Gyakran ismételt kérdések
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
A freesync azért lenne jó, mert akkor kevesebb puffer is elég lenne az fps limitnek -> kisebb input lag. Én háklis vagyok rá, és azért érezni az input lagot még 60 fps limitnél is, bár tény, hogy mivel nem pörgős játékokat játszok, ezért nem érzem hátrányát egyáltalán - a nagyobb baj az viszont, hogy amikor olyan játékot játszok, amikor sok a menüzés, és touchpadezés, akkor kicsit lassabban kattintom az ikonokat.
Amúgy a nagyobb felbontásnak játék közben TV-n azért sem látom értelmét, mert én speciel csak leveszem a játékot 720p-re, és akkor a teljes képernyőt kifeszíti a játék, és amúgy is messzebbről nézem, nem olyan rossz a 720p. De ez ritka, szerintem ötször kötöttem rá képernyőre azért, hogy játszak rajta.
[ Szerkesztve ]
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!