Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- iRiver: Prehistorik 2 - Retró Játékpercek! 1. rész
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jester01
veterán
válasz
anarkee #7549 üzenetére
Semmit, az esetek többségében simán rendeződik.
Már többször említettem én is, hogy ez a feltételes garancia öntökönszúrás az ipon részéről mert csak fölösleges indulatokat szül és negatív reklám. Elég lenne ilyenkor olyasmit írniuk, hogy ilyen-olyan sérülést észleltek az átvételkor (tényszerű megállapítás). Ha esetleg később bizonyítást nyer, hogy a hiba ebből adódott vagy a garanciáztatás emiatt tényleg elhúzódik elég akkor hivatkozni erre nem előre rémísztgetni a vevőket.
Jogilag meg szerintem nincs is ilyen, vagy átveszik garanciáztatni rendesen vagy elutasítják (de akkor bizonyítaniuk kell, hogy emiatt volt a hiba amit meg lehet támadni).
-
anarkee
csendes tag
Üdv!
Mit lehet tenni ha a kedves ipon (akiket eddig bátran mertem mindenkinek ajánlani, de csak mert még nem küldtem semmit vissza nekik...) gariztatásnál szemmel láthatóan le akar koptatni?
A következő a helyzet: 2 éves garanciával rendelkező androidos tablet folyamatosan összeomlott, majd már nem is bootolt be, csak töltött, de semmi eredménnyel. A gyártó honlapján elérhető frissítés után _fél_ napig ment, de utána "az android.process.media folyamat leállt" üzenet mellett meghalt újra, bekapcsolásnál ezt és egy tucat ugyan ilyen kaliberű hibát dobott ki egyszerre. Gondoltam nem buherálok semmi kétes dolgot rajta, visszaküldöm, hiszen garanciális. Futár elvitte, ma pedig kaptam 1 emailt miszerint:
"Sajnos jelenleg a normál garancia keretein belül nem tudjuk kezelni,
mert a töltőaljzatban lötyög a töltőfej.
Ezen okok miatt csak feltételes ügyintézéssel tudjuk a
terméket átvenni......Általánosságban elmondható hogy ez az időtartam egy és hat hónap közötti, de
ritkán az egy évet is elérheti."Sajnos ezt nem ellenőriztem küldés előtt, hogy lötyög-e. Fel sem merült bennem, az biztos, hogy tölteni tölt a készülék. De ha még igazuk is van és lötyög a fej, akkor is elég érdekes, hogy 1 szoftverhibát ezzel az indokkal akarnak kikerülni. Amúgy majdnem 100%-ra töltve lett elküldve nekik.
Szóval benyögik, hogy valami felületi sérülése van (ami nem is biztos, hogy igaz), majd felvillantják az 1 hónap - 1 év közti gariidőt, és ezzel gyakorlatilag elintézik, hogy kérjem vissza a hibás terméket és vagy szereltessem meg saját zsebből, vagy dobjam ki...hát gratulálok. Gondoltam, hogy 1 közel 10 éves törzsvásárlóval, aki több fullos számítógépnyi alkatrészt + több tucat elektronikus cuccot rendelt már náluk magának/ismerősöknek is csak nem cseszekednek, mert rájönnek, hogy nem éri meg 1 fika tablet cseréért bukni minden más rendelést...de látszik nem érdekli őket az ilyesmi. Szuper reklám az üzletnek.
Kérdés tehát, hogy mit lehet tenni ilyenkor ?
-
h1mpi
félisten
válasz
BoneDragon #7546 üzenetére
3-4 tapasztalatom szerint, de ipon@ipon.hu
-
BoneDragon
veterán
Üdv.
Lehet rossz helyre írok, de hány napig tartják fent a megrendelt terméket? Honlapukon nem találtam erre választ. Köszi.
-
Remi1234
aktív tag
Nah most nem tudom mit csináljak.. Rendeltem egy terméket másik boltban. 1-2 órára rá ugyanaz a termék az iponnál !!! 30k-val !!! olcsóbban volt kint. Le is csaptam rá. Valószínűleg ez az egy darab volt nekik, mert utána a termék nem elérhető státuszba került. Viszont a termékleírásban ez is szerepelt: ..tesztelőnk már hetek óta nyüstöli a PS4-en a headsetet" Írtam egy levelet, és a Hoppál Norbert nevezetű úriember pár perc múlva válaszolt hogy természetesen zsír új a termék.
De olvasom, a rengeteg kritikát róluk és elbizonytalanodtam. Mindenhol máshol 85k és fölötte a termék ára, itt 56k. Ha a legolcsóbb német boltból exportként hozatom be, akkor is 65-70kba jön ki a termék. Gyanús ez nekem.
