Automatikusan megneztem az adatlapjat, ahol tobb hdd is szerepelt, ezekszerint nem arrol a konfigrol volt szo.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
Sondi1986
addikt
10-15%
Nekem álandóan 5gb alatt volt a szabad helyem, eladás után meg is halt a másik tulajná, de ahoz kèpes hogy nem volt már rá garancia ő elintèzte hogy újat kaphasson.
[ Szerkesztve ]
04ahgy
nagyúr
Sajna az adatlap nem túl up-to-date.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
ACE-
addikt
Na és hogy intézte el?
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
h1mpi
nagyúr
Vett egy újat
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
bul07
nagyúr
Lehet a gyártónál
520 esetén az ipon 3évet ad viszont a gyártó 5évet, így 3év után a Intel-hez kell fordulni és lehet postázni kell Európa valamely országába vagy egzotikusabb helyre
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
tlac
nagyúr
hát én 520-ast vettem 5 év garral az iponból
bul07
nagyúr
10 napja ezt a választ kaptam
Az Intel SSD-re 3év jótállás vállalunk, azon felül az Intelhez lehet fordulni.
Így vettem egy 530-ast 5évvel
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
tlac
nagyúr
nekem még márciusban többet vállaltak
Sondi1986
addikt
Valami olyasmi volt hogy nekem a bolt 2èvet adott rá. De amúgy 3èv garanciának kellet hogy legyen ès felhìvta a gyártot.
Ehonyat
újonc
Október 15-én rendeltem egy alaplapot + processzort az Ipontól. 17-én már megkaptam a termékeket. Még az nap kiderült, hogy az alaplap rossz, egyáltalán nem kapott áramot az egész rendszer. Garanciafutár igénylése, másnap, szombaton már el is vitte a futár. Hétfőn megkapták a terméket. Kedden írtam nekik egy e-mailt, hogy mi újság az alaplappal, azt írták, hogy az alaplap nem kompatibilis a processzorral, így annak nemi is kell együtt működnie, de letesztelik egy működő cpu-val és utána értesítenek. Nos, nem értesítettek utána engem semmiről sem, nekem kellett mindig kezdeményeznem, hogy hol tartanak már. Időközben kiderült, hogy a kompatibilis cpu-val sem működik az alaplap, így feltételes ügyintézés alá helyezték. Miért kellett feltételes ügyintézés alá helyezni a terméket?
Tudták az alaplapról, hogy rossz, 3 napon belül visszajuttattam, nem kellett volna azonnal cserélniük vagy visszaküldeni a pénzt? Rendben van, még türelmes vagyok, várok egy keveset. Megbeszéltem velük, hogy ha visszakapták a terméket a beszállítótól, akkor lesz lehetőségem levásárolni az árát, másik modellt választani, vagy visszakérnem az árát. Rá 1 héttel már kaptam az e-mailt, hogy az ügyintézés lezárult. Egy órával később jött a másik e-mail, hogy a futárnak átadták a terméket. Azonnal írtam nekik, hogy nem lehetne-e kicserélni az alaplapot egy másik modellre, mert ha nem kompatibilis, akkor úgy sem fog működni…
Azt válaszolták, hogy sajnos nincs lehetőségem a cserére, köszönjük a megértését…
Erre válaszoltam, bemásoltam nekik az Ipon által küldött e-mailt, hogy lesz lehetőségem másik modellt választani. Utána kaptam azt a választ, hogy újra egyeztetnek a beszállítóval, kérjük, addig ne vegye át a terméket a futártól…. Jelenleg itt tartunk, a semminél. Megint várok teljesen feleslegesen, megint nem fognak írni, megint nekem kell majd kezdeményezni, de hihetetlenül unom már őket, az biztos. Személy szerint nevetségesnek tartom ezt az egész ügyintézést. Ha tudták, hogy rossz a termék, és ugye nincs raktárkészletük, akkor miért ajánlották fel a lehetőséget, hogy visszaküldik az árát? A másik, amikor lezárult az ügyintézés, akkor miért ugyan azt a típusú alaplapot küldték vissza? Egy gyári új lap volt, mibe került volna, ha kicserélik egy másikra? Hirtelen miért tűnt el minden választási lehetőségem? Ezek az undorító, semmitmondó 1 mondatos válaszok, meg egyenesen kikészítenek. Szívből remélem, hogy mihamarabb véget ér ez az egész cirkusz, szeretném a pénzemet visszakapni, utána még az oldalukat is letiltom, hogy véletlenül se lássam őket.
Ha valami baja lenne utána a processzornak, inkább kidobom, minthogy ezeknek a bohócoknak visszaküldjek bármit is. Soha többet Ipon.
