- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- ldave: New Game Blitz - 2025
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Drivv: Prehistorik 2 - Retró Játékpercek! 1. rész
- leslieke
- Yutani: YRHA - Yutani Retró HAngkártyái: IBM mWave
-
LOGOUT
Amit érdemes tudni a Raspberry Pi-kről:
A legelső változat 2012-ben jelent meg. Pici, olcsó és nagyon alacsony fogyasztású, hobby-célú kártyagép. Felépítése ARM alapú, nem PC-architektúra, hanem kb. egy régi mobilhoz hasonló. Nagyon sok mindenre használható! A Linux-nak és a magas eladási mennyiségnek köszönhetően jelentős fejlesztőtáborral rendelkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
[KgP].Robot
aktív tag
Sziasztok!
Teljesen kezdő vagyok Raspberryben. Sőt egyelőre még nincs is, de egy projekthez szükségem lesz felprogolni egy ilyet.
Egy fénysorompótól kapott jelet kell majd továbbítanom egy webszerver felé. Egy 0-t vagy 1-t kell majd elküldeni. Ahogy láttam több nyelven is írható rá program. Java-val foglalkozom de C#-ban is van némi tapasztalatom. A fent említett problémát melyik nyelven és kb mi módon lenne a legkönnyebb implementálni?
Kérdezem ezt úgy, hogy azt sem tudom hogyan kell detektálni egy bemeneti jelet pl.Köszönöm szépen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Medence topik
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Felsőkategóriás számítógép PC Játékra! I9 13900KF / RTX 4080 / 32GB RAM / 1TB SSD
- ÚJ Bontatlan Mac mini M4 chip16-24GB 256-512GB SSD 1év Apple Garanciáva AZONNAL Átvehető Deák Térnél