A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Elemzés USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- [Re:] [Vakegérke:] NyalóVilág: tizenegy, nem babra megy - VV11 - Való Világ 11
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Ck.
addikt
Milyen eltérőek vagyunk mi, emberek és az ízléseink. Nincs olyan autós portál, ahol ne fikáznák szarrá a CVT-váltókat. Azt mondják borzalmas, megöli a vezetési élményt, stb. BAROMSÁG. Sokan mondják a bőgést, de egy hagyományos automatánál is van bőgés ugyanabban a fordulatszámtartományban...
Nekem a Lexus előtt volt egy Audim, hagyományos, hidrodinamikus bolygóműves ZF 5HP, illetve két BMW, az egyik ZF 6HP, míg a másik ZF 8HP automata váltóval,
végül egy Mercedes, 7G-Tronic Plusszal.
Számomra a Lexus E-CVT-je minden szempontból lekörözi őket. Hagyományos automatával rendszeresen tapasztaltam lassítás utáni hirtelen gázadáskor jelentkező megtorpanást, tétovázást, laggot, amikor nyomom a gázt pl egy körforgalomban és meg sem mozdul az autó hosszú pillanatokig.
Na, nálam az E-CVT-nél ilyen nincs. Mint ahogyan rántás és buta váltás sem. És a gyorsítást sem töri meg az automata állandó gangolása. Helyette van egy teljesen lineáris gyorsulás, egy sínautó feeling, mintha drótkötélen húznák, teljesen sima, egyenletes menet, akár a villanyautóknál, imádom. Én eddig minden hagyományos és duplakuplungos, valamint szekvenciális automatát zavarba tudtam hozni, na itt ilyen nincs, mindig aktív a hajtás. Azt elhiszem, hogy a kickdownra egy kicsit máshogy reagál, mint a hagyományos váltók, de arra is könnyedén rá lehet érezni néhány alkalom után. Mindent összevetve én már a híres, agyon imádott ZF 8HP-t is visszalépésként élem meg. Ennek az egyenletes nyugodt suhanásnak nincs párja.
[ Szerkesztve ]