Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
Ha meg is mozdulna a tárcsa /amit nem hiszek, vagy a kerékcsavarok lazák/ akkor is csak egy szer koppanhat ha előre mész, mivel ha nincs fordított forgás akkor mitől "menne vissza" a tárcsa? Ez egy nagy hülyeség amit írtok. Így itthonról én sem tudom mi okozhatja de legalább ne találgassatok, főleg nem "ződségeket".
-
válasz
psycroptic #1517 üzenetére
Az a rossz minőségű anyagok miatt van...nagyon sok tárcsával gond van mostanában, meg kis országunk a hulladék alkatrészt kapja meg...
Balról koppanás a féltengely felől is jöhet, ezt is szokták a toyoták hallatni, de az teljesen normális...szinte az összes csinálja
-
Warrriorrr
csendes tag
válasz
Mewryck #1502 üzenetére
Bocs ha beleugatok,Hondam van, 6 gen Civic.szívtam olyan problémával, hogy eltört a fékbetét rögzítő kis lemezem es a ami letört belső oldalon volt. Pár fékezés után mire bemelegedett a tárcsa is nyikorgó recsegő hangot adott mert beleért a tárcsába, nem maradt a helyén. Persze fékhatásom a volt illetve kiesni sem tud a betét, de k.va idegesítő volt.Lehet Neked is hasonló filléres hiba lesz, amire nem is gondol az ember
-
-
válasz
psycroptic #1493 üzenetére
Féknyeregre, stabszilentre nézetek rá...de toyotáknál van, hogy maga tárcsa mozdul meg, hogy miképp azt ne kérdezzétek és az koppan...
-
Mewryck
tag
válasz
psycroptic #1506 üzenetére
ilyen probléma előfordult nálunk(ennek nem volt köze a fékezéshez) :kezdetben egy két koppanást lehetett hallani,de csak akkor, ha forgattuk a kormánykereket,később viszont már 90-es utazó tempónál vagy rosszabb minőségű úton szabályosan kopogott,elég erőteljesen,megoldás: két anyán kellett utánhúzni a kormányműnél
esetleg azt még megpróbálhatod, hogy kimész vele murvás,egyenetlen talajra (lassu tempó elég) fékezés nélkül állandó sebességen gurulva hallasz-e kopogó hangot, ill. parkolóban gurulva (lassu tempó elég) jobbra teljesen kitekered a kormánykereket majd balra,2-3 alkalommal megismételve,közben hallasz-e valamit;
szerk: tudom merész ötlet,de felvenni valamivel a hangot?
-
psycroptic
őstag
A betét az még jó állapotban van. Szóval én sem és a szerelő sem igazán érti. De ahogy olvasom íilyesmi gondok (#1505) Mewryck-nál is vannak.
Visszatérve a tárcsa egyenetlenségre: elsőnek azért cseréltettem ki a tárcsákat, mert fékezéskor berezonált(plusz a kopogó hang) a kormány, a műszerfal, meg szinte minden, erre mondták, hogy egyenetlen a tárcsa felülete. Erre mondtam, hogy legyen kicserélve. kicserélték kb. 1500km után újra előjött a rezonálás(plusz a kopogó hang). Visszamentem újabb tárcsa csere megint rezonanciamentes közlekedés 1500km-ig majd újfent rezonálás és kopogó hang. Megint csere most már a "gyárira" levezettem kb. 1470km-t és a kopogó hang már néha-néha jelentkezik de a rezonancia még nem. Szóval fingom sincs most már.
Azért köszönöm a hozzászólásokat.
-
Mewryck
tag
válasz
psycroptic #1503 üzenetére
simán menet közben (véletlenszerűen jön elő és szűnik is meg elég hamar)
-
rob210
nagyúr
válasz
psycroptic #1501 üzenetére
A toyóban hanggal jelzik a betét kopást az nem lehet?
Ha új akkor csak össze kell kopniuk, érdekes minden esetre.Én továbbra is a tárcsa egyenetlenségére tudnék csak gondolni.
