Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sundesz: 20 éve a PH!-n
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- Kempingezés és sátrazás
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qorthral
őstag
válasz
#70869248 #399 üzenetére
Igen, nagyon érdekes lesz, kíváncsian várom!
Hamilton jól is elsülhet, a Mclaren még sok fejlesztést tartogat.
A Ferrarinak pedig gondokat okozhatnak a motorok, szóval lesz még itt izgalom.
De reménykedem a sikerbenCsapat vs versenyző kérdésben szerintem nincs egyértelmű döntés, a versenyzőhöz több szerencse kell, ha az van, akkor az a jobb, a csapatos viszont biztosabban "nem rossz".
-
-
#70869248
törölt tag
Na ki mit hozott össze?
Qorthral:...ssszz szoros lesz
-
Pá
addikt
Nah, ahhoz képest, hogy itt fejtegettem, hogy most nem tudok változtatni semmit, tegnap 3 komponenst is lecseréltem.
Kíváncsi vagyok mire megy az új csapat. -
SzalaiG
addikt
Hétvégi tippek?
-
Qorthral
őstag
Akinek Chandhok komponense van, az Yamamotoért kapja a pontokat, amióta Ő van helyette. Valószínűsíthetően ugyanez lesz Heidfelddel, De la Rosa "karaktere" kapja majd utána a pontokat. De bármi más is lehet, ugyanakkor ez egyszerű helyzet, mert itt tiszta sor, hogy ki kit helyettesít (a Hispániánál eleinte nem volt az).
-
attisx
addikt
válasz
#70869248 #386 üzenetére
Lapítunk mint az a bizonyos a fűben...
A mostani 78 pontomat nem teszem ki az ablak az egyszer biztos. Haminak rendesen visszanyalt a fagyi, amit én is jól megszívtam.
Más: Nick Heidfeld újra a mezőnyben. Vajon a szervezők fogják bővíteni a pilóta piacot, vagy őt is elspórolják, mint Yamamotót?
Jah és üdv. snokey-nak...
-
Pá
addikt
Új taggal bővült a liga, snokey személyében.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Qorthral #387 üzenetére
Az a jó hogy tervem van, az hogy mennyire működik helyzetfüggő
Term. egyértelműen Alonso-t kellett volna megvenni...de akkor nem tudom lecserélni a Sauber-t a Renault-ra...és ebben a felállásban több lábat láttam mint csak Alonso-ban (pedig ő is nullázot Spa-ban)
Így aztán már az időmérő előtt leszűkítettem a kört Vettel-re és Button-ra, mindkettő jó vétel, hisz szintén betliztek az első futamon...Hamilton-t erősebbnek ítéltem egy hétvégén és a szezonban, így Button már vesztett, Vettel-l kapcsolatban viszont ez fordulópont lehet. Kettejük közt a többi helyszínt is nézve, Vettel-t választottam.
Aztán a futam meg lett amilyen lettMuszáj volt pénzben gondolkodnom...azaz olcsón venni-drágán adni, mert a sok hullámvölgy hiába tett pontban előre, nincs pénzem
Kell egy olyan akit olcsón megvehetek és jól emelkedik az árra...hogy jól tudjam eladni.
...még mindig azt a hibát nyögöm, hogy akkoriban nem vettem meg Hamilton-t
...így jártam, ez büntetésem amiért nem tettem fel mindent a kedvencemre -
Pá
addikt
válasz
#70869248 #386 üzenetére
Én rossz hétvégére számítottam, de ez még talán annál is egy picit rosszabb lett. Kár, mert most pont 3 millió hiányzik a következő nagy fejlesztéshez, így viszont még egy versenyt kell várjak, mielőtt hozzányúlhatok a csapathoz.
Bár látom, hogy másak sem sikerült túl jól a hétvége, mivel így is ugrottam egy helyet a ligában.
szerk: kicsit sajnálom, hogy nem tettem be a Williamst. Pont amiatt a fejlesztés miatt spóroltam vele, amit mostanra terveztem, de így hogy arról így is lecsúsztam, utólag úgy látom jobban jártam volna, ha meglépem a dolgot
-
Qorthral
őstag
válasz
#70869248 #386 üzenetére
A terved nem rossz, vagy az, hogy legalább terved van?
Nekem jó hétvégém volt, bejött a várakozásom. Nem változtattam semmit, mert úgy éreztem, hogy így lehetek a legjobb (hosszútávon feltétlenül) és már most látszik, hogy így is van.
Úgy fest, hogy kettőnkre szűkült az első helyért vívott harc és szerintem további 5 játékos meccselhet jó reményekkel a bronzéremért.
Persze szélsőséges esetben felborulhat minden és lehet, hogy a dobogóra sem férünk fel.
