Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-03-27 20:18:48

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20201) Almonen válasza hanti (#20199) üzenetére


Almonen
aktív tag

Kétlem, egy régióra se adta még ki a T-mobil. Az egy dolog hogy máskor késett a mo-i frissítés de most még sehol se adták ki, más lehet ennek a háttéreben.

https://www.sammobile.com/samsung/galaxy-s10-plus/firmware/SM-G975F/DTM/

pl németre hamar szokott jönni

[ Szerkesztve ]

(#20202) laci1892


laci1892
senior tag

Áh értem. Köszönöm a segítséget.

Egy kicsit speciálisabb kérdés Viszont.

Amikor a telefon csatlakoztatva van dex-hez. Ahhoz pedig egy billentyűzetet. Magyarán
fizikai billentyűzetet használok.

Meglehet oldani valahogy hogy, a telefon kijelzője ne világítson akkor amikor írok / pötyögök billentyűzeten?

(#20203) laci1892 válasza laci1892 (#20202) üzenetére


laci1892
senior tag

Valamiért például ameddig szövegszerkesztőben írok, addig nem kapcsol ki a mobil kijelzője. Legalábbis Addig ameddig én nem zárom le kijelzőt

(#20204) Tatu-1981 válasza dikan (#20191) üzenetére


Tatu-1981
tag

Nekem egy gyárilag hibás Samsung okosórám van. Azt sem hajlandóak sem javítani, sem cserélni, sem vételárat visszadni.
Sokadik próbálkozás után megírtam a történetet a Homárnak, illetve tettem fogyasztóvédelmi bejelentést is. Azóta már nem is válaszolnak, a szervizre átvett órát sem adják vissza.

https://homar.blog.hu/2020/01/23/samsung_okosora_szerviz

Szóval szerintem egy fülhallgató miatt ne kezdj bele egy garanciás ügyintézésbe a Samsungnál. Még akkor se, ha esetleg kiterjedne rá a jótállás, mert ilyen hozzáállás mellett csak magaddal tolsz ki.

(#20205) KZP válasza Tatu-1981 (#20204) üzenetére


KZP
őstag

Nekem pl. teljesen pozitív tapasztalataim vannak a Samsung szervizével.

(#20206) sgeza válasza Tatu-1981 (#20204) üzenetére


sgeza
veterán

Mondjuk olyan nincs, hogy nem adják vissza az órád! Várd meg a 30 napos javítási kötelezettséget, majd közöld velük, hogy a hatályos törvények szerint amennyiben ennyi időn belül nem javítják meg, kötelesek újat adni. Bár ez lehet, hogy csak garanciális ügyintézés esetén áll fenn, ezt nem tudom pontosan.
Ha ez valóban így van, én biztosan jogi útra terelném az ügyet!

[ Szerkesztve ]

(#20207) Tatu-1981 válasza sgeza (#20206) üzenetére


Tatu-1981
tag

A legutóbbi szervizbe adás óta még csak 9 nap telt el. Viszont az első 2 körben azért 5-6 nap alatt visszaadták (igaz, továbbra is hibásan). Mintha a homáros megjelenésre és a fogyasztóvédelmi bejelentésre nem az lenne a reakciójuk, hogy próbálják mielőbb lezárni az ügyet, esetleg soron kívül javítani, cserélni, hanem inkább sértődötten kihasználják a rendelkezésükre álló 30 napot.

Összességében viszont 2019. december 27. óta próbáljuk cseréltetni, javíttatni az órát, vagy visszakérni a pénzünket, ezidáig sikertelenül.

(#20208) Luser2000 válasza Tatu-1981 (#20204) üzenetére


Luser2000
addikt

Tatu-1981!

Észrevételeim a Homár írásod (illetve inkább a konkrét ügy) kapcsán:
- Nem 3 naptári napod van, nanem HÁROM MUNKANAP, hogy érvényesítsd a jogszabályban rögzített cseregaranciát. Azaz: ha 12.21-én vásároltad (szombat, nem volt munkanap), akkor azt egészen 12.31-ig cserélheted a hibára* való hivatkozással). Úgy érzem, hogy ebben tájkékozatlan voltál, ha tudtad volna ezt a jogodat pontosan, akkor lehet a helyszínen is jobban tudsz érvelni (az azonnali csere mellett).
- Azt, hogy a termék NEM hibás, ebben az időszakban (de az első 1 évben is), a kereskedő kell alátámassza a te állításoddal szemben. (Ezt nyilván tudod). Ha az órát azzal az állítással viszed be, hogy csak 3-5 órát bír, akkor a javítás / bevizgsálás során ennek az ellenkezőjét kell tudja alátámasztani. Az, hogy valamit kicserél (vagy sem) benne, az még önmagában nem jelenti azt, hogy a hiba elhárult. Ezt csak úgy tudja a Fogyasztó felé igazolni, hogy teszetli ÉS DOKUMENTÁLJA. Ha a javítás(ok) során ezt feléd nem dokumentálta, akkor ott kellett volna erősködni.
- Mindamellett, hogy vélhetően a Békéltető Testület előtti ülés már azzal zárul, hogy kötelezik a cserére / vagy visszavásárlásra őket, a történet leírásából kiolvashatónál pontosabban kell (sajnos) dokuemtálni a hiba bejelentését is, illetve annak az elhárítását is.