-
Mewryck
tag
válasz
psycroptic #1501 üzenetére
nem jöttünk rá,hogy mi lehet ez(újkora óta nálunk van,kb 4-5 éves korában hallottuk előszőr,most 10 éves),kerékagyak jók,semmi nem lóg,kivittük egy kicsit hepehupásabb terepre is megjáratni,de a helyzet változatlan,sebesség változással eggyütt változott a hang intenzitása...néha előjön(ált. pár száz méterig),utánna megszűnik egy jó ideig(kb kétszer jön elő egy évben);
márkaszervíz nem talált hibát,elmentünk próba körre,ahogy elindultunk,kb 20 méter után megszűnt a hang -
Mewryck
tag
válasz
psycroptic #1499 üzenetére
néha nálunk is előjön "kopogó" hang,olyasmi hang,mint amikor kő szorul a gumi barázdába.ahogy gyorsul vagy lassul a kocsi,a hang intenzitása is változik,de új gumikkal is ez volt a helyzet...viszont teljesen véletlenszerüen jön elő(hőmérséklettől és évszaktól függetlenül) és szűnik meg a dolog...
szerk: általában jobb vagy bal előlről hallani,de néha a hátsó kerekektől is hallani lehetett...
-
rob210
nagyúr
válasz
psycroptic #1497 üzenetére
Az pedig gyanús, hogy tárcsa.
-
-
rob210
nagyúr
válasz
psycroptic #1493 üzenetére
Minden fékezésnél?
-
Drenadar
veterán
válasz
psycroptic #1493 üzenetére
stabilizátor kar? gömbcsukló?
-
psycroptic
őstag
Fékezéskor fellépő kopogó hangot mi hallathat a bal első keréknél? Vadontáli új ATE féktárcsák vannak benne kb. 1000km-t futottak még csak. A fék fog, nem nyúlik, nem puha, nem kemény. A betétek is megfelelő állapotúak. Kerékcsapágy hibátlan.
-
rob210
nagyúr
Nem egy agysebész mutatvány a párom verzójában mot cseréltem.
A tárcsákon szerepel, hogy mekkora a minimális vastagság.
Verzónál 28mm, ezt megméred két alátéttel meg egy tolómérővel a tárcsa fékező felületének közepén és kivonod a két alátétet. Ha érték felett van akkor nem kell cserélni (kopás miatt, más miatt lehet ).
A betéteket meg látod milyen állapotban vannak azon nincs mit variálni.
A csere kb. 50 perc volt elől 45 hátul. Ebből az emelgetéssel ment el sok idő.Japanparts betétek kerültek be, 20.000.- alatt megállt az egész egy fékfolyadékkal együtt.
Ha a 4 tárvsa is kuka lett volna akkor +28 elől +16 hátul.
-
L4mie
veterán
válasz
Mewryck #1489 üzenetére
na igen én a toyota szerviz árait néztem első-hátó együtt közel 100k :S ami most nem jönne jól, esetleg nem márkaszervizben kéne...nem tudom
-
L4mie
veterán
válasz
Mewryck #1487 üzenetére
Köszönöm.
Ez alapján nem mostanában volt cserélve, majd megyek ősökhöz lemérem, igazából a jobb elsőnél hallom főleg a nyüszítést. többinél inkább ilyen dörzsölődést hallok, de csak ha fékezek, alapból nincs semmi hangja.
Csak ugye baromira nem olcsó a csere :S csak betétek se.... -
Mewryck
tag
hali
nembiztos,vannak,akik panaszkodnak a fékre(nyüszítő hang+elvileg volt egy visszahívás is ezzel kapcsolatban)
le kell bontani a féknyerget és megnézni,hogy mindkét fékbetét egyformán kopik-e (képed alapján a külsőn még van anyag,de a belsőt nem látni),a féknyeregben a mozgó csap hajlamos berohadni és ilyenkor az egyik fékbetét állandóan hozzáér,vagy jóval közelebb lesz mint a másik
féktárcsán tolómérővel mérd meg a "váll" nagyságát a kerületén,abból kb lehet következtetni a kopottságra(a tárcsa gyártója meg szokta adni az eredeti vastagságot és a megengedett kopás mértékét,mivel használtan vetted,nemtudni biztosan,hogy eredetiek-e még)üdv
-
L4mie
veterán
Hali,
Corolla 2004-1,4 VVTi
Fékbetét, ha nyekereg, csikorog fékezéskor akkor csere?