-
Offolok, de iponos dolog. Mit kezdenének egy lappal amiben a kiszemelt CPU csak akkor megy, ha a legújabb bios van rajta? Annyira új, hogy kizárt, hogy azzal kapd, kb pár napos. Felhívod a figyelmet (mailbe) a dologra, kéred, hogy ŐK frissítsék le, de amikor megjön a pakk, kapsz egy bontatlan dobozt (semmi reakció a mailre)? Mázli kategória, hogy volt kölcsön CPU amivel elindult és mázli, hogy le tudtam frissíteni nem volt gond. Mennyire kicsin is múlik a gebasz? Költői. Azóta is szépen megy a lap meg a cpu.
Harcedzett rendszeres vásárló mindenre kész. Már évek óta nem iponoztam, készüljetek.
Tudod ki küldte volna vissza, inkább frissít, csak úgy meg gari ugrott, jól tudom? -
Egy közel 60k-s cuccot mennyiért hoznak ki? Remélem nem jól olvastam. Thx!
bruttó 2540Ft súlytól és távolságtól függetlenül. -
monosz
őstag
Üdv!
Szerintetek mikorra várhatom az emailt,akármilyen tartalommal? Ehónap 11-én jött a futár a motyóért,és még semmi.
Sajnos elvonási tüneteim vannak,az igp nem tud kiszolgálni.
Elviekben,a 15 munkanap még nem járt le,de már nagyon türelmetlen vagyok..
Meddíg várjak,mikor szóljak?
Sajnos az anyagi kereteim nem biztosítják,hogy rendeljek egy hasonlo,100K+ os Vga-t. -
Sondi1986
addikt
Arról általában nem kapsz üzenetet hogy megkapták, max akkor szokót jönni üzenet hogy küldik a csere terméket stb.
De nekem tápnál meg egérnél volt olyan hogy 1 hét után csörgött a futár hogy hoz egy árut 5 perc után ott van. És semmi üzenet nem jött akkor éppen hogy mit küldenek stb. -
monosz
őstag
Üdv urak!
Olyan kérdésem lenne,hogy kb. egy hete jött a garanciafutár a vga-ért,ami meghibásodott,de nem kaptam visszajelzést hogy megkapták a hibás terméket.Ez így a normális,vagy csak elfelejtettek értesíteni?
Illetve,mikorra várható hogy,érdemben kapjak valami infót az ügyvitel állásáról.Soha nem volt még ilyen jellegű problémám. -
válasz
FrozenThrone #7526 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek, a jogi részével tisztában vagyok, de sajnos olyan zúzós hetem van, amibe nem fér bele egy ilyenfajta csatározás (ha az Ipon nem akar ebbe belemenni). Annyira nem egetrengető a dolog, szóval csak akkor foglalkoznék vele, ha simán megy ez náluk, van éppen elég bajom tennivalóm amúgy is
Szóval simán megy?
-
-
Előre is elnézést kérek, biztosan sokszor megfutott kérdés ez itt, de nehéz közel 8000 hsz-t átnyálazni...
Szóval: tévedésből vettem egy alaplapot az iponban, sajnos később derült ki, hogy felesleges volt, egy gép javításához kellett volna, de nem alaplapnyűgje volt, mint az kiderült. Érdemes az Ipont megkeresni, visszavinni az alaplapot, és levásárlási lehetőséget kérni (netán pénzvisszafizetést)?
Tisztában vagyok vele hogy én csesztem el, és nem akkora tragédia, max eladom kis bukóval itt az aprón, ha máshogy nem megy. De ha sima ügy a fenti dolog náluk, akkor persze kihasználnám, és vennék helyette mást. Igazából csak nem akarok felesleges köröket futni, meg időt elcseszni erre, ezért a kérdés.
Előre is köszi, ha valaki megosztja az ilyen irányú tapasztalatait!
-
luciferk
senior tag
Köszi, de ha nem vagyok netközelben és a mobilom sem okostelo akkor csak a telefonálás jöhet szóba, egy félórát próbálkoztam kicsöngött de nem vették fel, lehet, hogy silentre van állítva ilyenkor a telójuk?
-
luciferk
senior tag
Valaki volt olyan szerencsés, hogy telefonon el tudta érni az ipont? mert úgy látom, hogy szerencse kérdése a telefonos elérés, idáig nekem nem volt szerencsém.