A Homáros storyból én nem olvasom ki, hogy nem adták vissza az órát. Ez hogyan fordult elő?

---

* A meghibásodásra / hibás működésre való hivatkozás (mondjuk a három munkanapon belül) megítélése sajnos a konmkrét esetben a helyszínen nem lehetséges. (Hiszen nem arról van szó, hogy nem kapcsol be / törött a kijelző / stb) hanem arról, hogy hamar lemerül. Ezt csak bevizsgálással lehet igazolni. Ha szar fej a cég, akkor ezt az utat választja (de jogszerűen).

---

KIRATÁST!!!

Apple iPhone 15pro, Apple Watch Ultra2, MacBook Air M2 13"

(#20209) HThomas válasza Tatu-1981 (#20207) üzenetére


HThomas
senior tag
LOGOUT blog (1)

Vagy az is lehet, hogy most tényleg komolyan veszik és próbálják kitalálni, hogy mi a hiba... bár lehet, hogy ez naív feltételezés :) Ilyen esetben nagyon illene cseredarabot felajánlaniuk...

(#20210) espi38 válasza Lanash (#20162) üzenetére


espi38
őstag

Teszteled ezt az Ikeás töltőt valóban működik ennyiért 1490Ft,mert akkor ár érték bajnok lenne vagy valaki más is használta?

[ Szerkesztve ]

(#20211) EnterR válasza espi38 (#20210) üzenetére


EnterR
veterán

Ez most 5 vagy 10 wattos? Leírás szerint 5, a képlet szerint 10W.

PSN ID: marquuard

(#20212) espi38 válasza EnterR (#20211) üzenetére


espi38
őstag

Passzolom nem tudom-gondolom ha tud 10W-ot akkor gyors töltőnek számít ezért várom a tapasztalatokat-inkább ezt veszem mint a 6 ezer ftos samsung töltöt:)

(#20213) telefonmágus válasza espi38 (#20212) üzenetére


telefonmágus
senior tag

Ha már ott vagy,egyél egy jó 15dbos svéd húsgolyót is :)

Garanciás Telenoros TMobileos vagy független iPhone-t veszek,SAMSUNG bontatlan telefonokat veszek,előfizetéses is NON-STOP

(#20214) espi38 válasza telefonmágus (#20213) üzenetére


espi38
őstag

Ki mondta,hogy ott vagyok?:)

[ Szerkesztve ]

(#20215) tibbike01 válasza espi38 (#20210) üzenetére


tibbike01
őstag

Tapasztalatom nincs vele, de biztos vagyok benne, hogy jól működik és megbízató. Az Ikea elemek pl enveloop márkájúak csak átcsomagolva, a késélező fiskars (benne van a márkajelzés is). Szerintem ez a töltő is valamelyik nagyobb márkának az átcsomagolt változata.

(#20216) HThomas válasza espi38 (#20210) üzenetére


HThomas
senior tag
LOGOUT blog (1)

Nekem van egy fehér otthon, már nem emlékszem milyen kábellel és az ikeás fejjel... töltéskor szerintem nem írja ki, hogy fast wireless charging, csak azt, hogy wireless charging, de mondjuk nem néztem utána, hogy ez mit jelent pontosan.

(#20217) espi38 válasza HThomas (#20216) üzenetére


espi38
őstag

Köszönöm a válaszokat,úgy gondolom ekkora összeget megér a dolog akár próbára is-beruházok egy darabra-ha van tapasztalat akkor itt jelzem:)

(#20218) EnterR válasza espi38 (#20217) üzenetére


EnterR
veterán

Az nagyszerű, lenne rá igény. :D

PSN ID: marquuard

(#20219) HThomas válasza espi38 (#20217) üzenetére


HThomas
senior tag
LOGOUT blog (1)

Nekem amúgy van még munkában egy Samsung NG930, az érezhetően gyorsabban tölt (arra írja is, hogy gyorstölt), meg még otthon egy Samsung PN920, na az érzésre kb olyan gyors, mint az Ikeás.

(#20220) tibbike01 válasza espi38 (#20217) üzenetére


tibbike01
őstag

365 napon belül bármikor visszaviheted a töltőt, ha mégsem vált be.

Nekem amúgy nem fontos a gyorstöltés, én csak esténként töltöm lassan. A gyorstöltésnek a melegedés a hátránya, ami meg ugye nem tesz jót az akksinak.

(#20221) espi38 válasza tibbike01 (#20220) üzenetére


espi38
őstag

Megnéztem a véleményeket az Ikea honlapján és ott azt írják,hogy nem tudja a gyorstöltést 5W amit tud és kb 3 óra míg teljesen feltölti az adott készüléket.:(

[ Szerkesztve ]

(#20222) Lanash válasza espi38 (#20210) üzenetére


Lanash
aktív tag

Már 2 hónapja ezt hasaználom (iPhone XS-el) és elég gyorsan tudja tőlteni. De ugye ez a telefon nem tudja a gyorstőltést. :W

(#20223) csorbajeno válasza Lanash (#20222) üzenetére


csorbajeno
veterán

Ha az iPhone-t gyorsan tölti, akkor a Samsungot is. A Samsung hamarabb tudott vezeték nélküli gyorstöltést ;)

(#20224) espi38 válasza Lanash (#20222) üzenetére


espi38
őstag

Mindenképpen veszek egyet és kipróbálom:)

(#20225) laci1892 válasza laci1892 (#20203) üzenetére


laci1892
senior tag

Valaki?

(#20226) csorbajeno válasza laci1892 (#20225) üzenetére


csorbajeno
veterán

Én használom a Dex-et, de nálam nem csinál ilyet, így nem tudok neked választ sem adni. Talán nézd meg a kijelző beállításait, hogy mennyi ideig aktív.

(#20227) Tompe1


Tompe1
újonc

Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni. Decemberben váltottam két éves S8-ról, S10+-ra de sajnos nagyon nem vagyok vele megelégedve. Először is az akkumulátora közel hasonló teljesítményt produkál, mint a 2 éves S8-m és egyáltalán nincs olyan intenzív használatban mint az volt.
A másik, hogy nagyon sokszor belefutok abba a problémába, hogy mikor elindítom a kamera alkalmazást, és szeretnék egy képet csinálni, egyszerüen nem reagál semmilyen gombnyomásra, vagy érintésre (lemaradva így az értékes pillanatokról). Vagy a másik - és talán ez a sűrvebb eset - miután elkészítette a képet, megfagy az egész telefon, és ismételten nem reagál semmilyen gombnyomásra, majd mikor ismét visszatalál, a kezdőképernyőn találom magam és meglepetten tapasztalom, hogy az elkészített képet nem mentette el a memórába...

Telekomnál vásárolt készülék, nincsen telepepakolva alkalmazásokkal és andorid 10 fut rajta. Esetleg valami vélemény, tapasztalat? Vagy forduljak inkább a szervízhez?

(#20228) dikan válasza Tompe1 (#20227) üzenetére


dikan
tag

A kamerában érdemes kikapcsolni az automatikus téma felismerést. Nekem attól sokkal gyorsabb lett.

Mate20, S10, 🍏XR, mi9SE, 1+7

(#20229) sgeza válasza Tatu-1981 (#20207) üzenetére


sgeza
veterán

Nem vagyok benne biztos, hogy ha ugyanazzal a hibával viszed vissza, akkor nem adódnak össze a napok. Illetve mintha olyan is rémlene, hogy ha háromszor ugyanazzal a hibával viszed vissza, akkor is van valami.

[ Szerkesztve ]

(#20230) laci1892 válasza csorbajeno (#20226) üzenetére


laci1892
senior tag

Köszönöm! A dex alatt, a kijelző időkorlát módosítása végső soron segített 😅

(#20231) hanti válasza Tompe1 (#20227) üzenetére


hanti
senior tag

A kamera alkalmazás, tárhely adat törlés, majd töröld a telefon cashet és megjavul.

(#20232) bounty123 válasza Tompe1 (#20227) üzenetére


bounty123
őstag

Ez a kamera hiba nálam is előjön, a 10-es Android előtt nem volt ilyen, azóta kb. 3x is. Remélhetőleg javítják hamarosan.

[ Szerkesztve ]

(#20233) laci1892 válasza Tompe1 (#20227) üzenetére


laci1892
senior tag

azért az s8 és az s10 kijelzőmérete között van különbség, az s10+ javára... plusz erősebb a hardver... ami okozhatja hogy nem sokkal kiemelkedőőbb az akku idő. Nálam átlagban ilyen 4-6 óra közötti kijelzőidőt tud a telefon. De egynap használatot mindenképp tud masszív használat mellett.

(#20234) Tompe1


Tompe1
újonc

Akkor nem csak én találkoztam ilyen problémával. Nagyon szépen köszönöm a segítséget, kipróbálom mindeképp amiket írtatok. :)

(#20235) LoGeN90


LoGeN90
aktív tag

Minden este kikapcsolom a wifit, am tegnap ill. ma reggelre magatol bekapcsolt a mobilnet..
Nincs bixby. Vmi otlet? Koszi

(#20236) TODI1111 válasza LoGeN90 (#20235) üzenetére


TODI1111
addikt

Ez most kicsit zavaros. Ha a wifit kikapcsolod akkor automatikusan átveszi a helyét a mobilnet. ( amennyiben a beállításoknál az adatkapcsolat engedélyezve van). :F

(#20237) LoGeN90 válasza TODI1111 (#20236) üzenetére


LoGeN90
aktív tag

Igen, kikapcsolom a wifit, reggelre megis megjonnek az uzenetek mivel valamikor bekapcsolja a datat. Nem latok olyan beallitast amit emlitettel.

(#20238) bandi0000 válasza LoGeN90 (#20237) üzenetére


bandi0000
nagyúr

Magától biztos nem kapcsolja be, vagy user error lehet, pl mikor rányomsz a kikapcsolásra akkor ha a közelben van a mobilnet kapcsoló azt is megnyomod, vagy ha be nem volt kapcsolva a mobilnet is a wifi mellé, mert akkor ahogy fentebb említették, ha van wifi, akkor kinyomja a mobilnetet, és ahogy kikapcsolod a wifit, akkor a mobilnet aktív lesz, illetve még esetleg nagyon szélsőséges esetben biztos lehet olyan app ami kapcsolgathatná, de nem vagyok benne biztos

Xbox One: bandymnc

(#20239) sgeza válasza bandi0000 (#20238) üzenetére


sgeza
veterán

A mobilnetet külső app root nélkül nem kapcsolhatja.
Nekem is inkább user error gyanús. :)

[ Szerkesztve ]

(#20240) LoGeN90 válasza sgeza (#20239) üzenetére


LoGeN90
aktív tag

Rendben, koszi sracok.

(#20241) MikeWazowski


MikeWazowski
addikt

Üdv!

Valaki mondja meg legyen szíves, hogy tudok beállítani élő háttérképet. Egyszerűen nem jövök rá.

A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.

(#20242) MikeWazowski válasza MikeWazowski (#20241) üzenetére


MikeWazowski
addikt

Meglett.

A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.

(#20243) vg


vg
addikt

Jött telekomra is januári frissítés.

(#20244) MikeWazowski


MikeWazowski
addikt

Lehet hülye kérdés, de nem vagyok biztos a dologban.... :B
Ha veszek egy vezeték nélküli töltőt és bedugom, de telefont nem rakok rá akkor eszi az áramot vagy nem? Csak akkor fogyaszt áramot, ha telefon van rajta és tölti?

A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.

(#20245) mihail38 válasza MikeWazowski (#20244) üzenetére


mihail38
aktív tag

Ez most miért számít? :U

(#20246) zzola válasza MikeWazowski (#20244) üzenetére


zzola
félisten

Csak akkor vesz fel áramot, ha van rajta fogyasztó.

(#20247) krokk


krokk
senior tag

Hát gondolom kb annyira (illetve kicsit többet) mintha egy normál töltőt bedugva hagysz: [link]
Note 10es topik összefoglalóban van 2 bővebb leírás is akksival és vezeték nélküli töltéssel kapcsolatban. Érdemes elolvasni.
Meg ide is bedobható lenne szerintem.

the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it

(#20248) bandi0000 válasza MikeWazowski (#20244) üzenetére


bandi0000
nagyúr

Igazából akkor is fogyaszt ha nincs rajta a telefon :D De tényleges fogyasztás csak akkor van amikor tölti a telefont

Xbox One: bandymnc

(#20249) Markizmark válasza MikeWazowski (#20242) üzenetére


Markizmark
addikt

Mesélj.

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#20250) mihail38 válasza bandi0000 (#20248) üzenetére


mihail38
aktív tag

Pont ezért kérdeztem hogy most ez miért számít, nem is értem :)
Nekem ez egy kicsit nevetséges, már mint maga a kérdés... tovább nem is akarok belegondolni a lényegébe

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.