Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5003) tome.jr válasza djstavross (#4998) üzenetére


tome.jr
addikt

kijelző miatt vagy cserét kérek a 2x-ből, vagy másik készüléktípust és elállok ettől

Ilyen opciód sajnos nincs ha 3 napon túl vagy a vásárlástól (ekkor is max cserét kérhetnél) ha meg neten vetted akkor 8 napon belül elállhatnál a szerződéstől indokolás nélkül, gondolom ezen a határidőn is túl vagy már. Marad a szervíz, ahol első körben javítani fogják a készüléket (kijelzőt + szoftvert?). Ha a javítás után is előjönnek a szoftveres hibák valószínű még egy kört kell fussál, utána viszont kérhetsz cserét. Ha az is hibás akkor zseton vissza. Sajnos ezt végig kell járni. Persze ha kivered a balhét akkor lehet már az első sikertelen javítás után visszaperkálják a zsét, de elvileg nem kötelesek.

Egyébként örülök, hogy végre eljutottál oda, hogy leadd a készüléket szervízbe. Ezt másnak is javaslom, hogy a fórumbeli izmozás és anyázás helyett válasszák ezt az opciót. Ez volna amúgy a normális. Attól, hogy valaki naponta 5x leírja ide, hogy szar a telefonja senkinek nem lesz jobb, a készülék sem fog megjavulni. Max hangulatkeltésnek jó, de ez már kezd kicsit unalmas lenni. Kb 1-3 hét mire kijön az új szoft (remélhetőleg) addig meg elvan a telefon a szervízben. Vegyetek elő a fiókból egy másikat és addig használjátok azt vagy kérjetek cserekészüléket a szervíztől. Minden meghibásodott műszaki cikk esetén végig kell járni a szervizes kálváriát, ebből a szempontból a 100 ezer forintos telefon sem kivétel, ugyanígy elromolhat a 200 ezres videókártya stb. Attól mert valaki 100 pénzért vett telefont sehol nem fogják összeszarni magukat se a kereskedésben se a szervízben. :R

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.