Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-03-27 20:18:48

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13451) EnterR válasza balintka (#13444) üzenetére


EnterR
veterán

Soha nem tűnt fel egyik Galaxynál sem, de valóban másabb. :C

PSN ID: marquuard

(#13452) icemad válasza balintka (#13450) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Nálam is sötétebb, de ha most nem kérdezel rá, akkor sosem veszem észre. :D

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#13453) -Ben- válasza balintka (#13450) üzenetére


-Ben-
veterán

A samu is egyre igénytelenebb.... ;]

(#13454) balintka válasza icemad (#13452) üzenetére


balintka
addikt

Örülök, h tudtam valami újat mutatni :).

Tényleg igénytelenedik a Samsung... gáz egy ilyen árú telefonnál.

(#13455) KoNZoLik@ válasza balintka (#13454) üzenetére


KoNZoLik@
veterán

Soha ne legyen nagyobb problémád az életben...

***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 816 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***

(#13456) bigrock válasza KoNZoLik@ (#13455) üzenetére


bigrock
addikt

Valahogy így...

(#13457) dkovizoli válasza balintka (#13454) üzenetére


dkovizoli
addikt

Nem tudom. Az enyém kerámia, fekete, ennek a kerete leginkább valami bronz árnyalat vagy valami rosegold, de ha nagyon forgatom talán látok különbséget. De lehet csak bebeszélem magamnak. Ha mégis van, gondolom azt a két anyag különbsége okozhatja. Az egyik műanyag, a másik fém. De ahogy előttem szóltak, ennél nagyobb gondunk sose legyen! :C

[ Szerkesztve ]

(#13458) mihail38 válasza KoNZoLik@ (#13455) üzenetére


mihail38
aktív tag

+1
Ez legyen a legnagyobb probléma! :)

[ Szerkesztve ]

(#13459) BabMester válasza dkovizoli (#13457) üzenetére


BabMester
senior tag

Az enyém is fekete, sima S10 és nekem teljesen olyan mint a keret, semmi eltérés, egy árnyalatnyi sem.

(#13460) akooos válasza BabMester (#13459) üzenetére


akooos
veterán

Jaja, most én is megkerestem a sim tálcát rajta, mert márciusban beraktam a kártyát, azóta egyszer sem néztem rá. Fekete s10+, a keret végig homogén, nincs eltérés.

Másrészt a gyári clearview tok alatt nem is látszik semennyire a tálca :)

(#13461) bigsee válasza icemad (#13442) üzenetére


bigsee
addikt

"Plussz a kijelző érzékenységet alapra állította a menüben, azóta sokkal ritkábban van vele problémám."

Ezt hogyan?

MDA Compact II - ... - Galaxy A54 5G

(#13462) icemad válasza bigsee (#13461) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Beállítások - kijelző - és itt:

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#13463) balintka válasza akooos (#13460) üzenetére


balintka
addikt

Feketéknél lehet tényleg egyforma a keret, ha többeteknek így tűnik. A másik 2 színnél van különbség a kommentek szerint.

Nem gond persze, ez legyen valóban a legnagyobb "gondja", de feltűnt, ezért kérdeztem rá.

(#13464) dkovizoli válasza balintka (#13463) üzenetére


dkovizoli
addikt

A kerámia az nem olyan fekete, mint a prizma fekete. Ez mint írtam inkább bronz, de én nem látok különbséget. Van fekete s8+-om. Na az fekete. De ott valóban nincs különbség.

(#13465) balintka válasza dkovizoli (#13464) üzenetére


balintka
addikt

Köszi a segítséget. Szép lehet a kerámia fekete.

(#13466) mnorbert17 válasza zzola (#13434) üzenetére


mnorbert17
tag

Hali! Nálam sem! S10+

(#13467) Tannen


Tannen
tag

Sziasztok,
Vásárolt már valaki az EMAG-tól?
2 év gyári garanciát adnak?
A honlapjukon 24 hó szerepel.

(#13468) bandi0000 válasza envagyok (#50) üzenetére


bandi0000
nagyúr

Megtréfált az új felület :D

[ Szerkesztve ]

Xbox One: bandymnc

(#13469) -Ben- válasza bandi0000 (#13468) üzenetére


-Ben-
veterán

Csak fél éves hozzászólás.... ;]

(#13470) LoGeN90 válasza Tannen (#13467) üzenetére


LoGeN90
aktív tag

En az S8+-t onnan vettem, de tudtommal az ott vasarolt telokra nincs hivatalos Samu gari.

[ Szerkesztve ]

(#13471) zzola válasza mnorbert17 (#13466) üzenetére


zzola
félisten

Ennek örülök! Akkor valóban én néztem be és nem mindenkinél áll fenn a probléma! Külföldi fórumok is tele vannak ezzel a hibával, lehet mégsem szoftveres a hiba?

(#13472) zzola válasza icemad (#13442) üzenetére


zzola
félisten

Én is vissza fogom küldeni, de ha azzal jön vissza, hogy szoftveres a hiba én újból vissza fogom küldeni és kérni fogom a vételár visszafizetését.

(#13473) Tannen válasza LoGeN90 (#13470) üzenetére


Tannen
tag

Kösz, akkor viszont megkérdezem őket mit értenek a 24 hó garancián.
(S10-t vennék)

[ Szerkesztve ]

(#13474) guriga1234 válasza zzola (#13472) üzenetére


guriga1234
addikt

Ahelyett, hogy ezen rugózol, már rég vissza kellett volna küldened. De akkor mit is írnál ide?...

(#13475) zzola válasza guriga1234 (#13474) üzenetére


zzola
félisten

Semmin nem "rugózom" illetve nem is értem ezt a gondolatot. Ha beküldöm szervizbe, a visszakapott készülék már nem gyári állapotú lesz, ilyenkor szokott jönni egyik hiba után a másik, összekarcolt kijelző és készülékház a szerviz részéről, amit természetesen később nem ismernek el. Tehát vagy használom gyári hibásan a készüléket, vagy beküldöm szervizelésre és visszakapok egy készüléket valamilyen állapotban.

Akinek nincsen hibája, az könnyen dumál és osztja az észt...

Plusz én használom rendesen, nem napi 1 hívás és 1 sms megy róla.

[ Szerkesztve ]

(#13476) Timyyy


Timyyy
őstag

Videót szerkesztenék a gopro QUIK nevezetű programjával. A fájlok mp4 és mov formátumúak, viszont a telefon galériája a movot nem látja (fájlkezelő igen), ennél fogva az appba sem tudom betenni mint alapanyag. Van erre valami megoldás? Ios-en mindig így vágtam a videókat, szóval a programnak tudnia kell kezelni a 2 említett típust. (Legalábbis az ios verziója tudja, ebből kiindulva remélem a droidok is)
Pls help :)

(#13477) Cucuska2 válasza Timyyy (#13476) üzenetére


Cucuska2
őstag

Át tudod nevezni a kiterjesztést, esetleg.

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#13478) akooos


akooos
veterán

A wireless powershareről viszonylag ritkán esik itt szó. Hétvégén lemerült a Budsom és nincs nálam kábel. 85%-on volt a telefonom, amikor rátettem úgy, hogy a bal 15%-on volt a jobb 20%-on. 6% múlva (~20 perc) a jobb füles 85%-ot ír, a bal 20-at (nem értem hogyan, de nem is ez a lényeg :D)
Csak az egyik fülem szoktam amúgy is bedugni az irodában, hogy halljam a külvilágot fél füllel, úgyhogy pont elég volt ez.

Jó hogy van ilyen vészmegoldás, szükség esetén.

(#13479) EnterR válasza Tannen (#13473) üzenetére


EnterR
veterán

Gondolom amit a sarki GSM-ek szoktak érteni: 1 év hardveres szerviz a pincében + 1 év szoftveres Odinos garancia.

PSN ID: marquuard

(#13480) guriga1234 válasza zzola (#13475) üzenetére


guriga1234
addikt

"Tehát vagy használom gyári hibásan a készüléket, vagy beküldöm szervizelésre és visszakapok egy készüléket valamilyen állapotban." - oké. De miért kell ezen állandóan rágódni nyilvánosan?

(#13481) sgeza válasza Timyyy (#13476) üzenetére


sgeza
veterán

Bár nem ismerem az adott alkalmazást, de általában a fájlokat többféle módon meg lehet nyitni a programokból. Ne a galériával kérd av fájlt, hanem fájlkezelősen!

(#13482) Memmaao válasza zzola (#13475) üzenetére


Memmaao
addikt

Eddig minden samsungomnál volt garanciális javítás, kijelző csere, akku- alaplap, stb csere. Még soha nem kaptam vissza lelakott állapotban sem a SES váci úti szerviz pontból, sem a TMX-ből. Eddig mindig makulátlan állapotban jött vissza az amúgy használattól előtte azért már kissé karcos telefonom :U .

My name is Bond, James... Dean.

(#13483) Timyyy válasza Cucuska2 (#13477) üzenetére


Timyyy
őstag

Ez a verzió sem működik sajnos.

sgeza: app-ban nem tudom kiválasztani a fájlkezelőt forrásként :( csak azt ami a galérián belül is látható.

(#13484) sgeza válasza Timyyy (#13483) üzenetére


sgeza
veterán

Igen, közben megnéztem. Elég fura.

(#13485) bandi0000


bandi0000
nagyúr

Van valakinek gyári bőr tokja ? Mennyire jó, csúszós, szedi a port/szöszöket? Milyen vastag?

Xbox One: bandymnc

(#13486) zzola válasza Memmaao (#13482) üzenetére


zzola
félisten

Értem. Tehát ha te neked rendben visszaérkezett a készülék, akkor másnál nem fordulhat elő, hogy ne rendben kapja kézhez...

(#13487) zzola válasza guriga1234 (#13480) üzenetére


zzola
félisten

Mi az az állandóan illetve téged ez miért is zavar? Vagy te vagy az újabb jól megmondó ember itt?
Ha nem tetszik amit írok, akkor kérlek hagyd figyelmen kívül!

[ Szerkesztve ]

(#13488) Memmaao válasza zzola (#13486) üzenetére


Memmaao
addikt

De, biztos előfordult már többekkel, hogy sérülve kapták vissza, tele van vele a fórum. :U Én pl. a note 10+-t úgy kaptam meg gyárilag bontatlan csomagolással, lefóliázva, hogy a hátsó üvegen van a sarkán karc. Szóval még a gyártósoron is hibáznak. A note 8 első körben eresztette a fényt a kijelző üveg mellett, majd kijelző csere után már nem csinálta. Nehéz 100% tökéletes terméket kifogni. Ha ennyire tartasz attól, hogy rosszabb lesz, akkor tanulj meg együtt élni a hibával. Ha zavar, akkor gariztasd, de ne itt kötekedj. A Váci úti SES store szervíz ponton végig nézheted az egész műveletet, a kemencés bontástól a nyomáspróbáig, és utána átkutathatod mikrokarcra is. Szerintem vidd be oda, és ne a TMX-be add le.

My name is Bond, James... Dean.

(#13489) kissady válasza bandi0000 (#13485) üzenetére


kissady
tag

Nagyon kényelmes. Nekem egyáltalán nem csúszik, szerintem csak minimálisan vastagabb, mint a teló tok nélkül. Nekem egyáltalán nem gyűjti a szöszt, sem a port. Premium érzetet ad a telefonnak. Jobb lenne tok nélkül viselni a telót, akkor még vékonyabb lenne, de első a biztonság :)

Az ész az nem olyan, hogy van, oszt adok... Az vagy van, vagy nincs...

(#13490) guriga1234 válasza Memmaao (#13488) üzenetére


guriga1234
addikt

+1

(#13491) zzola válasza Memmaao (#13488) üzenetére


zzola
félisten

Persze, majd autózok 2x220 km-t.
Nem tudom feltűnt-e, de a másik kóstolgatását nem én kezdtem.
Ha kedvem úgy tartja, akkor akár naponta is leírhatom a hibát.
Nem kötelező elolvasni, véleményezni, itt lenni.
:)

[ Szerkesztve ]

(#13492) Memmaao válasza zzola (#13491) üzenetére


Memmaao
addikt

A véleményt sem kötelező kommentelni és véleményezni. Ha neked nem megfelelő a SES, küld a TMX-be. Amikor visszajön, videózd le a csomag bontást, ha karcos, küld vissza. Ha ez sem megoldható, akkor fejezd be a siránkozást, és kapcsold vissza gombbal a kijelzőt!

My name is Bond, James... Dean.

(#13493) voyi


voyi
aktív tag

Furcsa dologra lettem figyelmes, a nejem S10 készülékén amit ő a samsung hivatalos weboldaláról rendelt, a hangszórók sokkal tisztábban szólnak, mint az enyimén ahol hallhatóan torzított a hang. Kíváncsiságból ránéztem a szoftveradatokra, és észrevettem, hogy neki BTU-s ROM van, G973FXXS3ASH1, enyimé meg XEU G973FXXU3ASG8. (Londonban élünk)

Jött is az ötlet, leszedtem ezt a BTU-s firmware-t sammobile weboldaláról, majd odinnal feltelepítettem és most már nálam is ugyanolyan szép tisztán szól.

Amit viszont még észrevettem a nejem telója meg most már az én telómon is, hogy a kijelzőn a színek mintha másképp lennének bekalibrálva (ugyanazon fényerő mellett), és a képernyőmódnál mikor élénkre van állítva, egyáltalán nem csinál semmit a fehéregyensúly beállítás. Ez kicsit bosszantó dolog, de a kisegítő lehetőségeknél sikerült bekalibrálnom a színteket ahogy az nekem bejön.

[ Szerkesztve ]

Aláírás

(#13494) Imi1981 válasza voyi (#13493) üzenetére


Imi1981
veterán

Tudom más teló de A70-en sem csinál semmit a színhőmérséklet állítás! Mióta megvettem jött két frissítés de egyik se javította. Kicsit gáz, hogy ilyet nem javítanak.

(#13495) sgeza válasza voyi (#13493) üzenetére


sgeza
veterán

Ez mondjuk roppant érdekes, ha nem placebo. Ilyen különbség azt gondolom, hogy nem kéne, hogy legyen! Esetleg az lehet, hogy az egyikben alapértelmezetten valami így, a másikban úgy van beállítva, és amiatt. Nézted a hangbeállításokat esetleg? Gondolok itt főként a Dolby Atmos ki-/bekapcsolására.
A kijelző témához: szerintem két ugyanolyan oled kijelzőt még nem sikerült gyártania a Samsungnak (de lehet, hogy más gyártónak sem). Az S6-nál még annakidején brutál rózsaszínesedések voltak, de én még az S8-at is vittem vissza kijelző szín problémával gariba cseréltetni.

[ Szerkesztve ]

(#13496) icemad válasza sgeza (#13495) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Az utolsó egy-két frissítéssel a Bluetooth hangerőt is elcseszték. Eddig jó volt, most meg lof@sz esti fénynél...

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#13497) piocasember válasza Tannen (#13467) üzenetére


piocasember
tag

Emag hivatalos forgalmazó, de vigyázz velük! Szeretnek újracsomagolt készülékeket forgalmazni. Két hét volt a tortúra, mire visszakaptam a pénzem.

(#13498) voyi válasza sgeza (#13495) üzenetére


voyi
aktív tag

Minden ugyanúgy volt beállítva, lecsekkoltam. Ráadásul asszony is mondta, hogy hallhatóan torzít az enyimé. Nem lehet,hogy a más a hangvezérlő driver a két ROM között?

Aláírás

(#13499) sgeza válasza voyi (#13498) üzenetére


sgeza
veterán

Fogalmam sincs, hogy belül valójában még miben különböznek.

(#13500) sgeza válasza icemad (#13496) üzenetére


sgeza
veterán

Jaja, nekem is feltűnt, hogy mintha halkabb lenne. De aztán egy restart után mintha egy picit javult volna.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.