánlani. :)

[ Szerkesztve ]

Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

(#6688) Ragadozó válasza diablo1984 (#6686) üzenetére


Ragadozó
Ármester

Vizsgán se engedik át, és nem véletlen van ott.

Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés

(#6689) diablo1984 válasza Ragadozó (#6688) üzenetére


diablo1984
veterán

szemre nem mostanában tört le, csak beakadt a hídnál és ahogy megemeltem és a híd nagyot nyitott, az kiesett onnan. Az a baj, hogy amin feködnie kellene az is rommá van rohadva, szerintem az nem moccan, nem tudom, hogy valaha moccant-e. Bárdi árlistájában nem látok fékerő elosztót.....

(#6690) zazahoho


zazahoho
őstag

Sziasztok. Kérdésem, hogy 2008-as yarisnál tolatóradar a hangjelzése a kezdődő csipogó hang helyett kapásból folyamatosan sípol. Mit lehet ezzel kezdeni? :F

Az idő nem magnószalag, amit oda-vissza lehet tekerni. (...) Az idő itt van. Használd ki.

(#6691) ludsimon válasza zazahoho (#6690) üzenetére


ludsimon
veterán

Egyik szenzor megkotlott. Le kéne húzni egyenként és ellenőrizni, nekem az lenne a tippem.

undefined

(#6692) zazahoho válasza ludsimon (#6691) üzenetére


zazahoho
őstag

Köszi a tippet, hétvégén kipróbálom.

Az idő nem magnószalag, amit oda-vissza lehet tekerni. (...) Az idő itt van. Használd ki.

(#6693) ludsimon


ludsimon
veterán

Sziasztok!
Milyen műszerfal ápolót ajánlotok + kulon bor ápolót?
K2 illatosított spray vettem most + tanner's preserve krémet.
Kivancsi vagyok van e ennel jobb, nincs ismerettsegem egyaltalan ezen termékekben.

Illetve vettem gyapjú kesztyűt, mosashoz, kezimosohoz.
Ezzel nem karcolok, igaz?

undefined

(#6694) DjKoxi válasza ludsimon (#6693) üzenetére


DjKoxi
senior tag

Szia!
Sonax.
Jól működik, és kellemes illata van.

(#6695) helkis


helkis
addikt

Üdv!

Van olyan utólagos komfort elektronika, ami távirányítóról lehúzza, felhúzza az ablakokat? Avensisbe kellene..
Előre is köszi!

"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org

(#6696) ludsimon válasza DjKoxi (#6694) üzenetére


ludsimon
veterán

Kipróbálom majd legközelebb, köszönöm!
Most a K2 spray-t próbáltam ki, először ezzel mentem át a műszerfalon, utána jött a K2 LEATHER CONDITIONER K201, nem tűnik rossznak, de próbálkozok mással is, tapasztattal tudom meg melyik a legjobb. :)

A bőr felületek teljesen felfrissültek a krémtől, a spray-től meg a műanyagok. Mintha új lenne.

molnarpeter (#6683):
De az nem ilyen Váci úti veretős, igaz? ;]
Csak krúzolás. Féltem nagyon. :)

[ Szerkesztve ]

undefined

(#6697) DjKoxi válasza helkis (#6695) üzenetére


DjKoxi
senior tag

Univerzális többféle is van, de azoknak a beszerelése szaktudást igényel. Gyárit kerestem én is, de Avensis T-27-hez nem találtam. Szerviz biztos tud, méregdrágán, de nekem annyit nem ér.
[link]
Ezen gondolkoztam, de az eladó azt írta, hogy nem volt jó a Corollához.

Nem tudom milyen okból nem szerelik bele gyárilag egy Avensis kategóriába. :W

(#6698) Akula


Akula
őstag

autóvillamossági kérdésben vn valakinek tapasztalata?
csak egy kis kényelmi problémám van, de már egyre inkább idegesít: 4 elektromos ablak van a kocsiban. mindegyik ajtón a saját vezérlője, a bal 1-en meg az összes gomb. eddig ez megvan, ugye? nos van egy plusz gomba ami letiltja az összes ablak vezérlését, kivéve a sofőr melletti ablakot.ilyenkor a sofőr melletti kapcsolókon sem lehet a hármat vezérelni. azt szeretném, ha a B1 és J1 ablakok nem lennének ilyen módon letiltva azzal a gombbal, csak a hátsó sor, ahol a rossz gyerekek ülnek. mint a VW autóiban. ezt hogy kellene megoldani? hol van a vezérlője? ajtóban? motortér ECU, tűzfal mögötti elosztódobozban? egyáltalán meg lehet oldani? nem biztos, hogy be tudok húzni még egy vezetéket. :U valami ötlet? nem kezdenék hozzá az ajtó lebontásához, amit egyébként azt sem tudom hol kell, mert egyetlen csavart sem láttam sehol, patentet meg nem tördelnék most.

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#6699) Gaben92 válasza Akula (#6698) üzenetére


Gaben92
őstag

Én nem tartom kizártnak, hogy esélytelen vagy. Azt a lock jelet valószínűleg (mivel nem állandó jel) akárcsak az ablakemelő gombját a számítógép figyeli. Na most én tuti az ablakemelő bejövő jelét fogyelném és ha lockolva van akkor csak ignorálnám a jeleket az ablakemelőtől. Legalábbis ha ott a számítógép az autóban, tuti nem babrálnék relés öntartásokkal, stb.

Viszont ebben az esetben a szoftverbe kéne belenyúlnod, az meg eléggé esélytelen dolog. Ha mégis független lenne az egész a számítógéptől, akkor se egy vezetéket kéne behúznod, hanem mókolni kéne ott azért egy keveset vagy sokat (felépítéstől függően).

Első körben kéne egy rajz az autó elektromos rendszeréről, azzal már okosabbak lennénk.

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#6700) Akula válasza Gaben92 (#6699) üzenetére


Akula
őstag

hát igen. a wartburghoz adtak 1978-ban, ehhez meg még azt se, hogy ha elromlik mit kell csinálni. minden oldalon: a szervíz készséggel segít.

"Akula Sub, ready for the deep!"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.