Új hozzászólás Aktív témák

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz RpPRO #77 üzenetére

    Az r_picmip-et érdemes feltenni magasabbra, az butítja a grafikát, meg valamit dob az FPS-en is talán. Érdemes még a monitoron feltenni a kontrasztot és a brightness is jó ha magas, akkor könnyebben meglátod, hogy hol az enemy. A muzzleflash-t is ki kell kapcsolni, ami cg_muzzleflash vagy b_muzzleflash, meg kell cg_crosshairtype 5 azt hiszem, az az, hogy egy pötty van a célkereszt helyén, és a cg_crosshairsize is jó ha 40 alatt van, különben messzire kitakarja a pötty az ember fejénél nagyobb részt és nem látod mire célzol. Ezen kívül még van olyan, hogy nő a célkereszt mérete a pontatlansággal, ami már fogalmam sincs melyik beállítás, de mindenképp érdemes kikapcsolni, mert nem tudsz célozni miatta, és pl ugrásból nem tudsz fejest lőni. Aztán én még a cg_fov-ot is 110-re teszem az alap 90 helyett, hogy többet lássak perifériából. Nagyjából ezek, amiket beszoktam állítani. Van még valami timescale, amit érdemes mondjuk 51-re tenni. Az az, hogy másodpercenként hányszor próbál belépni a szerverre. Igaz, hogy a folyamatos pingeléssel szopatod egy kicsit az ott lévőket, de hamarabb bejutsz vele, mint azok, akiknél 1 másodpercre van állítva, ha tele a szerver. Van még egy csomó dolog, pl strafe jumppal kapcsolatban is csináltak valami fixet, amit nem érdemes használni, aztán a timenudge is jó ha nullán van, mert kiszór a szerver meg Isten tudja még mik voltak. Már 10+ éve volt, hogy utoljára ET-s configgal foglalkoztam. Igazából én Csupo konfigjával játszom, azt módosítottam saját szájíz szerint. Ő még első körben jött át RTCW-ből, aztán volt magyar válogatott, tanítgatott minket. Mi már a második generáció voltunk Csafival, Nonix-al meg a többiekkel, aztán jött Adze, talán Karrde és a többiek, aztán már nem követtem, meg megszűnt a clanbase is, ami a nations cupokat szervezte, úgyhogy gondolom bedőlt az egész. Nagyon lebutított a konfig grafika szempontjából, de pont a jobb reakció idő és célzás miatt ilyennek kell lennie. Ha túl sok a részlet, és alacsony a kontraszt, akkor nehezebb kiszűrni, hogy hol az enemy és hol a feje... Igazából egy szint felett már nem számít ez sem olyan sokat, mert mg-vel aláz az ember, ha célozni már nem tud. :D Sokkal többet számít a helyezkedés, meg hogy ismerd a pályát, és tudd másodpercre pontosan a spawn time alapján, hogy hol fognak jönni, mennyi idő alatt hova érnek el, stb.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés