Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1184) net84 válasza Rover623 (#1175) üzenetére


net84
őstag

igazad van a példa szar :) de nem oltári mód
elvárható, hogy normálisan bánjanak a ''kiskeressel'', de a korrektség is kell
szerintem elsődleges szempont az ár (mint a ''halandó'' vásárlónak), utánna jön a megbízhatóság (ami akár az ár elé is kerülhet - értem itt a ''józsi bácsi számítástechnikai nagykereskedés''-t, akik tök jók árban, de januárban zárnak, és garanciázás ugrott)
Pár nagykerrel mostanság én is megakadtam...
egyik nem is egy kicsike volt, nagyon jó áron adott nagyon sok mindent, de 3 hét után sem volt képes egy árlistát küldeni - egyből kiestek
a másik a kéz logikus volt...sürgősen kellett volna egy két ''apróság'' mail-re nem válaszolt, telefont nem vette fel. két héttel késöbb megjelent, hogy kerestük, meg küldtünk valami mailt. Adni akkor sem tudott semmit, csak pár nappal késöbb küldött egy árlistát, amin az egyébként is kért eszközök fele volt feltüntetve. - és náluk sem csak pár tízezer forintokat hagytunk ott


De gondolom azt azért te is tapasztaltad, hogy nem ugyanaz a helyzet a nagyker-kisker és a kisker-ügyfél közötti ''rendszer''...és csak azért, mert valami gebasz van nem lehet őket othagyni. (pl nekünk pár hete elhagytak egy nagyobb értékű csomagunkat, ezért nem lehet őket csak otthagyni, heti szinten nem keveset hagyunk ott, ennek ügyintézése mégis kicsit döcögős)

De tény, hogy amit te mondasz, abban is van igazság.

Read only...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.