Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7501) Gaben92 válasza Akula (#7499) üzenetére


Gaben92
őstag

Fönökömnek 2016-os Mazda 3-ja van, abban ilyen. [link]
Cancel es reset egy gombon van ami szerintem nem gaz mert az egyik csak bekapcsolt, a masik csak kikapcsolt tempomat mellett muködik.

Egyszer vezettem, kb csak a +- gombokat hasznaltam de azok tökeletesen keznel voltak. Ezzel szemben nekem a kormany jobb oldalan ott a 3 dedikalt gomb a telefon felvesz/lerak es voice control harmasra amiket viszont sose hasznalok. Nagyon el tudnam kepzelni oda ugyanezt a layout-ot, az ON/OFF meg total felesleges...

No.01: Pontosan erröl beszelek. Egyszeruen nem ertem. :U

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#7502) zoltan.bagi válasza No.01 (#7500) üzenetére


zoltan.bagi
csendes tag

Feltehetőleg biztonsági okokból. Nekem volt már, hogy véletlenül "belenyúltam".

(#7503) Akula válasza Gaben92 (#7498) üzenetére


Akula
őstag

Megyek a pályán. tempomat beállítva 130-ra. Látom, hogy beérek valakit és nem tudok előzni, akkor
1. ha előrelátó vagyok és jól tudok saccolni, elkezdem lefelé csökkenteni a sebességet (tempomat kar lefelé mondjuk 2-szer)
2. ha ez nem lesz elégséges, akkor kikapcsolom a tempomatot (magam felé húzom) de a memóriában benne marad a 130
3. ha akkor térek magamhoz, mikor már el tudom olvasni az előttem lévő rendszámkeretén lévő reklámcsíkot is, beleállok a fékbe és a tempomat kikapcsol magától.

Vesézzük ki ezt a 2. esetet, mert erre vonatkozott a kérdés. Amint megoldottam a manővert és újra haladhatok a kívánt 130-as tempóval, a tempomat kart felfelé billentem és visszaáll a 130-ra. Ha olyan szitu van, hogy nem fogom tudni használni a tempomatot, mert annyira vad a forgalom, vagy dugóban araszolgatok, vagy nem kell, mert csak, akkor kikapcsolom teljesen (benyomom a kar végén a kapcsolót) és akkor ez a modul nem melegít, nem fogyaszt áramot, nem jelez semmit a műszerfalon és nem azt nézem, hogy ott mi világít. Amire nincs szükségem, az nem megy, ki van kapcsolva. Pl. radar, automata klíma.

Ennyi.

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#7504) Gaben92 válasza Akula (#7503) üzenetére


Gaben92
őstag

Az automata klima az egyetlen amivel egyetertek.

Vegyuk alapul az emlitett Mazda 3-at.

1. ha előrelátó vagyok és jól tudok saccolni, elkezdem lefelé csökkenteni a sebességet (tempomat kar lefelé mondjuk 2-szer)
Megnyomod a - gombot ugyanugy ketszer. Semmivel nem masabb mint a kart pöccinteni.

2. ha ez nem lesz elégséges, akkor kikapcsolom a tempomatot (magam felé húzom) de a memóriában benne marad a 130
Megnyomod a Reset/Cancel gombot ami ugyanezt csinalja

3. ha akkor térek magamhoz, mikor már el tudom olvasni az előttem lévő rendszámkeretén lévő reklámcsíkot is, beleállok a fékbe és a tempomat kikapcsol magától.
Ugyanez

Amint megoldottam a manővert és újra haladhatok a kívánt 130-as tempóval, a tempomat kart felfelé billentem és visszaáll a 130-ra.
Megnyomod a Reset/Cancel gombot ami ugyanezt csinalja

és akkor ez a modul nem melegít, nem fogyaszt áramot, nem jelez semmit a műszerfalon és nem azt nézem, hogy ott mi világít.
Az a modul akkor is melegit es fogyaszt aramot, ha ki van kapcsolva. Szoftveresen tiltja a szamitogep csak. A muszerfal visszajelzönek (szerintem) pedig csak akkor kene vilagitania alapbol ha tempomattal közlekedsz.

(Amugy a radart ha van az autoban akkor hasznalja az automata veszfekezö rendszer is, szoval szinten nem tudod kikapcsolni)

[ Szerkesztve ]

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#7505) Akula válasza Gaben92 (#7504) üzenetére


Akula
őstag

már megint ezek a szoftverek :) :N

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#7506) KTTech válasza Gaben92 (#7504) üzenetére


KTTech
veterán

Nálam a reset azt jelenti, h nem tárolja a korábbi értéket (a cancel szintén)... és off márkánál pont így is történik.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#7507) Gaben92 válasza KTTech (#7506) üzenetére


Gaben92
őstag

Az úgy érdekes. Elvileg a cancel pont ugyanúgy kellene, hogy működjön mint ha beletaposnál a fékbe. Deaktiválja a tempomatot de tárolva marad a beállított érték. A reset meg aktiválja a tempomatot a legutolsó tárolt érték szerinti értékre.

Kicsit csalóka ez a reset mert sokan egyből valamilyen törléssel azonosítják, de igazából inkább "ReSet"-ként kéne értelmezni. Némelyik autóban emiatt is hívják "continue" gombnak reset helyett.

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#7508) Szoszo94 válasza Gaben92 (#7507) üzenetére


Szoszo94
őstag

Nem Resume a gomb jelentése véletlenül? Nálam csak rövidítve van (RES), de én egyértelműen a "folytatás"-t értettem alatta, nem pedig a reset-et (visszaállítás alapértékre).
Így magától értetődő volt egyből a kar használata:
ON/OFF értelemszerű
- SET beállítja az aktuális sebességet, illetve csökkenti a beállítottat
+ RES folytatja a tempomatot fék/cancel után, ill. növeli a tempót
CANCEL ennek a neve lehetne pause is, szünetelteted a tempomatot

Egyébként érdekes, mert ha szétbontod a reset szót, akkor igazából RE (újra) és SET (beállítás), szóval így is lehetne értelme, de nem ily módon szokták ezt alkalmazni.

[ Szerkesztve ]

Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

(#7509) Csabroncka válasza Dorian (#7497) üzenetére


Csabroncka
addikt

Szóval alapvetően meg fogsz lepődni mennyi minden "szärt" lehet programozni, állítani a műszerfalon keresztül...

Mivel egy valamire való hifista vagy, ezért ahogy ott is igaz - olvasd el a használati utasítást - itt is ez nagyon igaz ;]

(Egyébként megjegyzem, ugyan így jártam én is februárban amikor Békéscsabáról hoztam haza a gépet a nagyvárosba
Na volt a parkolóban levegő állítgatás, meg ablaktörlő basztatás és morgolódás. Esett, párásodott, meg a négyes út :)) egy élmény volt)

"in medias res"

(#7510) Dorian válasza Csabroncka (#7509) üzenetére


Dorian
félisten

Először mindig kipróbálok egy új cuccot, aztán ha vmi nem megy, elolvasom az arra vonatkozó részt. Indulás előtt kicsit furcsán is néztek volna rám a kereskedésben, ha elkezdem a Háború és béke vastagságú használati utasítást ;]
Nagyjából beállítottam, nulláztam, telefonnal párosítottam, stb... mindent, kidobtam a korábbi német tulaj orvosi beutalóját, meg régi napszemcsijét, még a középkonzolos képernyő usb-s médialejátszása kérdéses. Specben van mp4. Tehát lejátszhatok a gyereknek mese-videót?
Csomagtér kárpitot felszedve újabb meglepi: bzz, még ez alatt, meg az alatt is van hely, ez k nagy. Sose' lesz tele :DDD
A defekt-folyadék és kompresszor (ekkor találtam rá) működését majd megintcsak el kell olvasnom.

Amúgy tényleg nagyon impulz-vásárlás volt. Foglaló után jöttem rá, h ugyanennyiért lehetett volna venni Mazda 6-ot is, az főleg belül sokkal jobban tetszik, modernebb, fiatalosabb. Kicsit mérges is voltam. De már kezdem megszeretni. Felveszem vele a középkorú családapa-életérzést ;]
Max majd 55 évesen kapuzárási pánikban veszek egy mx5-öt :DDD

Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!

(#7511) nyalifali


nyalifali
aktív tag

Sziasztok, véleményetekre lenne szükségem, ma felültem arra a bizonyos rollere...

Auris HSD 2012.04
Nyári abroncs: 215/45/r17
Megnéztem a téli gyári váltóméretet, és egy német Toyota fórumon találtam kifogástalan 15" alut, ugyanazzal a küllőkkel, így megvettem, és persze felgumiztam.
Na ma jött a cucli a szerelésnél.
Beleér a féknyereg, hiába Aurisról érkezett, nem gondoltam rá a hibrid nyerge nagyobb.
Nyomtáv szélesítéssel megoldható szerintetek?

Innen vettem az infót:

Köszi!

[ Szerkesztve ]

VaNmIT

(#7512) Doki16 válasza nyalifali (#7511) üzenetére


Doki16
addikt

Hybridnél már sokan rászaladtak erre sajnos :( . Semmiképpen se trükköz. Add el a felniket gumival együtt vagy ahogy tudod és cserélj a másik gyári méretre. 205/55 R16. Ez biztosan jó és el is fér.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#7514) Gaben92 válasza Doki16 (#7512) üzenetére


Gaben92
őstag

Ez valami HSD dolog lehet... CT 200h csoportban is van aki így járt, másnak meg simán felment ugyanaz a felni... :(

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#7515) Doki16 válasza Gaben92 (#7514) üzenetére


Doki16
addikt

Igen az. De még HSD-n belül is van különbség, mert pl. a panorámatetős változatokra egyáltalán nem megy fel a 15-ös kerék. Míg egy 5 ajtós lemeztetős példányra jó, pedig az is HSD. :) Kétféle fékkel szerelték össze vissza a hibrideket. Vásárlás előtt mindenképpen próbálni vagy mérni kell.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#7516) KTTech válasza Doki16 (#7515) üzenetére


KTTech
veterán

Ezt jó tudni, a Yarisra néztem volna 15"-os felniket, a 16-ost elég drága gumizni, meg több a fogyasztás is... de panorámatetős és még hibrid is, szóval lehet, inkább hagyom. Felénk a tél az max esőről szokott úgyis szólni... meg néha pár fok mínuszról (bár tavaly kemény tél volt, majdnem 1 napig volt hó is).

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#7517) Dare2Live válasza KTTech (#7516) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

pont azon filozok, hogy évi max 1hét hóra nem veszek télit akkor lesz HO, gyaloglás, egy nappal késöbb megyünk.

140k a 4gumi + felni + 6év alatt 120 a szerelés meg a tárolás =260k/6= évi 43.000Ft

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#7518) Akula válasza Doki16 (#7512) üzenetére


Akula
őstag

+1

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#7519) molnarpeter válasza KTTech (#7516) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Jóformán oda van kitalálva a nyárias négyévszakos :)

(#7520) gboszi


gboszi
senior tag

Azt ugye vágjátok, hogy a téli gumi nem a hó miatt kell... :U

"If you're good at something, never do it for free!"

(#7521) Dluinet válasza gboszi (#7520) üzenetére


Dluinet
nagyúr

tudjuk, ezért váltunk sokan négyévszakos gumira

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#7522) No.01 válasza gboszi (#7520) üzenetére


No.01
őstag

Mar bocs, de ez most kikivankozott :DDD ;]

[ Szerkesztve ]

(#7523) bokarcsi71


bokarcsi71
aktív tag

Most vettem egy Toyota Avensist,(2009) A szervízben érdemes kérni egy szoftver frissítést? Van értelme? Nyerek vele valamit?

(#7524) Doki16 válasza KTTech (#7516) üzenetére


Doki16
addikt

A Yaris más lehet, azt annyira nem ismerem. Amiről konkrétan beszéltem azok az Aurisok. Érdemes megpróbálni kölcsönkérni egy 15-ös kereket és rárakni. Lehet a Yarisra rámegy simán a 15 is.
Az Aurist hivatalosan 15-től 17-ig szerelték, de vannak példányok amik magasabb felszereltséggel/súllyal vannak és nem megy alájuk a 15.

Amúgy neked tökéletes egy négy évszakos CC+.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#7525) No.01 válasza bokarcsi71 (#7523) üzenetére


No.01
őstag

Az attol fugg, h volt-e korabban markaszervizben. Itt a korabban ugy ertem, h nem 6-7 eve.
Mellesleg artani biztosan nem art, de en ugytudom, h jobb helyeken ha esetleg elviszed atnezetni (mar megvetted igy ez buko) vasarlas elott akkor ra szoktak kerdezni, szervizlatogatasnal meg frissitik ha van ujabb.

(#7526) Dorian válasza bokarcsi71 (#7523) üzenetére


Dorian
félisten

Én is nemrég vettem Avensist, navigáció nincs rá telepítve, tegnap ezen agyaltam, de nem tudom mi többet tudna egy bármely telefonra telepítettnél.
Ill. még első-hátsó parkolóradaron agyalok (kamera van) a zasszony miatt.
Chip-tuningoltatni dízel autót van értelme? Vajon úgy jobban igénybeveszi a részecskeszűrőt?

Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!

(#7527) No.01 válasza Dorian (#7526) üzenetére


No.01
őstag

A navi felejtos, Sokszor meg ugyis, ha van az autoban CP vagy AA mert a kijelzo nem az igazi. (Lasd legujabb Corolla)
Parkradar mindenkeppen ajanlatos extra. A kamera max besegit (Plugin Prius kamera van, radar nincs. Forditva jobb lenne) Arra figyelj, h ne vegyel gagyio kinait. Kollegam rakatott be elore v.mi olcsositottat. megtanulta hasznalni (ami mar onmagaban egy nonsense) majd bo 1 ev utan beazott. Az erzekelo es a fejen levo lakk koze beszivargott a viz. Dobas lett a vege, holott tisztaban volt vele, h a hatulra beszerelt minosegi milyen jol szolgal mar 6+ eve.

A chip tuningot inkabb hanyagold. Az esetek 95%-ban tobbet artasz, mint hasznalsz/nyersz.

(#7528) Gaben92 válasza Dorian (#7526) üzenetére


Gaben92
őstag

Ezek a telepitett navigaciok kb arra jok, hogy akkor hasznald ha lemerult a telefonod es nincs nalad töltö....

Android Auto vagy Apple Carplay kellene csak minden autoba, a gyartoknak meg teljesen el kellene felejteni ezt az offline navi dolgot.

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#7529) KTTech válasza Gaben92 (#7528) üzenetére


KTTech
veterán

Azért az onlineok is keményen bugzanak. Holnap reggel indulok vissza Disneylandből, de nem hajlandó a Waze csak fizetős úton vinni - nem szeretnék pályázni, mert hosszabb az út, bár időben rövidebb, de nem szeretem hajtani ennyire a Yarist (a fogyinak se jó). A Maps jól tervez, de nincs benne sebességkorlát jelzés, ami sokszor jól jön (de legalább van benne junction view)... marad a jó öreg iGO, az legalább működik, ahogy kell.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#7530) No.01 válasza KTTech (#7529) üzenetére


No.01
őstag

Nem vagyok a Waze nagy rajongoja, de a tobbihez kepest meg mindig a legjobb navi.
Inkabb csekkold a beallitasokat mert ott lesz elrejtve amit keresel ;)

Az, h nem szereted hajtani a Yarist az meg mar egy masik vitatema targya is lehetne. En baromira vigyazok minden holmimra, de azt azert szogezzuk le, h az auto van ertem es nem forditva. No offense ertem amit irsz, de azert ez mar elegge szelsoseges.

U.i.: Az iGO-t meg addig erolteted csak amig bele nem futsz egy "spontan" traffiba vagy egy balesetbe. En elkovettem mind2 amikor meg nem volt EU-s roaming. Inkabb fizettem tobbszor is meg ugyis lenyegesen jobban jartam.
U.i. 2.0: tenyleg no offense!

[ Szerkesztve ]

(#7531) KTTech válasza No.01 (#7530) üzenetére


KTTech
veterán

A beállítások rendben, UK-ban működik is (jórészt...). Nem ez az első esete nálam a Waze-nak, volt már, hogy földútra vitt a főút helyett, mert azt is 97-es útnak vette. Jelentgetem a hibákat, de a support értelmi képessége elég limitált. Amikor minden adattal feladom a hibajegyet (screenshotokkal, permalinkekkel, ahogy kell) még 3 emailben rákérdeznek ugyanarra.
A Waze-val is futottam már bele trafiba, 45EURba került (1km/h-val léptem túl).

Azért nem szeretem hajtani, mert baromi hangos a motor (a 2.0 PDTDi-m suttogó volt hozzá képest, pedig az is hangosabb, mint az 1.9TDi-m), és ez pályatempónál már igen zavaró. UKban még nem annyira a 110, de a 130 már az.

[ Szerkesztve ]

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#7532) No.01 válasza KTTech (#7531) üzenetére


No.01
őstag

En csak rovid ideig probaltam a Yaris hybridet. Volt benne ~30km palya meg sok orszagut.
Nem volt gazos, de nyilvanvaloan nem a palya a terepe.
Ebbol a szempontbol az uj Prius nagyon-nagyot lepett elore. Ott nemcsak a hangszigeteles jobb vagy 2 szinttel, de v.hogy a motor hangolasa is. Cserebe meg az en eltorzult izlesemnek is sok. Foleg hatulrol.

En is szivtam mar meg 2x is Waze mellett a traffit, de ha azt veszem, h hanyszor mentett meg akkor az igencsak 4 szamjegyu osszeg lenne mostanra amit nelkule kifizettem volna buntire.
A hulyesegeit sem szeretem illetve sokszor ereztem azt korabban, h en vagyok a "tesztnyul"
Ez mar jo egy eve volt, de mindig szentsegeltem ettol fuggetlenul a dugofigyelo es kerulo funkcioja meg tovabbra is jobb barminel szvsz monom ezt ugy h nem olyan reg egy 1400km-es koron 3 kellett tesztelnem es meg igyis sikerult 10oerces pontossaggal elernem a celba. Sygic es trasai ezt baromira nem tudjak meg mindig a tobbi bosszanto aprogatrol mar nem is beszelve.

(#7533) bokarcsi71 válasza No.01 (#7525) üzenetére


bokarcsi71
aktív tag

Voltam már szervízben vele, de erről nem kérdeztek.

(#7534) KTTech válasza Doki16 (#7524) üzenetére


KTTech
veterán

A CC+ jó lenne, de nem találtam 195/50r16 méretben (végignyálaztam már jópár webshopot). 195/55r16-ban már van... sajnos a 195/50r16 nem a legelterjedtebb méret (márkás 4 season nem nagyon van rá, BFgoodrich vagy Hankook a legjobb, amit fel szokott dobni, de ezek meg a tesztekben nem erősek.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#7535) Ear001 válasza KTTech (#7534) üzenetére


Ear001
addikt

Vredestein Quatrac igen jó gumi

(#7536) vbbb


vbbb
őstag

Üdv!

TRC-OFF & Check Engine & VSC hármas hibaüzenet mire utalhat (Avensis 1.8 vvti)? Ma reggel melóba menet egy lendületesebb gyorsulás után jöttek elő és azóta is ott vannak. A kocsival minden okés egyébként menetügyileg. Rá lesz kötve kompúterre a héten, csak hátha addig is valakinek volt már valami hasonlóba része.

[ Szerkesztve ]

(#7537) Szoszo94 válasza vbbb (#7536) üzenetére


Szoszo94
őstag

Én valami ABS hibára gyanakodnék, TRC és VSC miatt.

Szerk.: rákerestem, hirtelen ezt találtam.

[ Szerkesztve ]

Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

(#7538) KTTech válasza Ear001 (#7535) üzenetére


KTTech
veterán

Az lenne, ha gyártana a méretemben :) de ez már a gumis topic témája :)

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#7539) KTTech válasza vbbb (#7536) üzenetére


KTTech
veterán

ABS jeladó csinált nálam ilyet. De simán csinálhatja egy beragadó féknyereg is (ami ABS hibát okoz - nálam az OSF jeladó és az OSR fékpofa volt a ludas, egyszerre adták fel). Igaz OFF járgányon, de a rendszer alapelve ugyanaz.

[ Szerkesztve ]

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#7540) Dluinet válasza vbbb (#7536) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Elsőnek az akkumulátort nézd meg.
Ha rossz, akkor tud ilyen furcsaságokat is okozni.
Egy kollégám szívott egyszer vele. Az autó egymás után dobta a hibákat, a végen még a légzsákot is rossznak mutatta. Pedig indult szépen az autó.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#7541) vbbb


vbbb
őstag

KTTech, Szoszo94: Igen, autószerelő haver is rögtön ABS hibát mondta azt nézzük meg legelőször.
Dluinet : Aksi tutira jó, nincs egy éves sem.

Kiolvassuk akkor a hibát, mármint remélem kiolvas valamit mert másnak ilyen után semmit sem írt ki.

Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#7542) Dluinet válasza vbbb (#7541) üzenetére


Dluinet
nagyúr

1 éves aksi már simán lehet cellazárlatos.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#7543) Ear001 válasza KTTech (#7538) üzenetére


Ear001
addikt

Bocs, tényleg, elnéztem. :R

(#7544) Ragadozó válasza vbbb (#7536) üzenetére


Ragadozó
Ármester

Motor hiba esetén a TRC-t és a VSC-t is lekapcsolja. Legtöbbször katalizátor hatásfok szokott lenni a bajuk

Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés

(#7545) Akula válasza vbbb (#7536) üzenetére


Akula
őstag

nem került csapadék vagy páralecsapódás a biztosítékokhoz?

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#7546) vbbb


vbbb
őstag

Majd visszajelzek, hogy mit írt ki a komputer! :R

(#7547) vbbb


vbbb
őstag

Megtalaltam az OBD2 wifis kis mutyuromet, lambda szonda lesz a ludas. Azota toroltem a kodot, holnap kiderul elojon-e a hibakod a muszerfalon.

(#7548) dh66e válasza vbbb (#7547) üzenetére


dh66e
veterán

Akkor téged kérdezlek.
Ezek a filléres OBD2-es kütyük érnek valamit?
Volt már nekem is olyan hogy felvillant egy visszajelző.Szerelő mondja ne foglalkozz vele, pár hónap után már nem is jelzet vissza. :DDD
Azóta sem tudom minek volt nyígja ,de a kocsival nincs gond nemrég volt átnézve az egész.

(#7549) KTTech válasza dh66e (#7548) üzenetére


KTTech
veterán

Nem minden hibát tudnak kiolvasni, de az alap dolgokat általában igen (függetlenül, hogy olcsó vagy drága a BT-s OBD olvasó, feltéve, ha rendesen kezeli a protokolokat). Irányadónak jók, de fenntartásokkal.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#7550) dh66e válasza KTTech (#7549) üzenetére


dh66e
veterán

Valami ilyesmit sejtettem,de akkor megnézek egyet. :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.