Hirdetés
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
Új hozzászólás Aktív témák
-
eladohardver
őstag
válasz
eladohardver #178 üzenetére
ez volt kb 1 hétig és vissza àllt a "normàlra"...
-
eladohardver
őstag
Nem ártott... Úgy látom többen vannak a szerón... akik maradnak is...
-
n@p@lm
őstag
Felkerült a Steamre
[link] -
inf3rno
nagyúr
válasz
eladohardver #174 üzenetére
Ja csináltunk annak idején LAN partikat, kupákat, meg volt ET találkozó, ahol kocsmáztunk úgy 30-an meg volt móri bornapok is a TPM-esekkel. De aztán lecsengett ez az egész. 2010-ben már semmi nem volt.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
eladohardver #172 üzenetére
Na itt profi szinten a lényeg az volt, hogy amikor még volt Clanbase, akkor ott két rangosabb állandó esemény volt ET-ben és sok más ilyen jellegű játékban is, mint pl a CS.
Az egyiknél nemzeti válogatottak játszottak egymással, olyan volt, mint a fociban az Európa Bajnokság, aztán később a kontinens győztesek is játszottak egymással, leginkább EU vs USA meccs rémlik. Ehhez a magyar válogatott a Team Hungary volt, én is abban voltam tartalékos tag egy ideig, magát az eseményt meg Nations Cup-nak hívták.
A másiknál a legjobb európai klánok játszottak egymással, olyasmi volt, mint a Bajnokok Ligája fociban, az eseményt meg EuroCup-nak hívták. Általában jellemző volt, hogy a EuroCup-os legjobb csapat adta a Nations Cup-os válogatottnak a gerincét esetleg néhány tartalékos emberrel másik csapatokból, egyszerűen azért, mert már összeszoktak és tudták ugyanazt játszani a válogatottnál, mint amit a saját klánjukban szoktak. Általában a Eurocup döntőt egy pár évig a Dignitas és a Dsky játszotta, az utóbbiak talán finnek, passz, már nem sok név maradt meg, Patti rémlik.
Publicnak a profiknak volt az Efterlyst, azt svéd szerver meg a Bio az meg angol, de az egy fokkal lagosabb volt és Kevlar valami közepes játékos volt az admin, akit ha belőttél, akkor dührohamot kapott és kirúgott. Az elején volt valami magyar szerver azt hiszem "red" volt a nevében, én ott toltam talán egy évig Cujoval, utána már szinte csak Efterlysten, amint elértem azt a szintet, hogy már nem voltam full kezdő, és nem rúgtak ki instant, meg $ectorral szoktam még face-elni, trickjumpolni. Az Efterlyst azért volt jó, mert néha megjelentek emberek top klánokból, mint a Dignitas vagy Dsky, és ott melegítettek be tétmeccsek előtt vagy csak funoltak néha, úgyhogy lehetett tényleg profik ellen játszani, nem wannabe-k ellen, mint itthon vagy mondjuk a Hirntoton és hasonló szervereken.Játékosok és klánok terén először RTCW-ből jöttek át profik RTCW:ET-vel játszani 2003-2004 körül plusz volt rengeteg kezdő is. A FOP (később Quipler) [link] volt a legjobb magyar klán, Csupo, $ector, Igi, BJ, stb. ők csinálták a magyar válogatottat, és engem és Csafit is ők tanítottak, leginkább Csupo és $ector volt, akik foglalkoztak velünk. Mi ugye full kezdők voltunk 2003 végén 2004 elején. Volt még WSS és RT klánok, akik komolyabb szinten tolták, azokból most nem emlékszek egy tagra sem. Aztán funnak volt a TPM még abban az időben Syxtus, Boristen, stb., úgy rémlik ők is RTCW-ből jöttek át. Csafiék 2004-ben létrehozták a Gringost teljesen új ET-sekkel, az is nagyjából TPM szintre került később, aztán egy időben felette is volt. Idő közben a FOP, RT, WSS megszűntek fokozatosan, és talán olyan 2005 - 2006 körül csinálták meg Csafiék a későbbi Underscore-t olyan tagokkal, mint Nonix, Fobje, Usarmy, stb. A Team Hungary irányítását is átvették.
Utána én 2008 körül leléptem a net meg csaj miatt, úgyhogy onnantól annyira nem követem. Azt tudom, hogy jött egy újabb generáció, és talán Adze vette át a Team Hungary-t, amikor Csafi és a többiek is visszavonultak.
Nem tudom pontosan mikor, talán olyan 2010 körül teljesen megszűnt a Clanbase, mert nem tudták finanszírozni (ugye szerver üzemeltetés, pénzdíjas kupák, stb.), és vége lett a jó világnak. Az ki is nyírta teljesen az ET-t, de már előtte is haldoklott, ami már olyan 2006-2007 körül is látható volt, amikor a nagyobb nevek leléptek ennél újabb játékokat játszani. Ami megmaradt az néhány szerver és klán, elsősorban azok, akik nem profi szinten tolták, hanem csak funból, azt is leginkább publicon, például amcsiknál a Fearless Assasins (F|A), vagy Európában a Hirntot, Hirnlos, stb. szerverek. A profi public-ok közül az Efterlyst is megszűnt azt hiszem 2010 körül, a Bio még ment egy darabig utána is, mielőtt az is megszűnt. Volt még egy többé kevésbé profiknak szóló jelszavas szerver utána, de már nem tudom mi volt a neve, és igazán oda már inkább csak med - med+ emberek jártak, akik azt hitték magukról, hogy nagyon profik. Körülbelül olyasmik, mint akik Hirntoton állandóan ott vannak a toppon, aztán ha megjelenik egy igazi profi, akkor hármasával lövi őket, és megy a wh, bot, stb. gyanúsítgatások. Itt is az van, hogyha nem tudsz igazi profik ellen játszani, akkor egy idő után megáll a fejlődés, nem lehet szintet lépni.
Na úgy nagyjából ennyi az ET magyar története az én szemszögemből. Csafi, Nonix, Adze biztosan ki tudnák egészíteni még, ha itt lennének.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
eladohardver #170 üzenetére
Gyere facebook csoportba, aztán reklámozd a szervert, ott vannak magyar haverok Cujo, Karrde, bátyám Csafi, stb.: [link] Mondjuk eléggé halott a csoport ott is, de hátha. :-)
-
eladohardver
őstag
Nem akarom reklámozni más szeróját, mert inkább gyertek hozzám, már amikor végre kész leszek a szeróval...
De ha valakinek hiányzik a humán enemy akkor ETC
Legalább 4-en itt csetlgettek, amiből három tuti tudna Játszani... Inkább lőjjétek be reggel a gépen a szervert azt ott csetljetek appámHátha el kezdenek jönni.
-
lemmy71
őstag
Én is benézek ha lesz server, bár így 5 X -l már egy kicsit lassabb a reakcióidőm
Jó lenne ha valaki összetudna hozni egy Sniper elite 1 servert, ott tuti hogy állandó vendég lennék esténként -
RpPRO
őstag
F|A BEGINNERS #1 XPS FOREVER szerveren [link] mai napig van forgalom, Németország, 50 körüli pinggel. Ebben a pillanatban 9-en tolják + botok. A Fearless Assassin tengerentúli szerverein még többen tolják, nekem 130 körüli a ping.
-
doc
nagyúr
ha lesz egy kis idom ranezek, ha egyszeruen lehet dedikalt headless servert csinalni hozza, felpakolom a VPS-emre, aztan neha osszeszervezhetnenk egy meccset
-
n@p@lm
őstag
Játssza még valaki?
Ej de jó régi lanpartik (15 + éve....) -
inf3rno
nagyúr
Jó lenne egyszer LAN-t szervezni, mint annak idején. Nekem hiányzik néha, de ilyen nettel nagyon frusztráló játszani. Állítólag lesz itt T optikai net néhány éven belül, akkor újra próbálom majd. Meg addigra össze akarok rakni egy egyedi egeret is 3d nyomtatott borítással.
-
lemmy71
őstag
válasz
eladohardver #158 üzenetére
Nem azzal van baj hogy mit és hogyan, hanem a reflexekkel és a reakció idővel
De ahogy írtam, én beteges sniper függő voltam (magyarock szoba volt az enyém az italin) bár a wolfit is kijátszottam egy párszor. De jönnek a téli esték és lesz időm, akkor majd csapatok veletek egy kicsit -
lemmy71
őstag
válasz
eladohardver #156 üzenetére
Én nyár elején próbáltam, de mivel kihagytam cirka 17 - 18 évet így nagyon nyögvenyelősen ment a dolog
Bár csak a 2005 -s Sniper Elite szervere működne, multiplayer -ben az az én világom, vagy esetleg még a Quake 3. Team Arena
Ha valaki járatos a témában akkor lenne egy kérdésem, Xbox 360 slim -en fút a 2005 -ős Sniper Elite, vagy csak a régi konzolokon -
eladohardver
őstag
Szerver újra műxik lehet gyünni, és hozni még pár embert
-
inf3rno
nagyúr
válasz
eladohardver #154 üzenetére
Nekem mutatja. De tökmindegy, mert legtöbbször nem látszódik rajta a lag, csak érezni, hogy ami pinget ír, ahhoz képest 100 msec-el el van tolva, meg szakadozik a kapcsolat. Lehet, hogy mobil nettel jobb lenne, mint ezzel, ki tudja. Nincs most lehetőségem szolgáltatót váltani, a sávszélesség fontosabb, mint ez, és itt még nincs digi vagy t, csak 30 megabites adsl, ami olyan, mint visszamenni a kőkorszakba.
-
eladohardver
őstag
-
inf3rno
nagyúr
válasz
eladohardver #152 üzenetére
Jó, de nekem üres szerveren is FPS drop van. Szerintem az már csak a szerver vagy az én netes kapcsolatom hibája lehet.
-
eladohardver
őstag
Ha FPS-lagg a baj akkor az a sok wallhackes csíter miatt van, ez 17 éve is így volt... és még egyszer leírom magyarul is amit a csalást programozó muksó írt: Nexus doesn't impact your network settings or performance, but since it has a cvar unlocker, some users set extreme network configs that might have all kinds of effects, but by default it doesn't change any cvars though.
Nexus nem piszkál bele más userek netes beállításaiba telljesítményébe, de mivel van egy cvar unlockerje, ezért néhány felhasználó használhat extrém hálózati beállításokat ami mindenféle hatással lehet a többi játékosra/szerverre, de alapértelmezettként semmit nem válltoztat.
Ergo olyan beállításokkal játszanak egyesek amik mindent is befolyásolhat a szervereken. Ennyi!
-
inf3rno
nagyúr
válasz
eladohardver #141 üzenetére
Bátyám kipróbáltam nordvpn-el, berlini és frankfurti szerverekről. Azt mondja, hogy ugyanúgy lagos neki. Szerinte a szerver nem bírja a terhelést, ha sokan vannak fent. Én is gyanakodtam erre valamennyire, mert nekem minden spawnnál leesik az FPS egy pillanatra meg üres itthoni szerveren 6-700 FPS van, üres külföldin meg a 125 sincs mindig meg. Persze biztosan sosem fogjuk tudni.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
eladohardver #141 üzenetére
Wow, akkor kiprobalom en is majd, hatha.
-
inf3rno
nagyúr
-
doc
nagyúr
udv!
valakinek van otlete hogy igy 2020-ban (mindja' 21-ben) hogy lehetne ET-t jatszani MacOS-en?
(ahogy latom, mindenhol 32 bites binarisok vannak, ami manapsag felejtos, a forrasbol forditast csak legvegso esetre tartogatnam...) -
inf3rno
nagyúr
válasz
eladohardver #139 üzenetére
Fizetos vagy free?
-
eladohardver
őstag
Hirntoton voltam nálam nem lagzott a dilivel... de igazából max 10-20 percet és nem "főműsoridőben".
Das ist free -
inf3rno
nagyúr
válasz
eladohardver #132 üzenetére
Milyen VPN-t használtál pontosan, amivel nem lagzott? Bátyám kipróbálná, hátha működik neki. Digivel is ugyanolyan lagos fos neki a Hirntot, mint Vodával...
-
inf3rno
nagyúr
válasz
eladohardver #134 üzenetére
Már teszteltem, de nincs packetloss. Fogalmam sincs mi a hiba, mindig ilyen volt, még a UPC idejében is, de mióta megvette a Voda a UPC-t, azóta atom szar még az előző állapotokhoz képest is. Koax kábelt és UTP-t is cseréltem már, nincs hatása rá. A modem jelszintek is jók. Igazából ez a legnagyobb bajom vele, hogy nincs olyan teszt, ami valami konkrét hibát írna.
-
eladohardver
őstag
Másnál szuper volt.
RJ45 meglazult volna? Ha nem a LAN kábellel van gondod akkor a szolgáltatónál a hiba...
Lövésem sincs az UPC-hogy működik mit ad... De pl anno nekem ez előtt TRÉ home kábel internyet volt... és inkább nyet volt....
És ott mivel jó messze vagyok, a szolgáltatótól folyamat gondom volt kb minden héten már a felcsatlakazossál is... És persze nem tudta nyújtani a sebességet sem... persze a szerződésben lévő minimumot azt tudta így ők csak zsebeltek a szemétért...
És lehúzós volt mert a legdrágább rohadékok voltak, és ha jól gondolom még mindíg azok.
Méjbi csekk jor konneksön wit díz shhhhit. Ha tudod cserélgesd a LAN kábelt. Hátha azzal van valami... és ellenőrizd ezzel. -
inf3rno
nagyúr
válasz
eladohardver #132 üzenetére
Nem, változó volt, valamikor jobban jöttek, valamikor kevésbé. Ugyanez van egyébként hirntoton meg más szervereken is, csak a piros nem jelenik meg, hanem csak a sárga tüskék meg az FPS leesik. Nálad már írta a connection interrupted-et is. Szerintem csak annyi a különbség, hogy veled elég hosszú ideig elveszik ahhoz a kapcsolat, hogy kiírja a lagometer, más szervereken meg rövidebb ideig szakad meg, és azért nem jelzi.
Ma csináltam egy olyan tesztet, hogy pingeltem a hirntotot miközben játszottam, és ugyanúgy szakadozik velük néha:
Szóval ez van. Bátyám azt mondja, hogy Digivel is ugyanúgy szar a hirntot neki.
-
eladohardver
őstag
Ez vált be! Próbáltam w2012 servert hyper-x-el, vmware workstationt, virtualboxot, próbáltam Suse linuxon vmware workstationt, a beépített nemtudom mi kvm el is... néztem mandrake linuxot(tudom, hogy nem így hívják de nekem az)... Egyiken pocsékabb mint a másik... Ugyanis a gigabites netből csinál kb töredékét... és az esxi 6.5 nél is ez a gond... sőt.. a 6.0 csak a gyári álllapotában alkalmas... mert ahogy felmegy az update leszed a sávszélemből... akkor mi értelme a gigabites netnek? ilyen 300mbps körül max letöltés de valamelyik 220 produkált
Egyik német, másik holland vpn-en keresztül.
Ezek a piros csíkok megállás nélkül voltak? -
inf3rno
nagyúr
válasz
eladohardver #130 üzenetére
Az ESXI miért jó? Mármint egy FreeBSD vagy ilyesmi is tudna virtualizálni, miért kell egy speckó OS?
Én kipróbálnám saját szerveren is ugyanilyen beállítással, hátha a játékkal van a gond, vagy a géppel. Egyszer direktbe kötve, egyszer a szolgáltatói routeren keresztül. Esetleg tudsz valami csomagot adni, amivel gyorsan fel tudok szórni egy ET szervert?
-
inf3rno
nagyúr
Ez ami neked van ez lakossági digi? Melyik város?
Amúgy érdekes, itt is van olyan jelenség, hogyha közel jönnek a botok, akkor elkezd akadozni, ha távolabb megyek, akkor meg elmúlik. Meg itt is néha teleportálnak meg elmegy a hang amikor lövök. A hirntothoz képes viszont egész játszható, nem esik annyira szét. Legalább az kiderült, hogy nem nemzetközi hiba.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
eladohardver #126 üzenetére
Ez érdekes. Végülis el tudom képzelni, hogy a szerver erre úgy reagál, hogy megpróbálja teljesíteni, mert csak a cvart nézi, és emiatt kezd el akadni az egész. Viszont nekem volt olyan, hogy amikor az ellen közelébe mentem, akkor felment a ping 999-re, amikor eltávolodtam, akkor meg visszaállt normálra, mindezt ugyanúgy sárga tüskékkel, mint ahogy jellemzően akadni szokott mostanában. És ezt biztosan nem az okozta, hogy valaki haxol az ellenben, mert újraindítottam a játékot és megjavult. Nekem hitelesebbnek tűnik, hogy az útvonal választással van valami gond, de teljes mértékben ez sem magyarázza, mert régen, amikor játszottam a lag a pingen volt egy tüske és zöld volt, most meg sárga tüske van, és a ping alig változik normál esetben, csak az FPS zuhan meg. Egyébként nekem más magyarok ellen is szétesik a játék külföldi szerveren, és róluk tudom, hogy nem botoznak. Na majd ránézek rohambili szerverére, kíváncsi vagyok. Amúgy lehet tudni mennyi upload kell egy ilyen szerverhez? Dyndns-el akár megpróbálkoznék vele én is ideiglenesen, csak a próba kedvéért. Más játékoknál a BF4 és BF1 elment, ott szerintem dedikált szerverek vannak. A Mass Effect-nél viszont a játékosok hostolnak, és ott viszont teljesen szétcsúszik az egész. Ez is arra enged következtetni, hogy a lakossági vonalak a szolgáltatóknál ilyen szarok és játékra alkalmatlanok. Igazán ez úgy dőlne el, ha megpróbálnék másik szolgáltatóra átállni először lakosságira, utána meg üzletire, hogy van e különbség a UPC-hez képest meg a lakossági és az üzleti vonalak között.
-
eladohardver
őstag
válasz
MasterDeeJay #123 üzenetére
ezt emberünk írta: Új üzenet, feladó: Annihil
Nexus doesn't impact your network settings or performance, but since it has a cvar unlocker, some users set extreme network configs that might have all kinds of effects, but by default it doesn't change any cvars though. -
inf3rno
nagyúr
válasz
eladohardver #122 üzenetére
Nézegettem, de csak FA szervereket meg valami francia szervert látok, hirntotot nem találtam, de nincs kedvem tovább nézni, és ennek a szerencsétlennek a nézettségét növelni vele.
-
eladohardver
őstag
válasz
MasterDeeJay #123 üzenetére
tudjad! Nem véletlen!
inf3rno: am sztem attól még lehet nagy faszláma valaki mert le tud szedni... -
válasz
eladohardver #122 üzenetére
Még cod1-el volt hogy egy lagos játekos miatt az egész szerver laggolt. Nem tudom én sem.
-
eladohardver
őstag
válasz
MasterDeeJay #119 üzenetére
Igen? Akkor miért van, az... hogy mondjuk délelőtt amikor nincsen sok cheater... óhh játékos, mert ugye mindenki vér PRO. Akkor ez a jelenség hirtelen tovatűnik? és szép a lagometer
inf3rno: Nem csak a klántagokról beszéltem hanem akik odajárnak... ha megnézed azt a youtube csatornát előszeretettel készül ott is cheat prove video... -
inf3rno
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #119 üzenetére
Az van, hogy a szolgáltatók között nem feltétlen direktbe megy a kommunikáció, hanem áttételesen, mert ezek sokszor fizetős szerződéseket kötnek egymással, főleg a kicsiket használják ki a nagyok ilyen téren. Olyan is van állítólag, hogy egy kérés kimegy külföldre aztán úgy jön vissza egy hazai szolgáltatóhoz pont ezek miatt. A UPC nekem sosem volt jó. Előtte olyan 10 éve volt Invitel, azon néha volt látható lag, de egyáltalán nem esett szét ennyire, mint ez a szar. Ezen a ping stabil, de állandóan akadozik mégis. Mióta Vodafone van, azóta ha lehet még rosszabb az egész.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
eladohardver #118 üzenetére
Hát nézd, én mindegyiket be tudom lőni egy az egy ellen, aki oda jár, innentől meg annyira nem számít, mert viszonylag élvezhető a játék. Egyébként a jók nagyját ismerem 10-15 évvel ezelőttről (játszottak clanbase eurocupot meg efterlysten is ott voltak napi szinten), olyanokat is, akiket gyanúsítgatnak, hogy csalnak, és szinte kizártnak tartom, hogy így legyen. Pl bátyámra is mondogatják többek között, azon is jót szoktam röhögni. Azt aláírom, hogy lehetnek köztük, de én ennyire szar nettel nem tudom megmondani, hogy melyik, meg ha így is van, akkor közepesre van állítva a botjuk, mert lőhetőek. Magában a klánban egyébként tényleg nem jók a tagok 1-2 kivétellel. Nem is szívesen járok a szerverükre, de nincs más etpros szerver, amin lenni is szoktak.
-
válasz
eladohardver #118 üzenetére
Nem tudom talán más a szerver hosting és annak más az internet szolgáltatója.
Itthon a Digis neten lógó szerverek felé közel 0-ás a pingem régi játékokba digis netről, más szolgáltató felé meg nagyobb. -
eladohardver
őstag
válasz
MasterDeeJay #117 üzenetére
Ez nyilvánvaló amiket leírsz, azt mivel magyaráznád, hogy akkor más német szerveren miért nincs ez a jelenség. Totál szép lagometer van pl német AF szerveren.
inf3rno:Valóban nem mindegyik csítel, csak kurva sokan.
És ilyet biztos hogy nem állítanék, hogy jók... Igazi faszláma klán. ahol mindenki is ott lehet aki perkál. -
válasz
eladohardver #115 üzenetére
Amikor te a saját ip-vel csatlakozol akkor egy adott útvonalon megy az adat. Pl: upc-nél van olyan forgalomirányítás hogy nem a leggyorsabb úton megy a csomag mivel az lehet pont drágább a szolgáltató számára hanem kerülőutakon. pl ez. Normál netezéskor ez nem tűnik fel hogy pár ms-el több van vagy elveszik pár csomag, de játékoknál ez kritikus lehet.
