Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6401) titetoyz


titetoyz
tag

https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/1007578.html

Ő az én kicsikém a listából :D

(#6402) Akula válasza molnarpeter (#6396) üzenetére


Akula
őstag

de jó ez a link, nem is tudtam, hogy ilyen oldal is van :R

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#6403) titetoyz válasza molnarpeter (#6400) üzenetére


titetoyz
tag

céges nincs, dízel megérné, csak ez az autó nemrég került hozzám, megbízható, tudom, hogy nincs hibája. és az igazat megvallva 6-700k-nál többet nem szeretnék autóra költeni jelenleg. Valamint átülni egy tudomásom szerint megbízható autóból egy ismeretlenbe... Ez tart vissza leginkább tőle.

(#6404) titetoyz


titetoyz
tag

még a benzinárakat is lehet figyelni rajta, hogy változik,
most néztem, februárba még 320ft alatt volt a benya, most 411ért tankoltam.. ami így 90ft nemtűnik soknak, csak ha havi 2000km belemegy, úgy már jelentős :D

[ Szerkesztve ]

(#6405) molnarpeter válasza titetoyz (#6404) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha van a közelben kút, és nem csak 1-2 évre tervezel, a gázt tényleg érdemes lenne megfontolni :R

(#6406) titetoyz válasza molnarpeter (#6405) üzenetére


titetoyz
tag

átgondolom, köszi az ötletet :) , bár ha annyit rászánok, akkor vehetnék egy dízelt is ehelyére.

[ Szerkesztve ]

(#6407) Dare2Live válasza titetoyz (#6393) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

átlag 8 [link]

így a 6.2-6.8 elég jó. 1.6 110le reális.

amúgy pár gondolat:
-gyujtógyertya ha cserés akkor cserés. Sztem evvel mérhetőt nem lehet fogni. Ha szar a gyujtás akkor más a szitu de akkor nem járnál 6.2-6.3al el.

-ha nem eszi én tuti 0W30/5W30 al használnám (lehet bírja 0W20at is de utána kéne menni, meg mennyire kopott motor) evvel foghatsz 1-2dlt.

-legvékonyabb ajánlott energysaver gumi. Én Michelin energysavert javaslom mert 90.000kmet elmegy. Máshol nekem ez ~fele. Evvel is fogsz ~2dlt. Ha fanatikus vagy felmehetsz ajánlott nyomás maximumára (gyári ajánlás +10%)

-átnézni van e benne fölös súly... ha van kidobni. Sérülés ami légellenáláson dob...

-megtanulni vezetni. ha fanatikus vagy dombosabb az út esetleg kill switch, pulse and glide...

-gázt nem tudom bírja e ez a motor. Sztem vszeg nem de lehet.

Késöbbiekben meg gondolkodj el azon, hogy beköltözöl Szfvárra. Benzin pénzből kijön egy szoba. Rakás időt is nyersz. De ez a te tudod.

[ Szerkesztve ]

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#6408) titetoyz válasza Dare2Live (#6407) üzenetére


titetoyz
tag

1-2héten belül olajcserés lesz, lehet bepróbálkozom vele. akkor lesznek cserélve a gyertyák is tutira.

gumikat még nem terveztem venni, 1évesek a mostaniak, szóval ezt szerintem elkoptatom.

pulse and glidenak utánanézek, ki is próbálom szerintem a következő tankolásnál, aztán megyek úgy 1hetet :D
szerk: bár ahogy olvasom inkább a Hybrideknél hasznos

ahogy néztem az albi árakat eléggé elszálltak Fváron is.. de ez is 1 opció. csak itt a család, barátnő, stb.. mérlegelni kell.

Köszi a tippeket! ;)

[ Szerkesztve ]

(#6409) hhenry válasza hhenry (#6362) üzenetére


hhenry
őstag

Erre valaki?

