Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Celtis

    veterán

    válasz Malfroy #26988 üzenetére

    Na a Videoton szerviz is ezzel jött, hogy a szoftverre nem vonatkozik a garancia a jótállásról szóló rendelet 2021-es változtatása óta. Kértem, hogy küldjék el, hogy ez hol van leírva, mert én nem találom a rendelet szövegében.
    Azt is mondták, hogy reklamálhatok a TCL-nél. Hazai képviselet nincs, az eu-s pedig nagy ívben le fogja sz@rni. Ezt jó ha tudjátok.

    Viszont megtaláltam az emagos jótállás jegyen egy igencsak pongyola megfogalmazásban: A termék szoftverének esetleges meghibásodására a garancia nem terjed ki;
    - Hogyan tud egy szoftver meghibásodni? Átíródik egy bájt? De akkor az a szoftver vagy a tárolóeszköz (hardver) meghibásodása?
    - Milyen alapon zárják ezt ki? Fogyasztóként mem mindegy miért válik használhatatlanná a készülék?

    Ha valaki tudja ennek a jogszabályi hátterét, kérem világosítson fel. Ne fussak felesleges köröket.

Új hozzászólás Aktív témák