A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [DraXoN:] Netfix lemondva
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [plevips:] Pár kép a Fóti Homokbányáról
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30
LOGOUT.hu
Hozzászólások
kw3v865
senior tag
Sziasztok!
A 2. generációs Auris mennyire kényelmes magas, de vékony embereknek vezetőként? 193 cm vagyok. Egyet már próbáltam, de az nagyon rövid távon volt. Kicsit zavart a szenzorsziget a tükörnél, de gondolom ezt meg lehet szokni, másrészt a fejem feltt több a hely, mint az új Corolla sedanban.
[ Szerkesztve ]
Ck.
addikt
Ezt egy másik Lexus videoból screenshotoltam ( [link] 11:58-tól érdemes belenézni), ugyanolyan triple beam LED mint az enyém, az eredmény pedig hasonló:
Gergőke88
addikt
Nálunk a családban van egy hybrid Yaris és egy 1.5 benzin Yaris.
mindkettő első éves szerviz, ugyanazon a helyen olcsóbb volt a hybrid…
Senhi
aktív tag
Hát nekem is elég parának tűnik ez, bár videó alapján nem egyértelmű, mert sok múlik a sebességen is... mindenesetre tegnap volt egy hosszabb utunk éjszaka és az összehasonlítás végett lementettem 1-2 részletet a dashcamről: [link] Más autó, de látni jól látni vele .
AXisBOLD
addikt
sziasztok,
létezik olyan oldal ahol a 2013-2018-as Versok felszereltségi szintjei átlátható módon össze vannak szedve? Eddig nem találtam...
Nem igazodok el a Active, Style, Trend, Live, Plus, stb. varázsszavak tengerében.
Aurea mediocritas
rbalint88
addikt
Az a jo, hogy piaconkent es modellevenkent is valtozhat, a kereskedok kreativitasarol meg ne is beszeljunk… amikor a hybrid Aurisokat neztem, mindegyik Executive meg Loubge, aztan egy nyamvadt ulesfutes nincs benne
Ahogy más is rámutat, a dolog ott kezdődik, hogy hol eladott autó.
Ezzel együtt nagy általánosságban a Toyotánál a következő a sorrend:
(Start) -> Live -> Live Plus -> Active -> Active Comfort v. Active Trend -> Active Trend Plus -> Executive.
A Style vagy korábban Trend általában a külcsínt jelöli (nagyobb felni, díszcsíkok, sötétített ablakok középszintű felszereltségnél), a Comfort pedig a kényelmi dolgokat (ülésfűtés, tolató és/vagy első radar, tempomat, stb.). A Plus pedig a kisebb extrákkal megszórt csomagokat. Az Executive a fullos verzió (bár abból is szokott lenni egy plusz csomag, VIP vagy hasonló megnevezéssel).
Amúgy beütöd a Google-ba, hogy Toyota Verso 2016 árlista, és nálam a 3. találat [ez volt]. Ez nagy általánosságban lefedi az igényedet szerintem.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Gombinyó
őstag
Elhiszem, bár nem tudom mi indokolja. E210 corollánál biztosan fordítva van.
AXisBOLD
addikt
Carasc0
őstag
Sziasztok!
A tudatlansági szintemet szeretném csökkenteni, továbbá az érdeklődés talaján fordulok hozzátok.
Friss jogosítványos vagyok, és a következő lépés az autós világ kapuján kopogtatni. A kocsiválaszték sodrása juttatott el a Toyotáig. Szimpatikus, jó és minőség.
185 cm magas vagyok, így döntő lehet a választásban. Én egy Suzuki Swift-en tanultam (2011-es modell), de nekem kissé kicsi volt.
Mire kell nekem egy kocsi?:
- Bevásárolni
- Nagyon keveset mennék vele
- Hosszútávra szeretném (vagyis idővel, ha többet kell menni vele, akkor legyen mivel menni!)
Erről a kocsiról vélemény?
Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!
A Yaris tulajok többet tudnak mondani erről, én első körben vakarnám a fejem, ha a Swift kicsi, akkor kétlem, hogy egy Yarisban kényelmesebben ülnél. Magával a kocsival nincs amúgy probléma, de ha később többet szeretnél menni, akkor azért gondold végig, hogy *mennyivel* többet.
Nézz meg esetleg egy ferdehátú Corollát is...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
rbalint88
addikt
Szia
Elso autonak celszeru egy nem ennyire tiptop es ertekes gepjarmuvet valasztani, hanem mondjuk fele ennyiert nezni egy hasznaltabbat, ami muszakilag megbizhato, jo allapotu, viszont mar nagyobb esellyel vannak rajta apeobb harci serulesek. Azon kevesbe faj, ha te is csinalsz meg ra. Az alapjaiban azonos Yaris generacio 2012-2013 korul jott ki, fazonra kevesbe aktualis, muszakilag viszont kozel azonos ezzel. Erdemes hibridet is nezni. Megbizhato, jo ertektarto az is. En az automata/digitalis klimat jobban preferalom, nekem az meg a linket auto ellen szol, hogy manualis klimas.
Helykinalat: 2011-es szerias swiftben nem ultem, a 2005-osben igen, az egeszen tagas. Szerintem ez a yaris is kb olyan helykinalatot ad, facelift elottit vezettem belole a 188centimmel. Azsiai kisautoknal ne lepodj meg, ha leghatso allasba kell tolnod az ulest, ugye ok ritkabban nonek meg ekkorara.
Egyebkent a Toyotak es a Suzukik is ugy altalanossagban jo valasztasok. Ha mindenkeppen raszannal ennyit, esetleg a Suzuki Vitarakat is nezd meg, hogy ha hosszu tavon gondolkozol, az egy kategoriaval nagyobb, igy ha asszony-kutya-gyerek kepbe kerul, kesobb lesz szukos.
Carasc0
őstag
Köszönöm az előzetes válaszokat!
Olvasva itt jópár hozzászólást, nekem úgy tűnik hogy toyota kocsik esetén ugyan a meghibásodások nem olyan gyakoriak, de cserébe le kell nyelni a következő békákat:
- Sufni szerelők felejtősek, always hivatalos szervíz
- alkatrészek esetén inkább a gyáriak játszanak
Ergo nem is olyan olcsó a fenntartása nem?
Bocsánat ha kukaságokat hordok itt össze, de ha kaphatnék alkatrész árakról némi információt + hivatalos szervízben mennyi egy olajcsere vagy hasonló annak örülnék.
Én sztem kezdetben egy évben max 5000km-t ha megyek egy kocsival.
[ Szerkesztve ]
Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!
Hivatalos szervízben mennyi egy olajcsere?
Toyota oldalán a négy évnél idősebb autók szerviz díjai vannak fent.
Keresőszó: toyota 4+
A kinézett autó 4 évnél fiatalabb, így ezek az árak nem mérvadók
4 éves yaris 1.5-re:
-Motorolaj(5W30) és olajszűrő csere, levegőszűrő csere, pollenszűrő csere, gyújtógyertyák cseréje, fékfolyadék csere, karbantartási munkadíj + 1ÉV INGYENES EUROPE ASSISTANCE* 68 600 Ft
-Motorolaj(5W30) és olajszűrő csere, karbantartási munkadíj + 1ÉV INGYENES EUROPE ASSISTANCE* 31 800 Ft
-Hűtőfolyadék csere18 000 Ft-tól
Én sztem kezdetben egy évben max 5000km-t ha megyek egy kocsival.
Lesz az 8-10 ezer is.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Carasc0
őstag
Köszönöm szépen megtaláltam! A számok így nem mondanak nekem sokat, mivel nem más pl. európai autókhoz képest ez most drágának számít vagy nem.
Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!
rbalint88
addikt
Nem szamit draganak, a 4+ programban meg plane nem, osszemerheto a “sufni szerelok” araival. Volkswagen szervizkoltsegekhez kepest kifejezetten olcso.
az olajcser átlagos, a nagy szerviz az átlagnál olcsóbb (VW kb 2× ennyi)
Ahogy írták már, első autónak valamit max 1,5 millóért érdemes venni.
Akkor nem fog fájni, ha valamit tönkre teszel rajta, vagy összetörik.
Kell minimum 3 év folyamatos napi vezetés, hogy valóban tudj vezetni és tanulj a hibáidból. Erre a 3 évre kell egy autó, ami nem fáj.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
rbalint88
addikt
Prius2, mondjuk 2M-ig bezarolag valtani nem fog megtanulni vele, de annyival is tobb kapacitas marad a forgalomra koncentralni
Carasc0
őstag
És ami a toyota oldalán van feltüntetve árak, ezek országosan minden szervízben pontosan annyi? És ebben ha jól olvasom benne van a munkadíj is.
Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!
Rá kell kérdezni.
Én Lexus minősítésű szervizbe viszem, és a Toyota oldalán kiírt árakat alkalmazzák.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Carasc0
őstag
Prius4 overkill lenne? Az a szívem vágya!
[ Szerkesztve ]
Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!
galervin93
őstag
Megtolni, meghúzni, tükröt törni overkill. Én friss jogsival egy P3-at vettem, tettem rá egy-két apró karcot, de a legnagyobb nem az enyém, hanem cserbenhagyásos beletolatásos "baleset", jól megnyomták a bal elejét (rendőrség meg b*szott az egészre). Igaz ez a főváros, itt mindenki meg van hülyülve. Még így is szívom a fogam, de egy drágább, jobb járgánynál biztos az infarktus kerülgetne.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
rbalint88
addikt
Felesegemnek Prius2 van elso autonak, direkt olyat vettunk, amin volt egy-ket karc. O meg nem tett ra pluszban semmit az elmult egy evben, viszont amikor megcsaptak a tukret, full idegben volt habitus kerdese is.
Esetleg - ha mindenkeppen hosszu tavra akarsz venni es viszonylag dragat - erdemes lehet olyat keresni, amin sok parkolasi serules van es emiatt nagyon jo az ara. Pl Auris 2 facelift hsd, a hajtaslanca a Priuse.
Paxker315
addikt
Prius2 mint első autó tökéletes. Egyrészt megfizethető, bizonyított technika, fenntartható. Másrészt, búbánat venne manuálganggal városi-vegyes használatra bármit. Meg élhetőbb, mint a yaris (én azzal járkálok, de, még1x nem vennék, főleg, hogy utólag azért kellett rá locsolni a zajszigetelés (bitumenlapok, szivacs) miatt. Igaz, azt kb minden autónál érdemes kalkulálni (kb. 110-120ezer ft költség négy ajtót, tetőkárpitot, csomagteret leszigeteltetni).
Kicsit magasabb vagyok Tőled, de belső helykínálatban nekem megfelel, más kérdés, hogy a csomagtartó NEM. Én pár hónap alatt amúgy "körbeparkoltam" (mindkét lököst 3-3 alkalommal húztam meg v sértettem fel) meg le-ereszcsatornáztam, de csak műanyag elemek sérültek, ezt bármely más autóval megcsináltam volna, ahol nincs első-hátsó radar. Azóta figyelek rá, hogy ha fáradt , kialvatlan v lelkileg felzaklatott vagyok, akkor inkább kerékpár, séta, s nem ülök autóba.
Én első autónak kettespriuszt vennék JJ-től (Elite auto) [link] Gondolkodtam is, hogy ne számíttassam-e be e yarist egy priusba v auris HSD-be, mert azért zajszigetelés, csomagtér terén elvérzik a városi verető (belső tér nekem - egykeként - bőségesen elég lesz a következő évekre)
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
KTTech
veterán
Attól függ, melyik Yarisról van szó az például új nagyságrendekkel csendesebb, mint pl. a MK3 Yaris HSD - nem melleleg sokkal takarékosabb és sokkal jobban élhető is lett, a vezetési segédletekről és a hajtáslánc durva javulásáról.
Konkrétan most a gumizaj a leghangosabb, de ezt majd orvosolni fogom, amint elkopnak a gyári "made in hungary" feliratot igen, de maximális nyomásértéket nem tartalmazó 17-es Bridgestone Ecopia 150-ek. Egy 4 évszakossal sokkal halkabb lenne, ezt már a mk3-nál is tapasztaltam (ott 16-os Nexen BlueHD-t és Continental-t - ezek voltak rajta, amikor megvettem a márkakereskedésben - váltott a Hankook 4S2 H750). Mivel a tél felénk max -5-7°C-t és 1-3 havas napot, ellenben évi rengeteg nap esőt jelent (a hőhullám figyelmeztetést 23°C-nél adják ki), még jobb is lesz.
Megkockáztatom még első autónak se lenne rossz, főleg, hogy az első-hátsó radar + kamera + szükség esetén automata vészfékezés sok sérüléstől meg tudja védeni a kocsit 😃
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
P2-be az Elite auto-nál be lehet az árba alkudni egy tolatókamerát
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
KTTech
veterán
Meg egy első-hátsó radart se ártana, sokat segíthet...
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Paxker315
addikt
Igen, ha anyagilag belefért volna, én is a mk4-est preferaltam volna. De talán legkozelebb, a következő pár évben nem hiszem, hogy téma lesz a váltás. De ez majd kiderül, a 3rd gen esetén engem a magas építés ( az új gen ilyen téren sokkal szexibb ), használhatatlan belső tér ( pl vizet alig tudsz kartavolsagban tárolni) nagyon zavar. Két ülés közé elfér egy 1.5 literes palack, kozepkonzol elé két kulacs, aztán ennyi. Ha több folyadékot visz az ember, marad az anyosules, hátizsák.
én nyári gumibol nokian wetprooft valasztottam, mert adac teszteken azt láttam leghalkabbnak, négyevszakosbol vredestein quartac lehet a befutó. Még van rengeteg gumiszigetelom ajtokhoz, amiket fel kell ragasztani, de még nem szántam rá magam.
Ezekhez amúgy elég lehet a gyári ragasztocsik, vagy érdemes még rasegiteni? Ha 1.5-2 dbelt még el lehetne csalni. Esetleg nézek legterelo elemet az ablakok tetejére.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
használhatatlan belső tér ( pl vizet alig tudsz kartavolsagban tárolni) nagyon zavar.
Ez egy ilyen Toyota betegség (szűklátókörűség), az E210-ben még másfél literes palackot se nagyon tudsz sehova rakni, az ajtó oldalzsebbe kb. az 1 literes palack fér bele (formától függően), középen meg két fél literes a könyöklő előtti pohártartóba..
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
No.01
őstag
Gumiszigetelo ajtohoz?
Hamar hangszigeteles akkor ahogy irod halk gumi es valodi szigeteles nem barbarkodas.
Utobbi nyilvan tobbe lesz, de cserebe er is v.mit.
Szerintem.
Paxker315
addikt
mé, a karoq-kamiq pároson is van, pl ajtó alján extra gumi, ajtókeretek szélén a bitumenlapos-szivacsos, tetőkárpitos dolgokon túlvagyok, anélkül nem is használnám a kiskocsit
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Paxker315
addikt
Tekintve, hogy ennek a szócikknek nem látom jappán verzióját, lehet, nem ismerik a fogalmát. Hekk, ha annyit innék, amennyi jól esik, napi 15 liter alatt meg sem állnék, de ultra restriktív vagyok ~6-6.5 literre, aztán egész nap szomjas vagyok és krétaporszáraz a nyelvem-szám
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Gombinyó
őstag
Mérj egy vércukor szintet.
Paxker315
addikt
Ugyanmár. "Tudom, mit csinálok", lévén, orvosi diplomával garázdálkodom és nagy szívügyem az életminőségjavító-egészségtudatos-teljesebb érték szemléletű életmód, holisztikus szemlélet, csak egyszerűen ideges-szorongó-izgága-pszichaszthéniás alkat vagyok . Tipikus állatfaj, mindenkinek tud segíteni, magán sehogy, és, inkább kertésznek v virágboltosnak kellett volna mennem.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
KTTech
veterán
Ha a MK3 belső tere zavar, a MK4-é még jobban zavarna, ugyanis a pohártartó a könyöklő alá költözött. Mondjuk engem legkevésbé se zavar, 2500km-n, 30 óra alatt fogyasztottam el kb. 2L üdítőt, meg 1L energiapiát (ketten voltunk a mennyiségre, és jórészt kaja mellé fogyott el)...
Így az egyik pohártartóban szemetes van, a másikban egy rendes pohár szokott lenni 😃, a pia meg hűtőtáskában (vagy hűtőben ül a kocsiban - bár a jó öreg kondenzációs hűtő épp most adta be a kulcsot), szinte soha nem utazok egyedül, a barátnőm meg tud tölteni ha épp kell.
A zajszigetelésnél először a szélvédővel kellett volna kezdeni ugyanis az engedi át a legtöbb zajt. Csak sajnos dupla, zajcsökkentett üveg nem létezik a MK3-nál (legalábbis gyáriban), a MK4-nél pedig alapból jár (meg olyan apróságok, mint a ragasztott, merevített karosszériaelemek, amiket nem lehet zajszigetelő lapokkal megoldani, például a tűzfalnál). Nálam nincs tetőkárpit sem, szóval nem is tud csillapítani. A légterelők eddigi tapasztalatom alapján inkább növelik, mint csökkentik a szélzajt, nem is a zaj csökkentésére lettek kitalálva, hanem inkább arra, hogy esőben is le lehessen engedni az ablakokat + nagyobb sebességnél se vigye ki az embert ha kicsit leengedi. A járulékos veszteségük a fogyasztás minimális növekedése.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Paxker315
addikt
Nem tudom, milyen a szélvédő (executive), de az oldalüvegeket érzem "szűk keresztmetszetnek" és padlókárpitot. Az utólagos vibráció és zajelnyelő anyagok főleg városon kívüli használatnál érződnek, leginkább ott jön ki az előnyük, ahol már a fogyasztás miatt nem szívesen használja az ember az autót. (130 felett)
A napfénytető nálam 2 okból nem feltétlen elvárás, hiába látványos: 1. zaj, az üveg nagyon jól vezeti azt sajnos. 2. fényjáték, nagyon nem szeretem az erős fényeket (bár napszemüveg nélkül alapból ritkán fordulok elő). Minden esetre egynek jó, később meg szívbaj nélkül lehet váltani 4th genre Vagy egy fokkal nagyobb kategóriásra.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
tomi5244
őstag
Zsombe
senior tag
Nagyon szép, sok balesetmentes km-t!
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
Paxker315
addikt
Csak gondmentes km-eket és kevés csalódást! Kár, hogy ezekből kevés ötajtós van aprón, szinte csak a TS változatot találni. Milyen felszereltség? Felnik-sötétítés gyári? (minél több színben látok autót, annál jobban tetszik a fehér )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
tomi5244
őstag
Active Trend Plus felszereltség. Felnik és a sötétítés gyári. Ülésfűtést sajnálom, mert az nincs, de kárpótol a kulcs nélküli nyitó rendszer, az kurva jó! Elviszem majd egy nagyszervizre, mert külföldi autó révén kb csak az olajcsere a biztos (leinformálható) amit elvégeztek rajta. 116e km.
Paxker315
addikt
váltóolaj, fékfolyadék, gyújtógyertyák, olajszűrők, olaj.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Hűtőköz tisztítás ( a klíma hűtő és a motor hűtő közötti rész kitakarítása)
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
pècsimunkás
addikt
Gratulálok!
Nagyon szép autó!
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
tomi5244
őstag
Ez talán tipus probléma? Milyen időközönként szükséges? Nagyon szét kell bombázni az elejét emiatt?
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Senhi
aktív tag
Elégtelen hűtés miatt idővel hengerfejes lehet, szerencsére könnyen megelőzhető. Ha sokat autópályázol akkor 1-2 évente érdemes, ha nem akkor meg franc tudja . Facebook csoportban van leírás hogy hogyan kell, de ja... eléggé szét kell bombázni. Cooper car-os fiúk viszont gyorsan megcsinálják.
Nekem most lett 50k a kocsiban, időszerű lenne.
Ck.
addikt
Írtam pár napja a Toyota Centrál Europe Magyarországnak a Toyota/Lexus 10 év/160 ezer km garanciájával kapcsolatban, 1 hétre rá meg is jött a válasz:
”Tisztelt Álomvilágban Élő Úr!
Köszönjük, hogy Ügyfélszolgálatunkhoz fordult.
Levele alapán tájékoztatjuk, hogy a Toyota Relax program Magyaroroszágon nem elérhető és egyenlőre annak bevezetésé sem várható.
Magyarországon a Toyota Extracare Programja vehető igénybe mellyel kapcsolatosan bővebben az alábbi linken tájékozódhat:
https://www.toyota.hu/aftersales/extra_garancia
Megértését köszönjük. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségére lehettünk.
Tisztelettel,
Ügyfélszolgálat
xy”
Magyarország, én így szeretlek! Ja, nem! Nagyon nem…
[ Szerkesztve ]
Dorian
félisten
Ezt írták, mint megszólítás?
Biztos, h továbbítanám a Toyotának, h az ügyfelek gúnyolása vmi új kommunikációs stratégia-e náluk?
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070