Hirdetés
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Öregszem
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Digitális Állampolgárság Program
Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
Az 1.0-ás Turbo szerintem abban a Swiftben qrva jó.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
V.T.
aktív tag
Sziasztok.
Második autónak szeretnénk venni egy Swiftet.
Amit kinéztem 1.0 turbo GLX hibrid felszereltség 4 millió Ft 2018-as.
Ez ajánlott vétel lehet? 1.6 szívó Vitaránk volt az tudom hogy jó motor de az 1.0 turbo milyen lehet?
Legyen inkább új 1.2 Gl+ mild hibriddel?
Köszönöm a segítséget -
Ármester
válasz TommyY2 #55144 üzenetére
+1, a Suzuki eggyel magasabb szint. Jó a Duster, ha az ember tényleg akar valamit terepezni, és inkább munkásautónak kell.
Hétköznapokra az Scross sokkal kellemesebb.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
-
AMD Power
titán
Ismét drágább lett a magyarok kedvence, a Suzuki Vitara
De "jó"... 🤔
-
TommyY2
tag
válasz AMD Power #55143 üzenetére
Engem is beakartak palizni 2020 elején a Duster-rel, hogy az csak 4 millió (jár hozzá 100eFt-os gáz utalvány is), vegyek azt S-Cross helyett.
Aztán amikor a konfigurátorral csak a minimális extrákat beletéve (kormány és ülésmagasság állítás, klíma, rádió, stb.) a 3 hengeres csoda kijött több, mint 5 millió Ft-ra, akkor telt be a pohár (meg, utólag kiderült, hogy Romániában nem robotok hegesztik, hanem nők, állítólag).
Az S-Cross-szal a legfőbb gondom, hogy kicsit akad a váltó, de erre még a tudomásom szerint nem született tökéletes megoldás.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Chereiose #55140 üzenetére
Mondjuk ennél komolyabbat én sem bíznék rájuk...
Amúgy csak nekem böki a csőrömet hogy a két tesztelt autó ára között van 1,2M !? Szerintem egy S Mercivel vagy egy 12M-s full extrás Golf varianttal is össze kellene hasonlítani szegény Vitarát...A Duster egy szekér, aki vezette már mindkettőt érti, aki nem az meg nem. Kár hasonlítgatni, nem egy liga... Amúgy a Suzuki ára is kúszik felfelé keményen, azért a 8,5M-ért már lehet kapni rendes Toyota-Hybridet.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Ármester
válasz AMD Power #55138 üzenetére
Ezek minden héten írnak egy Suzuki VS Dacia cikket?
Értem én, hogy két hasonló kategóriás autó árban, de azért ez már túlzás.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
AMD Power
titán
Ezek még nem unják ezt...
Mit tudnak egymás mellett? Dacia Duster vs. Suzuki Vitara
-
zsolt19900
őstag
válasz 2ozzmexy #55134 üzenetére
jaja szerintem a sofőr ajtónál van becsipi gátló, az általában automata
a tükör meg elvileg úgy műxik ezeknél a Suzukis moduloknál, ha az ajtókapcsoló panelen (vagy az egyik vagy a másik már nemtudom) állásban van a tükörbehajtó, csak akkor hajtogatja zárkáskor, szóval kb. mint az összes többi autón, aminél van ilyesféle funkció
persze, ha olyan garis gond van, akkor ki lehet szedni egyszerűen és kész
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
2ozzmexy
senior tag
válasz zsolt19900 #55133 üzenetére
"azt vágom, hogy pl. a mostanimnál is "számolja" egy bizonyos érzékelő egy kerék vagy potméter átfordulási számát és onnan tudja a végállásokat, ha rá van tanítva akkusaru visszatételt követően" Nem erre gondoltam, hanem a becsípődésgátlóra... (nyomatékhatárolás ) Tükörnél dettó, pl télen, amikor rongyosra van fagyva és akkoris megpróbálja kinyitni, amikor 10centi jég feszíti szét a csapágyazást...
"Amit linkelt feljebb roti, az ha jól nézem kész csatis, amúgy is csak ilyesmin gondolkoznék én is" Ezzel nincs is baj, csak óva intelek tőle, és ugye nem kell magyaráznom ennek a garanciális vonzatait, pusztán mindezt azért, hogy ne kelljen leállítás előtt felhúzni az összes ablakot... Óvakodj az olyan olcsóbbaktól, amiknél vezetéket kell vágni, csak ennyit akartam mondani vele.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
zsolt19900
őstag
válasz 2ozzmexy #55132 üzenetére
roti86: köszi a pontos linket is
2ozzmexy: azt vágom, hogy pl. a mostanimnál is "számolja" egy bizonyos érzékelő egy kerék vagy potméter átfordulási számát és onnan tudja a végállásokat, ha rá van tanítva akkusaru visszatételt követően
ennek hiánya okozhat gondot, hogy pl. a vezetőén kívül a többi ablak nem "automata" a Suzukiknál? Amit linkelt feljebb roti, az ha jól nézem kész csatis, amúgy is csak ilyesmin gondolkoznék én is
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
2ozzmexy
senior tag
válasz zsolt19900 #55130 üzenetére
Azért arra figyelj hogy csatlakozós legyen, ne kelljen már szétvágni a pár hónapos kocsi gyári kábelezését... eléggé irreverzibilis beavatkozás és nagyon szeretik az ilyen modulokat az autóvillamossági szerelők, amikor bemegy a kedves ügyfél (5-10 év múlva) mindenféle véletlenszerűen előforduló hibákkal és tele van a kocsi a gyári kábelezésbe "beletaknyolt" kínai áramkörökkel... Vagy éppen a helyével, csak szigetelőszalaggal szigetelve például...
Mellesleg nem véletlenül nem tudja mindegyik ablak (és a tükör) az automata módot.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
roti86
őstag
válasz zsolt19900 #55130 üzenetére
Mióta behozták a vám fizetést egyszer sem kellett pluszban fizetnem, kb 10-15 csomagom jött azóta. Aliexpress standard shipping (ezt nálam mindig ExpressOne hozta kb. 3 hét szállítási időve) vagy Aliexpress Saver shippinget (Ez Belgiumon vagy Hollandián keresztül jön és a Posta hozta kb. 4 hét szállítási idővel).
Nem mondom, hogy nem lehet belefutni, de az én tapasztalataim ezek.
szerk: itt van Swithez
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz roti86 #55128 üzenetére
roti: ez mennyire friss infó lenne, a mostani szabályozások szerint sem rakódna rá plusz teher?
bigdigit: épp ez a kérdés fogalmazódott meg bennem, hogy 2021-es Swifthez is jó lenne ez a modul? Ugye Vitara ill. Scrossok csoportjába olvasom sokszor, hogy be-be szerelik ezeket (én Passatról fogok váltani, így eléggé hiányozna ez a funkció, ha nem lenne ) és ez egy jó hír számomra, ha pl. ezt a modult a Swiftbe is be tudom rakni/rakatni.Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
-
-
dethroner
veterán
válasz SirKero #55125 üzenetére
Bocs, de ez egy mekkora faszság már Gombkombó kell ahhoz hogy mozgassa az ablakokat? Nem az lenne a normális hogy tükör és ablak egyszerre csukódik ha bezárja? És mi értelme lenne leengedni az ablakokat? Nem értem.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
SirKero
őstag
Tud valaki egy linket sx4 s-cross konfort modulhoz aliexpressen?
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
zzz03
őstag
Leparkolok 1es és kézifék használatával. Indulás után az első fékezéskor középről / hátulról 1db koppanást hallok. De csak kézifékes parkolás után. Mi lehet ez? Valaki találkozott már ilyennel ?
( 2019 k14c s-cross az alany.)[ Szerkesztve ]
-
szotadi
tag
Köszönöm az infókat!
-
simonjoe
őstag
válasz szotadi #55106 üzenetére
2010-es Splash-t vettünk a nejemnek, 1,2-es motorral. Múlt év november végén. Viszonylag kevés, 65k-s futással. Látszólag teljesen rendben volt, ennek ellenére még 300eHUF-ot rá kellett locsolni az 1,6 millás vételárra. Közel egy év és 15k futás után egy hiba volt, kilyukadt a kipufogó. A nejem szereti nagyon, a fogyasztása meglepő 5-5.5 között. Kényelmesnek szerintem nem mondható, de nem én használom. Szerintem nem rossz autó.
Joe
-
-
tboldi
nagyúr
válasz szotadi #55109 üzenetére
Nemtom, én gyárilag sem túl magas autóval járok, ami alatt még -30 millis ültetőrugó is van, ehhez képest majdnem minden magasabb.
Sőt, a 194 centimmel eleve úgy férek csak el, ha az ülés is a legalacsonyabb pozícióban van. -
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #55107 üzenetére
Ja, eszembe jutott, hogy az M13A-s Swifteknél van egyfajta szoftverhiba, gyakran dobnak hibakódot az egyik lambdaszondára, holott semmi baja. Igazából figyelmen kívül hagyható, vagy OBD-n keresztül törölgetheted, de úgy is vissza fog jönni előbb-utóbb, sajna nincs rá igazi megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szotadi #55106 üzenetére
Típushibákról nem igazán tudok* az újabb Suzukik esetében. Talán az ABS-kocka, de nem vagyok ebben biztos.
Inkább az 1.2-es, azaz a K12B legyen, modernebb, és kevesebbet is fogyaszt. Önmagában az 1.3-as M13A-val sincs baj (leszámítva a váltó nyelestengelycsapágyát), részemről az is ajánlott**, de a kettő közül nyilván a másik a jobb. Ráadásul ez Swiftből két különböző generációt is jelent, a K motor került az újabb modellekbe.*Vagy azért, mert tényleg nemigen van, vagy csak azért, mert az én ismereteim szegényesek, nem tudom.
**Lassan 18 éve nyúzunk egy WagonR-t ugyanezzel a motorral, szó szerint soha nem volt egyetlen egy hibája sem az erőforrásnak. Se egy jeladó, se olaj, semmi.
szerk.: Egyébként ha Splash, akkor nézz 2. generációs Opel Agilát is, általában olcsóbbak. Az emblémákat leszámítva tök ugyanaz, a motorja is a Suzukitól származik, sőt, ugyanúgy Esztergomban szerelték össze azokat is. Még a slusszkulcs is Suzuki.
[ Szerkesztve ]
-
szotadi
tag
Üdv!
2. autónak szeretnék vásárolni Splash-t vagy Swift-et 2010-től nézegetem. Mik azok a jellegzetes hibák amikre figyelni kell, illetve Swift-et melyik motorral érdemes venni 1.2 vs 1.3? (Splash-t 1.0 motorral nem szeretnék)
SzotAdi
-
senior tag
Sziasztok,
Swift 2005 1.3 1328cm3 68kW motorral szerelt kocsiban ha jól tudom, akkor láncos vezérlés van. Ennek mi a gyári ajánlott csereperiódusa? Sajnos nincs meg a kézikönyve.
"A közgazdász az a szakértõ, aki holnapra tudni fogja, hogy azok a dolgok, amikt tegnap jósolt, miért nem következtek be ma."
-
TommyY2
tag
55101 PeterPH (véletlenül rossz gombot nyomtam meg)
Délután megmérem még egyszer hosszabb idő eltelte után (nyitott motorház tetőnél, de az talán nem befolyásolja).
Egyébként mindhárom autó esetében (2019-es S-Cross, 2008-as Splash, 2001-es Scenic) hasonlóan 0.5A körüli áram folyt nyugalmi állapotban.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz Gyöször #55080 üzenetére
Én mikor a Mazdához kerestem, legalább ötfélét találtam. Amerikában évente cserés a fékolaj a hivatalos karbantartási szerint, Magyarországon soha... Az "élettartam" feltöltésű váltóolajról nem is beszélve. Végülis csak ténymegállapítanak, ha nem cseréled le, 160 ezer km lesz az élettartam.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Motoros topic
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- TCL LCD és LED TV-k
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Házimozi haladó szinten
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Parfüm topik
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest