Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-03-21 14:11:29

LOGOUT.hu


Kérlek, hogy figyelmesen olvasd el, a vonatkozó szabályokat ! ... Köszönöm. 👍 Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12301) kasaf1 válasza 600700 (#12299) üzenetére


kasaf1
tag

Szerintem nálam nem hálózati a probléma, én leginkább a készülékre gyanakszom.

[ Szerkesztve ]

(#12302) 600700 válasza kasaf1 (#12301) üzenetére


600700
senior tag

4G rol azert olyan helyen ha gyenge a terero tipustol fuggetlenul beakad amikor 2G-3G re vallt vissza. Nekem htc apple samsung is csinalta.

SAMSUNG UN60JS7000 4K LED TV

(#12303) laci0530 válasza kasaf1 (#12296) üzenetére


laci0530
senior tag

Az eredeti garanciajegy, számla, doboz odaadásra: tőlem is ezt kérték, én odaadom, ami rendelkezésre áll, persze minden lefényképezve, lemásolva, utólag is produkálhatóak az adatok, dokumentumok. Az értékesítőnél szintén, neki a számviteli törvény szerinti bizonylatmegőrzési kötelezettségét teljesítenie kell.

[ Szerkesztve ]

(#12304) spider80 válasza laci0530 (#12303) üzenetére


spider80
őstag

Viszont tudtommal semmilyen termék garanciális ügyintézéshez nem kell odaadni a készülék dobozát az aktuális jogszabályok szerint.

Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black

(#12305) Deck válasza spider80 (#12304) üzenetére


Deck
titán

Headsetet is le kell?
Mikor a Sonymat leakartam adni akkor nem engedték míg a headsetet nem adtam oda, hogy anélkül nem lehet.. És ha eladtam volna azt? Vagy akármi..

PS5

(#12306) spider80 válasza Deck (#12305) üzenetére


spider80
őstag

Elvileg tartozékokból le kell adni amit kérnek. Hátha összefügg a hibával ugye :) Nekem forditott eset volt egyszer: elromlott a gyári fülhallgatóm egyik fel. Ahhoz hogy kicseréljék,el kellett volna küldeni telefonnal,töltővel együtt pestre,hogy kivizsgálják,és 10 napig rajt üljenek. inkább vettem 3 ezerért egy másik fülest.

Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black

(#12307) Ákkk válasza spider80 (#12304) üzenetére


Ákkk
addikt

A garanciális feltételeken a gyártónak van joga változtatni kiegészíteni a feltételeket .
Ha leírják akkor nem ütközik a kötelezően előirt törvény álltal megszabott alapfeltételekkel.
Mert ha megveszed a terméket azzal ezt automatikusan elfogadod.☺

A technika nem az agy helyettesítő terméke.

(#12308) Deck válasza spider80 (#12306) üzenetére


Deck
titán

Ja igen kevertem. Énis úgy voltam. A headsetem miatt kellett volna a telefont leadni.. Csak néztem, hogy mi van.. Nem akartam elhinni, hogy ilyen van.. 2 hétre adjam le..
Ugyanígy voltam a töltővel is..

[ Szerkesztve ]

PS5

(#12309) laci0530 válasza spider80 (#12304) üzenetére


laci0530
senior tag

Ez akkor lenne érdekes, ha már nincs meg a doboz. Valaki a csomagolást nem őrzi meg, a vásárláskor külön feltételként nem hívták fel a figyelmet ilyenre.. emiatt nem tagadhatják meg a garanciát, aránytalan és életszerűtlen feltétel lenne.

(#12310) Szellem. válasza kasaf1 (#12301) üzenetére


Szellem.
nagyúr

Biztos lehetsz benne, hogy nem hálózati hiba! A szelessav.net nél kértem mérőautót. Kint voltak és megmérték a házam és környékét, illetve még egy két utcát, de mindenhol kiváló a térerő.Gyönyörűen látni a környező cellékat. Ezt bárki kérheti és bejelentheti. Szolgáltató függetlenek!
Úgy, hogy nyugodtan állíthatják a makacsok, vagy a szándékosan kötözködők, vagy a Samsung dolgozók, hogy bizony ez szolgáltatói hiba! Jelentem nem az!!! Legalábbis itt pont nem az!
Én eddig mentem el és végre megnyugodtam. Most mehet majd a harc a Samsunggal.

Részemről ezt a témát le is zártam! Az eddig tapasztalatokat leszűrve az itteni egy-két fórumozó megnyilvánulása után az a saját véleményem, hogy mindenki győződjön meg arról, hogy nála mi a pontos hibajelenség és mi okozhatja a gondot. Ne nyugodjon bele és igenis ennyi pénzért, ha a telefon gyártója a felelős a rendellenes működésért, akkor álljon ki az igazáért.

Könnyű beírogatni, hogy ez hálózati hiba tutira, könnyű beírogatni, hogy én is tapasztaltam már 43 féle eszközzel, könnyű a netről leszedni cikkeket és bemásolni (nem mellesleg totál más a hibajelenség, mint amit ott leírnak), de a többség mindezt elhiszi. Fölösleges. Sok hely van az országban, ahol valóban fosh a térerő vagy a szolgáltatás és nem elérhető egyáltalán az ember vagy akadozik a vonal, stb. Ezt elfogadom. De, ne akarja nekem senki azzal megoldatni a dolgot, hogy csapjam 3G-re és eljön a mennyország, meg ne erőltesse rám senki (főleg úgy, hogy totál más a hibajelenség nála), hogy nekem is az a bajom ami neki! :R

(#12311) 600700 válasza Szellem. (#12310) üzenetére


600700
senior tag

És a harcot a Samsungal , hogy tervezed ezek ismereteben? Komolyan kerdezem ne erts felre.

SAMSUNG UN60JS7000 4K LED TV

(#12312) Szellem. válasza 600700 (#12311) üzenetére


Szellem.
nagyúr

Egyenlőre több mint 2 hete nem ìrtak választ.Vagy cseréljék ki a készüléket vagy vissza a pénz.Egyébként fura,hogy nem minden készüléken jön elő a probléma.Függetlenül a szolgáltatótól és a helytől.Ez biztos készülék gond.Már az esetemben és azokban az esetekben ahol pontosan ugyan ez a jelenség.
Beszéltem a fogyasztóvédelemmel is és az eddigi dokumentumok alapján sima ügy.Vagy kézségesek lesznek és segítenek vagy jön a rosszabb verzió.Az igazamért megharcolok. De a tévedésem is elismerem. :R

Egyébként én nem haragszom a Samsungra, nem utáltam meg vagy pártoltam el a készüléktől és a márkától. Ami bosszant az az, ahogy most kezelik ezt az ügyet! Most nem írom le a részleteket, mert fáradt vagyok hozzá. :R
Ha valami rossz, vagy nem úgy működik, vagy hibás egy alkatrész az sem baj, ha elismerik és megoldják az ember problémáját. Elég sok Samsung cuccom van beregisztrálva a mysamsungon, így nem venném és nem veszem jó néven, ha addig vagyok fasza, amíg kicsengetem a dohányt a cuccaikért!

[ Szerkesztve ]

(#12313) vadászcsiga válasza Szellem. (#12312) üzenetére


vadászcsiga
félisten

Szervizelni fogjak. Náluk lesz hetekig.

(#12314) Szellem. válasza vadászcsiga (#12313) üzenetére


Szellem.
nagyúr

Ezzel sincs semmi bajom.Csak legyen megoldás és korrekt megoldás. Nekem eddig normálisan összerakták a telefonjaimat.

(#12315) Joe.36


Joe.36
addikt

Én amikor megvettem a készüléket már aznap ott volt a számla és a garancia papír a Tmobil fiókomba, szerencsére nekem nincsen térerő problémám. Bp és környékén nálam tökéletes a 4G. Nálam....Szerencsére...
+1 évet meg be regisztráltam a Samsunghoz, az is megvan, remélem soha nem kell!

[ Szerkesztve ]

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#12316) vadászcsiga válasza Szellem. (#12314) üzenetére


vadászcsiga
félisten

3 hét múlva vissza fogod kapni azzal hogy sikerült megjavítani. 2 nap múlva a hiba ujra előjön. Újabb 3 hét.

(#12317) Risard


Risard
aktív tag

Üdv!
Régebben olvastam hogy valaki keresett olyan tokot amivel sós vízbe is lehet vinni a telefont s olvastam hogy nem igazán voltak jók amiket akkor találtatok azóta sikerült valami megbizhatót találni?
A másik kérdés hogy termál vizet hogy bírja a kicsike? Mert úgy néz ki megyünk hétvégén s kisgyerekről csinálnék videót vagy képet ha bírja a masina!

(#12318) Risard válasza gerner1 (#12237) üzenetére


Risard
aktív tag

Köszönöm elég húzós s akkor inkább okosórát vennék!

(#12319) Szellem. válasza vadászcsiga (#12316) üzenetére


Szellem.
nagyúr

Azért én bizakodóbb vagyok ennél. Viszont belenyugodni sem fogok.
Akkor megvárom a 2 javítást és vissza a pénz. Ennyi.

[ Szerkesztve ]

(#12320) Ákkk válasza Risard (#12318) üzenetére


Ákkk
addikt

Hát meg elég gyenge ez hang minőség ennyi pénzért, volt szerencsém kipróbálni a hétvégén.
Az elképzelés jó a megvalósítása nem sikerült szerintem.A másik ami nekem negatívum, hogy kényelmetlen és mindig ki akart esni a fülemből☺

A technika nem az agy helyettesítő terméke.

(#12321) vadászcsiga válasza Szellem. (#12319) üzenetére


vadászcsiga
félisten

Pénzt biztos hogy nem fogsz visszakapni.

(#12322) Risard válasza Ákkk (#12320) üzenetére


Risard
aktív tag

Nem rossz ötlet de akkor inkább gear fit 2 egy árban vannak szinte!S akár összelövöm azt a nokia bt fülesemmel s még gps is van benne

[ Szerkesztve ]

(#12323) Joe.36 válasza vadászcsiga (#12321) üzenetére


Joe.36
addikt

Sokat járok szervizekbe mint futár, hallom mi van ott, szeretik addig javítgatni amíg lehet csak, a végén meg már csak szoftvert frissítik, az nem is számít javításnak, ez akkor gond ha a hiba nem állandó, náluk a teszt alatt nem jött elő.

Ha szerencséje van megjavítják és jó lesz, vagy cserélik, ha kitartó idővel talán levásárolhatja....

[ Szerkesztve ]

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#12324) GuruZone válasza Risard (#12322) üzenetére


GuruZone
őstag

még mindig AZ a füles? :Y

Xiaomi 12 • PlayStation 5 Digital • LG OLED55C21

(#12325) 600700 válasza Szellem. (#12312) üzenetére


600700
senior tag

Értem , es meg is ertelek.Az en maganvelemenyem az , hogy szerintem ez olyan keszulek es halozati hiba egyuttesen. A halozatok nem stabilak es a telefonol egyre kenyesebbek es igenyelnek ezt .Szerintem e miatt igazabol nem lesz meg a hibas es egy ping pong jatekka alakul ez a dolog. De kivanom szerezd vissza a penzt es talalj egy olyan telt ami kevesbe erzekeny erre.

SAMSUNG UN60JS7000 4K LED TV

(#12327) SeatZola


SeatZola
őstag

Srácok!

Telenor-os APEQ romot használ valaki? Milyen? Az APG3 XEH rom-ot használom 2 hete, de nem a legjobb akku időben....

Rappi

(#12329) leslien válasza Cobra652 (#12326) üzenetére


leslien
nagyúr

1.még nincs rajta
2. odaszóltam telefonon
3. elvileg hoznak még.

azt néztem h a szélei be vannak vágva..

bodrik11 egyáltalán nem bánod meg bár a bolti garancia az merész dolog a Samsung nál ha azzal veszed...

Kano kolléga viszi tovább a hátán a topikot? :D

[ Szerkesztve ]

Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....

(#12330) Joe.36 válasza Cobra652 (#12326) üzenetére


Joe.36
addikt

(#12234) Joe.36

---------------------------

(#12329) leslien

Hamar elfogyott, nekem is be van vágva, még nem volt időm felrakatni....

------------------------------------------

(#12230) gerner1 válasza mflex (#12229) üzenetére ÚjVálaszPrivát2016-08-08 17:26:24
gerner1
(tag)
Azok *FD típusok ...
-=Gerner=-

Mi az a FD típus ?

[ Szerkesztve ]

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#12331) tomas01


tomas01
aktív tag

Sziasztok. Másnál is kiírja a telefon, hogy: A gyorsabb töltés érdekében az eredeti töltőt használja.
Pedig a gyárit használom..

(#12333) gerner1 válasza tomas01 (#12331) üzenetére


gerner1
Topikgazda

.

[ Szerkesztve ]

(#12334) F-ECT$


F-ECT$
titán

Szolgáltatótól véve nem is érdemes mysamsungon regisztrálni garancia miatt, vagy nem árt?

Dive ever, work never.

(#12335) gerner1 válasza Joe.36 (#12330) üzenetére


gerner1
Topikgazda

#12243

(#12336) Deck válasza F-ECT$ (#12334) üzenetére


Deck
titán

A +1 év miatt kell. Na meg a samsung futár miatt aki jön a telóért ha gond van, és vissza is viszi. És lehet venni a 3.évre majd garanciát.

[ Szerkesztve ]

PS5

(#12337) leslien válasza F-ECT$ (#12334) üzenetére


leslien
nagyúr

mindenképp kell ha házhoz jövök és viszem magammal szervizest hívod...

Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....

(#12338) leslien válasza #45553408 (#12332) üzenetére


leslien
nagyúr

nem hiszem h lenne mivel Samsung Zrt nem értékesít dual t... vedd meg és köss rá biztosítást... pl mint nekem a lakásban benne van...

Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....

(#12339) Joe.36 válasza gerner1 (#12335) üzenetére


Joe.36
addikt

Ez mi ? Beütöttem semmi

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#12340) tomas01 válasza gerner1 (#12333) üzenetére


tomas01
aktív tag

ez a pötty ez mit jelent :D?

(#12341) Joe.36 válasza Joe.36 (#12339) üzenetére


Joe.36
addikt

Ja megvan értem :D

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /

(#12342) Gery0505


Gery0505
tag

Sziasztok!
Valaki korábban panaszkodott arra, hogy SMS írás közben a teló nem számolja a karaktereket. Ma vettem észre, hogy pedig számolja, csak nem jelzi ki végig. Amikor az SMS végéhez közeledtek, csak akkor írja ki, hogy hány karakter van még hátra. A másik aminek örülök, hogy végre megoldották, hogy a Magyar ékezetes karakterekre nem számol el 50 karaktert. Volt olyan betű, (még S3 esetében) amelyet, ha beírtam akkor ugrott vagy 50-et a számláló. De mindenesetre nagyon sokat. Most ez rendesen megy végre.

"Failure is always an option." Adam Savage

(#12343) vadászcsiga


vadászcsiga
félisten

Találtam egy kódot ami előhoz egy szervizmenüt. Vizszintes felületre lerakva a sensort megnyomva az x-y-z tengelyből az utolsó kettő -2-t mutat. Jól éreztem hogy nem stimmel a giroszkóp.
Ja, kód: *#0*#
Kalibralni nem lehet.

[ Szerkesztve ]

(#12344) kasaf1


kasaf1
tag

Bementem a tré pontba, és meglepetten tapasztaltam, hogy ugyan 59 percet várakozni kellett, de nagyon kedvesek voltak, és sűrű elnézések közepette kinyomtatták a számlát, jótállási jegyet, le is pecsételték, sőt a biztosításról is adtak egy példányt. Legalább a gariztatás ez a része ment... Viszont mindenből másolatot készítek, fényképezek, és csak így adok át bármit a futárnak. Köszi a tippet laci0530! :R

(#12345) Risard válasza GuruZone (#12324) üzenetére


Risard
aktív tag

Hát mi más 😁

(#12346) RaveForce válasza vadászcsiga (#12343) üzenetére


RaveForce
veterán

pedig már jópár éve ez a szerviz menü :)
GRAPH gombot megnyomva tapasztalod ezt?
ha én azt lerakom
0-0.x mértékű ugrándozást(ami normális) tehát kevesebb mint egy tized az eltérés, a grafikon is sima lefektetve, ha felemelem kileng természetesen

„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law

(#12347) #67656192 válasza 600700 (#12325) üzenetére


#67656192
törölt tag

Kb ezt mondtam 1 hónapja.

(#12348) laci0530 válasza kasaf1 (#12344) üzenetére


laci0530
senior tag

Nincsmit, örülök, ha segített. :)

(#12349) vadászcsiga válasza RaveForce (#12346) üzenetére


vadászcsiga
félisten

Már 2x kérdeztem de senki mondta meg.
Nincs kilengés. Akkor nem értem, ezek szerint érzékenyebb mint más telefonokon.

(#12350) 600700 válasza #67656192 (#12347) üzenetére


600700
senior tag

Igen olvastam akkor amikor irtad. Ezert lesz ez veszett fejsze, mert sem a gyarto sem a szolgaltatok nem fogjak bevallalni hogy kinek a hibaja.

[ Szerkesztve ]

SAMSUNG UN60JS7000 4K LED TV

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.