(#6410) Dare2Live válasza titetoyz (#6408) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

akkor már levegöszűrőt (és persze olajszürőt) is cserélj.

pulse and glide amíg nincs kill switch. dombra felfele megy motor, gyorsulsz. lefele ha legalább 1 perc gurulás akkor kikapcs. Ha nincs domb... én nem szórakoznék vele.
Nem ajánlom mert nem tehetem. Uis veszélyes pl fékrásegítő jellemzően 2-3 teljes fékezést tud.... utána pedig bele kell állni... nem számítasz rá = baleset. Ilyen fanatikusok szokták csinálni.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#6411) nyalifali válasza Core2duo6600 (#6391) üzenetére


nyalifali
aktív tag

Köszi, kipróbálom.
Amióta megvan gyakorlatilag "deciméter gyilkos" lettem :)

Nagyon keveset járok napi szinten, erre gyakorlatilag a biciklit találták ki, de neem...
~500Km 5.0-5.2L/100 jelenleg, Robit a Renault fórumról ismerem van egy Meganom is, város ~10L, vegyes 7,8L úgy érzem eddig az Auris klappol.

Mi a véleményetek erről?
menetfény

Van Led a köd-lámpa felett, de szerintem alacsonyan van.
Lámpa bontással jár. Megbontanátok?
KPM, műszaki, zsaru kompatibilisek ezek?

Köszönöm!

VaNmIT

(#6412) Doki16 válasza nyalifali (#6411) üzenetére


Doki16
addikt

Én ilyet biztos, hogy nem raknék a kocsimra. Eleve, hogyan rakod bele a lámpatestbe? Szerintem nagyon egypálcás :D

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#6413) nyalifali válasza Doki16 (#6412) üzenetére


nyalifali
aktív tag

Pont ez volt a kérdés.
Csak búra bontással lehetséges...
Amúgy szerintem nem pálcás, ámbár nem egy must-have motyó.
de kössz!

VaNmIT

(#6414) Csabroncka válasza nyalifali (#6413) üzenetére


Csabroncka
addikt

Én úgy tudom, hogy nem lehet így leműszakiztatni az autót!

Ugyan így nem lehet pl ledes "izzót" tenni a rendszámhoz, indexhez, féklámpához..stb.

Gyárilag kell, ilyen felszereltségűnek lennie, a nappali menetfény működésének is szigorú feltételei vannak ha utólag kerül beépítésre.

Én pl abban sem vagyok biztos, hogy ha egy autó fényszóróit "gyári" ledesre cseréled, akkor az nem lesz gond a műszakin!

"in medias res"

(#6415) Gaben92 válasza Csabroncka (#6414) üzenetére


Gaben92
őstag

Elvileg (én úgy tudom, de javítsatok ki ha tévedek) olyan alkatrészek kerülhetnek utólag beépítésre amikkel gyárilag szerelték az autót más felszereltségben, csak akkor be kell rakni mindent ami hozzá tartozik. Ergó lecserélheted a halogén fényszórót xenonra/ledre de akkor be kell építened a mosót és a szintezőt is ha az eddig nem volt.

Amúgy nem tökmindegy, Magyarországon minden szar átmegy műszakin ha van “deákigazolványod. :DDD

Nálunk Finnországban meg le se szarják ha neont raksz a kocsi alá, sportkormányra cseréled a gyárit, megülteted és kap egy dörrentőt... :U

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#6416) maláj


maláj
őstag

hát szóval izé :)

a kicsi Yarissal tegnap felmásztam pályára, tekertem bele kb. 500 km-t (sima 130 km/h néha előzésnél 160-180 ;])
ma csak a városban cammogtam vele de hallok valami magas frekvenciás hangot ami a morálomat a negatív tartomány fele lökdösi :U

benzinügyileg még 2 pálca van ha ez számít valamit ... (ilyesmire gondolok, hogy kevés benne a lötty és már zajosan szívja fel vagy mittudomén :DDD)

bármi 5let :F

(#6417) Akula válasza maláj (#6416) üzenetére


Akula
őstag

magas frekvenciás hang?
mennyire magas? milyen irányból hallod? motor, kerékben kavics? mire gondolsz konkrétabban? így nagyon nehéz segíteni. amúgy mekkora motor van benne, hogy kitekerted a 180-at? én még az 1.8-as versoval sem mentem soha 180-at! :R

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#6418) nyalifali válasza Csabroncka (#6414) üzenetére


nyalifali
aktív tag

Elméletileg szerintem nincs akadálya:

Waze
KöHÉM rendelet

Köszi!

VaNmIT

(#6419) Csabroncka válasza nyalifali (#6418) üzenetére


Csabroncka
addikt

Azért nézd meg, milyen követelmények vannak a nappali menetfényre, szerintem az utólagos beépítés nem hopsza no

"in medias res"

(#6420) molnarpeter válasza Csabroncka (#6419) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Igen, legegyszerűsítve a konkrét szituációt utólagos DRL külön lámpatestként működne csak. A gyári fényszóróba a megengedett fajtájú izzó cseréjén és beállításon túl gyakorlatilag nem szabad belenyúlni.

[ Szerkesztve ]

(#6421) maláj válasza Akula (#6417) üzenetére


maláj
őstag

elöl, középről hallom :K
nem ciripelés hanem valami magas, a fül számára alig hallható hangról van szó ...
tudom, hogy előtte nem volt ilyen mert az feltűnő lett volna ...

2002, benzines, nem könnycsepp lámpás, stb.
a tankolás szombatra van tervezve úgyhogy hátha a kevés benzin miatt lehetett (bár kétlem)

(#6422) zoltan.bagi válasza maláj (#6421) üzenetére


zoltan.bagi
csendes tag

Nekem Focusnál (Prius van tervben, azért ólálkodom itt :)) ) a belső ventillátor adott ilyen tücsökciripelős hangot.
Ventiket érdemes megnézni, illetve további csapágyakat a hosszbordás mentén.
Nálam bevált módszer a telefonnal kamerázva végigpásztázni a motorteret, majd azt visszanézni. Nagyon jól "kiemeli" az ilyen zajokat és könnyen lokalizálható. Anno egy repedt vákuumcsövet így találtam meg.
Msáik tipp a fényszorómagasságállító. Nekem szorult, így nem érte el a pozíciót, de azért erőlködött egy darabig.

(#6423) Akula válasza zoltan.bagi (#6422) üzenetére


Akula
őstag

Jaj ilyen "nem is feltételeznéd, hogy az is elromolhat" hanggal már én is találkoztam. Astra, külső-belső levegő váltó lamella állító motorja. Letört a lamella végállást határoló tengelye, a kis 12V-os egyenáramú motor meg pörgette a nagy semmit. Azt hittem darázs van a műszerfal alatt.
A feleségem Versoja meg nagy melegben produkált magas, sípoló hangot, mint amikor egy katódsugárcsöves TV-t bekapcsolnak és még nem melegedett be, vagy egy hibás akkutöltő. Na, rájöttünk, hogy nem, nem hibásodott meg semmi, van egy kis hűtő a központi kijelző mögött és az "zenélt".
De ez egy 2002-es yaris. Egyszerű, mint a faék. Még egy dologra gondolok. A kilóméteróra nem egy kis bowdennel van hajtva? Nem az ciripel? Fel kéne nyitni a motorháztetőt és ott hallgatózni, hogy tűzfal előtt, vagy mögött keletkezik a zaj. Lehet, hogy a szelepek kenése ne az igazi, bár ez egy hideg olajnívó méréssel lecsekkolható. Szóval eddig passzolom. :R

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#6424) koxkids


koxkids
őstag

Sziasztok!

Véleményt szeretnék kérni erről az Aurisról. Mennyire megbízható a típus, és a motor?
Ahogy látom 6 sebességes a váltó, ez autópályán nagy előny lenne. Mennyire dinamikus ez a motor? Mikre kell figyelni vételkor?

Továbbá a tulajdonsokat kérdezném, mekkora a hely benne hátul? 4 felnőtt kényelmesen elfér? (Én 180cm vagyok). Első autónak lenne munkába járásram és vidékre szüleim látogatásához 2-3 heten pályán.

Köszi :)

(#6425) Core2duo6600 válasza koxkids (#6424) üzenetére


Core2duo6600
veterán

Menj el és nézd meg, állitsd be magadra az ülést és ülj be magad mögé, így kiderül, hogy elég - e a hely hátul.

Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430

(#6426) Drizzt


Drizzt
nagyúr

2003-as Corolla Engine check elkezdett egni. Ket dolognak lehet koze hozza. Ma ketszer sikerult ugyanazon a magas fekvorendoron odaverni a minimalis sebesseg ellenere. Meg a csomagtarto egyik nap beazott, mondjuk ennek nem sok a motorhoz a koze. Olajszint kozepen van, ranezesre generatorszij is porog. Picit azert mintha masabb lenne a motor hangja. Gyertyara, vagy trafora fogadnek, vagy esetleg valami a az alvazon lett. Szerencsere fix a feny, nem villog. Sajnos majd 100 kilometert muszaj lesz meg mennem mire szervizbe jutok hetfo reggel. Remelem nem lesz nagyobb gond.

I am having fun staying poor.

(#6427) Akula válasza Drizzt (#6426) üzenetére


Akula
őstag

olajszint középen? :F

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#6428) Drizzt válasza Akula (#6427) üzenetére


Drizzt
nagyúr

A max. es min. jelzes kozott feluton van a nivopalcan.

I am having fun staying poor.

(#6429) Csabroncka válasza Drizzt (#6428) üzenetére


Csabroncka
addikt

Amikor az olajszint miatt bejelezne az már bőven a nívó min. jelzése alatt van! Első körben szerviz és műszer minél hamarabb...

"in medias res"

(#6430) Ragadozó válasza Drizzt (#6426) üzenetére


Ragadozó
Ármester

Tegyük azért tisztába: ha nagyon kevés az olaj, akkor az olajkancsó fog világítani a műszerfalon, de ennek semmi köze a motor hibakód lámpához. 2003-as autónak csak alapvető hibakód esetén fog világítani motor visszajelző. A legtöbb esetben ha nem rángat, akkor katalizátor vagy a lambda szondák miatt világít. Ha a generátor szíj nem pörög, akkor világít a töltés visszajelző és a Toyotáknál olyankor nincs vízkeringés. Tehát ha a szíj elszakad, ne menjünk az autóval sehova hanem tréler vagy vontatni kell.

[ Szerkesztve ]

Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés

(#6431) No.01


No.01
őstag

Sziasztok,

Van itt barkinek tapasztalata ujauto vasarlassal kapcsolatban az elmult 1-2 honapbol?
Az uj Corolla nagyon tetszik, es mivel hosszutavra vennenk (8-10ev) igy belevagnank az ujauto vasarlasba.

Sajnos meg sosem csinaltam ilyet es az elmondottak alapjan nemcsak markankent valtozik az elerheto kedvezmeny, de tipusonkent es kereskedonkent is igy fogalmam sincs, h mire szamithatunk alku es kedvezmeny utan.

Barmilyen tapasztalatnak, tippnek orulnek.

(#6432) Gombinyó válasza No.01 (#6431) üzenetére


Gombinyó
őstag

Én csak az ajánlatkérésig jutottam, de hátha segít. Egy hybrid Auris TS-re kértem árat, Executive felszereltséggel, aminek a listaára alulról verte a 9m-t. Alku nélkül, ezt a mindenkinek járó (magánszemély esetén) kedvezményekkel adták volna 8m körül. Rákérdeztem a kereskedőnél, hogy valóban mi lenne az utolsó ára, de azt mondta a 7,5m-ra, hogy ott már főnökkel kell egyezkedni, de nem elképzelhetetlen. Ha megnézed a hahun a szalonautók árát, akkor nagyjából látod mik a reális árak, abból túl sokat már nem fognak engedni.

(#6433) Csabroncka válasza No.01 (#6431) üzenetére


Csabroncka
addikt

Több fontos dolgot érdemes mérlegelned!

Szerintem:

8-10 évre nem szükséges szalonból autót venni, elég 3-4 éveset venni a piacról jóval olcsóbban. Óriási lyukra nem lehet futni, ha a kocsi garanciaidőn belül van!

Ha új autót veszel én már hibrid al nem adnám, de 20 évig valószínűleg autód lesz.

Ha hitelből veszed kalkulálj vele, hogy a CASCO egy vagyon! Én gondolkodtam korábban rajta, de mivel az első tulajdonomban lévő autó lett volna, Budapest... 50 ezres törlesztő mellé, jött volna havi 50-60 körüli casco.

Most is van persze Casco a jelenlegi autómon (lopásra és elemi kárra, 10%), ez így egy teljes évre 50, ami még vállalható számomra a magas kötelező miatt így is a két biztosítás 110/év

Szóval azok a rohadt járulékos költségek!

"in medias res"

(#6434) Gombinyó válasza Csabroncka (#6433) üzenetére


Gombinyó
őstag

Ha neki az új Corolla tetszik abból nehéz lesz 3-4 éves használtat találni :D

(#6435) titetoyz


titetoyz
tag

Corolla e11 1.6 4AFE béka :
Tegnap ment a szokasos külső /belső takarítás, de mondom megnezem az olaj szintet, ablaktörlő folyadék, stb is.. Hat megdobbenve tapasztaltam hogy a pálcán nyoma sincs olajnak... Legutóbb 2honapja néztem, akkor bőven szint szint felett, kb közepén volt. Az autón nem érződik semmi, nem történt meg ilyen. Mi lehet ez, milyen irányban induljak el?

Szerk: olajcsere 1 éve volt, azota kb 8000km,most fog kapni újat..

[ Szerkesztve ]

(#6436) Csabroncka válasza Gombinyó (#6434) üzenetére


Csabroncka
addikt

Attól függ! Ha az E16-ra gondol akkor az elég régóta facelift-ezik!

Ha a legújabb idén kijött családra gondolunk, persze :)

"in medias res"

(#6437) Drizzt válasza No.01 (#6431) üzenetére


Drizzt
nagyúr

Én sok helyen kérdeztem az utóbbi időben. Ezek mind emailes érdeklődések voltak, tipikusan a listaár - épp aktuális központi kedvezmények - 300-400e forint voltak az ajánlatok. Az egyik márkakereskedés alacsonyabb árakat írt, de elég gyorsan kiderült, hogy nem a kért felszereltségre írták az ajánlatot, hanem elnézték. Nekik nem is írtam többet, mert mindig elég trehányul pakolták össze az ajánlatokat.

Tehát mostanság a Corolla Sedan hybrid active-ot én 6.7M-ért kaphattam volna meg legolcsóbban. Illetve ezeken felül szokott még lenni a forgalomba helyezés, az is eléggé el tud térni az egyes helyeken. Sőt, úgy tűnt az extra garanciák árában is van a kereskedések között különbség. Valemynnit tuti lehetne még rajtaq faragni, de olyan nagy számokra én nem számítanék.

Viszont továbbra se tudnak Bp.-n sehol active hybridet mutatni, anélkül meg nyilván nem fogom megrendelni. Pedig igazából elsőre elégnek tűnne a felszereltsége.

I am having fun staying poor.

(#6438) madstunt


madstunt
addikt

Sziasztok
Van a családban egy pár éves Hibrid Auris.
Az utóbbi félévben sajnos keveset van elővéve, és még csere után is leszívja 2 hét alatt a 12V-os akksit.
Ami ok, elfogadom, az állófűtés gsm modulja képes lehet erre.
Az viszont lehet csak nekem fura, hogy minden elektromos cuccot is kikapcsolva (zene, klíma, stb) negyed óra totál hétköznapi, nem araszolgatós autópályázás alatt is csak annyit töltött a 12voltos rendszeren, hogy parkolás közben KO lett annyira, hogy a szent kvarcóra is kialudt.

(#6439) No.01


No.01
őstag

Mindenkinek koszonom!