Hogy tudom megállapítani, hogy csereérett ezen kívül?
Féktárcsákat hogy tudom megállapítani, hogy csereérettek-e?
Van egy fotóm kerékcserekor így néztek ki.
[link] -
Dare2Live
félisten
válasz
Tele von Zsinór #1483 üzenetére
de ha gyengülne a fékrásegítés akkor nem hogy nehezebben kéne mennie e féknek...?
probáld ki, hogy motort kikapcsolod és utána egyhelyben fékezel addig míg ki nem fogy. 6. teljes fékre már keménynek kéne lennie.
fékfolyadék amúgy mikor volt utoljára cserélve?
-
Kocska89
tag
válasz
Tele von Zsinór #1480 üzenetére
Nekem is ugyan így viselkedik az avensis 1.6 benzin 2002.
Alapjárat alacsony, de a gyári érték. Ez annyi. Én kezdek beletörődni ez ilyen... [link] -
L4mie
veterán
válasz
Tele von Zsinór #1480 üzenetére
[link] Szia, itt tudsz nézelődni, ajánlanak is emberkéket, ha jól látom.
-
Tele von Zsinór
őstag
Van egy 2002-es E12-es Corollám (benzin, 1.4). Szerelőhöz kéne vinnem alapjáratot megnézni (meleg motornál 650 körülig lemegy, lámpánál várva néha érzem azt is, hogy felpuhul a fék, mint indításkor) meg a kéziféket rendberakni (ami hol fog, hol nem fog). Zuglói vagyok, tudtok valakit ajánlani a környéken?
-
Silentfrog
veterán
válasz
Dare2Live #1478 üzenetére
Nemsokára kifogy a benzin , megyek ugyanoda a kútra, pont ugyanaz a kútfejhez,és újra tele rakom. Nagyon kíváncsi vagyok mint fog mutatni ,mert a hihetetlen kategóriát súrolja a kocsiban amit az átlag fogyasztás mérő mutat.
Város klimával 5.1. az országút 3.5 volt klima nélkül a kijelzett érték ,de elcsesztem a tankolást és nem tudtam a valós fogyasztást megmérni. -
Dare2Live
félisten
válasz
Silentfrog #1473 üzenetére
Nekem anno pontos volt.
-
rob210
nagyúr
válasz
Silentfrog #1475 üzenetére
Nem értettelek félre.
Inaktív az etanol átalakító, és az autó fedcompja magasabb átlagfogyasztást ír mint amit az Etanol átalakító működésekor írt.Igaz?
-
rob210
nagyúr
válasz
Silentfrog #1473 üzenetére
Az amit írsz igen meglepő, mert etanolból szokott többet fogyasztani.
Pont, hogy kevesebbet kellene írni.
Legjobb tudomásom szerint megtett távolság és a benzinszint jeladó értékéből számol, de nem biztos, yarishoz nem értek. -
Silentfrog
veterán
Szerintetek a Yoyota /yaris/ fogyasztás mérője, milyen elven működik? A tényleges átfolyást írja ki ,vagy a sebességből a fordulatból és a gázpedál állásából számolja ki a fogyasztást?
Lekötöttem az etanol átalakítót,és így sokkal többet mutat a benzines használat esetén is.
-
Nekem most is az van, 7g sedan 1.4
Imadom, egyedul a 11.3sec 0-100-at erzem kicsit kevesnek. Cserebe viszont 5.9-7.3 kozott eszik. Izgat a TS, erosebb, olcso a TypeR-hez kepest, egyedul a hatso kerek meghajtas ami hianyzik (tudom, a TypeR-ben sincs). Ha hatul kaparna, mar dobalnam a penzt a malacperselybe
Mx5 ami meg szoba johetne, gyors, jo helyen hajt, csak oreg, 2 szemelyes es kicsi
BMW nalam kilove.
