Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#7501) Rent válasza ACE- (#7496) üzenetére


Rent
senior tag

Automatikusan megneztem az adatlapjat, ahol tobb hdd is szerepelt, ezekszerint nem arrol a konfigrol volt szo.

(#7502) Sondi1986 válasza Imkoo (#7498) üzenetére


Sondi1986
addikt

10-15%
Nekem álandóan 5gb alatt volt a szabad helyem, eladás után meg is halt a másik tulajná, de ahoz kèpes hogy nem volt már rá garancia ő elintèzte hogy újat kaphasson. :)

[ Szerkesztve ]

(#7503) 04ahgy válasza Rent (#7501) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Sajna az adatlap nem túl up-to-date. :)

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#7504) ACE- válasza Sondi1986 (#7502) üzenetére


ACE-
addikt

Na és hogy intézte el?

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#7505) h1mpi válasza ACE- (#7504) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Vett egy újat :DDD

Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft

(#7506) bul07 válasza ACE- (#7504) üzenetére


bul07
nagyúr

Lehet a gyártónál
520 esetén az ipon 3évet ad viszont a gyártó 5évet, így 3év után a Intel-hez kell fordulni és lehet postázni kell Európa valamely országába vagy egzotikusabb helyre

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#7507) tlac válasza bul07 (#7506) üzenetére


tlac
nagyúr

hát én 520-ast vettem 5 év garral az iponból

(#7508) bul07 válasza tlac (#7507) üzenetére


bul07
nagyúr

10 napja ezt a választ kaptam
Az Intel SSD-re 3év jótállás vállalunk, azon felül az Intelhez lehet fordulni.

Így vettem egy 530-ast 5évvel :)

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#7509) tlac válasza bul07 (#7508) üzenetére


tlac
nagyúr

nekem még márciusban többet vállaltak :)

(#7510) Sondi1986 válasza ACE- (#7504) üzenetére


Sondi1986
addikt

Valami olyasmi volt hogy nekem a bolt 2èvet adott rá. De amúgy 3èv garanciának kellet hogy legyen ès felhìvta a gyártot.

(#7511) Ehonyat


Ehonyat
újonc

Október 15-én rendeltem egy alaplapot + processzort az Ipontól. 17-én már megkaptam a termékeket. Még az nap kiderült, hogy az alaplap rossz, egyáltalán nem kapott áramot az egész rendszer. Garanciafutár igénylése, másnap, szombaton már el is vitte a futár. Hétfőn megkapták a terméket. Kedden írtam nekik egy e-mailt, hogy mi újság az alaplappal, azt írták, hogy az alaplap nem kompatibilis a processzorral, így annak nemi is kell együtt működnie, de letesztelik egy működő cpu-val és utána értesítenek. Nos, nem értesítettek utána engem semmiről sem, nekem kellett mindig kezdeményeznem, hogy hol tartanak már. Időközben kiderült, hogy a kompatibilis cpu-val sem működik az alaplap, így feltételes ügyintézés alá helyezték. Miért kellett feltételes ügyintézés alá helyezni a terméket?
Tudták az alaplapról, hogy rossz, 3 napon belül visszajuttattam, nem kellett volna azonnal cserélniük vagy visszaküldeni a pénzt? Rendben van, még türelmes vagyok, várok egy keveset. Megbeszéltem velük, hogy ha visszakapták a terméket a beszállítótól, akkor lesz lehetőségem levásárolni az árát, másik modellt választani, vagy visszakérnem az árát. Rá 1 héttel már kaptam az e-mailt, hogy az ügyintézés lezárult. Egy órával később jött a másik e-mail, hogy a futárnak átadták a terméket. Azonnal írtam nekik, hogy nem lehetne-e kicserélni az alaplapot egy másik modellre, mert ha nem kompatibilis, akkor úgy sem fog működni…
Azt válaszolták, hogy sajnos nincs lehetőségem a cserére, köszönjük a megértését…
Erre válaszoltam, bemásoltam nekik az Ipon által küldött e-mailt, hogy lesz lehetőségem másik modellt választani. Utána kaptam azt a választ, hogy újra egyeztetnek a beszállítóval, kérjük, addig ne vegye át a terméket a futártól…. Jelenleg itt tartunk, a semminél. Megint várok teljesen feleslegesen, megint nem fognak írni, megint nekem kell majd kezdeményezni, de hihetetlenül unom már őket, az biztos. Személy szerint nevetségesnek tartom ezt az egész ügyintézést. Ha tudták, hogy rossz a termék, és ugye nincs raktárkészletük, akkor miért ajánlották fel a lehetőséget, hogy visszaküldik az árát? A másik, amikor lezárult az ügyintézés, akkor miért ugyan azt a típusú alaplapot küldték vissza? Egy gyári új lap volt, mibe került volna, ha kicserélik egy másikra? Hirtelen miért tűnt el minden választási lehetőségem? Ezek az undorító, semmitmondó 1 mondatos válaszok, meg egyenesen kikészítenek. Szívből remélem, hogy mihamarabb véget ér ez az egész cirkusz, szeretném a pénzemet visszakapni, utána még az oldalukat is letiltom, hogy véletlenül se lássam őket.
Ha valami baja lenne utána a processzornak, inkább kidobom, minthogy ezeknek a bohócoknak visszaküldjek bármit is. Soha többet Ipon.