Ki rettegést kelt másokban, maga is örök félelemben él.
Milyen prociról, illetve alaplapról van szó?
"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."
Ehonyat
újonc
AMD FX-8320 3.50GHz AM3+ BOX
ASROCK 970 Extreme4
Ki rettegést kelt másokban, maga is örök félelemben él.
tlac
nagyúr
én a helyedben örülnék neki, hogy egyáltalán garanciáztatták, ugyanis azzal, hogy nem belevaló procit tettél bele, nem rendeltetésszerűen használtad, lehet ekkor romlott el
Ehonyat
újonc
Maga a foglalat az jó. Ismerőseim azt mondták, hogy maximum az lehet a baj, hogy nem elég erős az alaplap a processzorhoz. Attól, hogy megpróbáltam 2x bekapcsolni a gépet, tönkretenném?
Ki rettegést kelt másokban, maga is örök félelemben él.
Bélaaaa
őstag
Bizonyám, már az első próbára is tönkre mehet.
Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!
Ehonyat
újonc
És az mitől lehet, hogy az alaplapon azt a pin 24es tápkábelt, ha megnyomtam, akkor a cpu hűtője, a tápegység, illetve a videókártya hűtője is elkezdett forogni, erősebb nyomásra meg be is kapcsolt, ha elengedtem, akkor meg leállt minden. A bekapcsolás gombra meg ugyan úgy nem reagált:d
Ki rettegést kelt másokban, maga is örök félelemben él.
Jester01
veterán
Tény, hogy a hivatalos listában nincs benne, de például a 8370 benne van akkor meg a 8320-nak is mennie kellene. Plusz a 8350 sincs benne, de a bios frissítési listában meg ott van... szerintem csak trehányul tartják karban a weboldalt.
Jester
Sondi1986
addikt
Olyan procinak már elkelne egy 8-10 fázisu lap.
luciferk
senior tag
Valaki volt olyan szerencsés, hogy telefonon el tudta érni az ipont? mert úgy látom, hogy szerencse kérdése a telefonos elérés, idáig nekem nem volt szerencsém.
Shad0w
senior tag
Írj e-mailt: info@ipon.hu
luciferk
senior tag
Köszi, de ha nem vagyok netközelben és a mobilom sem okostelo akkor csak a telefonálás jöhet szóba, egy félórát próbálkoztam kicsöngött de nem vették fel, lehet, hogy silentre van állítva ilyenkor a telójuk?
Shad0w
senior tag
Nem nagyon foglalkoznak a telefonnal, e-mailt használnak helyette.
Chal
addikt
Előre is elnézést kérek, biztosan sokszor megfutott kérdés ez itt, de nehéz közel 8000 hsz-t átnyálazni...
Szóval: tévedésből vettem egy alaplapot az iponban, sajnos később derült ki, hogy felesleges volt, egy gép javításához kellett volna, de nem alaplapnyűgje volt, mint az kiderült. Érdemes az Ipont megkeresni, visszavinni az alaplapot, és levásárlási lehetőséget kérni (netán pénzvisszafizetést)?
Tisztában vagyok vele hogy én csesztem el, és nem akkora tragédia, max eladom kis bukóval itt az aprón, ha máshogy nem megy. De ha sima ügy a fenti dolog náluk, akkor persze kihasználnám, és vennék helyette mást. Igazából csak nem akarok felesleges köröket futni, meg időt elcseszni erre, ezért a kérdés.
Előre is köszi, ha valaki megosztja az ilyen irányú tapasztalatait!
[ Szerkesztve ]
14 napod van az elallasra.
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
Gondolom webshopon keresztül vetted, így 14 napig indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, azaz visszakapod a pénzed.
"Abban az egyetlen percben benne volt életem minden boldog pillanata."
Chal
addikt
Köszi mindkettőtöknek, a jogi részével tisztában vagyok, de sajnos olyan zúzós hetem van, amibe nem fér bele egy ilyenfajta csatározás (ha az Ipon nem akar ebbe belemenni). Annyira nem egetrengető a dolog, szóval csak akkor foglalkoznék vele, ha simán megy ez náluk, van éppen elég bajom tennivalóm amúgy is Szóval simán megy?
D@ve89
tag
Semmilyen csatározásról nincs szó, ha nem tettél benne és a tartozékokban kárt, akkor nem lesz gond.
monosz
őstag
Üdv urak!
Olyan kérdésem lenne,hogy kb. egy hete jött a garanciafutár a vga-ért,ami meghibásodott,de nem kaptam visszajelzést hogy megkapták a hibás terméket.Ez így a normális,vagy csak elfelejtettek értesíteni?
