Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11801) kw3v865


kw3v865
senior tag

Sziasztok!

A 2. generációs Auris mennyire kényelmes magas, de vékony embereknek vezetőként? 193 cm vagyok. Egyet már próbáltam, de az nagyon rövid távon volt. Kicsit zavart a szenzorsziget a tükörnél, de gondolom ezt meg lehet szokni, másrészt a fejem feltt több a hely, mint az új Corolla sedanban.

[ Szerkesztve ]

(#11802) Ck. válasza rbalint88 (#11790) üzenetére


Ck.
addikt

Ezt egy másik Lexus videoból screenshotoltam ( [link] 11:58-tól érdemes belenézni), ugyanolyan triple beam LED mint az enyém, az eredmény pedig hasonló:

(#11803) Gergőke88 válasza Gombinyó (#11783) üzenetére


Gergőke88
addikt

Nálunk a családban van egy hybrid Yaris és egy 1.5 benzin Yaris.
mindkettő első éves szerviz, ugyanazon a helyen olcsóbb volt a hybrid…

(#11804) Senhi válasza Ck. (#11802) üzenetére


Senhi
aktív tag

Hát nekem is elég parának tűnik ez, bár videó alapján nem egyértelmű, mert sok múlik a sebességen is... mindenesetre tegnap volt egy hosszabb utunk éjszaka és az összehasonlítás végett lementettem 1-2 részletet a dashcamről: [link] Más autó, de látni jól látni vele :DDD .

(#11805) AXisBOLD


AXisBOLD
addikt

sziasztok,

létezik olyan oldal ahol a 2013-2018-as Versok felszereltségi szintjei átlátható módon össze vannak szedve? Eddig nem találtam...

Nem igazodok el a Active, Style, Trend, Live, Plus, stb. varázsszavak tengerében.

Aurea mediocritas

(#11806) rbalint88 válasza AXisBOLD (#11805) üzenetére


rbalint88
addikt

Az a jo, hogy piaconkent es modellevenkent is valtozhat, a kereskedok kreativitasarol meg ne is beszeljunk… amikor a hybrid Aurisokat neztem, mindegyik Executive meg Loubge, aztan egy nyamvadt ulesfutes nincs benne :DDD :W

(#11807) Cifu válasza AXisBOLD (#11805) üzenetére


Cifu
nagyúr

Ahogy más is rámutat, a dolog ott kezdődik, hogy hol eladott autó.

Ezzel együtt nagy általánosságban a Toyotánál a következő a sorrend:

(Start) -> Live -> Live Plus -> Active -> Active Comfort v. Active Trend -> Active Trend Plus -> Executive.

A Style vagy korábban Trend általában a külcsínt jelöli (nagyobb felni, díszcsíkok, sötétített ablakok középszintű felszereltségnél), a Comfort pedig a kényelmi dolgokat (ülésfűtés, tolató és/vagy első radar, tempomat, stb.). A Plus pedig a kisebb extrákkal megszórt csomagokat. Az Executive a fullos verzió (bár abból is szokott lenni egy plusz csomag, VIP vagy hasonló megnevezéssel).

Amúgy beütöd a Google-ba, hogy Toyota Verso 2016 árlista, és nálam a 3. találat [ez volt]. Ez nagy általánosságban lefedi az igényedet szerintem.

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#11808) Gombinyó válasza Gergőke88 (#11803) üzenetére


Gombinyó
őstag

Elhiszem, bár nem tudom mi indokolja. E210 corollánál biztosan fordítva van.

(#11809) AXisBOLD válasza Cifu (#11807) üzenetére


AXisBOLD
addikt

köszi, így azért már átláthatóbb!

bár a Terra, Sol Navi, Style Navi megjelölésekkel még midig nem tudok mint kezdeni, de azért innen már összerakom :)

#11806 rbalint88: ja akkor erre ráéreztem... :D :(((

Aurea mediocritas

(#11810) Carasc0


Carasc0
őstag

Sziasztok!

A tudatlansági szintemet szeretném csökkenteni, továbbá az érdeklődés talaján fordulok hozzátok.

Friss jogosítványos vagyok, és a következő lépés az autós világ kapuján kopogtatni. A kocsiválaszték sodrása juttatott el a Toyotáig. Szimpatikus, jó és minőség.

185 cm magas vagyok, így döntő lehet a választásban. Én egy Suzuki Swift-en tanultam (2011-es modell), de nekem kissé kicsi volt.

Mire kell nekem egy kocsi?:

- Bevásárolni
- Nagyon keveset mennék vele
- Hosszútávra szeretném (vagyis idővel, ha többet kell menni vele, akkor legyen mivel menni!)

Erről a kocsiról vélemény? :R

Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!

(#11811) Cifu válasza Carasc0 (#11810) üzenetére


Cifu
nagyúr

A Yaris tulajok többet tudnak mondani erről, én első körben vakarnám a fejem, ha a Swift kicsi, akkor kétlem, hogy egy Yarisban kényelmesebben ülnél. Magával a kocsival nincs amúgy probléma, de ha később többet szeretnél menni, akkor azért gondold végig, hogy *mennyivel* többet.

Nézz meg esetleg egy ferdehátú Corollát is...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#11812) rbalint88 válasza Carasc0 (#11810) üzenetére


rbalint88
addikt

Szia
Elso autonak celszeru egy nem ennyire tiptop es ertekes gepjarmuvet valasztani, hanem mondjuk fele ennyiert nezni egy hasznaltabbat, ami muszakilag megbizhato, jo allapotu, viszont mar nagyobb esellyel vannak rajta apeobb harci serulesek. Azon kevesbe faj, ha te is csinalsz meg ra. Az alapjaiban azonos Yaris generacio 2012-2013 korul jott ki, fazonra kevesbe aktualis, muszakilag viszont kozel azonos ezzel. Erdemes hibridet is nezni. Megbizhato, jo ertektarto az is. En az automata/digitalis klimat jobban preferalom, nekem az meg a linket auto ellen szol, hogy manualis klimas.
Helykinalat: 2011-es szerias swiftben nem ultem, a 2005-osben igen, az egeszen tagas. Szerintem ez a yaris is kb olyan helykinalatot ad, facelift elottit vezettem belole a 188centimmel. Azsiai kisautoknal ne lepodj meg, ha leghatso allasba kell tolnod az ulest, ugye ok ritkabban nonek meg ekkorara. :)
Egyebkent a Toyotak es a Suzukik is ugy altalanossagban jo valasztasok. Ha mindenkeppen raszannal ennyit, esetleg a Suzuki Vitarakat is nezd meg, hogy ha hosszu tavon gondolkozol, az egy kategoriaval nagyobb, igy ha asszony-kutya-gyerek kepbe kerul, kesobb lesz szukos.

(#11813) Carasc0


Carasc0
őstag

Köszönöm az előzetes válaszokat!

Olvasva itt jópár hozzászólást, nekem úgy tűnik hogy toyota kocsik esetén ugyan a meghibásodások nem olyan gyakoriak, de cserébe le kell nyelni a következő békákat:

- Sufni szerelők felejtősek, always hivatalos szervíz
- alkatrészek esetén inkább a gyáriak játszanak

Ergo nem is olyan olcsó a fenntartása nem? :F

Bocsánat ha kukaságokat hordok itt össze, de ha kaphatnék alkatrész árakról némi információt + hivatalos szervízben mennyi egy olajcsere vagy hasonló annak örülnék. :R

Én sztem kezdetben egy évben max 5000km-t ha megyek egy kocsival.

[ Szerkesztve ]

Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!

(#11814) Dluinet válasza Carasc0 (#11813) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Hivatalos szervízben mennyi egy olajcsere?
Toyota oldalán a négy évnél idősebb autók szerviz díjai vannak fent.
Keresőszó: toyota 4+
A kinézett autó 4 évnél fiatalabb, így ezek az árak nem mérvadók

4 éves yaris 1.5-re:
-Motorolaj(5W30) és olajszűrő csere, levegőszűrő csere, pollenszűrő csere, gyújtógyertyák cseréje, fékfolyadék csere, karbantartási munkadíj + 1ÉV INGYENES EUROPE ASSISTANCE* 68 600 Ft

-Motorolaj(5W30) és olajszűrő csere, karbantartási munkadíj + 1ÉV INGYENES EUROPE ASSISTANCE* 31 800 Ft

-Hűtőfolyadék csere18 000 Ft-tól

Én sztem kezdetben egy évben max 5000km-t ha megyek egy kocsival.
Lesz az 8-10 ezer is.

[ Szerkesztve ]

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#11815) Carasc0 válasza Dluinet (#11814) üzenetére


Carasc0
őstag

Köszönöm szépen megtaláltam! A számok így nem mondanak nekem sokat, mivel nem más pl. európai autókhoz képest ez most drágának számít vagy nem. :U

Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!

(#11816) rbalint88 válasza Carasc0 (#11815) üzenetére


rbalint88
addikt

Nem szamit draganak, a 4+ programban meg plane nem, osszemerheto a “sufni szerelok” araival. Volkswagen szervizkoltsegekhez kepest kifejezetten olcso.

(#11817) Dluinet válasza Carasc0 (#11815) üzenetére


Dluinet
nagyúr

az olajcser átlagos, a nagy szerviz az átlagnál olcsóbb (VW kb 2× ennyi)

Ahogy írták már, első autónak valamit max 1,5 millóért érdemes venni.
Akkor nem fog fájni, ha valamit tönkre teszel rajta, vagy összetörik.
Kell minimum 3 év folyamatos napi vezetés, hogy valóban tudj vezetni és tanulj a hibáidból. Erre a 3 évre kell egy autó, ami nem fáj.

[ Szerkesztve ]

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#11818) rbalint88 válasza Dluinet (#11817) üzenetére


rbalint88
addikt

Prius2, mondjuk 2M-ig bezarolag :K valtani nem fog megtanulni vele, de annyival is tobb kapacitas marad a forgalomra koncentralni

(#11819) Carasc0


Carasc0
őstag

És ami a toyota oldalán van feltüntetve árak, ezek országosan minden szervízben pontosan annyi? És ebben ha jól olvasom benne van a munkadíj is.

Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!

(#11820) Dluinet válasza Carasc0 (#11819) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Rá kell kérdezni.
Én Lexus minősítésű szervizbe viszem, és a Toyota oldalán kiírt árakat alkalmazzák.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#11821) Carasc0 válasza rbalint88 (#11818) üzenetére


Carasc0
őstag

Prius4 overkill lenne? Az a szívem vágya!

[ Szerkesztve ]

Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!

(#11822) galervin93 válasza Carasc0 (#11821) üzenetére


galervin93
őstag

Megtolni, meghúzni, tükröt törni overkill. :DDD Én friss jogsival egy P3-at vettem, tettem rá egy-két apró karcot, de a legnagyobb nem az enyém, hanem cserbenhagyásos beletolatásos "baleset", jól megnyomták a bal elejét (rendőrség meg b*szott az egészre). Igaz ez a főváros, itt mindenki meg van hülyülve. Még így is szívom a fogam, de egy drágább, jobb járgánynál biztos az infarktus kerülgetne.

Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!

(#11823) rbalint88 válasza Carasc0 (#11821) üzenetére


rbalint88
addikt

Felesegemnek Prius2 van elso autonak, direkt olyat vettunk, amin volt egy-ket karc. O meg nem tett ra pluszban semmit az elmult egy evben, viszont amikor megcsaptak a tukret, full idegben volt :DDD habitus kerdese is.
Esetleg - ha mindenkeppen hosszu tavra akarsz venni es viszonylag dragat - erdemes lehet olyat keresni, amin sok parkolasi serules van es emiatt nagyon jo az ara. Pl Auris 2 facelift hsd, a hajtaslanca a Priuse.

(#11824) Paxker315 válasza Carasc0 (#11821) üzenetére


Paxker315
addikt

Prius2 mint első autó tökéletes. Egyrészt megfizethető, bizonyított technika, fenntartható. Másrészt, búbánat venne manuálganggal városi-vegyes használatra bármit. Meg élhetőbb, mint a yaris (én azzal járkálok, de, még1x nem vennék, főleg, hogy utólag azért kellett rá locsolni a zajszigetelés (bitumenlapok, szivacs) miatt. Igaz, azt kb minden autónál érdemes kalkulálni (kb. 110-120ezer ft költség négy ajtót, tetőkárpitot, csomagteret leszigeteltetni).

Kicsit magasabb vagyok Tőled, de belső helykínálatban nekem megfelel, más kérdés, hogy a csomagtartó NEM. Én pár hónap alatt amúgy "körbeparkoltam" (mindkét lököst 3-3 alkalommal húztam meg v sértettem fel) meg le-ereszcsatornáztam, de csak műanyag elemek sérültek, ezt bármely más autóval megcsináltam volna, ahol nincs első-hátsó radar. Azóta figyelek rá, hogy ha fáradt , kialvatlan v lelkileg felzaklatott vagyok, akkor inkább kerékpár, séta, s nem ülök autóba.

Én első autónak kettespriuszt vennék JJ-től (Elite auto) [link] Gondolkodtam is, hogy ne számíttassam-e be e yarist egy priusba v auris HSD-be, mert azért zajszigetelés, csomagtér terén elvérzik a városi verető (belső tér nekem - egykeként - bőségesen elég lesz a következő évekre)

[ Szerkesztve ]

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#11825) KTTech válasza Paxker315 (#11824) üzenetére


KTTech
veterán

Attól függ, melyik Yarisról van szó :) az például új nagyságrendekkel csendesebb, mint pl. a MK3 Yaris HSD - nem melleleg sokkal takarékosabb és sokkal jobban élhető is lett, a vezetési segédletekről és a hajtáslánc durva javulásáról.

Konkrétan most a gumizaj a leghangosabb, de ezt majd orvosolni fogom, amint elkopnak a gyári "made in hungary" feliratot igen, de maximális nyomásértéket nem tartalmazó 17-es Bridgestone Ecopia 150-ek. Egy 4 évszakossal sokkal halkabb lenne, ezt már a mk3-nál is tapasztaltam (ott 16-os Nexen BlueHD-t és Continental-t - ezek voltak rajta, amikor megvettem a márkakereskedésben - váltott a Hankook 4S2 H750). Mivel a tél felénk max -5-7°C-t és 1-3 havas napot, ellenben évi rengeteg nap esőt jelent (a hőhullám figyelmeztetést 23°C-nél adják ki), még jobb is lesz.

Megkockáztatom még első autónak se lenne rossz, főleg, hogy az első-hátsó radar + kamera + szükség esetén automata vészfékezés sok sérüléstől meg tudja védeni a kocsit 😃

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#11826) Dluinet válasza KTTech (#11825) üzenetére


Dluinet
nagyúr

P2-be az Elite auto-nál be lehet az árba alkudni egy tolatókamerát

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#11827) KTTech válasza Dluinet (#11826) üzenetére


KTTech
veterán

Meg egy első-hátsó radart se ártana, sokat segíthet... :)

[ Szerkesztve ]

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#11828) Paxker315 válasza KTTech (#11825) üzenetére


Paxker315
addikt

Igen, ha anyagilag belefért volna, én is a mk4-est preferaltam volna. De talán legkozelebb, a következő pár évben nem hiszem, hogy téma lesz a váltás. De ez majd kiderül, a 3rd gen esetén engem a magas építés ( az új gen ilyen téren sokkal szexibb ), használhatatlan belső tér ( pl vizet alig tudsz kartavolsagban tárolni) nagyon zavar. Két ülés közé elfér egy 1.5 literes palack, kozepkonzol elé két kulacs, aztán ennyi. Ha több folyadékot visz az ember, marad az anyosules, hátizsák.

:) én nyári gumibol nokian wetprooft valasztottam, mert adac teszteken azt láttam leghalkabbnak, négyevszakosbol vredestein quartac lehet a befutó. Még van rengeteg gumiszigetelom ajtokhoz, amiket fel kell ragasztani, de még nem szántam rá magam.

Ezekhez amúgy elég lehet a gyári ragasztocsik, vagy érdemes még rasegiteni? Ha 1.5-2 dbelt még el lehetne csalni. Esetleg nézek legterelo elemet az ablakok tetejére. :R

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#11829) Cifu válasza Paxker315 (#11828) üzenetére


Cifu
nagyúr

használhatatlan belső tér ( pl vizet alig tudsz kartavolsagban tárolni) nagyon zavar.

Ez egy ilyen Toyota betegség (szűklátókörűség), az E210-ben még másfél literes palackot se nagyon tudsz sehova rakni, az ajtó oldalzsebbe kb. az 1 literes palack fér bele (formától függően), középen meg két fél literes a könyöklő előtti pohártartóba.. :U

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#11830) No.01 válasza Paxker315 (#11828) üzenetére


No.01
őstag

Gumiszigetelo ajtohoz? :U
Hamar hangszigeteles akkor ahogy irod halk gumi es valodi szigeteles nem barbarkodas.
Utobbi nyilvan tobbe lesz, de cserebe er is v.mit.
Szerintem.