Ha mar valoban uj auto lesz akkor az uj Corolla es kombi valoszinuleg Selection vagy Executive kivitel 2.0-as valtozat. :B
Ez listaaron 11 folott van. V.ki irta egy masik forumon, h ilyen szinten akar a 10% kedvezmeny sem kizart... aminek nyilvan orulnek, de en szemely szerint nem tartom tulsagosan foldhozragadtnak.
Egyelore ajanlatokat sem kertem mert azt gondolom, h emailben ugysem vennenek komolyan es jelenleg a szukos szabadidombol erre nem aldoznek (kulfoldi kikuldetes)
Mindenesetre szeretnel ra/elokeszulni a dolgokkal, de a tanacsok es tapasztalatok azert mar most is joljonnek ;)

(#6440) molnarpeter válasza No.01 (#6439) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Telefonon beszélj minél több kereskedéssel szerintem, úgy komolyan vesznek.

(#6441) Akula válasza No.01 (#6439) üzenetére


Akula
őstag

Egy Toyota Corolla Touring Sports Executive 1.8 a toyota supernél (most már schiller) 9.620.000 + ami még neked kéne, pl. metálfelár, meg vonóhorog, stb. Ugyanez 2.0 motorral 10.140.000 Plusz átírási költség. Ez hol 11 millió?
Amúgy nyugi, pár százezret lehet alkudni, mert ez magas felszereltség.

[ Szerkesztve ]

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#6442) Ragadozó válasza titetoyz (#6435) üzenetére


Ragadozó
Ármester

Ha nem látsz folyást sehol, akkor sajnos "megette" a motor.
Tölts rá, vagy olajcsere más márkájú olajjal.
Milyent használsz? Ha súlyosbodik, sajnos akkor szét kell szedni a motort.

Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés

(#6443) titetoyz válasza Ragadozó (#6442) üzenetére


titetoyz
tag

Folyás sehol nincsen szerencsére.

eddig Eneos ment bele. Most Castrol lesz... meglátjuk. most nézem hetente majd hetente, fotózom mikor hol van a pálca, aztán kiderül...

(#6444) No.01 válasza Akula (#6441) üzenetére


No.01
őstag

Az extrakkal egyutt :B Napfenyteto, JBL esetlep VIP. Listaaron 11.625.000-t szamoltam ha jol emlekszem.
Ilyen osszegnel es felszereltsegnel ti mire szamitanatok realisan mint elerheto kedvezmeny?

(#6445) koxkids válasza Csabroncka (#6433) üzenetére


koxkids
őstag

De hogy hogy ilyen magas a CASCO a hitel miatt? :Y
Mi van akkor ha személyi kölcsönből veszed meg? Bár nemtudom milyen hitel konstrukciók vannak egy autókereskedésben, lehet azzal jobban jár az ember..

[ Szerkesztve ]

(#6446) Gombinyó válasza koxkids (#6445) üzenetére


Gombinyó
őstag

Fix törlesztés 0-5% thm körül. Ilyen személyi kölcsön sehol nincs :)
Ismerős most vett zárt végű lízingre szalon autót, de neki 50e ft egy évre a b0 casco. Nem tudom itt honnan jöttek ezek a horror számok.

(#6447) koxkids válasza Gombinyó (#6446) üzenetére


koxkids
őstag

Ebben igazad van, ilyen személyi nincsen sehol sem :)

(#6448) Akula válasza Gombinyó (#6446) üzenetére


Akula
őstag

0km-es autóra Generali-Toyota speciális ajánlat, ha ellopják az autót újkori értéket térít 1 éven keresztül és még egy csomó ilyen nagyon speckó dolgok, mint eredeti alkatrész beépítés meg rohadt magas összegű poggyászkár meg jogi helytállás. Ez egy 7millás autó esetén 160k Ft/év volt. Nem hitel, egyben át lett utalva a vételár. Mivel letelt a biztosított két év nem érte meg tovább. De pesten akkor is magas, mert Allianz adta a legjobb ajánlatot 130k-ért 10% önrész mellett.

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#6449) psycroptic válasza madstunt (#6438) üzenetére


psycroptic
őstag

Zárlat valahol? Riasztó?

PSNID: Tomy83PS

(#6450) Akula válasza psycroptic (#6449) üzenetére


Akula
őstag

Hibrid. Akármi lehet, a PCU-tól kezdve az SG-n át, nagyon sok minden.

"Akula Sub, ready for the deep!"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.