Hagyd már! Nyilván csak bejött ide arcoskodni, fogalma sincs a viszonyokról. Megnézném, h webáruházzal hogy visz végig egy pályázatos gépfejlesztést (a visszaosztósat ), vagy melyik webshop jön ki szervizelni ha megáll egy gép vagy server... Esetleg a jó anyukája kihez vinné, ha baja van a gépnek? Neki a számtech bolt gondolom annyi, amit egy ilyen helyen lát. A legtöbb helyen azért eddig sem ez tartotta el a boltot, van mellette nyomtató töltés, másolás, szerviz, etc...
Megjegyzem barátomnak műszaki boltja van, fehér áru és TV az elsődleges. Most vett egy nagyobb házat, aminek a földszintjére költöztette a boltot, mert kinőtte a régit. Megjegyzem ez is kicsi lesz.
2016 a zinternet évében hogy lehet ez? Webshoppal ellentétben ő nem tűnik el, sok TV-re 1 vagy 1+1 év helyett (sok esetbe a +1 nem is gari, hanem biztosítás csak) megoldja a 2 év garit (korábban volt szó róla, h ez mit jelent), ki lehet próbálni a cuccokat, ha nem tetszik ő is cseréli, etc, megoldja a24 órást is 3 napon belül, intézi a garis szervizt is (webshopnál ez extra pénz, vagy erősen macera)...
És az emberekből nem csak az árérzékeny, legolcsóbbatanetrőlosztjó típusok vannak. Lassan kialakult a réteg, akinek az árnál fontosabbak a szolgáltatások (kiviszik házhoz, beállítják, ha baja van intéznek mindent). Persze MiklosH-féle kispénzű trollok ezt nem látják, köpnek erre, köpködnek arra és néznek, h ezek pont leszarják őket és boldogan halad az üzlet tovább nélkülük is...
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy