Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#7151) antikomcsi


antikomcsi
veterán
LOGOUT blog

Értem amit mondtok, de most nem is szóltam hozzá semmihez. Ha valami nem tetszett, akkor azt akkor kellett volna rendezni, nem pedig másnap, harmadnap, vagy tudom is én mikor. Illetve, ha valakinek nem tetszett valami küld egy mailt, hogy tisztelt xy ezért és ezért inaktiváljuk a fiókját ennyi vagy annyi időre.

A webes felület maga a bolt, ez az ő arcuk, és nem teszik ami történik rajta. Ha Nekik jó az, hogy kiesik némi kis pénz a bevételből, mert nem képesek kordában tartani az oldalt, fórumot szerkesztőket, akkor biztos meg van rá az okuk.

Én ez ellen nem tudok tenni semmit. Egy féle képen tudom kifejezni a nemtetszésem, ha törlöm magam, és nem veszek semmi többet. Még akkor is ha tudom, maximum kinevetnek.

Az info-ra hiába irok, tudom hova megy az a levél és kik olvassák. Teljesen felesleges Őket ezzel fárasztani, mert semmit nem tudnak tenni az ügyben.

Nincs ezzel gond, mindenki úgy csinálja a boltját, ahogy akarja.

(B)(#7149) Shad0w (/B)

Köszi az "í"-t, ez sem rossz, bár bevallom én valami más megoldáson töröm a fejem. :)

[ Szerkesztve ]

(#7152) Killer01 válasza antikomcsi (#7151) üzenetére


Killer01
őstag

AltGr+J a hosszú í ha pc billről vagy :)
A témához nem szeretnék hozzáfűzni semmit (elkerülendő a flémháborút), kb 20-30 hsz-el korábban leírtam a negatív tapasztalataimat.

(#7153) lafaty80 válasza Killer01 (#7152) üzenetére


lafaty80
őstag

És a "Í" hogy lehet írni? :D

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#7154) shteer válasza lafaty80 (#7153) üzenetére


shteer
titán

ALTGr + i

..szerintem jónak tűnik

(#7155) lafaty80 válasza shteer (#7154) üzenetére


lafaty80
őstag

:R rá nem jöttem volna

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#7156) Erdei88


Erdei88
veterán

Ma kaptam a levelet:

"Tisztelt Erdei Gábor,

Befejeződött a garanciális ügyintézése, azonban a terméket sajnos sem kicserélni, sem megjavítani nem tudtuk, annak vételárát jóváírjuk Önnek. Kívánsága szerint választhat másik terméket kínálatunkból, melyet Önnek kell megrendelnie a Tüzér utcai üzletünkbe (megjegyzésben feltüntetve az RMA számot és azt, hogy garanciális levásárlás). Ekkor csak a két termék vételára közti különbséget számlázzuk ki Önnek.

Termék neve: CORSAIR Hydro Series H100i"

Ezúton is szeretném megköszönni a korrekt és gyors ügyintézést! :R :R

(#7157) h1mpi válasza Erdei88 (#7156) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Ennyi, az egyik legkorrektebb bolt. Viszont múltkor a kékcsippnél kellett vásárolnom egy Razer WOT egérpadot, mert nálatok nem járt hozzá egy kupon, pedig még emailen meg is kérdeztem :(

[ Szerkesztve ]

Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft

(#7158) ACE- válasza Erdei88 (#7156) üzenetére


ACE-
addikt

Na, hát akkor mégsem kellett a csavar... Ez így már korrekt.

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#7159) Jester01 válasza ACE- (#7158) üzenetére


Jester01
veterán

Szerintem teljesen fölösleges a vevőt idegelni azzal a feltételes garancia izével. Egyszerűen bele kell írni a jegyzőkönyvbe, hogy hiányzik az akármilyen tartozék és elég lesz akkor foglalkozni vele, ha tényleg baj van belőle. Ami szerintem sokkal ritkább eset, és addig sem kap gutaütést a vevő, és nem kelti a bolt rossz hírét.

Jester

(#7160) shteer válasza h1mpi (#7157) üzenetére


shteer
titán

Ez így van! Soha semmi problémám nem volt az iponnal - akár megrendelés teljesítésről, akár garis ügyintézésről beszélünk. Első vételem egy Inno3D 8800GTS volt :)

Épp van egy alaplap gariba másik népszerűbb (a hárombetűs) boltban - érdekes a személyes átvételtől mire a szervízükbe került, megkarcosodott a PCI slot > feltételes gari. Hiba volt ott vásárolni anno.

[ Szerkesztve ]

..szerintem jónak tűnik

(#7161) Sondi1986 válasza antikomcsi (#7147) üzenetére


Sondi1986
addikt

Azért csak írja hogy miért banoltak esetleg ki banolt téged?

(#7162) antikomcsi válasza Sondi1986 (#7161) üzenetére


antikomcsi
veterán
LOGOUT blog

Az kiderült, hogy ki volt, az, hogy konkrétan miért az nem.

Mindegy, befejeztem a dolgot, ma már máshonnét rendeltem.

(#7163) Sondi1986 válasza antikomcsi (#7162) üzenetére


Sondi1986
addikt

Hát akkor sajnálom, asszem valami AMD hírhez írtál, mert ott voltak nagy törölgetések.

[ Szerkesztve ]

(#7164) Asagrim


Asagrim
újonc

Én kérek elnézést hogy léteznek fórum szabályok, és a masszív offtopik társalgást annak BBCODE-dal való jelölése nélkül 3 nap hozzászólás tiltással szankcionáltam, már ha az vagy akire gondolok.

Megelégeltük hogy az a norma, hogy a hozzászólások 90%-ának köze sincs a topik nyitó tartalomhoz (cikkhez, hírhez), mindenki mindenhova azt ír amit akar, és már azért sem töröltük ami miatt moderáltunk, hogy mindenki láthassa mennyire jogos volt a moderálás.

Jelen pillanatban 194 hozzászólás van, és az utolsó tucatnyi a moderálást vitatja, amit a fórum szabályzat 1.10-es pontja szerint csak az annak fenntartott topikban lehet megvitatni, még jó hogy át lehet helyezni hozzászólásokat.

Érdekes itt is van Off topic gomb, itt sem szabály hogy a témába illően kell írni? Kétlem hogy ne lenne az ...

[ Szerkesztve ]

(#7165) bluyoo


bluyoo
nagyúr

Itt mindig érdekesebbek lesznek a sztorik, mihelyst a másik oldal is ír/reagál! :DDD

Bazinga!

(#7166) antikomcsi válasza Asagrim (#7164) üzenetére


antikomcsi
veterán
LOGOUT blog

Témát lezártam, nem foglalkozom tovább Veled, és a szubjektív kiskirálykodásoddal!
További sok sikert, üdv!

(#7167) Asagrim válasza antikomcsi (#7166) üzenetére


Asagrim
újonc

"Szubjektív kiskirálykodás" ez akkor lenne, ha már nem lennék moderátor. Nem én vagyok a góré, és az, hogy még mindig abban a pozícióban vagyok, amiben akkor voltam mikor moderáltalak nyolcadmagaddal jelzi azt, hogy helyesen jártam el.

Amúgy jelzésértékű, hogy te kaptad a legenyhébb büntetést és neked a legnagyobb a szád. Aki két hetet kapott, az még számon sem kérte tőlem miért kapta, aki meg egy hetet jogosnak vélte a moderálást ...

[ Szerkesztve ]

(#7168) antikomcsi válasza Asagrim (#7167) üzenetére


antikomcsi
veterán
LOGOUT blog

Miért nem tudod megmondani, hogy konkrétan mi volt a baj? Melyik hozzászólás volt az, ami miatt kitiltottál?

Az mitől nem tartozik egy témához, amikor egy hír arról szól, hogy az AMD, hogyan fejlődik, új processzorok, új vga kártyák, hatalmas buli, ünnepség, hogy én pl. megemlítem, hogy FX tulaj vagyok és évek alatt még egy nyamvadt natív usb3-at sem kapok egy kipofozott chipben, vagy új processzort sem, mert az fx-8150, 8350 után nekem egy 8370 nem új processzor.

Ez igen is AMD-s hír, és hozzá kapcsolódó hozzászólás. Hisz amúgy is csak ebbe tudtál belekötni, hogy, hogy jön az usb3 az AMD-s hírhez. Nos, így!

Mindeközben nem káromkodtam, nem mocskoltam másokat, talán ezt jelzi az is, hogy nem lett törölve hozzászólásom.

Igen, jelzés értékű, hogy én vagyok felháborodva, mert teljesen jogtalannak érzem a büntetést, pláne úgy, hogy nem voltál hajlandó megindokolni, hogy melyik hozzászólás, és miért ért 3 nap kitiltást.

Nézd, én nagyon sajnállak Téged, de nem is ez a jó szó, inkább együtt érzek Veled, nyilván tudod, hogy mire gondolok, de nem én tehetek róla, hogy így kell élned. Csak sajnos kicsit már túlságosan is belemerültél ebbe a virtuális fórum világba, és nincs meg a józan ítélőképességed minden helyzetben. Nekem meg ez a véleményem.

Mint mondtam velem többet nem lesz problémád.

Amiben vagy, az nem egy pozíció, csak egy moderátor vagy, nem több, és nyilván azért nincs változás, mert a fórumon kívül én sem kerestem fel másokat, és nem is tud róla senki, de ha tudna sem érdekelne senkit egy ilyen 123-ad rangú "ügy".

Ha megfogadod a tanácsom, elmész egy jót nyaralni, és nem viszel magaddal semmilyen műszaki cikket.

(#7169) Intelligencs válasza antikomcsi (#7168) üzenetére

Komolyan egy számítógépes bolt fóruma miatt idegeled magad? :Y Nem zsír mindegy mi történik ott? Eszembe nem jutna az Ipon topikjára bármit is írni, amikor itt van a jó öreg Prohardver. Az Iponba csak vásárolni járok. :)

The Amiga, Born a Champion

(#7170) antikomcsi válasza Intelligencs (#7169) üzenetére


antikomcsi
veterán
LOGOUT blog

Teljesen igazad van.

Egyébként nem a fórum miatt idegeltem magam, hanem az igazságtalanság miatt, sajnos én az ilyet nem tudom eltűrni, nem állok be a sorba még egy birkának. Nem tetszett az a hozzáállás, hogy valaki meg sem érti mit írok, de kitilt az oldalról 3 napra. Aztán pedig infantilisnek hív, mert erre rá merek kérdezni, hogy miért. Bár ez utóbbira már nem reagáltam, pont azért, mert ennyire mélyre én nem süllyednék egy oldal hasábjain. Amúgy a fórummal nem volt bajom, mert eddig kábé be sem léptem oda, nem használtam, csak a cikkek alatt megjelenő szövegdobozkába írtam be néha-néha.

Sajnálom, ha bárhol olyan emberek moderálnak, akik nem képesek belátni, hogy néha hibázhatnak, és valamit esetleg ők is félreérthetnek olykor-olykor.

Probléma megoldva, én nem fogom magam egy ilyen arrogáns ember miatt idegesíteni, kigyomláltattam még az írmagomat is az iponról. Nem ringatom magam álomba, tudom, hogy a tavalyi 4.911.535K árbevétel mellet nem az én pár millióm fog hiányozni, tehát miattam biztos nem kell leépítésre számítani. :)

Mindenkinek azt tanácsolom, hogy kövesse a Te példádat. Vásároljon az iponon, de eszébe se jusson bármit beírni, a manifesztálódott résszel és dolgozókkal semmi probléma, a virtuális világuk azonban maga az agyhalál.

Szerk.
Bocsánat, azt még meg kell jegyezzem az utolsó gondolathoz, hogy nem az oldal "belsős" szerkesztőivel cikk/hír írókkal van a gond, hanem a hozzászólókkal és a külsősökkel.

[ Szerkesztve ]

(#7171) Because


Because
őstag

helló! most melyik futárral küldi az ipon a csomagokat?

(#7172) Dency01 válasza Because (#7171) üzenetére


Dency01
aktív tag

Sprinter

Annyi pénzem sincs hogy gyalog hazamenjek.

(#7173) Because válasza Dency01 (#7172) üzenetére


Because
őstag

köszönöm!

(#7174) JackeL válasza h1mpi (#7157) üzenetére


JackeL
tag

Ne túlozzunk, 3 hónapja van náluk egy vinyóm garanciális ügyintézés alatt, szóval inkább hagyjuk a korrektséget, mert az tuti nem itt kezdődik... főleg, hogy 2 pötty miatt feltételes garanciális ügyintézés, ami hogyha befolyásolja a működését akkor én vagyok a római pápa :((

(#7175) h1mpi válasza JackeL (#7174) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Mi az, hogy "két pötty"?

Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft

(#7176) JackeL válasza h1mpi (#7175) üzenetére


JackeL
tag

Két pötty

Értem én, hogy feltételes meg minden, de ezt nem tudom komolyan venni...

(#7177) tlac válasza JackeL (#7176) üzenetére


tlac
nagyúr

az hogy keletkezett?

(#7178) JackeL válasza tlac (#7177) üzenetére


JackeL
tag

Notiba betettem a vinyót, az eredeti ami benne volt is ugyanígy nézett ki, szóval gondolom ott lehet valami.

(#7179) h1mpi válasza JackeL (#7178) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Sajnos, ha fizikai sérülés van rajta csak így vehetik át. Meg fogod kapni a cserét tutira, de a három hónap szerintem is sok.

Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft

(#7180) mekker


mekker
őstag

Kicsit ostoba kérdés, de:
Garanciafutár igénylésénél van még lap azután, ahol kéri a hiba leírását, meg a személyes adatokat?
Olyanra gondolok, ahova a megjegyzést tudnék írni.

Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.

(#7181) huan


huan
őstag

Sziasztok!
A SAPPHIRE R7 260X 2G videókártyám több mint 50 napja van az iPon-nál garanciális ügy miatt. Mit javasoltok, hogy mihamarabb kapjak másik videókártyát, mert kezdem sokallni ezt az időt. Nincs erre, vagy ilyen (SAPPHIRE R7 260X 2G) videókarira szükségem, hanem másikra,más típusra, mert ezeekkel sok a baj és volt nekem is. Fogyasztóvédelem?

(#7182) ACE- válasza huan (#7181) üzenetére


ACE-
addikt

Elsőre javítják vagy cserélik ugyanolyanra, ha erre nincs lehetőség úgy levásárolhatod, és akkor nem kell ugyanilyent venned. Nem feltételesen vették át? Mert mostanában ez "dívik" és az ilyen garis ügyintézés szokott ilyen sokáig tartani. Az 50 nap elég soknak tűnik...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#7183) huan válasza ACE- (#7182) üzenetére


huan
őstag

Az mit jelent,hogy feltételesen?

2014. július 9. 12:47 iPon.hu Garancia írta, <rma@ipon.hu>:
A GaranciaFutártól a terméket a mai napon átvettük, a garanciális
ügyintézés folyamatát megkezdtük.
Termék neve: SAPPHIRE 11222-00-20G R7 260X 2G GDDR5 O

Már nem akarok tovább várni.

(#7184) Shad0w válasza ACE- (#7182) üzenetére


Shad0w
senior tag

Mondjuk írj levelet az rma@ipon.hu-ra.

(#7185) huan válasza Shad0w (#7184) üzenetére


huan
őstag

Az már többször megtörtént!

(#7187) bul07 válasza Intelligencs (#7186) üzenetére


bul07
nagyúr

2011-óta millió egy dolog változott

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#7188) Intelligencs válasza bul07 (#7187) üzenetére

Nem találtam arra vonatkozóan információt, hogy ez megváltozott volna. A hatályos PTK-ban sem találtam semmit erről, csak ezt:

"6:159. § [Kellékszavatossági jogok]
(1) Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.
(2) Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
(3) Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(4) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni."

Egy másik helyen ezt írják magyarázatként erre:

"A Polgári Törvénykönyv rendelkezése értelmében, ha a kijavításnak nem tud eleget tenni a forgalmazó, ebben az esetben jogosult a termék kicserélését kérni. A termék cseréje egy ugyanolyan, de teljesen hibátlan termék szolgáltatását jelenti. Tehát ha a forgalmazó nem tudja egy ugyanilyen termékkel a cserét biztosítani, ebben az esetben joga van a vételár visszavételére. Amennyiben a kereskedő felajánlja a hibás termék árának levásárlását üzletében, Ön ezt nem köteles elfogadni, így a vételár visszatérítésére vonatkozó igénye jogos a kereskedővel szemben."

De cáfolj meg, ha nem így van.

[ Szerkesztve ]

The Amiga, Born a Champion

(#7189) ACE- válasza Intelligencs (#7188) üzenetére


ACE-
addikt

Így van, mivel a szerződéstől elállás a szerződés előtti állapot visszaállítását jelenti, vagyis olyan állapotot kell teremteni, mintha a szerződés meg sem lett volna kötve. Így a termék náluk maradhat, a kifizetett összeg pedig visszajár.

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#7190) bul07 válasza Intelligencs (#7188) üzenetére


bul07
nagyúr

Én csak annyit írtam hogy amit idéztél 2011-es

Amúgy az ipon is vissza szokta utalni az összeget

Ez a legutolsó garanciális üzenetem(Lehet azóta változott a hely nem tudom, költözés miatt):

Befejeződött a garanciális ügyintézése, azonban a terméket sajnos sem kicserélni, sem megjavítani nem tudtuk, annak vételárát jóváírjuk Önnek. Kívánsága szerint választhat másik terméket kínálatunkból, melyet Önnek kell megrendelnie a Dévai utcai üzletünkbe (megjegyzésben feltüntetve az RMA számot és azt, hogy garanciális levásárlás). Ekkor csak a két termék vételára közti különbséget számlázzuk ki Önnek.

Termék neve: CANYON CNL-MBMSOW02

Amennyiben nem szeretne más terméket, lehetőség van a vételár visszatérítésére, személyesen, készpénzben. Házhozszállítással történő vásárláskor pedig utalással tudjuk visszatéríteni, ehhez szükségünk van az RMA számon kívül az Ön nevére, bizonylat számára, valamint egy bankszámlaszámra, ahova utalhatunk. Ezeket e-mailben küldje el az rma@ipon.hu címre, amennyiben az utóbbi lehetőséget választja.

Dévai utcai telephelyünkön történő személyes, készpénzes visszatérítés esetén javasoljuk ügyintézését a délutáni órákban megtenni, vagy előtte egy nappal való e-mailen történő egyeztetését garanciális munkatársainkkal. A reggeli nyitást követően a kasszában kisebb mennyiségű készpénz található, esetlegesen több Ügyfelünk választja az adott napot a visszatérítésre, és az ebből fakadó kényelmetlenségeket szeretnénk maximális interaktivitással elkerülni.

Személyes ügyintézéskor az átvételi lapot, kérjük, minden esetben hozza magával.

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#7191) Intelligencs válasza bul07 (#7190) üzenetére

Ja, ha az Iponnál van lehetőség a pénz visszaadására is, akkor nem szóltam semmit. Szerencsére még garanciális ügyintézésem nem volt náluk.

The Amiga, Born a Champion

(#7192) oneak7


oneak7
tag

Sziasztok
Honnan érdemesebb rendelni, ipon vagy aqua?
Garancia szállítás, mondjuk az ipon-nal elég drága a szállítás! :F

(#7193) Bélaaaa válasza oneak7 (#7192) üzenetére


Bélaaaa
őstag

Preferáció kérdése. Én például mindig az iPontól rendelek.

[ Szerkesztve ]

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#7194) h1mpi válasza oneak7 (#7192) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Nekem mind a kettő okés volt eddig, de iPontól rendelek többet, mert jobban útba esik.

Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft

(#7195) bul07 válasza oneak7 (#7192) üzenetére


bul07
nagyúr

Ha Pick Pack Pont-ra rendeled akkor is jár rá a garancia futár, már ha van a közeledben átvevő pont és bele fér a feltételekbe

Én jobban is szeretem az ilyen fix helyes átvételt, ha lehetne az ipon-nál posta pontra rendelni azt használnám mindig
Futárra várni kell, és ki se számítható hogy az adott napon mikkor jön , oké hogy telefonál de akkor is , az ilyen fix pontos átvételnél meg mikkor van az embernek egy szabad perce elmegy és átveszik

Amúgy fő szempontod az ár mellet a garancia idő hosszúsága legyen , most kicsit az ipon ellen írok de sokszor az ipon-nál elég rövid a garancia idő , főleg megfigyelhető ez a pendrive-nál

És ha a gyári oldalon azt látod hogy 3év gyári garancia, viszont az ipon-nál 2év van érdemes rákérdezni mert lehet hogy adatbázis hiba

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#7196) Icee


Icee
csendes tag

Sziasztok, lenne egy kérdésem. :)

Elhúzódó garanciális javítás esetén(meghaladta az 1 hónapot), van lehetőségem a vételár visszaigénylésére?
2 hónapja küldtem garanciafutárral vissza a videókártyámat az iponhoz, amit feltételes ügyintézés keretében 1 hónap alatt cseréltek, egy hibásra....
Ezután persze visszaküldtem ezt is, mely szintén most lesz 5. hete, hogy náluk van. Halvány jelét sem mutatják a 15 napos javításra való törekvésnek, amit jogszabály ír elő, illetve a weboldalukon hirdetnek. Az ipon persze mossa kezeit, mondván, hogy a beszállítóra várnak, ők tovább küldték a kártyát. Mik a lehetőségeim?

(#7197) StSanya válasza huan (#7181) üzenetére


StSanya
őstag

És (#7196) Icee-nek is:

Bár törvény szerint csak törekedni kell a 15 nap alatti ügyintézésre, tehát ez sajnos nem egy kötelező, fix határidő, így elvileg várnod kéne.

De! Ha felvállalod az esetleges jogi utat, akkor arra hivatkozva, hogy a sokszoros, mondjuk már 60 napos várakozásod jelentős kellemetlenséget, hátrányt okozott, közlöd a kereskedővel, hogy a vásárlástól elállsz, s kéred vissza a vételárat.

Aztán ha erre nem hajlandó, akkor békéltető testület, vagy egyből bíróság.

Azt nem tudom, hogy feltételes garanciális eljárásnál ez járható út-e...

Szerk: Hehehe, meg ilyenre se: [link] :DDD

[ Szerkesztve ]

"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."

(#7198) ACE- válasza Icee (#7196) üzenetére


ACE-
addikt

Miért vették át "csak" feltételesen?

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#7199) Sondi1986 válasza bul07 (#7195) üzenetére


Sondi1986
addikt

Pick pack pontos rendelèsnèl nincs garancia futár.

(#7200) fricz19 válasza Sondi1986 (#7199) üzenetére


fricz19
őstag

De van.

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.