Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • tvamos

    nagyúr

    válasz 31GTG89 #5885 üzenetére

    Szeretnelek egy kicsit kijavitani. Amire te gondolsz, azt inkabb KV-nak szoktak irni, es azt jelenti, hogy RPM per VOLT, vagyis, hogy V-onkent mennyit fog forogni a motor. Ha pl. veszel egy 3000KV-s motort, akkor az 2S LiPo (2 sorba kotottcella) pack eseten 7.4V x 3000KV = 22 200 RPM-et fog forogni maximum, 3S eseten pedig 33 ezret fog forogni. (A kV meg inkabb 1000 V.)

    En azt szoktam javasolni, hogy ha BLDC atalakitasban gondolkodsz olyan motort es ESC-et vegyel, ami kb. ugyan azt a teljesitmenyt es max. fordulatot hozza, mint az eredeti motor. Egy ilyen BLDC motor konyebb, es egy konnyebb auto sokkal jobban kezelheto, mint egy nehez.

    Olyan toltot vennek, amit a boltban megkapok, ha nincs affinitasod a babusgatashoz. Persze, az is kinai lesz, de a Magyar bolt a felelos erte, hogy jo legyen, ne gyujtson fel semmit, meg ilyenek. (Ennek nemileg ellentmond, hogy en egy labortaprol toltom az aksikat, de az meg az en bajom.) iMAX B6 szokott lenni a tipikus kezdo tolto. (Most nem is tudom mar, hogy ennek mi a tortenete, ki mit masolt le eloszor, meg miert van a githubon alternativ firmware ra...)

    Az aksi szerintem a legkritikusabb pont, abbol erdemes jot venni. Van sok video a neten, hogy felgyullad az ESC, de egyreszt akkor tutira ott vagy, masreszt az altalaban szabadban tortenik. Ha az aksi gondolja meg magat toltes kozben, vagy csak ugy altaban, az eleg kellemetlen. Ja, es szerintem vegyel olyan tuzbiztos tarolo zacsit. Biztos ami biztos.

Új hozzászólás Aktív témák