(#11831) Paxker315 válasza No.01 (#11830) üzenetére


Paxker315
addikt

mé, a karoq-kamiq pároson is van, pl ajtó alján extra gumi, ajtókeretek szélén :D a bitumenlapos-szivacsos, tetőkárpitos dolgokon túlvagyok, anélkül nem is használnám a kiskocsit :)

[ Szerkesztve ]

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#11832) Paxker315 válasza Cifu (#11829) üzenetére


Paxker315
addikt

Tekintve, hogy ennek a szócikknek nem látom jappán verzióját, lehet, nem ismerik a fogalmát. Hekk, ha annyit innék, amennyi jól esik, napi 15 liter alatt meg sem állnék, de ultra restriktív vagyok ~6-6.5 literre, aztán egész nap szomjas vagyok és krétaporszáraz a nyelvem-szám :D

[ Szerkesztve ]

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#11833) Gombinyó válasza Paxker315 (#11832) üzenetére


Gombinyó
őstag

Mérj egy vércukor szintet.

(#11834) No.01


No.01
őstag

Nem is kell az a 2. kave... :DDD :DDD

(#11835) Paxker315 válasza Gombinyó (#11833) üzenetére


Paxker315
addikt

Ugyanmár. "Tudom, mit csinálok", lévén, orvosi diplomával garázdálkodom és nagy szívügyem az életminőségjavító-egészségtudatos-teljesebb érték szemléletű életmód, holisztikus szemlélet, csak egyszerűen ideges-szorongó-izgága-pszichaszthéniás alkat vagyok :( . ;] Tipikus állatfaj, mindenkinek tud segíteni, magán sehogy, és, inkább kertésznek v virágboltosnak kellett volna mennem.

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#11836) KTTech válasza Paxker315 (#11828) üzenetére


KTTech
veterán

Ha a MK3 belső tere zavar, a MK4-é még jobban zavarna, ugyanis a pohártartó a könyöklő alá költözött. Mondjuk engem legkevésbé se zavar, 2500km-n, 30 óra alatt fogyasztottam el kb. 2L üdítőt, meg 1L energiapiát (ketten voltunk a mennyiségre, és jórészt kaja mellé fogyott el)...

Így az egyik pohártartóban szemetes van, a másikban egy rendes pohár szokott lenni 😃, a pia meg hűtőtáskában (vagy hűtőben ül a kocsiban - bár a jó öreg kondenzációs hűtő épp most adta be a kulcsot), szinte soha nem utazok egyedül, a barátnőm meg tud tölteni ha épp kell.

A zajszigetelésnél először a szélvédővel kellett volna kezdeni :) ugyanis az engedi át a legtöbb zajt. Csak sajnos dupla, zajcsökkentett üveg nem létezik a MK3-nál (legalábbis gyáriban), a MK4-nél pedig alapból jár (meg olyan apróságok, mint a ragasztott, merevített karosszériaelemek, amiket nem lehet zajszigetelő lapokkal megoldani, például a tűzfalnál). Nálam nincs tetőkárpit sem, szóval nem is tud csillapítani. A légterelők eddigi tapasztalatom alapján inkább növelik, mint csökkentik a szélzajt, nem is a zaj csökkentésére lettek kitalálva, hanem inkább arra, hogy esőben is le lehessen engedni az ablakokat + nagyobb sebességnél se vigye ki az embert ha kicsit leengedi. A járulékos veszteségük a fogyasztás minimális növekedése.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#11837) Paxker315 válasza KTTech (#11836) üzenetére


Paxker315
addikt

:R Nem tudom, milyen a szélvédő (executive), de az oldalüvegeket érzem "szűk keresztmetszetnek" és padlókárpitot. Az utólagos vibráció és zajelnyelő anyagok főleg városon kívüli használatnál érződnek, leginkább ott jön ki az előnyük, ahol már a fogyasztás miatt nem szívesen használja az ember az autót. (130 felett)

A napfénytető nálam 2 okból nem feltétlen elvárás, hiába látványos: 1. zaj, az üveg nagyon jól vezeti azt sajnos. 2. fényjáték, nagyon nem szeretem az erős fényeket (bár napszemüveg nélkül alapból ritkán fordulok elő). Minden esetre egynek jó, később meg szívbaj nélkül lehet váltani 4th genre :) Vagy egy fokkal nagyobb kategóriásra.