Amugy kosz a linket, tenyleg sok hasznos info van abban a topikban
-
L4mie
veterán
Mióta megvan a gépem, nem nézem a HaHu-t
de azért óvatosan, sok BoyRacer hajtja ezeket a kocsikat
azt fele legalább szétküldi szerintem
7g civic elvileg ugyanez a kategória, sőt a corolla elvileg jobb mert kisebb a hiba % elvileg
én is nézegettem a civicetvan itt egy az udvarban, szépek
-
L4mie
veterán
[itt csemegézhetsz a típusról]
nekem nagyon bejövősek, de drága
-
Silentfrog
veterán
Nagyon rendesek válaszoltak a kérdésemre, hogy milyen módon tudom megszüntetni a működését, és írták, hogy nem kell végleg kikötni csak a testet kössem le. Meg is volt elsőnek nem indult el a kocsi de második indításra már beröffen. Eddig durván alacsony volt a fogyasztás, lehet, hogy az átalakító is belejátszott, majd ha használom az nélkül kiderül, hogy az volt e az oka vagy az, hogy úgy mentem mint a csiga!
-
rob210
nagyúr
válasz
Silentfrog #1461 üzenetére
A hunflex elég jót csinált.
-
L4mie
veterán
Jelentem fent a nyárigumi
autópálya - város közlekedéssel 7,2 helyett 6,8 at evett és visszafelé még nyomtam is neki /picit kikormoltam /
-
rob210
nagyúr
válasz
Silentfrog #1457 üzenetére
Ha benne van az átalakító akkor az emlékeim szerint kikapcsolható.
De ha a jobbik féle van bent akkor az csak a csatik szét húzásával és összedugásával jár.
Ami nem egy nagy dolog.
HA forrasztott verzió van az már rizikósabb. -
Silentfrog
veterán
Köszönöm a segítségeteket, elmentem akitől vettem az autót, és megtudtam , hogy ő múlt év végéig etanollal járt. Ilyenkor nem volt semmigond a check engine lámpával hisz Hunflex etanol átalakító van az autóba szerelve.
Mondta, hogy fél éve járt benzinnel ,mivel annyira drága már az etanol, hogy nem éri meg azzal járni, így nála is többször kigyulladt a check engine lámpa szerelőnél is volt ,kiütötték a hibakódot,gondolom előtte megnézték, hogy mi is a gond.
Így a szerelő javasolta, ha nem használja csak benzinnel akkor szereltesse ki az átalakítót,mert benzinnel folyton hibajelzést fog mutatni.
Levettem az akkusarut tankoltam a 30 liter mellé 8.5 liter etanolt és azóta nem volt még a sárga lámpa felgyulladva.Most meg az a bajom, hogy vegyem ki az átalakítót vagy használjam így? most a benzint éri meg tankolni de kit tudja mikor lesz megint 450 forint ebből egy liter,akkor meg az etanol a jobb vétel...
-
E12 corolla ts-ekrol ki-mit tud? Mennyire nyugos a tipus, mik a tipushibak, mennyit eszik, alkatreszarak stb.
-
L4mie
veterán
válasz
psycroptic #1450 üzenetére
nyomod hosszan a navi gombot a fejegységen, legalábbis e12-nél
-
rob210
nagyúr
válasz
Silentfrog #1452 üzenetére
Mondjuk ha nem járod ki a benzint belőle az szerencsés mert nem szívja fel a koszt a tankból és nem tömíti el az injektorokat.
Azon kívül, hogy check engin van tüneteket mit tapasztalsz?
Van valami hiba, vagy ugyan úgy megy csak világít a lámpa?
Mert akkor sok minden más is lehet, nem is biztos, hogy a benzin miatt van, csak épp most jött elő.Érdemes lenne gépre tenni, mert ki tudja mi az.
-
válasz
Silentfrog #1452 üzenetére
Olajszintet nezted mar?
-
válasz
Silentfrog #1449 üzenetére
Nem, itt valami nagyobb gond lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPad 8 32GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Épített KomPhone R5 4500 16GB RAM 240GB SSD RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Lenovo Legion Pro 7 16IRX9H INTEL I9-14900HX RTX 4080 bolti ára 1.35 mill ft
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest