Hirdetés
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Meggyi001: Áram nélkül....méltóság nélkül.....
- MasterDeeJay: Intel Optane M10: mire lehet használni?
- Navaren: Resident Evil Requiem szösszenet
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
-
LOGOUT
Amit érdemes tudni a Raspberry Pi-kről:
A legelső változat 2012-ben jelent meg. Pici, olcsó és nagyon alacsony fogyasztású, hobby-célú kártyagép. Felépítése ARM alapú, nem PC-architektúra, hanem kb. egy régi mobilhoz hasonló. Nagyon sok mindenre használható! A Linux-nak és a magas eladási mennyiségnek köszönhetően jelentős fejlesztőtáborral rendelkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
[KgP].Robot
aktív tag
Sziasztok!
Teljesen kezdő vagyok Raspberryben. Sőt egyelőre még nincs is, de egy projekthez szükségem lesz felprogolni egy ilyet.
Egy fénysorompótól kapott jelet kell majd továbbítanom egy webszerver felé. Egy 0-t vagy 1-t kell majd elküldeni. Ahogy láttam több nyelven is írható rá program. Java-val foglalkozom de C#-ban is van némi tapasztalatom. A fent említett problémát melyik nyelven és kb mi módon lenne a legkönnyebb implementálni?
Kérdezem ezt úgy, hogy azt sem tudom hogyan kell detektálni egy bemeneti jelet pl.
Köszönöm szépen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Gitáros topic
- Spórolós topik
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Androidos tablet topic
- Építő/felújító topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kötelező frissítésnek számít a Microsoft legújabb csomagja a Windows 11-hez
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
- 4 db Lenovo LOQ (17IRX10) - Intel Core i7-13700HX, RTX 5060