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#11838) tomi5244


tomi5244
őstag

Sziasztok!

Csatlakoznék a klubbhoz egy HSD példánnyal! :) 1-2 kezdő kérdésem biztos, hogy lesz! :)

(#11839) Zsombe válasza tomi5244 (#11838) üzenetére


Zsombe
senior tag

Nagyon szép, sok balesetmentes km-t!

''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian

(#11840) Paxker315 válasza tomi5244 (#11838) üzenetére


Paxker315
addikt

Csak gondmentes km-eket és kevés csalódást! Kár, hogy ezekből kevés ötajtós van aprón, szinte csak a TS változatot találni. Milyen felszereltség? Felnik-sötétítés gyári? :) (minél több színben látok autót, annál jobban tetszik a fehér :K )

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#11841) tomi5244


tomi5244
őstag

Active Trend Plus felszereltség. Felnik és a sötétítés gyári. Ülésfűtést sajnálom, mert az nincs, de kárpótol a kulcs nélküli nyitó rendszer, az kurva jó! :) Elviszem majd egy nagyszervizre, mert külföldi autó révén kb csak az olajcsere a biztos (leinformálható) amit elvégeztek rajta. 116e km.

(#11842) Paxker315 válasza tomi5244 (#11841) üzenetére


Paxker315
addikt

váltóolaj, fékfolyadék, gyújtógyertyák, olajszűrők, olaj. :B

[ Szerkesztve ]

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#11843) Dluinet válasza tomi5244 (#11841) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Hűtőköz tisztítás ( a klíma hűtő és a motor hűtő közötti rész kitakarítása)

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#11844) pècsimunkás válasza tomi5244 (#11838) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Gratulálok!
Nagyon szép autó!

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#11845) tomi5244 válasza Dluinet (#11843) üzenetére


tomi5244
őstag

Ez talán tipus probléma? Milyen időközönként szükséges? Nagyon szét kell bombázni az elejét emiatt?

(#11846) Dluinet válasza tomi5244 (#11845) üzenetére


Dluinet
nagyúr

A tisztítás menete.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#11847) Senhi válasza tomi5244 (#11845) üzenetére


Senhi
aktív tag

Elégtelen hűtés miatt idővel hengerfejes lehet, szerencsére könnyen megelőzhető. Ha sokat autópályázol akkor 1-2 évente érdemes, ha nem akkor meg franc tudja :D . Facebook csoportban van leírás hogy hogyan kell, de ja... eléggé szét kell bombázni. Cooper car-os fiúk viszont gyorsan megcsinálják.
Nekem most lett 50k a kocsiban, időszerű lenne.

(#11848) Ck.


Ck.
addikt

Írtam pár napja a Toyota Centrál Europe Magyarországnak a Toyota/Lexus 10 év/160 ezer km garanciájával kapcsolatban, 1 hétre rá meg is jött a válasz:

”Tisztelt Álomvilágban Élő Úr!

Köszönjük, hogy Ügyfélszolgálatunkhoz fordult.

Levele alapán tájékoztatjuk, hogy a Toyota Relax program Magyaroroszágon nem elérhető és egyenlőre annak bevezetésé sem várható.

Magyarországon a Toyota Extracare Programja vehető igénybe mellyel kapcsolatosan bővebben az alábbi linken tájékozódhat:

https://www.toyota.hu/aftersales/extra_garancia

Megértését köszönjük. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségére lehettünk.

Tisztelettel,

Ügyfélszolgálat
xy”

Magyarország, én így szeretlek! Ja, nem! Nagyon nem…

[ Szerkesztve ]

(#11849) Dorian válasza Ck. (#11848) üzenetére


Dorian
félisten

Ezt írták, mint megszólítás?
Biztos, h továbbítanám a Toyotának, h az ügyfelek gúnyolása vmi új kommunikációs stratégia-e náluk?

Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!

(#11850) Tom1939 válasza Dorian (#11849) üzenetére


Tom1939
őstag

Lefogadnám hogy a kolléga csak a saját nevét nem akarja így fórumon (jól érthető módon).

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.