-
Ehonyat
újonc
válasz
Bélaaaa #7516 üzenetére
És az mitől lehet, hogy az alaplapon azt a pin 24es tápkábelt, ha megnyomtam, akkor a cpu hűtője, a tápegység, illetve a videókártya hűtője is elkezdett forogni, erősebb nyomásra meg be is kapcsolt, ha elengedtem, akkor meg leállt minden. A bekapcsolás gombra meg ugyan úgy nem reagált:d
-
Ehonyat
újonc
válasz
FrozenThrone #7512 üzenetére
AMD FX-8320 3.50GHz AM3+ BOX
ASROCK 970 Extreme4 -
-
Ehonyat
újonc
Október 15-én rendeltem egy alaplapot + processzort az Ipontól. 17-én már megkaptam a termékeket. Még az nap kiderült, hogy az alaplap rossz, egyáltalán nem kapott áramot az egész rendszer. Garanciafutár igénylése, másnap, szombaton már el is vitte a futár. Hétfőn megkapták a terméket. Kedden írtam nekik egy e-mailt, hogy mi újság az alaplappal, azt írták, hogy az alaplap nem kompatibilis a processzorral, így annak nemi is kell együtt működnie, de letesztelik egy működő cpu-val és utána értesítenek. Nos, nem értesítettek utána engem semmiről sem, nekem kellett mindig kezdeményeznem, hogy hol tartanak már. Időközben kiderült, hogy a kompatibilis cpu-val sem működik az alaplap, így feltételes ügyintézés alá helyezték. Miért kellett feltételes ügyintézés alá helyezni a terméket?
Tudták az alaplapról, hogy rossz, 3 napon belül visszajuttattam, nem kellett volna azonnal cserélniük vagy visszaküldeni a pénzt? Rendben van, még türelmes vagyok, várok egy keveset. Megbeszéltem velük, hogy ha visszakapták a terméket a beszállítótól, akkor lesz lehetőségem levásárolni az árát, másik modellt választani, vagy visszakérnem az árát. Rá 1 héttel már kaptam az e-mailt, hogy az ügyintézés lezárult. Egy órával később jött a másik e-mail, hogy a futárnak átadták a terméket. Azonnal írtam nekik, hogy nem lehetne-e kicserélni az alaplapot egy másik modellre, mert ha nem kompatibilis, akkor úgy sem fog működni…
Azt válaszolták, hogy sajnos nincs lehetőségem a cserére, köszönjük a megértését…
Erre válaszoltam, bemásoltam nekik az Ipon által küldött e-mailt, hogy lesz lehetőségem másik modellt választani. Utána kaptam azt a választ, hogy újra egyeztetnek a beszállítóval, kérjük, addig ne vegye át a terméket a futártól…. Jelenleg itt tartunk, a semminél. Megint várok teljesen feleslegesen, megint nem fognak írni, megint nekem kell majd kezdeményezni, de hihetetlenül unom már őket, az biztos. Személy szerint nevetségesnek tartom ezt az egész ügyintézést. Ha tudták, hogy rossz a termék, és ugye nincs raktárkészletük, akkor miért ajánlották fel a lehetőséget, hogy visszaküldik az árát? A másik, amikor lezárult az ügyintézés, akkor miért ugyan azt a típusú alaplapot küldték vissza? Egy gyári új lap volt, mibe került volna, ha kicserélik egy másikra? Hirtelen miért tűnt el minden választási lehetőségem? Ezek az undorító, semmitmondó 1 mondatos válaszok, meg egyenesen kikészítenek. Szívből remélem, hogy mihamarabb véget ér ez az egész cirkusz, szeretném a pénzemet visszakapni, utána még az oldalukat is letiltom, hogy véletlenül se lássam őket.
Ha valami baja lenne utána a processzornak, inkább kidobom, minthogy ezeknek a bohócoknak visszaküldjek bármit is. Soha többet Ipon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Samsung Galaxy A52 6/128GB Kártyafüggetlen + Dual SIM
- Lenvoo M90Q Gen 5 Micro - Mini PC - Core i5 14500T- 32GB DDR5 256GB NVMe SSD -gyári WIFI
- iPad Pro 11" (3rd) Wifi+Cellular Space Grey 128GB
- Eladó Kaon AR1840 WiFi 6 mesh
- DDR5 GAMER PC: Új RYZEN 7 8700F +RTX 5070 +32GB DDR5 +1-2-4TB NVMe SSD! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- Kingmax 1x2GB DDR2 800 RAM eladó
- Samsung Galaxy S22 Ultra / 12/ 256 GB / Gyárifüggetlen / 12 hó Garancia
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8500 16GB DDR4 960GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest