Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#35401) opr válasza -=RelakS=- (#35400) üzenetére


opr
veterán

Tudommár! Unalmas családi videó a bécsi városnéző turistabuszról?
Wien-viewer :DDD

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#35402) TA68 válasza oriic (#35396) üzenetére


TA68
senior tag

Vannak akik azt hiszik, hogy tudnak angolul. :DD

Hallottam én már keleron processzort és rédjún videokártyát is. :O

(#35403) snecy20 válasza TA68 (#35402) üzenetére


snecy20
veterán

...és Ketelem hitelre akartak PC-t venni...... :DDD

[ Szerkesztve ]

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#35404) F.E.K.. válasza opr (#35399) üzenetére


F.E.K..
senior tag

View viewer, dvr kezelő program. A legszebb hogy ezt a kamerát szerelő írta rá..

Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!

(#35405) SityiSXT


SityiSXT
őstag