Ki rettegést kelt másokban, maga is örök félelemben él.

(#7512) FrozenThrone válasza Ehonyat (#7511) üzenetére


FrozenThrone
aktív tag

Milyen prociról, illetve alaplapról van szó?

"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."

(#7513) Ehonyat válasza FrozenThrone (#7512) üzenetére


Ehonyat
újonc

AMD FX-8320 3.50GHz AM3+ BOX
ASROCK 970 Extreme4

Ki rettegést kelt másokban, maga is örök félelemben él.

(#7514) tlac válasza Ehonyat (#7511) üzenetére


tlac
nagyúr

én a helyedben örülnék neki, hogy egyáltalán garanciáztatták, ugyanis azzal, hogy nem belevaló procit tettél bele, nem rendeltetésszerűen használtad, lehet ekkor romlott el

(#7515) Ehonyat válasza tlac (#7514) üzenetére


Ehonyat
újonc

Maga a foglalat az jó. Ismerőseim azt mondták, hogy maximum az lehet a baj, hogy nem elég erős az alaplap a processzorhoz. Attól, hogy megpróbáltam 2x bekapcsolni a gépet, tönkretenném?:D

Ki rettegést kelt másokban, maga is örök félelemben él.

(#7516) Bélaaaa válasza Ehonyat (#7515) üzenetére


Bélaaaa
őstag

Bizonyám, már az első próbára is tönkre mehet.

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#7517) Ehonyat válasza Bélaaaa (#7516) üzenetére


Ehonyat
újonc

És az mitől lehet, hogy az alaplapon azt a pin 24es tápkábelt, ha megnyomtam, akkor a cpu hűtője, a tápegység, illetve a videókártya hűtője is elkezdett forogni, erősebb nyomásra meg be is kapcsolt, ha elengedtem, akkor meg leállt minden. A bekapcsolás gombra meg ugyan úgy nem reagált:d

Ki rettegést kelt másokban, maga is örök félelemben él.

(#7518) Jester01 válasza Ehonyat (#7513) üzenetére


Jester01
veterán

Tény, hogy a hivatalos listában nincs benne, de például a 8370 benne van akkor meg a 8320-nak is mennie kellene. Plusz a 8350 sincs benne, de a bios frissítési listában meg ott van... szerintem csak trehányul tartják karban a weboldalt.

Jester

(#7519) Sondi1986 válasza Ehonyat (#7513) üzenetére


Sondi1986
addikt

Olyan procinak már elkelne egy 8-10 fázisu lap.

(#7520) luciferk


luciferk
senior tag

Valaki volt olyan szerencsés, hogy telefonon el tudta érni az ipont? mert úgy látom, hogy szerencse kérdése a telefonos elérés, idáig nekem nem volt szerencsém. :(

(#7521) Shad0w válasza luciferk (#7520) üzenetére


Shad0w
senior tag

Írj e-mailt: info@ipon.hu

(#7522) luciferk


luciferk
senior tag

Köszi, de ha nem vagyok netközelben és a mobilom sem okostelo akkor csak a telefonálás jöhet szóba, egy félórát próbálkoztam kicsöngött de nem vették fel, lehet, hogy silentre van állítva ilyenkor a telójuk?

(#7523) Shad0w válasza luciferk (#7522) üzenetére


Shad0w
senior tag

Nem nagyon foglalkoznak a telefonnal, e-mailt használnak helyette.

(#7524) Chal


Chal
addikt

Előre is elnézést kérek, biztosan sokszor megfutott kérdés ez itt, de nehéz közel 8000 hsz-t átnyálazni... :)

Szóval: tévedésből vettem egy alaplapot az iponban, sajnos később derült ki, hogy felesleges volt, egy gép javításához kellett volna, de nem alaplapnyűgje volt, mint az kiderült. Érdemes az Ipont megkeresni, visszavinni az alaplapot, és levásárlási lehetőséget kérni (netán pénzvisszafizetést)?

Tisztában vagyok vele hogy én csesztem el, és nem akkora tragédia, max eladom kis bukóval itt az aprón, ha máshogy nem megy. De ha sima ügy a fenti dolog náluk, akkor persze kihasználnám, és vennék helyette mást. Igazából csak nem akarok felesleges köröket futni, meg időt elcseszni erre, ezért a kérdés.

Előre is köszi, ha valaki megosztja az ilyen irányú tapasztalatait!

[ Szerkesztve ]

(#7525) fricz19 válasza Chal (#7524) üzenetére


fricz19
őstag

14 napod van az elallasra.

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#7526) FrozenThrone válasza Chal (#7524) üzenetére


FrozenThrone
aktív tag

Gondolom webshopon keresztül vetted, így 14 napig indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, azaz visszakapod a pénzed.

"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."

(#7527) Chal válasza FrozenThrone (#7526) üzenetére


Chal
addikt

Köszi mindkettőtöknek, a jogi részével tisztában vagyok, de sajnos olyan zúzós hetem van, amibe nem fér bele egy ilyenfajta csatározás (ha az Ipon nem akar ebbe belemenni). Annyira nem egetrengető a dolog, szóval csak akkor foglalkoznék vele, ha simán megy ez náluk, van éppen elég bajom tennivalóm amúgy is :) Szóval simán megy?

(#7528) D@ve89 válasza Chal (#7527) üzenetére


D@ve89
tag

Semmilyen csatározásról nincs szó, ha nem tettél benne és a tartozékokban kárt, akkor nem lesz gond.

(#7529) monosz


monosz
őstag

Üdv urak!

Olyan kérdésem lenne,hogy kb. egy hete jött a garanciafutár a vga-ért,ami meghibásodott,de nem kaptam visszajelzést hogy megkapták a hibás terméket.Ez így a normális,vagy csak elfelejtettek értesíteni?
Illetve,mikorra várható hogy,érdemben kapjak valami infót az ügyvitel állásáról.Soha nem volt még ilyen jellegű problémám. :R

[ Szerkesztve ]

A fontolgatással gyakran elmúlik az alkalom..

(#7530) Sondi1986 válasza monosz (#7529) üzenetére


Sondi1986
addikt

Arról általában nem kapsz üzenetet hogy megkapták, max akkor szokót jönni üzenet hogy küldik a csere terméket stb.
De nekem tápnál meg egérnél volt olyan hogy 1 hét után csörgött a futár hogy hoz egy árut 5 perc után ott van. És semmi üzenet nem jött akkor éppen hogy mit küldenek stb.

(#7531) monosz válasza Sondi1986 (#7530) üzenetére


monosz
őstag

Oks,köszönöm. :R
Én már arra várnék,hogy mit jeleznek,v.ajánlanak fel.Csere javítás,vagy levásárlás. :U
Kicsit türelmetlen vagyok,mert ma hozta a futár a FC4-et,és nincs mivel kipróbálnom. :(

[ Szerkesztve ]

A fontolgatással gyakran elmúlik az alkalom..

(#7532) bul07 válasza Sondi1986 (#7530) üzenetére


bul07
nagyúr

Hát pedig de, én eddig mindig kaptam egy ilyet

(#7531) monosz
Szerintem kérdez rá , RMA szám mindenképpen írd bele
rma@ipon.hu

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#7533) Sondi1986 válasza bul07 (#7532) üzenetére


Sondi1986
addikt

#7532 man07 Nem mindenki kap, vagy ha el vannak havazva akkor nem küldik.
A videokártyám ügyében rma@ipon.hu úgy nem kaptam infót, csak egy adott embertől.
Másik oldalon nem illik kettő profilal játszani. :B

[ Szerkesztve ]

(#7534) Repsol600 válasza monosz (#7529) üzenetére


Repsol600
addikt

2x küldtem garifutárral a cuccokat, eddig mindig küldtek mailt, hogy megkapták.

(#7535) monosz válasza Repsol600 (#7534) üzenetére


monosz
őstag

Miután írtam egy mailt nekik,kaptam visszajelzést.
Elvileg,már bevizsgálás alatt van, ezt írták.
Engem is csak az bosszantott,hogy nem jeleztek amikor megérkezett hozzájuk.

A fontolgatással gyakran elmúlik az alkalom..

(#7536) monosz


monosz
őstag

Üdv!

Szerintetek mikorra várhatom az emailt,akármilyen tartalommal? Ehónap 11-én jött a futár a motyóért,és még semmi. :U Sajnos elvonási tüneteim vannak,az igp nem tud kiszolgálni. :W
Elviekben,a 15 munkanap még nem járt le,de már nagyon türelmetlen vagyok..
Meddíg várjak,mikor szóljak? :R
Sajnos az anyagi kereteim nem biztosítják,hogy rendeljek egy hasonlo,100K+ os Vga-t.

[ Szerkesztve ]

A fontolgatással gyakran elmúlik az alkalom..

(#7537) Kolondrum

Egy közel 60k-s cuccot mennyiért hoznak ki? Remélem nem jól olvastam. Thx! :R
bruttó 2540Ft súlytól és távolságtól függetlenül.

[ Szerkesztve ]

(#7538) Kolondrum válasza tlac (#7514) üzenetére

Offolok, de iponos dolog. Mit kezdenének egy lappal amiben a kiszemelt CPU csak akkor megy, ha a legújabb bios van rajta? Annyira új, hogy kizárt, hogy azzal kapd, kb pár napos. Felhívod a figyelmet (mailbe) a dologra, kéred, hogy ŐK frissítsék le, de amikor megjön a pakk, kapsz egy bontatlan dobozt (semmi reakció a mailre)? Mázli kategória, hogy volt kölcsön CPU amivel elindult és mázli, hogy le tudtam frissíteni nem volt gond. Mennyire kicsin is múlik a gebasz? Költői. Azóta is szépen megy a lap meg a cpu.
Harcedzett rendszeres vásárló mindenre kész. Már évek óta nem iponoztam, készüljetek. :R
Tudod ki küldte volna vissza, inkább frissít, csak úgy meg gari ugrott, jól tudom?

[ Szerkesztve ]

(#7539) Remi1234


Remi1234
aktív tag

Nah most nem tudom mit csináljak.. Rendeltem egy terméket másik boltban. 1-2 órára rá ugyanaz a termék az iponnál !!! 30k-val !!! olcsóbban volt kint. Le is csaptam rá. Valószínűleg ez az egy darab volt nekik, mert utána a termék nem elérhető státuszba került. Viszont a termékleírásban ez is szerepelt: ..tesztelőnk már hetek óta nyüstöli a PS4-en a headsetet" Írtam egy levelet, és a Hoppál Norbert nevezetű úriember pár perc múlva válaszolt hogy természetesen zsír új a termék.

De olvasom, a rengeteg kritikát róluk és elbizonytalanodtam. Mindenhol máshol 85k és fölötte a termék ára, itt 56k. Ha a legolcsóbb német boltból exportként hozatom be, akkor is 65-70kba jön ki a termék. Gyanús ez nekem.

PSN ID: RemiFungus

(#7540) Bélaaaa válasza Remi1234 (#7539) üzenetére


Bélaaaa
őstag

Ha iPonos, akkor bízhatsz benne.
Legalább is én még nem csalódtam bennük soha.

[ Szerkesztve ]

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#7541) D@ve89 válasza Remi1234 (#7539) üzenetére


D@ve89
tag

Előbb gondolnám hibás kiírásnak azt az árat.

(#7542) Remi1234 válasza D@ve89 (#7541) üzenetére


Remi1234
aktív tag

Holnap személyesen bemegyek és meglátjuk. Köszi a hozzászólásokat.

PSN ID: RemiFungus

(#7543) h1mpi válasza Remi1234 (#7542) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Biztos új sok esetben van 1-1 ilyen termék

Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft

(#7544) tlac válasza Kolondrum (#7538) üzenetére


tlac
nagyúr

garancia nem ugrik egy biosfrissítéstől ha szakszerűen csinálod

(#7545) Kolondrum válasza tlac (#7544) üzenetére

Az most már 3 éve szakszerű. :DDD De azért benne volt a pakliban, hogy fail lesz a vége akármilyen szakszerű vagyok. happyend!

(#7546) BoneDragon


BoneDragon
veterán

Üdv.

Lehet rossz helyre írok, de hány napig tartják fent a megrendelt terméket? Honlapukon nem találtam erre választ. Köszi.

(#7547) h1mpi válasza BoneDragon (#7546) üzenetére


h1mpi
nagyúr

3-4 tapasztalatom szerint, de ipon@ipon.hu

Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft

(#7548) ACE- válasza Kolondrum (#7545) üzenetére


ACE-
addikt

Mai alaplapokat már nem nagyon lehet elrontani BIOS frissítéssel...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#7549) anarkee


anarkee
csendes tag

Üdv!

Mit lehet tenni ha a kedves ipon (akiket eddig bátran mertem mindenkinek ajánlani, de csak mert még nem küldtem semmit vissza nekik...) gariztatásnál szemmel láthatóan le akar koptatni?

A következő a helyzet: 2 éves garanciával rendelkező androidos tablet folyamatosan összeomlott, majd már nem is bootolt be, csak töltött, de semmi eredménnyel. A gyártó honlapján elérhető frissítés után _fél_ napig ment, de utána "az android.process.media folyamat leállt" üzenet mellett meghalt újra, bekapcsolásnál ezt és egy tucat ugyan ilyen kaliberű hibát dobott ki egyszerre. Gondoltam nem buherálok semmi kétes dolgot rajta, visszaküldöm, hiszen garanciális. Futár elvitte, ma pedig kaptam 1 emailt miszerint:

"Sajnos jelenleg a normál garancia keretein belül nem tudjuk kezelni,
mert a töltőaljzatban lötyög a töltőfej.
Ezen okok miatt csak feltételes ügyintézéssel tudjuk a
terméket átvenni......Általánosságban elmondható hogy ez az időtartam egy és hat hónap közötti, de
ritkán az egy évet is elérheti."

Sajnos ezt nem ellenőriztem küldés előtt, hogy lötyög-e. Fel sem merült bennem, az biztos, hogy tölteni tölt a készülék. De ha még igazuk is van és lötyög a fej, akkor is elég érdekes, hogy 1 szoftverhibát ezzel az indokkal akarnak kikerülni. Amúgy majdnem 100%-ra töltve lett elküldve nekik.

Szóval benyögik, hogy valami felületi sérülése van (ami nem is biztos, hogy igaz), majd felvillantják az 1 hónap - 1 év közti gariidőt, és ezzel gyakorlatilag elintézik, hogy kérjem vissza a hibás terméket és vagy szereltessem meg saját zsebből, vagy dobjam ki...hát gratulálok. Gondoltam, hogy 1 közel 10 éves törzsvásárlóval, aki több fullos számítógépnyi alkatrészt + több tucat elektronikus cuccot rendelt már náluk magának/ismerősöknek is csak nem cseszekednek, mert rájönnek, hogy nem éri meg 1 fika tablet cseréért bukni minden más rendelést...de látszik nem érdekli őket az ilyesmi. Szuper reklám az üzletnek.

Kérdés tehát, hogy mit lehet tenni ilyenkor ?

(#7550) Jester01 válasza anarkee (#7549) üzenetére


Jester01
veterán

Semmit, az esetek többségében simán rendeződik.

Már többször említettem én is, hogy ez a feltételes garancia öntökönszúrás az ipon részéről mert csak fölösleges indulatokat szül és negatív reklám. Elég lenne ilyenkor olyasmit írniuk, hogy ilyen-olyan sérülést észleltek az átvételkor (tényszerű megállapítás). Ha esetleg később bizonyítást nyer, hogy a hiba ebből adódott vagy a garanciáztatás emiatt tényleg elhúzódik elég akkor hivatkozni erre nem előre rémísztgetni a vevőket.

Jogilag meg szerintem nincs is ilyen, vagy átveszik garanciáztatni rendesen vagy elutasítják (de akkor bizonyítaniuk kell, hogy emiatt volt a hiba amit meg lehet támadni).

Jester

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.