Illetve,mikorra várható hogy,érdemben kapjak valami infót az ügyvitel állásáról.Soha nem volt még ilyen jellegű problémám.
[ Szerkesztve ]
A fontolgatással gyakran elmúlik az alkalom..
Sondi1986
addikt
Arról általában nem kapsz üzenetet hogy megkapták, max akkor szokót jönni üzenet hogy küldik a csere terméket stb.
De nekem tápnál meg egérnél volt olyan hogy 1 hét után csörgött a futár hogy hoz egy árut 5 perc után ott van. És semmi üzenet nem jött akkor éppen hogy mit küldenek stb.
monosz
őstag
Oks,köszönöm.
Én már arra várnék,hogy mit jeleznek,v.ajánlanak fel.Csere javítás,vagy levásárlás.
Kicsit türelmetlen vagyok,mert ma hozta a futár a FC4-et,és nincs mivel kipróbálnom.
[ Szerkesztve ]
A fontolgatással gyakran elmúlik az alkalom..
bul07
nagyúr
Hát pedig de, én eddig mindig kaptam egy ilyet
(#7531) monosz
Szerintem kérdez rá , RMA szám mindenképpen írd bele
rma@ipon.hu
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Sondi1986
addikt
#7532 man07 Nem mindenki kap, vagy ha el vannak havazva akkor nem küldik.
A videokártyám ügyében rma@ipon.hu úgy nem kaptam infót, csak egy adott embertől.
Másik oldalon nem illik kettő profilal játszani.
[ Szerkesztve ]
Repsol600
addikt
2x küldtem garifutárral a cuccokat, eddig mindig küldtek mailt, hogy megkapták.
monosz
őstag
Miután írtam egy mailt nekik,kaptam visszajelzést.
Elvileg,már bevizsgálás alatt van, ezt írták.
Engem is csak az bosszantott,hogy nem jeleztek amikor megérkezett hozzájuk.
A fontolgatással gyakran elmúlik az alkalom..
monosz
őstag
Üdv!
Szerintetek mikorra várhatom az emailt,akármilyen tartalommal? Ehónap 11-én jött a futár a motyóért,és még semmi. Sajnos elvonási tüneteim vannak,az igp nem tud kiszolgálni.
Elviekben,a 15 munkanap még nem járt le,de már nagyon türelmetlen vagyok..
Meddíg várjak,mikor szóljak?
Sajnos az anyagi kereteim nem biztosítják,hogy rendeljek egy hasonlo,100K+ os Vga-t.
[ Szerkesztve ]
A fontolgatással gyakran elmúlik az alkalom..
Egy közel 60k-s cuccot mennyiért hoznak ki? Remélem nem jól olvastam. Thx!
bruttó 2540Ft súlytól és távolságtól függetlenül.
[ Szerkesztve ]
Offolok, de iponos dolog. Mit kezdenének egy lappal amiben a kiszemelt CPU csak akkor megy, ha a legújabb bios van rajta? Annyira új, hogy kizárt, hogy azzal kapd, kb pár napos. Felhívod a figyelmet (mailbe) a dologra, kéred, hogy ŐK frissítsék le, de amikor megjön a pakk, kapsz egy bontatlan dobozt (semmi reakció a mailre)? Mázli kategória, hogy volt kölcsön CPU amivel elindult és mázli, hogy le tudtam frissíteni nem volt gond. Mennyire kicsin is múlik a gebasz? Költői. Azóta is szépen megy a lap meg a cpu.
Harcedzett rendszeres vásárló mindenre kész. Már évek óta nem iponoztam, készüljetek.
Tudod ki küldte volna vissza, inkább frissít, csak úgy meg gari ugrott, jól tudom?
[ Szerkesztve ]
Remi1234
aktív tag
Nah most nem tudom mit csináljak.. Rendeltem egy terméket másik boltban. 1-2 órára rá ugyanaz a termék az iponnál !!! 30k-val !!! olcsóbban volt kint. Le is csaptam rá. Valószínűleg ez az egy darab volt nekik, mert utána a termék nem elérhető státuszba került. Viszont a termékleírásban ez is szerepelt: ..tesztelőnk már hetek óta nyüstöli a PS4-en a headsetet" Írtam egy levelet, és a Hoppál Norbert nevezetű úriember pár perc múlva válaszolt hogy természetesen zsír új a termék.
De olvasom, a rengeteg kritikát róluk és elbizonytalanodtam. Mindenhol máshol 85k és fölötte a termék ára, itt 56k. Ha a legolcsóbb német boltból exportként hozatom be, akkor is 65-70kba jön ki a termék. Gyanús ez nekem.
PSN ID: RemiFungus
Bélaaaa
őstag
Ha iPonos, akkor bízhatsz benne.
Legalább is én még nem csalódtam bennük soha.
[ Szerkesztve ]
Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!
D@ve89
tag
Előbb gondolnám hibás kiírásnak azt az árat.
Remi1234
aktív tag
Holnap személyesen bemegyek és meglátjuk. Köszi a hozzászólásokat.
PSN ID: RemiFungus
h1mpi
nagyúr
Biztos új sok esetben van 1-1 ilyen termék
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
tlac
nagyúr
garancia nem ugrik egy biosfrissítéstől ha szakszerűen csinálod
Az most már 3 éve szakszerű. De azért benne volt a pakliban, hogy fail lesz a vége akármilyen szakszerű vagyok. happyend!
BoneDragon
veterán
Üdv.
Lehet rossz helyre írok, de hány napig tartják fent a megrendelt terméket? Honlapukon nem találtam erre választ. Köszi.
h1mpi
nagyúr
3-4 tapasztalatom szerint, de ipon@ipon.hu
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
ACE-
addikt
Mai alaplapokat már nem nagyon lehet elrontani BIOS frissítéssel...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
anarkee
csendes tag
Üdv!
Mit lehet tenni ha a kedves ipon (akiket eddig bátran mertem mindenkinek ajánlani, de csak mert még nem küldtem semmit vissza nekik...) gariztatásnál szemmel láthatóan le akar koptatni?
A következő a helyzet: 2 éves garanciával rendelkező androidos tablet folyamatosan összeomlott, majd már nem is bootolt be, csak töltött, de semmi eredménnyel. A gyártó honlapján elérhető frissítés után _fél_ napig ment, de utána "az android.process.media folyamat leállt" üzenet mellett meghalt újra, bekapcsolásnál ezt és egy tucat ugyan ilyen kaliberű hibát dobott ki egyszerre. Gondoltam nem buherálok semmi kétes dolgot rajta, visszaküldöm, hiszen garanciális. Futár elvitte, ma pedig kaptam 1 emailt miszerint:
"Sajnos jelenleg a normál garancia keretein belül nem tudjuk kezelni,
mert a töltőaljzatban lötyög a töltőfej.
Ezen okok miatt csak feltételes ügyintézéssel tudjuk a
terméket átvenni......Általánosságban elmondható hogy ez az időtartam egy és hat hónap közötti, de
ritkán az egy évet is elérheti."
Sajnos ezt nem ellenőriztem küldés előtt, hogy lötyög-e. Fel sem merült bennem, az biztos, hogy tölteni tölt a készülék. De ha még igazuk is van és lötyög a fej, akkor is elég érdekes, hogy 1 szoftverhibát ezzel az indokkal akarnak kikerülni. Amúgy majdnem 100%-ra töltve lett elküldve nekik.
Szóval benyögik, hogy valami felületi sérülése van (ami nem is biztos, hogy igaz), majd felvillantják az 1 hónap - 1 év közti gariidőt, és ezzel gyakorlatilag elintézik, hogy kérjem vissza a hibás terméket és vagy szereltessem meg saját zsebből, vagy dobjam ki...hát gratulálok. Gondoltam, hogy 1 közel 10 éves törzsvásárlóval, aki több fullos számítógépnyi alkatrészt + több tucat elektronikus cuccot rendelt már náluk magának/ismerősöknek is csak nem cseszekednek, mert rájönnek, hogy nem éri meg 1 fika tablet cseréért bukni minden más rendelést...de látszik nem érdekli őket az ilyesmi. Szuper reklám az üzletnek.
Kérdés tehát, hogy mit lehet tenni ilyenkor ?
Jester01
veterán
Semmit, az esetek többségében simán rendeződik.
Már többször említettem én is, hogy ez a feltételes garancia öntökönszúrás az ipon részéről mert csak fölösleges indulatokat szül és negatív reklám. Elég lenne ilyenkor olyasmit írniuk, hogy ilyen-olyan sérülést észleltek az átvételkor (tényszerű megállapítás). Ha esetleg később bizonyítást nyer, hogy a hiba ebből adódott vagy a garanciáztatás emiatt tényleg elhúzódik elég akkor hivatkozni erre nem előre rémísztgetni a vevőket.
Jogilag meg szerintem nincs is ilyen, vagy átveszik garanciáztatni rendesen vagy elutasítják (de akkor bizonyítaniuk kell, hogy emiatt volt a hiba amit meg lehet támadni).
Jester