Amikor te VPN-nel csatlakozol akkor más irányba kerülnek a csomagok azaz vpn szerveren keresztül és előfordulhat ahogyan a te esetben is gyorsabb stabilabb utat jár be a csomag. -
inf3rno
nagyúr
válasz
eladohardver #115 üzenetére
Hmm érdekes. Én ilyesmiket tapasztalok, de csak sárgába megy fel. Nem hiszem, hogy cheatelne mindegyik, inkább csak jók. Mármint akik ellen én tolom hirntoton néha. A VPN ott sajna nem engedélyezett. Na majd kipróbálom a tiédet. Holnap elvileg már lesz időm játszani.
-
eladohardver
őstag
Ehhez én annyit hozzátennék, hogy a sok cheater wallhacker chams, anihil user-nek valóban mindent is kirajzol... És amikor upc-n adminkodtam voltak olyan userek akiknek magasabb volt a pingje és tudom, hogy nagyjából arról a környékről játszottak mint másik user. Kb olyan mintha nem csak a szerverhez kapcsolódna a hacker... hanem a te IPd-től veszi az adatot folyamatjában, vagy csak akkor amikor valamilyen x distance-ra van a cheatertől.
ETC szerver tele van velük... Ha saját ip-vel tolom akkor a lagometer amikor jön az egyik megőrül... gyönyörűszép piros csíkokat produkál, és fps drop(ez utóbbi akkor amikor benne van a pofámba a cheter, a nem cheaternél ilyen nix). KB le se lehet így őket szedni.... Ha felmegyek vpn-el játszhatóvá válik, és nem látom a piros dolgokat, és fps drop sincs. Ahol van élet szerver ott tele van velük, ne csodálkozzatok az fps-drop-on VPN-re fel bajtársak! -
eladohardver
őstag
Azon vagyok... Gyertek minél többen, hogy lássam van e értelme, lagzik e több embernél stb.
Gametracker -
inf3rno
nagyúr
válasz
eladohardver #112 üzenetére
Jó, van pár haver, akikkel lehet, hogy felmegyünk lövöldözni egyet jövő héten. Ez éjjel-nappal megy, vagy hogy képzeljem el?
-
inf3rno
nagyúr
válasz
eladohardver #110 üzenetére
Köszi! Megnézem ezeket, nem tudom hogyan lett 125 a maxpackets. A szerver szerintem 100-ra állítja, és nem is lehet eltérő egy etpros szerveren, de azért ellenőrzöm. Jó ideje mindenki 25000 rate-el és 20-as snaps-al játszik. Nem tudom ezek pontosan mik, de lehet listázni a játékosokat, és 95%-nak ennyi. A packetdup 5-re állítása valszeg nem számít semmit, legalábbis úgy rémlik már próbáltam 1-en is, de akkor is rossz volt. Azért ezeknek utánajárok. Most a héten biztosan nem lesz időm játszani, de talán a hétvégén valamelyik nap igen.
Amikor a FreeBSD-t próbáltam, akkor úgy csináltam, hogy az alap konfigot vettem alapul, és csak néhány dolgot állítottam át, úgy, mint felbontás, maxfps, tracers, stb. Nem változtatott semmin, azért gondolom, hogy ezt nem lehet megoldani valamilyen konfig beállítással.
-
eladohardver
őstag
cl_maxpackets
cl_maxpackets sets how many packets are sent to client (yourself).
Usage:
/seta cl_maxpackets 100
Values: 15 to 100
Default: 30
Note:
If your cl_maxpackets are higher, more data is sent to you as the client and when these packets are smaller they arrive more frequently to you. If you see more data about your environment, you can decide more precise how or where to move.
Players on a low rate setting (usually players using a modem) should have their cl_maxpackets setting lower.
But, because the packets go both ways (to client and to the server), players on low maxpackets might have problems, because other players will find this player’s movements weird which can make them hard to shoot and also this player can see other players movement weird.
Itt az utolsó mondat arra enged következtetni, hogy mivel 125 állítottál, ET azt mondja, hogy no! Ilyen nincs---- Vagy inkább a szerver, és a 125 helyett belövi neked az alap 30-ra vagy lejebb.... -
eladohardver
őstag
Digi-vel nagyjából akárhol játszható és soha nem találkoztam ilyen jelenséggel.
Nem csoda, hogy ilyen jelenségekkel szembesülsz, packetdup 5?r_mippic
ilyen cvar-ról nem tudok.seta rate "25000"
seta cl_maxPackets "100"
seta snaps "40"
seta cl_timenudge "0"
seta cl_packetdup "1"
seta cl_autoupdate "0"Ez a konfom netes szexciója próbáld így!
"15 éve még kb. mindenhol volt köd."
javítsd át a konfodban: cg_wolfparticles 1
Vagy itt egy script:
//SMOKE
set dym0 "echo ^1SMOKE ^7OFF; set cg_wolfparticles 0; set dym vstr dym1"
set dym1 "echo ^1SMOKE ^7ON; cg_wolfparticles 1; set dym vstr dym0"
set dym "vstr dym0"
bind "KP_UPARROW" "vstr dym"
Lehet jobban járnál ha nulláról indulnál, és készítenél egy autoexec.cfg-t!
Ugyan nem néztem végig az összes cvart-de nekem összeszedetlennek tűnik a dolog. -
inf3rno
nagyúr
Félreérted. A FreeBSD csak azért került szóba, mert meg akartam nézni, hogy oprendszer függő e, és Linux helyett azt szoktam használni szerveren. Ugyanez a jelenség van egy Win7-es gépen is, illetve másnál Win10 alatt is. A displayrefresh azért annyi, mert 144 Hz-es a monitorom. Igazából nagy jelentősége nincsen, mert adaptive sync-et használ, szóval ha ugrál az FPS, akkor annak megfelelően szabályozza a képfrissítést. Kipróbáltam már amúgy 125-el is, nincs különbség. Az r_primitives 2 azért van fent, mert AMD kártyám van az asztali gépen. Ezt a konfigot ahhoz használom.
-
RpPRO
őstag
Sokat kockultam cfg-vel, elég volt átfutni.
Pár parancsot sosem láttam windowson, de sebaj.
3 dolgot javasolnék kipróbálásra:
- nem vagyok biztos abban, hogy FreeBSD támogatja set in_mouse "-1"-et. 1-gyel próbáld ki.
- set r_primitives "2" nvidiánál nem probléma ez. 0-val próbáld ki.
- ezt a 2 sort töröld ki:
set r_displayrefresh "144"
set r_displayrefreshrate "144"Kíváncsi vagyok, jobb lett-e.
Ha nem, full default cfg-vel próbáltad? Töröld ki (vagy nevezd át) az összes cfg-t, amihez nyúlna a játék, le fog generálni valami defaultot.
-
inf3rno
nagyúr
Ja kipróbálhatod, nem egy nagy élmény, mármint eléggé le van butítva minden grafika vele:
set cg_draw2D "1"
set b_mapzoom "5.159"
set cg_mapzoom "5.159"
set b_tjg_ghostfx "2"
set b_logbanners "1"
set b_demo_pvshint "0"
set b_demorecord_statusline "470"
set b_speedunit "0"
set b_drawspectatoralpha "1.0"
set b_demo_playersprites "1"
set b_demo_teamonlymissilecam "0"
set b_tracers "0"
set cg_tracers "0"
set b_demo_nopitch "1"
set b_predefineddemokeys "1"
set b_speedinterval "100"
set b_drawspeed "0"
set b_tjl_stepsize "0.5"
set b_tjl_showmaxspeed "0"
set b_tjl_color "green"
set b_tjl_stoponnomove "1"
set b_cmdwarnings "1"
set b_tjl_draw "1"
set b_panzerhack "1"
set b_muzzleflash "0"
set cg_muzzleFlash "0"
set b_demo_rollspeed "140"
set b_demo_pitchturnspeed "140"
set b_demo_yawturnspeed "140"
set b_demo_followzDistance "20"
set b_demo_followyDistance "0"
set b_demo_followxDistance "50"
set b_demo_dynamitecounter "0"
set b_demo_nametags "0"
set b_shovesounds "1"
set b_chatsounds "0"
set b_hitsounds "1"
set cg_hitsounds "1"
set b_textcolorfilter ""
set b_goatsound "1"
set b_debugfakebmodel "0"
set ui_browserShowETPro "1"
set r_smp "0" unsafe
set r_mode "-1" unsafe
set r_depthbits "0" unsafe
set r_stencilbits "0" unsafe
set r_stereo "0" unsafe
set r_colorbits "0" unsafe
set r_texturebits "0" unsafe
set r_clampToEdge "1" unsafe
set r_ext_texture_env_add "1" unsafe
set r_nv_fogdist_mode "GL_EYE_RADIAL_NV" unsafe
set r_ext_NV_fog_dist "0" unsafe
set r_ext_texture_filter_anisotropic "0" unsafe
set r_ati_fsaa_samples "1" unsafe
set r_ati_truform_pointmode "GL_PN_TRIANGLES_POINT_MODE_LINEAR" unsafe
set r_ati_truform_normalmode "GL_PN_TRIANGLES_NORMAL_MODE_LINEAR" unsafe
set r_ati_truform_tess "0" unsafe
set r_ext_ATI_pntriangles "0" unsafe
set r_glIgnoreWicked3D "0" unsafe
set r_ext_compiled_vertex_array "1" unsafe
set r_ext_multitexture "1" unsafe
set r_ext_gamma_control "1" unsafe
set r_ext_compressed_textures "1" unsafe
set r_allowExtensions "1" unsafe
set r_glDriver "opengl32" unsafe
set com_hunkMegs "512"
set com_maxfps "125"
set logfile "1"
set timescale "51"
set com_watchdog "60"
set com_watchdog_cmd ""
set com_introplayed "1"
set com_recommendedSet "1"
set in_midi "0"
set in_midiport "1"
set in_midichannel "1"
set in_mididevice "0"
set in_mouse "-1"
set in_joystick "0"
set in_joyBallScale "0.02"
set joy_threshold "0.15"
set vm_cgame "0"
set vm_game "0"
set vm_ui "0"
set dmflags "0"
set scr_conspeed "999"
set con_debug "0"
set con_autoclear "1"
set cl_nodelta "0"
set cl_autoupdate "1"
set cl_timeNudge "0"
set cl_yawspeed "0"
set cl_pitchspeed "0"
set cl_maxpackets "125"
set cl_packetdup "5"
set cl_run "1"
set cl_mouseAccel "0"
set cl_freelook "1"
set cl_allowDownload "1"
set cl_wwwDownload "1"
set cg_autoswitch "0.0000"
set cg_wolfparticles "0.0000"
set r_inGameVideo "1"
set cg_recoilPitch "0"
set cl_doubletapdelay "0"
set m_pitch "0.016"
set m_yaw "0.022"
set m_forward "0.2500"
set m_side "0.2500"
set m_filter "0"
set cl_maxPing "999.00"
set cg_drawCompass "1"
set cg_drawNotifyText "1"
set cg_quickMessageAlt "1"
set cg_popupLimboMenu "0"
set cg_descriptiveText "1"
set cg_drawTeamOverlay "2"
set cg_drawGun "1"
set cg_cursorHints "4.0000"
set cg_voiceSpriteTime "6000"
set cg_drawCrosshair "5"
set cg_zoomDefaultSniper "55.000"
set cg_zoomstepsniper "10.0000"
set rate "25000"
set snaps "20"
set cl_anonymous "0"
set cl_punkbuster "1"
set cg_predictItems "0.0000"
set cg_autoactivate "1.0000"
set cg_viewsize "100.00"
set cg_autoReload "0"
set cl_language "0"
set r_uiFullScreen "0"
set r_picmip "2"
set r_roundImagesDown "5"
set r_rmse "0.0000"
set r_detailtextures "0"
set r_overBrightBits "0"
set r_ignorehwgamma "0"
set r_oldMode ""
set r_fullscreen "1"
set r_customwidth "2560"
set r_customheight "1440"
set r_customaspect "1"
set r_simpleMipMaps "1"
set r_subdivisions "12"
set r_ignoreFastPath "0"
set r_mapOverBrightBits "3"
set r_intensity "1.5"
set r_lodCurveError "250"
set r_lodbias "0"
set r_flares "0"
set r_znear "3"
set r_ignoreGLErrors "1"
set r_fastsky "1"
set r_drawSun "0"
set r_dynamiclight "0"
set r_dlightBacks "0"
set r_finish "1"
set r_textureMode "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST"
set r_swapInterval "0"
set r_gamma "1.7"
set r_facePlaneCull "1"
set r_railWidth "32"
set r_railCoreWidth "16"
set r_railSegmentLength "64"
set r_primitives "2"
set r_ambientScale "0.5"
set r_directedScale "1"
set r_nocurves "0"
set r_lodscale "5"
set r_nocull "0"
set r_showtris "0"
set r_trisColor "1.0 1.0 1.0 1.0"
set r_showsky "0"
set r_normallength "0.5"
set r_clear "0"
set cg_shadows "0"
set r_highQualityVideo "0"
set r_lastValidRenderer
set r_allowSoftwareGL "0"
set vid_xpos "0"
set vid_ypos "0"
set s_volume "1.0"
set s_musicvolume "0.000000"
set s_separation "0.5000"
set s_doppler "0.0000"
set s_khz "22"
set s_mixahead "0.2000"
set s_mixPreStep "0.0900"
set s_defaultsound "0.0000"
set s_wavonly "0.0000"
set s_initsound "1"
set com_soundMegs "256"
set ui_glCustom "4"
set ui_ffa_fraglimit "20"
set ui_ffa_timelimit "0"
set ui_team_fraglimit "0"
set ui_team_timelimit "20"
set ui_team_friendly "1"
set ui_ctf_capturelimit "8"
set ui_ctf_timelimit "30"
set ui_ctf_friendly "0"
set ui_teamArenaFirstRun "1"
set ui_master "0"
set cg_brassTime "0"
set cg_drawCrosshairNames "1001.0"
set cg_drawCrosshairPickups "0.0000"
set cg_marktime "0.0000"
set ui_dedicated "0"
set cg_selectedPlayer "1"
set cg_selectedPlayerName ""
set ui_netSource "1"
set ui_menuFiles "ui/menus.txt"
set ui_gametype "3"
set ui_joinGametype "0"
set ui_netGametype "3"
set ui_mapIndex "4"
set ui_currentMap "6"
set ui_currentNetMap "6"
set ui_browserMaster "0"
set ui_browserGameType "0"
set ui_browserSortKey "4"
set ui_browserShowEmptyOrFull "0"
set ui_browserShowPasswordProtected "0"
set ui_browserShowFriendlyFire "0"
set ui_browserShowMaxlives "1"
set ui_browserShowPunkBuster "0"
set ui_browserShowAntilag "0"
set ui_browserShowWeaponsRestricted "0"
set ui_browserShowTeamBalanced "0"
set ui_serverStatusTimeOut "7000"
set cg_drawBuddies "1"
set cg_drawRoundTimer "1"
set cg_showblood "1"
set cg_bloodFlash "0"
set cg_noAmmoAutoSwitch "1.0000"
set cg_useWeapsForZoom "1.0000"
set cg_complaintPopUp "0"
set cg_announcer "1.0000"
set cg_printObjectiveInfo "1.0000"
set cg_useScreenshotJPEG "1.0000"
set cg_drawReinforcementTime "1.0000"
set cg_crosshairPulse "0"
set cg_crosshairAlpha "0.9"
set cg_coronafardist "0.0000"
set ui_currentCampaign "0"
set ui_currentNetCampaign "0"
set ui_campaignIndex "0"
set ui_currentCampaignCompleted "0"
set cg_crosshairAlphaAlt "1.0"
set ui_r_mode ""
set ui_r_gamma ""
set ui_rate ""
set ui_handedness "0"
set ui_sensitivity ""
set ui_profile_mousePitch "0"
set ui_showtooltips "1"
set com_recommended "3"
set net_noudp "0"
set net_noipx "1"
set net_socksEnabled "0"
set net_socksServer ""
set net_socksPort "1080"
set net_socksUsername ""
set net_socksPassword ""
set cl_heronversion "2.01"
set cl_heron "0"
set ui_r_texturemode ""
set ui_r_detailtextures ""
set ui_r_dynamiclight ""
set ui_r_ext_compressed_textures ""
set ui_r_depthbits ""
set ui_r_texturebits ""
set ui_r_picmip "3"
set ui_r_subdivisions ""
set ui_r_lodbias ""
set ui_r_colorbits ""
set cg_fastSolids "1"
set cg_atmosphericEffects "0"
set demo_infoWindow "1"
set cg_specSwing "0"
set cg_specHelp "1"
set cg_bobyaw "0.000"
set cg_drawping "0"
set gl_polyblend "0"
set cg_autoshootcyclicrate "900"
set cg_cyclicrate "900"
set r_fullbright "3"
set r_coronas "0"
set run_roll "0"
set run_pitch "0"
set pb_system "0"
set pb_sleep "500"
set cg_smoothplayers "0"
set cg_marks "0"
set cg_drawsky "0"
set bob_up "0"
set bob_roll "0"
set bob_pitch "0"
set cg_textNotify "1"
set r_mippic "3"
set s_compression "1.0000"
set s_loadas8bit "1.0000"
set r_ext_compress_textures "1"
set cg_DrawDamage "0"
set cg_impactvibration "0"
set cg_damagekick "0"
set cg_fallkick "0"
set cg_drawfallkick "0"
set cg_drawdamagekick "0"
set cf_wstopshots "1.1000"
set mv_sensitivity "10.000"
set ch_font "0"
set cg_muzzleFlash "1"
set cg_drawWeaponIconFlash "1.0000"
set cg_autoAction "0"
set cf_wtopshots "0.9"
set cf_wstats "1.2000"
set cg_deferPlayers "1.0000"
set cm_playerCurveClip "1"
set cg_noTaunt "0.0000"
set cg_bloodTime "0.0000"
set cg_bloodDamageBlend "0"
set com_blood "1"
set cg_drawRewards "0.0000"
set cg_drawAttacker "0.0000"
set cg_drawAmmoWarning "1.0000"
set cg_drawIcons "1.0000"
set cg_draw3dIcons "0.0000"
set cg_drawSnapshot "0.0000"
set cg_drawFPS "1.0000"
set cg_drawTimer "0.0000"
set cg_drawStatus "1.0000"
set cg_drawFrags "1.0000"
set cg_drawSpreadScale "0.0000"
set cg_gibs "0.0000"
set cg_zoomStepFG "10.000"
set cg_zoomStepSnooper "5.0000"
set cg_zoomStepBinoc "3.0000"
set cg_zoomDefaultFG "55.000"
set cg_zoomDefaultSnooper "40.000"
set cg_zoomDefaultBinoc "45.000"
set cg_zoomfov "40.000"
set cg_fov "110"
set overlayMode_off "cg_drawTeamOverlay 0; set overlayMode vstr overlayMode_onShort"
set overlayMode_onShort "cg_drawTeamOverlay 1; set overlayMode vstr overlayMode_onLong"
set overlayMode_onLong "cg_drawTeamOverlay 2; set overlayMode vstr overlayMode_off"
set overlayMode "vstr overlayMode_off"
set cg_uselessNostalgia "0"
set r_lowMemTextureSize "2048"
set r_vertexLight "1"
set cg_railTrailTime "400"
set cg_drawAllWeaps "1.0000"
set cg_cycleAllWeaps "0.0000"
set cg_crosshairY "0.0000"
set cg_crosshairX "0.0000"
set cg_crosshairHealth "0.0000"
set cg_coronas "1.0000"
set cg_reticleBrightness "0.7000"
set cg_reticleType "1.0000"
set cg_simpleItems "1.0000"
set cg_hudAlpha "1.0000"
set cg_drawFPGun "1"
set cg_lagometer "1"
set r_picmip2 "3"
set capturelimit "8"
set sv_screenshake "0"
set ui_tourney_fraglimit "0"
set ui_tourney_timelimit "15"
set cg_stereoSeparation "0.4000"
set r_displayrefresh "144"
set r_displayrefreshrate "144"
set demo_avifpsF1 "0"
set demo_avifpsF2 "10"
set demo_avifpsF3 "15"
set demo_avifpsF4 "20"
set demo_avifpsF5 "24"
set demo_drawTimeScale "0.0000"
set cg_hudFiles "ui_mp/hud.txt"
set model "multi"
set head "default"
set color "4.0000"
set ui_smallFont "0.25"
set ui_bigFont "0.4"
set ui_actualNetGametype "5"
set ui_browserShowFull "1"
set ui_browserShowEmpty "1"
set ui_browserShowTourney "1"
set chfont "0"
set cg_bobroll "0.0000"
set cg_bobpitch "0.0000"
set cg_bobup "0.0000"
set cg_runroll "0.0000"
set cg_runpitch "0.0000"
set mv_sensivity "20"
set pmove_fixed "1"
set cg_cameraOrbitDelay "50.00"
set cg_blinktime "100.00"
set cg_weaponCycleDelay "0.0000"
set cg_teamChatsOnly "0"
set cg_noVoiceChats "0"
set cg_noVoiceText "0"
set cg_teamChatHeight "3.0000"
set cg_teamChatTime "9999"
set cg_emptyswitch "1.0000"
set sex "yes"
set handicap "100.00"
set cg_currentSelectedPlayerName ""
set cg_currentSelectedPlayer "0.0000"
set pb_sv_enable "1"
set r_ext_texenv_add "1"
set r_lightningSegmentLength "32"
set r_ext_swapinterval "0"
set snd "visor"
set cg_instanttapout "0"
set cg_drawFireteamOverlay "1"
set cg_drawSmallPopupIcons "0"
set b_popupTime "0"
set b_altHud "2"
set b_altHudFlags "0"
set b_chatFlags "1"
set b_chatAlpha "0.33"
set b_watermarkAlpha "1"
set b_lagometerAlpha "1.0"
set b_fireteamAlpha "1.0"
set b_drawclock "1"
set b_drawranks "1"
set b_votetextscale "0.8"
set b_numPopups "-1"
set b_descriptiveTextscale "0.8"
set b_hudYoffset "10.0"
set b_popupFadeTime "2500"
set b_popupStayTime "2000"
set com_zoneMegs "512"
set pb_security 0;
set cg_crosshairsize 43;
set cg_drawcrosshair 5;
set cg_crosshairalpha 0;
set cg_crosshairHealth "0"
set cg_crosshairAlphaAlt "1.0"
set cg_crosshairColorAlt "black"
set cg_crosshairAlpha "1.0"
set cg_crosshairColor "red"
set cg_crosshairPulse "0"
set b_optimizeprediction 0
set sensitivity 1.15Ja itthonról játszom. Én Hirntoton, Hirnloson szoktam tolni legtöbbször, azok német etpros szerverek. Egyedül a kés dobálás, ami hiányzik nekem az etpro-ból, az tök vicces más szervereken. Annak idején, viszont a hivatalos clanwarok ezzel a moddal voltak megcsinálva, aztán mindenki, aki kicsit is komolyan vette, az csak ezt használta, azért maradtam én is ennél. Az F|A szerverek vegyesek, hogy mit használnak, van jaymod, noquarter, nitmod, meg még franc tudja mi. Néha ha este támad kedvem játszani, akkor az amcsi szervereikre felmegyek, de ritka, mert nem egy nagy élmény. Nem szerver függő a dolog, kipróbáltam több szerveren, és mindegyiken ugyanolyan. Valamelyiken jobban valamelyiken kevésbé, gondolom attól függően, hogy a világon hol vannak. Eddig a francia volt a legrosszabb, az túltesz az amcsin is. Azért kíváncsi vagyok mennyire jön be neked a konfig.
-
RpPRO
őstag
Feltolod valahova a cfg-det is? Ránéznék. Mo.-ról játszol?
Én csak ezen a szerveren tolom (igaz, 1 hónapja nem): F|A BEGINNERS #1 XPS FOREVER
Ide 50 ms körül a ping, német szerver, jaymod. Nagyon népszerű, sok jó játékossal. A többi FA szerver USA-ban van, oda 100+ a ping. Win 7-10 alatt sosem volt semmi problémám. -
inf3rno
nagyúr
Na sikerült azóta feltennem FreeBSD-re, és ugyanaz van, mint a Windows-os gépemen. Nem OS vagy gép hiba, hanem valami hálózati hiba lesz. Így néz ki: [link] Egyszerűen késik az emberek és tárgyak megjelenítése. Egyesek kimaradnak egy-egy képkockáról miközben mászkálnak akkor is. A hitbox egyáltalán nincs szinkronban, azzal, amit látni, a hang is el-el tünedezik. Cseréltem modemet, alig javított rajta valamit. Úgy néz ki, hogy ez az egész valamilyen hálózati hiba és több internet szolgáltatót is érint. Beszéltem egy spanyol sráccal, akinél szintén ez van, volt már több szolgáltatónál, és azt mondja, hogy a szolgáltatók közötti kommunikációval lehet a gond, mert sokan szívnak vele, akik német szervereken játszank, kivéve a német, belga, holland játékosokat. Érzésre meg azt mondta, hogy olyan, mintha egy mega csomagban menne el az utóbbi 100msec összes kommunikációja, ahelyett, hogy sok apró csomagban. Lehet, hogy egy ponton elakad a hálózaton, és addig bufferelik, amíg elég adat nem jön ahhoz, hogy egyben elküldjék, vagy valami bufferbloat szerű jelenség okozza. Igazából ennél szerintem sosem fogok tovább jutni a témában. Nem érdemes játszani már ezt a játékot, hacsak nem valaki túl tud lépni azon, hogy külföldi szervereken pocsék lesz. Bátyám egy-két héten belül kipróbálja majd UPC helyett Digivel is, hátha, de jó eséllyel azzal sem fog működni. Esetleg az jelentene valami különbséget, ha lenne egy normális magyar szerver, de az se biztos, mert nem tudni, hogy pontosan hol a hiba. Egyesek azt ajánlják, hogy toljak egy traceroute-ot, aztán pingeljem az összes állomást, hátha kiderül, hogy melyik a hibás. Lehet, hogy megpróbálom, és írok erre egy loggert, de az szerintem már csak jövőre lesz. Idén még rengeteg dolgom van, és nem fér bele.
-
inf3rno
nagyúr
Nem egyszerű feltenni FreeBSD-re. Odáig jutottam, hogy elindul, tudok szerverhez csatlakozni, de ledob a punkbuster valami integrity bullshittel. Nem igazán jövök rá, hogy mit lehetne tenni ez ügyben. Próbáltam frissíteni, de már rég törölték az evenbalance oldaláról az ET-vel kapcsolatos dolgokat. Szerintem már 10 éve nincsen támogatás rá. Úgyhogy elakadtam.
-
inf3rno
nagyúr
Sikerült felraknom FreeBSD-t egy másik gépre meg működésre bírni végre NKRO billentyűzettel. Mindjárt kipróbálom, hogy ugyanez a jelenség van e rajta. Szerintem még az is sokat segítene, ha tudnék adni neki egy dedikált magot, és nem az OS-el meg minden szeméttel egy magon futna.
-
inf3rno
nagyúr
Na én közben rájöttem, vagy hát nem jöttem rá. A nocull nem állítható, most néztem. Viszont nekem 100% CPU használat van 1 magon szerveren függetlenül attól, hogy mennyi FPS-t, milyen felbontást, mennyi maxpackets-et állítok rajta és hogy milyen szerverre megyek fel. 10 FPS-el HD felbontáson is ugyanúgy 100%-ot használ. Nem találtam semmilyen beállítást, ami hatással lenne a CPU használatra. Megnézem egy másik gépen mindjárt Unix alapon. Hátha az OS vagy a gép a rossz, de az az érzésem, hogy a gond a játékkal van. Nem normális ez a 100%-os CPU használat. Egy i5-4670k van a gépben, 3.8GHz-es processzor, a minimum meg 0.6GHz a játéknak. Gondolom olyan 1GHz körüli lehet az ajánlott. Simán vinnie kéne mondjuk 25% CPU terheléssel egy magon, és mégis... A legfurább az, hogy független az FPS-től.
-
inf3rno
nagyúr
15 éve még kb. mindenhol volt köd. Sokkal jobb volt vele szerintem, én szerettem úgy radart. Sajna nincs 4k gaming monitorom, a mostani is erősen odavert a tárcának.
Amúgy még mindig nem stimmel valami a játékkal, de már dolgozom rajta. Kaptam pár tippet más fórumokon, amiket végigpróbálok.
-
inf3rno
nagyúr
Már nincsen köd a játékban, baromi messzire el lehet látni minden pályán, és sokan be is találnak onnan is. A nagy felbontás baromi sokat számít, az előzőhöz képeset rohadt sokat látok messzire. A stabil 125 FPS is sokat számít, játszottam instabillal, tearinggel baromi sokat, tudom mi a különbség. Igazából nekem annak idején ilyen 51-55% acc volt az átlagos public szerveren ilyen oasis, goldrush, braundorf, stb. pályákon, kivéve ha távolra is kellett lőni pl radaron vagy fueldumpon, akkor ilyen 45-49%-ra visszaesett. Mindez 76 FPS-el ISDN-el, 1280x1024-el. Efterlysten inkább az 51%-hoz közelített, mert ott tudnak mozogni az emberek, Hirntoton inkább 55% vagy nagy ritkán zártabb pályákon több közelharccal elment egészen 65%-ig mediccel. Garanddal valamivel kevesebb volt, de közepes távolságra is megvolt a 45% vele, ami azért kemény, mert sokkal nagyobbat sebez. Pisztollyal meg osztottam elég sokszor a 3hs-t. Olyan 2008-2010 óta ennek nyoma sincsen, azóta érzem ezt a lagot és képtelen vagyok 45% fölé kerülni. Nagyjából derékba törte az ET-s karrierem, előtte Európa legjobbjai közt voltam, utána meg valahol a kezdő - közepes kategória.
-
RpPRO
őstag
Próbáld ki FHD-t, sőőőt, 1280x1024.
Old times... A brutál nagy felbontás semmi előnyt nem jelent, az esetek 0,1%-ban lövöldözöl 4 dombbal/utcával arrébbra.
Kicsit túl van misztifikálva a STABIL x fps. Ha kevesebb lagot akarsz, fel kell tolnod az FPS-t. Milyen a pinged a szerverre? 100+-nál csodákat ne várj.
Thomsonnal / MP40-nel ritkán látok 40% felett olyan szervereken, ahol gyorsan kiürül a tár. Én 33-38% között mozgok. Ha lassabban ürül a tár a szerveren, ott simán elérhető 40+ is.
-
inf3rno
nagyúr
Nekem is win7 van. Közben kiderült, hogy bár Windows-ban az energiagazdálkodást mindenhol teljesítményre raktam, ugyanez UEFI-ben nem történt meg. EIST, C-State, EPU, ilyesmiket kapcsoltam ki, meg ahol lehetett ott auto helyett a maximumra raktam a CPU-t. Húzás nélkül is megvan stabilan a 125FPS így. Előtte cg_lagometer 2-vel látszott a periodikus FPS drop, utána semmi, szóval ez fogta vissza a processzort. Megnéztem, és így is 1 mag 100%-on megy az ET-től, ami azért meglepő egy ilyen régi játéknál. 3.6GHz-en van i5 4670k. Nem tudom, hogy ez normális e. WQHD-n tolom 125FPS-el 144Hz-el. Tearing gyakorlatilag nincsen, FPS drop sincs, némi input lag szerűség viszont van továbbra is. Mintha párszáz msec-el később jelennének meg az emberek a pályán ha pl benézek egy szobába, vagy egy sarkon hirtelen befordulok. Nem igazán tudom, hogy még mit lehetne tenni. Talán rákötöm direktbe a modemet a gépre, vagy váltok Linux-ra, aztán megpróbálom azzal. Érzésre sem az igazi, mintha mouseaccel lenne fent, legalábbis nem tudok úgy célozni, mint régen, de azért van amikor elkap a gépszíj, aztán szórom a fejeseket ezerrel. Elfogadható, sőt azt mondom, hogy az elmúlt 10 évben még most a legjobb az egész. Talán ha gyakorolnék egy hónapot és beállítanám a sensit is rendesen eljutnék 45% accig, ami már egy jó közepes.
-
RpPRO
őstag
Én is nagyon sok időt beleöltem, hogy rájöjjek az FPS dropra.
79#-ben írtam, de az nem állta meg a helyét, mert mindegy, hány szálas a CPUd, az ET csak 1-et használ, tényleg magas a proci terhelés.
Én arra gyanakszom, hogy az összes játékost kirajzolja CPU-ból, akkor is ha nem látod és a világ másik részén van. Sőt, a pályát is kiszámolja, akkor is ha előtted egy fal van. Mindeg, hogy seta r_nocull 0 vagy 1. Kb bármilyen VGA beállítás mindegy, ennek CPU kell.
Amikor 144 Hz-es monitorom volt, akkor is 200 Hz-re állítottam FPS-t, most 240 Hz-nél 250/333, bár 1-2 milliszekundum lag csökkenés már nem számít sehova.
-
inf3rno
nagyúr
Sikerült közben megoldani a vsync-et. Ha valakit érdekel 120Hz-re kell beállítani (r_displayrefresh 120, r_displayrefreshrate 120, com_maxfps 120, r_swapinterval 1, vid_restart), 125-el visszaáll 60-ra, gondolom mert a 120 és a 144 valamiért a szabványos ennél a monitornál. Lag ugyanúgy van, de legalább nincs durva tearing. Igy már egész élvezhető.
-
inf3rno
nagyúr
-
-
inf3rno
nagyúr
Közben tovább dolgozok az FPS drop kérdésén. Igazából ez már ilyen hobbivá vált az elmúlt évtizedben, úgy évente előveszem, aztán kipróbálok valami újat, hátha javul tőle. Most újítottam a gépen, van adaptive sync meg 144Hz, aztán gondoltam kipróbálom az ET-t is, hogy mit lehet kihozni belőle. Megnéztem offline egy nagy pályán 250 és 800 FPS között volt, amit a gép tud WQHD felbontáson. Amint felmegyek egy szerverre még a 125-öt se tartja stabilan, néha látom, hogy leesik pár száz msec-re. Ha bekapcsolom a vsync-et, akkor meg valamiért 60 FPS-re és 60Hz-re áll be, ami fura, mert offline működik rendesen. Elvileg az adaptive sync-hez be kell kapcsolni a vsync-et ilyen régi játékoknál, szóval az se működik nélküle. Ezt támasztja alá az is, hogy brutális tearing van nélküle. Még annyi derült ki a vsync-ből, hogy a mouseaccel szerű érzés eltűnik, ha bekapcsolom, szóval összefüggésben van az is az ugráló FPS-el. Megoldani persze ez se oldotta meg, nyomozok tovább. Még ami maradt az tápegység csere, amit kizártnak tartok, hogy köze lenne hozzá, aztán még az operációs rendszert lehet cserélni Linuxra, az internet szolgáltatót lehet lecserélni, a belső kábelezést és a modemet és routert. Ezeken kívül már minden mást kizártam. A következő egy Linux telepítése lesz. Valószínűleg Linux Void, mert az a legjobb systemd mentes asztali Linux. Állítólag. Aztán ha már felraktam a gépre, akkor búcsút mondok a Windows-nak örökre. Egyébként is már jó ideje tervben volt, hogy Linux-ra vagy BSD-re váltok, nem csak emiatt csinálom, mert ha meg is oldom, a játék már régóta halott...
-
sonar
addikt
Helló,
Ezt még lehet LAN-on tolni?
-
RpPRO
őstag
[kép]
GPU 15%, CPU 22%. Maxfps 333-on, de itt pl.181... Mindegy, hogy ki/be kapcsolom HT-t biosban vagy energiagazdálkodás min van, grafikát lebutítom vagy fullon van, NVidia vezérlőpulton külön profilt hozok létre ET.exe-nek. Mindegy. Nem lesz stabil 333 sosem. Régi opengl motor. -
inf3rno
nagyúr
Az r_picmip-et érdemes feltenni magasabbra, az butítja a grafikát, meg valamit dob az FPS-en is talán. Érdemes még a monitoron feltenni a kontrasztot és a brightness is jó ha magas, akkor könnyebben meglátod, hogy hol az enemy. A muzzleflash-t is ki kell kapcsolni, ami cg_muzzleflash vagy b_muzzleflash, meg kell cg_crosshairtype 5 azt hiszem, az az, hogy egy pötty van a célkereszt helyén, és a cg_crosshairsize is jó ha 40 alatt van, különben messzire kitakarja a pötty az ember fejénél nagyobb részt és nem látod mire célzol. Ezen kívül még van olyan, hogy nő a célkereszt mérete a pontatlansággal, ami már fogalmam sincs melyik beállítás, de mindenképp érdemes kikapcsolni, mert nem tudsz célozni miatta, és pl ugrásból nem tudsz fejest lőni. Aztán én még a cg_fov-ot is 110-re teszem az alap 90 helyett, hogy többet lássak perifériából. Nagyjából ezek, amiket beszoktam állítani. Van még valami timescale, amit érdemes mondjuk 51-re tenni. Az az, hogy másodpercenként hányszor próbál belépni a szerverre. Igaz, hogy a folyamatos pingeléssel szopatod egy kicsit az ott lévőket, de hamarabb bejutsz vele, mint azok, akiknél 1 másodpercre van állítva, ha tele a szerver. Van még egy csomó dolog, pl strafe jumppal kapcsolatban is csináltak valami fixet, amit nem érdemes használni, aztán a timenudge is jó ha nullán van, mert kiszór a szerver meg Isten tudja még mik voltak. Már 10+ éve volt, hogy utoljára ET-s configgal foglalkoztam. Igazából én Csupo konfigjával játszom, azt módosítottam saját szájíz szerint. Ő még első körben jött át RTCW-ből, aztán volt magyar válogatott, tanítgatott minket. Mi már a második generáció voltunk Csafival, Nonix-al meg a többiekkel, aztán jött Adze, talán Karrde és a többiek, aztán már nem követtem, meg megszűnt a clanbase is, ami a nations cupokat szervezte, úgyhogy gondolom bedőlt az egész. Nagyon lebutított a konfig grafika szempontjából, de pont a jobb reakció idő és célzás miatt ilyennek kell lennie. Ha túl sok a részlet, és alacsony a kontraszt, akkor nehezebb kiszűrni, hogy hol az enemy és hol a feje... Igazából egy szint felett már nem számít ez sem olyan sokat, mert mg-vel aláz az ember, ha célozni már nem tud.
Sokkal többet számít a helyezkedés, meg hogy ismerd a pályát, és tudd másodpercre pontosan a spawn time alapján, hogy hol fognak jönni, mennyi idő alatt hova érnek el, stb.
-
RpPRO
őstag
Igen, 15 éve még spórolósra kellett állítani, nálam 768 mega réééégóta, de szerintem mindegy mire állítanám. Írtam fent, 16%-nál nem eszik többet a GPU / CPU, pedig 333 fps-sel tolom. Szeretnék 22%-ot, hogy fix 333 legyen.
Annyira nem néztem össze őket, ping és telítettség alapján rendezek, szerintem ugyanazokat a szervereket látom. Nyilván itt minden az alap csili-vili grafikán, hülye célkereszttel megy (ezért kéne a cfg-m). HUD-ra ki lehet tenni pinget is, menüből választható, milyen max fps-sel menjen (90, 200, 333 rémlik, lehet volt más is).
Console-t nem tudtam lenyitni, lehet csak rá kéne nézni jobban a beállításokra. Majd...
-
inf3rno
nagyúr
Lehet nem jól jött le, hogy mit takarnak ezek a beállítások, de szerintem arról van szó, hogy mennyi memóriát foglaljon le a játéknak, és alapból elég spórolósra vannak állítva. Én mindegyiket maxra szoktam tenni. Állítólag simábban fut úgy a játék. Igazából már annyira régen állítottam be ilyenre, hogy nem tudom megmondani van e különbség.
Legacy-val milyen szerverek mennek? Egyáltalán van valami különbség érzetre a 2.60b meg eközött?
-
1gb már igen jónak számított.
minimum gépigénye 128mb ram.
Én még AthlonXP-vel játszottam 384mb rammal (256+128 SD ram, Acorp alaplap, mai napig használja valaki a retró topikban)
Aztán amikor megjelent a cod akkor áttértem rá, kezdetben hatalmas visszalépés volt de a társaság miatt maradtam codozni. -
RpPRO
őstag
Felraktam ET:L-t. Ezt is meg kell tanulni kb. Meg a szanaszét ápdételt cfg-met kelllene beleraknom. Nem sokat szüttyögtem vele, nyilván a szerverek ugyanazok, a felére nem lehet csatlakozni, legalább a hiányzó mapokat pikkpakk letölti (vagy csak mákom volt a szerverrel), a létező ETkey-t megtalálja, ha akarod, használja. Egyelőre ennyi.
A memória cfg beállítások talán még számítottak 15 éve, mikor jó ha 1 giga ram volt a gépekben, de most már..
-
inf3rno
nagyúr
Tudom mi az ET Legacy, csak nem tudom érdemes e egyáltalán feltenni, ha nincs normális pub szerver hozzá, mert mindenki 2.60b-vel tolja, aki etpro-t használ. Ja, az r_primitives, amire gondoltam, ha 1 akkor nvidia-ra, ha 2 akkor amd-re optimalizált. Valamit számít a memória, com_soundmegs, com_hunkmegs, com_zonemegs, ilyesmiket kell maxra tenni. A /meminfo, amivel meg tudod nézni, hogy éppen mennyit használ. Az energiagazdálkodás jó ötlet.
-
RpPRO
őstag
-
inf3rno
nagyúr
Nekem még ezzel a konfiggal: Intel i5-4670k, Gigabyte GTX 750Ti, 16g G.Skill Ares 2133, Crucial MX200 500g sincs meg sokszor a 125 fps hirntoton. Fogalmam sincs, hogy mi a gond, de ez már a harmadik gép, amivel nem működik normálisan. Battlefield 4-el simán megvan a 200. Érdekel, ha találsz valami jó beállítást 2.60b-re modernebb gépekhez is. Van még valami olyan beállítás, aminél lehet nvidia és amd között váltani, az talán hasznos lehet, de már nem emlékszem pontosan mi volt, azt hiszem valamelyik "r_" -es változó. Az is érdekel, hogy ET Legacy-val mire jutsz, én nem raktam fel, mert etpro-val toltam világ életemben, és nem nagyon jöttek be soha más modok, de ha hasonló, akkor talán megér egy próbát.
-
RpPRO
őstag
válasz
MasterDeeJay #69 üzenetére
Köszi a választ!
Este kipróbálom az energiagazdálkodást.
Igen, a threadinget nem kezeli. Sok helyen azt írják, hogy 1 cpu magot használ csak. A set r_smp "1" bugos.
Gondolkodom még, hogy az ET:Legacy-t felrakom, mert nekem még mindig a 2.60b van fent. Hátha jobban kihasználja a vasat.
-
vezérlőpultnál az energiagazdálkodást terljesitménycentrikusra kell állítani, videókártyánál driverbe ha van akkor ott is mindent teljesítményre rakni.
Illetve ha értessz hozzá akkor a bios-ban minden energiagazdálkodást ki kell kapcsolni.
Az a gond hogy egy mai gépnek ez a játék annyira kicsi terhelés hogy egyszerűen visszaveszi a teljesítményt.
Játékban pedig konzolba vagy konfigba:
set r_smp "1"
ez egy ős parancs még a quake3 motoros játékokhoz, eredetileg kétprocesszoros gépekhez két procit használ ki, ma viszont elég lehet arra hogy két magot kihasználjon valamennyire. Én codban használtam, de szerintem menni fog WolfET-ben is.
Illetve ez a játék még a klasszikus felépítésű videókártyákhoz készült, nem a mai ezernyi feldolgozósokhoz. Ennek megfelelően nem fut rajtuk jól. -
RpPRO
őstag
Re!
Hátha valaki tud valami okosat.
333 fps-sel játszom, zárt térben simán fix, külső helyeken leesik 150-ig is akár.
A bosszantó az, hogy sem a gpu, sem a cpu fogyasztás nem megy 16% felé!!
Mi lehet a megoldás?
-
inf3rno
nagyúr
Nosztalgia van.
Visszanézve ennél az utolsó fraget: [link] baromi érdekes, hogy hogyan lőtt $ector erre a távolságra. Én ezt simán álló helyzetből próbáltam volna megoldani, és nem biztos, hogy ment volna. Erre a közepes távolságra viszont szerintem sosem voltam annyira jó, mint ő. Közelre a csúcsformámban talán. Amúgy ő tanított lőni 2004 - 2005 környékén, de azért arra még rájött egy pár év gyakorlás, mire profi szintre értem. Megint kedvet kaptam a játékhoz, bár már annyira halott, hogy inkább el se indítom. :-) Majd később felrakok egy Alpine-t a gépre, aztán megnézem, hogy azzal hogyan szuperál. A Windows 7-el gyakorlatilag használhatatlan.
-
inf3rno
nagyúr
Közben sikerült feltennem Fedora-ra. Ha valakinek gondjai vannak, akkor így kell: [link]. Sok a szopás vele, és így sem működik tökéletesen, a legtöbb baj a beviteli eszközökkel van. Pl ha 4 gombot nyomok egyszerre, akkor az egyiket nem veszi be, szóval pl nem tudok strafejump közben fegyvert váltani. Ha mouse2-re bindelem a +zoom-ot, akkor ki-be zoomol állandóan. Ugyanez van a mouse4-el és a weapalttal is, úgyhogy pl a sniper covops esélytelen, legalábbis távcsőbe nem tudok nézni vele. A konzol sem működik rendesen azzal a beállítással, amivel windows-on megy, külön rá kellett bindelnem a toggleconsole-t a 0-ra, viszont ez sem rendes toggle, mert csak esc-el tudok kilépni belőle, 0-val nem. Valamiért angol billentyűzet kiosztás van, ami azért is fura, mert Fedora telepítővel csak a magyart tettem fel. Lehet, hogy ez valami default, amit feltesz a háttérben mindenképp a rendszer, vagy a játékba van beleépítve, nem látok a lelkébe. Ennek tetejébe még jött mouseaccel probléma, meg az FPS is ugrált, amit nem tudtam mire vélni. A végén inkább úgy döntöttem, hogy hanyagolom ezt a játékot, mert túl sok energia (vagy képtelenség) normálisan beállítani.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
szupermacs #5 üzenetére
Szerintem egy kicsit erős, hogy a strafejump bug lenne. Nekem több hónapig tartott megtanulni rendesen mozogni ET-ben. Hozzá tartozik a játékhoz. Ha valakinek nem megy, abból nem lehet profi játékos, ennyi.
-
inf3rno
nagyúr
Szia! A Linuxos FTP nem működik. Tudnál valami infot mondani arról, hogy Fedora 23-ra hogyan tudnám feltenni?
(Eddig csak Windows-ról használtam. Találtam egy zip-et splashdamage-en, de erősen vírus gyanús, ilyeneket írnak a readme-ben, hogy engedélyezzek neki minden command-et, meg hasonlót, amit nyilván nem fogok megtenni.)
-
Ceree
senior tag
Aznap, amikor bekötötték hozzánk a netet, ez volt az első dolog, amit leszedtünk, és telepítettünk. Baráti klánunk is volt. Mind a mai napig szoktunk még néha játszani, látszik is a "klán" statisztikán. Durva, hogy a 3 nevemmel összesen, több mint 16 napot játszottam vele.
Köszi a cikket, azt hiszem tolok is egy menetet, kedvet kaptam hozzá.
-
köszi a tanácsokat! a szerverekről letölti a kliensem a hiányzó - általában - mapokat és utána mindig marad valami dll vagy egyéb fájl ami hiányában kirak a szerver automatikusan. ezután reconnect, de persze a fájlok letöltése nem indul be. lehet ez az update kevés volt a telepités mellé?
vagy csak nagyon kacifántos szervereket találtam.
még mindig maradok a linux verziónál, mert próbáltam win8-al a hétvégén - a win7 telepitőm sajnos megsemmisült - és a játék eszméletlenül lagolt.lassan nekiesek a bejgli készitésnek és ha kész vagyok, kísérletezek tovább a játékkal
őőő anno amúgy én sem voltam kezdő a játékban, de már már tuti visszadegradálódtam arra a szintre. -
A szerver rúg ki vagy a playerek
? ha szerver akkor a 8unkbusterd próbáld frissíteni . kissé körülményes , de kitartás
ha az emberek, akkor keress valami jó szervert nitmódon, ott vannak kezdőbbek és van Xp save .
Van egy nagyon hasznos progi, ami ha patcheltél 2.6 b re képes bármilyen módban elindítania játékot, van beépített szerver keresője és el is mentheted a szervereket. Anélkül láthatod mennyien vannak rajtuk és milyen map megy , hogy elindítanád a játékot, bár linuxon nem tudom hogy működik e.
[link]
itt rengeteg hasznos információt, programot találsz , ami segítségedre lehet. -
-
nekem van egy kis bajom a linuxon.
Verifying archive integrity... All good.
Uncompressing Enemy Territory 2.60 Full Install..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
./setup.sh: 191: ./setup.sh: /home/robi/.setup24938: not foundnem akar lefutni a telepitő
mi a fene ez? -
válasz
szupermacs #40 üzenetére
Nem nem,oldották meg, hanem az egyik nagyon fontos eleme a játéknak, ami NEM BUG és NEM csalás, hanem a játék része.[link]
Más téma. Én a mai napig napi szinten játszok vele , lehet több playernek ,aki tolta még ismerős is a nevem magyar Pub szerverekről. (csibe ( hun )) de ma már csak külföldi szerókon tolom. Kikapcsolva a keresőbe a azt, hogy ne adott módra keressen több száz szervert lehet találni.
Sajnos magyar élő pub szerver, amin aktív élet van és nem botok rohangálnak, tavaly óta nem sok van. mert nincs rá igény a magyar közösségben..Éppen múlt héten ment 1 hónapig nosztalgiából a hungarikum nevű,amin sok jó arc volt..
Aki még szeremé tolni ezzel az isteni játékkal az megteheti, akad jó pár külföldi szerver, amin találni magyarokat.
Nagyon fontos hogy a játék első településnék 2.55 módon települ, ami az első verziója a játéknak, de igazából sok különbség nincs a 2.6 és a 2.6 b verzió között, inkább a z Etpro mód miatt és az akkor még aktív anticheat , a Punkbuster miatt volt rá szükség. Aki simán patch nélkül, 2.55 módban dobja fel a játékot, az is talál még sok szervert, főleg jaymodost, de érdemes 2.6 b módra patchelni , mert azon akad a legtöbb szeró. ( ha feltetted a játékot és nyomsz egy 0 gombot akkor lejön a konzol, és ott az jobb alsó sarokban kiírja az épp aktuális verzió számot.
jaymod támogatása megszűnt, de helyette nagyon elterjedt lett a Nitmod, ami teljesen a jaymod alapjaira épül. Aki kicsit jobb minőségű és profibb Pub szervereket keres, annak érdemes etpro módon nézegetni
A módokat automatikusan letölti a játék , ha szerver normálisan van konfigurálva, tehát igazából a keresőben rábökünk az szerverre és a többit ami kell ( hangok, mod stb) letölti a játék nekünk.Aki kicsit jobbnak érzi magát, az dobja fel a 2.6b patchet majd csatlakozzon a Hirntot vagy a Hirnlos szerverekre. Itt még megfordul a profibb játékosok nagy része, aki játszik. Akár Butchjival is össze lehet futni, aki egy legenda . Elfogultság nélkül mondhatom, hogy az egyik legjobb , legadrenalindúsabb csapat alapú játék , remek kasztrendszerrel, gyors reflexeket és pörgős játékmenetet nyújtó hangulattal. Sohasem késő elkezdeni, de fel kell arra készülni, hogy rengeteg játékos már 10 éve tolja, ( mint például Én is) és más szintet képviselnek. Egy kis kedvcsináló a világ legjobb playeréről
[link]
Köszönöm a cikket, könnyet csalt a szemembe , mikor megláttam a híreknél. reménykedek, hogy egyszer készül egy valóban méltó folytatása ennek a legendás játéknak, amin nem változtatnak túl sokat.
Akinek bármiféle segítség kell, az nyugodtan írjon PM -t, felveszem Xfirére és segítek neki mindenben. ET. forverer
-
nbg
senior tag
-
-
RpPRO
őstag
Mai napig tolom ET-t, sok év hardkór RtCW után maradt ez. Sok szerveren vannak még a mai napig, nem csak robotok. Az is jó, amikor hárman 16 robot ellen.
-
Tressy
senior tag
Naja {N.A.G.C.} powa
egy kis visszatekintő a régi szép idökre [In Memoriam{N.A.G.C.}]
-
Day 'n' Nite
tag
Linuxra már sikerült feltennem (Ubuntu 12.04), de telepítés közben kiderült, hogy libgtk1.2 helyett már újabb kell, nálam a 2.0-val feltelepült. Persze, lehet, hogy van ennél is újabb.
-
doc
nagyúr
kicsit nyugodjanak mar le az indulatok ha kerhetem...
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
szupermacs #40 üzenetére
Nem write only módban nyomnád és elolvastad volna amit linkeltem, akkor látnád, hogy de, benne van a Quake Live-ban is, ahogy a Star Wars Jedy Academyben és az elődjében a Jedi Knight II-ben is, meg minden más játékban ami a Quake II után jelent meg és a motor alapját a Quake 3 engine és leszármazottai adják (például a mai napig megjelent összes Call of Dutyban, mint írtam).
De jó, hogy továbbra sem érted, hogy nincs mit ezen megoldani, ez a Quake II óta nem bug, hanem SZÁNDÉKOSAN VAN BENNE.
Szándékosan. Szándékosan. SZÁNDÉKOSAN.
-
szupermacs
veterán
válasz
Stauffenberg #19 üzenetére
Tényleg nem merültem el benne túlzottan, de én tényleg nem vettem észre ezt. SW:JA-ben sem volt benne, pedig az is Q3 motorra készült. Gondolom ezt a Quake Live-ban már megoldották, nem?
-
Roland78
tag
régi szép idők...
Imádtam, trickjump-ostul, clanbase-estől
anno még a www.enemy-territory.hu oldal volt a "gyűlekező-pont", illetve Mo. talán egyik legismertebb klánja a qipler volt (Proning) - a teljesség igénye nélkül
Persze nagyon sok ismert klán volt melletük, BoB, TPM, DNS
TPM szerintem a mai napig létezik, igaz már más játékokban - és hát pár tag minden évben eljön Mór-ra (Móri Bornap-on TPM születésnapot ünnepelniKöszi, hogy felidéztétek ezt a régi játékot. Ünnepek alatt előveszem, megnézem mennyire lettek rozogák a reflexeim
-
Doom
aktív tag
Nem a skillre gondoltam újonc alatt, hanem hogy pl. a 6mapos kampány 3. pályáján 0 XP-vel mész a korábbi pályákon feltápolódott ellenféllel szemben.
Én is szívesen kipróbálnám ismét, de félek, már nem ugyanazt nyújtaná, mint 10 évvel ezelőtt. Plusz elveszett a config file-om is, és nincs kedvem újat összerakni.
-
Bird
addikt
Need a medic!
-
ctvagyok
őstag
Régen sokat játszottam. Jó pályák, jó modok, szóval minden benne volt. Nekem a BF 2 ig a legjobb multis élmény nyújtotta.
-
helltp
aktív tag
Jó játéknak tűnik, kár hogy amikor bejött, már evek óta a CS 1.6 rabja voltam (és néha még most is
), így aztán nekem ez olyan szinten kimaradt, hogy egészen eddig a létezéséről sem tudtam.
-
Tressy
senior tag
Kár hogy az Et lett kiemelve pedig az RTCW multi az igazi..
-
Tomi_Sci
őstag
De jó a kedvenc fps-em ismét viszontlátni
Csak egy dolog hiányzik jobban mint az etpro war-ok, mégpedig a vWv közössége.
Amúgy szia Lako!Meg a többiek
Sajnos manapság már nagyon kihalt, főleg a pro scene
-
maxxenergie
senior tag
Nagyon jó cikk köszi
Én is ezen nőttem fel, vagy 5 évig toltam, és lettem FPS multi függő ez volt a kezdet, de nagy csaták voltak néha, több magyarral is találkoztam pl akire emlékszem DONPEPE magyar kollégával anno hátha valaki magára ismer.
Megtaláltam magam de ez már valami sokadik gépcserék utáni profil volt, 2007-től toltam vagy 2012-ig. Voltam anno a TKB szerveren a TOP 50-be is klántag is
TKB=CLAN TOTAL KAOS BATTLEGROUNDS azóta megszűntSztem feltolom újra, kell egy kis nosztalgia, emlékszem még a Dell Optiplex gépet (P4 478 2,8 GHZ) bővíteni kellett az akadásmentes játékhoz ne laggoljon 128 MB videó kari helyett AGP 512 1 GB helyett 2 GB ram és már szaladt is ahogy kell magasabb felbontásban !
Szóval ennyi nosztalgiáztam egy jót a cikken, lepergett pár emlék emlékezetes jelenet
-
csordas11
aktív tag
Köszönöm a cikket. Jó lett.
-
no! én próbáltam a linuxos verziot, de úgy néz ki, hogy sem a kiegészitő csomagok nem jönnek, sem a skynetes linkek nem léteznek...
most lehet vindózt telepiteni.. -
lako05
tag
Örülök, hogy sok emberből sikerült egy kis "nosztalgiát" előcsalogatnom.
Ahogy említettem a cikkben is a magyar scene kihalt, van egy-két tucat játékos aki a mai napig űzi, de én is inkább külföldi szervereken játszok már, sokan vannak még és a hangulat is jó.ballington szinte csak az axisben játszottam sok sok évet, pont az MP40 miatt, de ráuntam arra az oldalra kicsit, ma már csak alliesben tolom. Jó támadni is a folyamatos védekezés helyett.
nbg lehet, hogy ismerjük egymást?
Ha gondoljátok, egy PH-s játékszervert összeüthetek, ha nem csak pár ember szeretne játszani...
-
ballington
addikt
Kb. 2004-2013 között csak ezzel játszottam, heti, időszakonként napi rendszerességgel. Minden más számomra érdektelenné vált és unalmassá. A magyar szervereket kerültem. Köszi a fel elevenítő cikket. Lehet, hogy megint bejelentkezem majd eg kis időre. Én ismertem a tj-t, a többiről hallottam. Sok gyakorlás kellett volna hozzá, de nem szántam rá időt, inkább csak lődöztem.
Érdekes egyébként, hogy az allies oldalon jobban szerettem játszani, azonban a németek fegyvereit jobban szerettem. Lehet, hogy egyformák voltak, de akkor is. -
na jó tudni, hogy még él ma is a játék. talán az x200t-men el is indul. anno én is több ezer órát töltöttem el vele, aztán egyszer csak felnőttem és nem volt több időm rá. lassan neki is esek a telepitésnek meg keresek egy egeret is.. valahol kell lennie itthon..
az xbox kontroller nem annyira bejövős.
-
Doom
aktív tag
Nahát, mennyi ex player
Vicces lenne tudni, hogy épp egymást cheatereztük le 1-1 f2f alulmaradás esetén
A strafe jumpot szerintem nem tekintette senki bugnak, abból kifolyólag, amit páran már kifejtettek itt. Sokkal csúnyább volt ennél pl. az Oasis pálya első axis bázisának sarkánál lévő "liftezési" lehetőség, igaz, ha jól tudom, kupákban azonnal ki is zártak, ha ezt alkalmazta az egyén.
Joci10: szerintem az is jó volt, hogy hiába volt fejlődési rendszer, azért egy újonc is le tudhatott lőni egy maxra tápolt ellenséget (na jó, a medicet a plusz hp miatt kicsit nehezebb volt
)
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
szupermacs #13 üzenetére
Akkor sosem merülhettél el igazán a Quake 3-ban (meg a többi Quake Engine-re épülő játékban), ha nem ismered a strafe jumpot.
Ez eleinte egy bug volt még a Quake II-ben, de mivel vicces volt és inkább adott egy kis pluszt a szórakozáshoz, ezért később szándékosan hagyták benne (leginkább a közösség kérésére). Mivel a mai napig az összes Call of Duty is még a Quake 3 motorra épül, ezért azokban is benne van, sőt eleve úgy tervezik a pályákat, hogy vannak olyan részek, ahova csak így tudsz felugrani. Túl nagy előnyt nem ad, de néhány kezdőt megviccelhet.
-
pdev1811
tag
Volt hozzá egy mod: True Combat: Elite Eléggé átalakította a játékot és új környezetbe helyezte és számomra ezzel a moddal a valaha volt legjobb game lett. De mára már csak 1-2 szerver maradt, játékosok nélkül.
-
Polllen
nagyúr
Mennyi ezer órát öltem én ebbe a játékba...
Atya ég. De nagyon imádtam.
Dignitas ET eXposed - kedvenc fragmovie.
Ezután a cod4 elég egyszerű volt minden szempontból.
-
hue2000
tag
Jó cikk grat
-
imibogyo
veterán
válasz
szupermacs #13 üzenetére
A kezdőknek gyorsan kell tanulni.
-
Én sem játszottam más multi FPS-t. Ezt is azért, mert ingyenes volt, és a haverok rávettek. Utólag azt kell mondjam: megérte.
Egyébként sokan mondogatták, hogy csalnak, meg ilyesmi; de aztán csak észrevettem, hogy van benne fejlődési rendszer. Ha egy több map-ból álló packot játszott a társaság, akkor a második vagy harmadik pályán becsatlakozó 'zöldfülű' játékoshoz képest az elsőn kezdőknek már jókora TP-jük volt, így sokkal hatékonyabbak voltak (fejlődtek a képességeik, így nehezebben lehetett megölni őket; de ők könnyebben öltek).
Viszont ami nagyon gond volt: voltak olyan játékosok, akik 'elnyomták' az ellenfelet. Nem a játékra mentek, hanem beálltak a spawn terület elé, és amint megjelent az ellenfél, már le is lőtték. Vagyis elég bunkó módon próbálkoztak, ami ellen nem volt sok esély (pláne, ha egy klánból volt mind, mert akkor még azt sem lehetett, hogy 'légyszi állj már át, legalább legyenek egyenlő erők mindkét oldalon'). De ezen gondoktól eltekintve (hiszen az ember ilyen esetben inkább átment külföldi szerverekre, ahol normálisan lehetett játszani - valahogy normálisabbak voltak az ottani közösségek, és kevesebb volt a 'VérPistike') sokat játszottunk vele. -
nbg
senior tag
vwv rulez
-
imibogyo
veterán
válasz
szupermacs #9 üzenetére
Elég volt egy-két multi-meccsben részt venni, az ember már is megtudta. Q3-ban sem kürtölték szét a világba a "rocket-jump" lehetőséget, mégis futótűzként terjedt a híre. Én az ET-ben is maximum 1-2 hét után megtudtam, hogy van ilyen.
-
imibogyo
veterán
válasz
szupermacs #5 üzenetére
Ez nem túl korrekt részükről.
Viszont ez mindenkinek a rendelkezésére áll, tehát nem úgy használnak valamit, hogy te ne tudnád. Én úgy kezeltem anno ezt, mint egy beépített "superjump" lehetőséget. Ha valaki használta, használta, ha nem nem. Én ettől még nem kerültem hátrányba soha, vagy a ranglistán lejjebb ET-ben, csak mert nem használtam "superjump"-ot. Sőt rengetegen úgy haltak meg sorba, hogy használták.... Egy jó játékos vele és nélküle is jó játékos. -
szupermacs
veterán
válasz
szupermacs #5 üzenetére
Nem válasz akart lenni, bocsánat.
Kifutottam a szerkesztési időből.
-
seniman
veterán
Sokat nyomtam én is vele,csak aztán a sok csaló miatt elment a kedvem tőle
-
szupermacs
veterán
Gusztustalan dolog, hogy az emberek megtalálnak egy bugot és nem csak kihasználják, de rendszeresen is használják, ahogyan az első videón is látszik. Ez nem túl korrekt részükről.
Egyébként jó bemutató lett, jobban szeretek ilyen régi játékokról olvasni, mint a felhypeolt, mostanában kiadottakról.
-
doc
nagyúr
az egyetlen jatek amivel toltam multiban, meghozza rengeteget
nekem a Fuel Depot palya volt a kedvencemazt mindenkepp fontosnak tartanam megjegyezni hogy a Covert Ops mesterlovesz is (pont ezert a kedvenc kasztom)
zsenialis jatek
-
-=MrLF=-
senior tag
Köszi jó cikk, jó volt olvasni róla. Én nagy ritkán a BF2-vel szoktam nyomulni.
-
zsohu
tag
Hogy én mennyire imádtam ez a játékot! Ez volt az első meghatározó multis élményem! Annó linux alól játszottam vele, teljesen jól működött. Volt klánunk, saját szerverünk (tele mindenféle moddal), ts-ünk, istenem de szép idők voltak. Kikapcsolódásként meg a UPC public szerveren nyomtuk. Köszi az írást róla! Már jó ideje nem néztem rá, van még mögötte aktív játékos tábor?
Új hozzászólás Aktív témák
lo Egy közel 11 éves játékról szeretnék nektek írni, amely játékmenetben sok mai franchise játékot maga mögé utasít.
- Hálózati / IP kamera
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Külpolitika
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Gitáros topic
- További aktív témák...
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo RC Pro - drón szett újszerű állapotban - Garancia +Care Refresh
- Samsung Galaxy S25 Ultra 12/256GB titánszürke garanciával
- Iphone 12 Black 64Gb független 87% akku
- LG 27 Odyssey 144Hz Gamer monitor
- 27% Számlával! HP Gaming! 16.1" IPS 144Hz / 7640HS / RTX 4060 / 16GB DDR5 / 512GB NVMe! BeszámítOK
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ Dell Latitude 14 5450 - 14" FullHD IPS - Intel Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2.5+ év gari
- Bomba ár! HP ProBook 430 G3 - i5-6GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Lenovo Thinkpad P16 G2 - i9-13980HX, 64GB, 1TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest