Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Mobiljátékok  »  Pokémon GO

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:42:08

LOGOUT.hu

Pokémon Go témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7571) tompiheroe83 válasza Atex (#7566) üzenetére


tompiheroe83
tag

Ez egyáltalán nem szimpla matek, ha pl gymelsz is észreveszed, h a védő AI sem ugyanolyan mindig, nem ugyanakkor és ugyanúgy süti el a charge move-okat, a játékosok részéről pedig tényleg totális változatosság van, ráadásul a weak-effective-super effective vonalon meg bejön, h nem modellezhető, h épp ki támad mit mivel, egy gymbe nézve csak a lényt látod, a támadásait nem, az pedig lehet több típusú, de rengeteg más befolyásoló tényező van, amikről mindjárt írok.
Sokszor pl csak egy tapasztalati valószínűségre lehet támaszkodni, h pl fairyvel senki nem gymel, az elleni super effective dolgok elhanyagolhatóak de pl az, h ghosttal physicet ütsz az már igenis valószínübb, tehát ez extrán felértékelődik matematikai alapok nélkül.

Védekezésnél a dps önmagában semmit nem jelent hisz az AI lassabban támad, egy lick pl a zen headbutthoz képest fele valódi dpst se tud ha véd, ha támad akkor meg 10en százalék a minusz csak ugyanazon az effective szinten.

A másik lényeges dolog pedig a dodge amit számításba vesz a gamepress gg, ez szintèn nem szàmolható egzaktul matematikailag, de pl írjàk és tény, h egy earthquaket egy 3 éves is dodgeol, de pl a body slam tényleg egy hirtelen mocsok(ezek azok a magyarázatok ahol lehet kicsit vitatkozni, kinek mi a könnyen dodgeolható, de azért jól érzik általában, de persze néha tudnék vitatkozni kicsit velük :) ).
Ès pl egy egybefüggő pusztító charge move tök jó támadni, de hosszú időre védtelenné tesz, ezért írjàk is, h közvetlenül a védő chargeja után told. Ami persze ha két rövidebből áll és összefűzi őket akkor megszívtad, ezt lehetelen simán matekolni.

És még lényeges, h a quick move milyen gyorsan tölti a chargeot. Ez is baromi fontos.

Általánosságban leírható, h a nagyobb dps-ű quick moveok lassabbak ezáltal kiszolgàltatottabb vagy(főleg egy gyors védő charge move pl body slam, dragon claw esetén) és nem is töltik olyan gyorsan az energyt mint a pörgősebb quick move-ok, amik védekezésnél extrán bénák a lassú AI miatt.
Charge move meg ha egyben megy le nagy erővel, akkor sokáig védtelen vagy de pusztítót ütsz, ha ez vèdekező akkor bárki dodgeolja. Stb stb.

Az, h egy oldal konkrét százalékokat ír az számomra teljesen hiteltelen, ez egyszerűen nem számolható így, ez nettó félrevezetés. Gamepress az A B C -t mond, és van pl több egyenértékű A. Józan paraszti ésszel, tapasztalatra alapozva számításba veszi a dodge-ot, h mennyire valószínű, h a gymben tényleg találkozol-e olyannal akinél számíthat az effective dolog, számításba veszi az energyt is, a charge move-oknál felvillanó feliratok időzítését, azt, h a charge move-ot jelző sárga villanást adott esetben a támadő quick movejának animációja kitakarhatja, amik kis finomságok de lényegesek és összesítve messze túlmutatnak a száraz önmagukban semmitmondó dps adatoknál. Ez full korrekt nézőpont így a részükről.

Útvonal

Fórumok  »  Mobiljátékok  »  Pokémon GO
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.