De ez roppant valószínűtlen.
Jól döntöttél a Webber -> Vettel cserével, bár nyílván még jobb szereplésben bíztál. Szerencsédre Vettel hozott Webberen, így azt hiszem, hogy (egyelőre még) továbbra sem kell alulértékelt csapattársát segítenie. Szerencsém volt, hogy végül nem bíztál a Ferrariban ill. elhitted, hogy a RBR az élen lehet itt annak ellenére, hogy ők maguk is leírták saját magukat. Sajnos a szabadedzések sokszor félrevezetőek, engem is nemegyszer tréfáltak már meg.
Most jön a végjáték, meglátjuk ki hogyan taktikázik a hátralevő futamokon. A különbség 10 pont, azaz majdnem semmi. Érdekes lesz!
(Off megjegyzés: Farkas Péter írta a legutóbbi GT-ben, hogy az elmúlt 6 futamon a 3 élcsapat 6 lehetséges sorrendjéből 5 megvalósult. Nos a monzai hétvégén megérkezett a 6. is, a Ferrari, Mclaren, Red Bull verzió.
Zseniálisan izgalmas és fordulatos a szezon!)
-
#70869248
törölt tag
Na nagy a csend?
én nem jártam túl jól az ziher...bár tervem van, ami azért nem rossz -
Qorthral
őstag
-
Pá
addikt
válasz
Qorthral #383 üzenetére
Azt hol lehet megnézni, hogy az egészen belül hányadikat zártam? Nem is gondoltam, hogy ennyire elöl vagyok abban. Pedig nagyon drukkoltam Haminak, amikor kicsúszott, hogy ragadjon be a kavicságyba, az olyan +35 pontot jelentett volna, de nem sikerült a tökéletes hétvége.
Meg Vettel is bénázhatott volna kicsit kevesebbet.
Az 1 versenyzős felállást még mindig nem akarom meghúzni, ha bejön sokat lehet vele nyerni, de ha kifog egy szar hétvégét, akkor meg ott vagyok a semmivel. Nem hiszem, hogy átlagban sokkal jobb felállás, mint amilyen pl most van nekem. Csak akkor vállalnám be, ha mellé tudnék betenni még legalább egy erős komponenst, hogy ne álljak féllábon. Ehhez kéne a 40 milla.
-
Qorthral
őstag
Jaja, nagyon szép hétvégét zártál, grat!
Az egész F1ligán belül is a 27. legjobb hétvégét zártad összetettbeli 565.-ként. Szép
A beragadós érzés ismerős, ezt akartam én elkerülni pár hete és emiatt vettem meg a Ferrarit, cserébe 3 komponensem minimumon volt. Most max Kobát vagy a TR-t tudod Williamses összetevőre cserélni, vagy rizikózol és veszel egy TOP pilótát mint AttisX, b-type vagy Rockstar. Esetleg (ki)vársz
-
Pá
addikt
Wow, eddigi legjobb hétvégém, talán ezen a héten nekem sikerült legjobban a ligából. (?)
Csak az a baj, hogy most eléggé be vagyok ragadva a csapatommal, érdemi fejlesztéshez kéne legalább 40 milla, anélkül meg nem nagyon érdemes hozzányúlni se. -
#70869248
törölt tag
válasz
Qorthral #380 üzenetére
ooo én simán visszacseréltem volna Vettel-re Webber-t, ..és jól is tettem volna, tiszta szerencse hogy az történt ami történt.
A saját kútfőből gondolkodva én arra gondoltam hogy a csapat megpróbálja feltolni Vettel-t a HunRing-s bakija után.
Ezért akartam cserélni, de nem volt olyan kombináció ahol megérte volna Webber eladásával járó összeget bebukni. Így hogy két futamon is felfele ment az ára, így már valszeg igen.
Szal tiszta mázli hogy nem az akkora bukás következett be amit említettél.Majd holnap meglátjuk hogy mi lesz, kit mire lehet cserélni...., de az biztos hogy egyszer fent egyszer lent. a Jó döntések igyekeznek minimalizálni a sors hozta fordulatok veszteségeit, és maximalizálni a szerencsét....de semmi több, technikai sport és Spa, eső és 5 esélyes VB menő....na szal lehet húzni a kalapból
Ne aggódj egy percig sem. -
Qorthral
őstag
Hát nem ez volt életem versenye...
A Ferrari hétvégéjét egész végig a pech, a rossz döntések és a versenyzői hibák uralták felváltva, míg a Force India vs. Williams kérdésben hosszas tanakodás után a Williamsre szavaztam. Utóbbi nagy hiba volt, de ki tudta előre, hogy Bari megint nem bír magával?
Kb 35 pontot buktam csak ezzel... A Ferrarival talán még többet.De ilyen a játék, egyszer fent, egyszer lent, remélem egyenesbe jönnek 1-2 futamon belül a dolgok. Így legalább szorosabb a liga.
Gratulálok egyúttal a Liga élmezőnyének (első 8 helyezett), mind sokkal jobb hétvégét zártak nálam, jó döntéseket hoztak.
b-type: Most indul igazán a komoly meccs az első helyért, ahogy a VB cmért is Hami és Webbo között
Azért nagy szerencséd van 2 futam óta Webberrel. Biztos Vettelen is gondolkoztál, amikor döntöttél.
Arról nem beszélve, hogy mekkora bukás lett volna, ha visszacseréled Spa-ra Vettelt.
Jól döntöttél!
Saját magamtól idézek, a Magyar Nagydíj után írtam:
"Egyébként érdekes és egyben nehezíti a játékot, hogy jelenleg nem lehet biztosan megmondani, hogy a következő versenyeken a Renault, a Williams, a Force India és a Sauber hogy fog szerepelni, főleg persze egymáshoz képest (ár/érték arányban). Megtippelni is nagyon nehéz. Ez a játék szépsége "Hát nagyon igazam lett, és bármily szép is így a játék, én most jól ráfáztam
De nem adom fel!
-
Qorthral
őstag
válasz
#70869248 #378 üzenetére
attisx: Köszi! Igen, Te jól ráfáztál Kubicával, de a nagy számok törvénye alapján nála (és Hamiltonnál) is ideje volt lassan 1-2 peches futamnak. Kubicának mondjuk 3 futam alatt ez a 2. kiesése, de ha azt nézzük milyen jól és megbízhatóan ment az év első felében, akkor az összkép még mindig elég jó. Bátor húzás Hamilton, de ha feltámad a Mclaren, akkor jó döntés. Mondjuk a hungaroringi formánál biztos jobbak lesznek Spaban és Monzaban.
b-type: Hülkenberggel sem jártál volna sokkal rosszabbul.
Jól tetted, hogy betetted Webbert, valóban, a kis középcsapatokat építgetve már nem lenne esélyed sem a TOP100ra, sem a Liga 1. helyére. Így viszont mindkettőre bőven van.
Bizony, a TOP pilóták ára jobban emelkedik, mint a csapatoké, én mégsem teszem be pl Alonsot, mert akkor több futamon keresztül a RBR nélkül kéne mennem és ez összességében többet vinne, mint hozna. Ha biztos lennék benne, hogy Alonso megnyeri az összes hátralevő versenyt, akkor más lenne a helyzet, de szerintem továbbra is 4-5 esélyes minden futam, akárcsak a VB cím. De azt hiszem elleszek a RBR-Ferrari duóval is valahogy, eleve azért raktam be a Ferrarit 2 versennyel ezelőtt, hogy ne rekedjek meg a középcsapatokkal és az évad végéig tudjak fejlődni.Egyébként érdekes és egyben nehezíti a játékot, hogy jelenleg nem lehet biztosan megmondani, hogy a következő versenyeken a Renault, a Williams, a Force India és a Sauber hogy fog szerepelni, főleg persze egymáshoz képest (ár/érték arányban). Megtippelni is nagyon nehéz. Ez a játék szépsége
-
#70869248
törölt tag
válasz
Qorthral #376 üzenetére
Ja, rekord pont született nálam
242.
Petrov és Hülkenberg szinte biztos volt hogy jól bejön a HunRing-n, kettejük közt variáltam, Webber kényes húzás volt, de muszáj, mert biztonsági játékkal már nincs esély...a piloták rizikósabbak, de többet hoznak, és nagyobb az áremelkedésük is...akkora hullámvölgyben voltam az elmúlt futamokon, hogy valamit kellett, viszont ez azzal járt hogy 4 összetevőt kell cserélnem ami viszont persze viszi a pénzt a bukó százalékok miatt
Most is igazából vissza kellene cserélnem Webber-t Vettel-re Spa-nak, de 6 milla kb amit csak az eladás miatt buknék...még meggondolom.
Szal most is újra kellett alakítanom a következő futamra, remélem utána már lesz esélyem 1 összetevőt cserélni futamonként...mert Spa után Monza-ra nagy eséllyel jók maradnak a Force India-sok, a BMW Sauber-k, és a Williams-k is. -
-
Qorthral
őstag
válasz
#70869248 #374 üzenetére
Most viszont Neked nagy grat, szép húzás volt Petrov, jól eltaláltad, hogy mikor megy majd igazán jól!
Persze szerencse, hogy Hami meg Rosberg kiesett előle és Barichello taktikáját elvitte az SC, de az élethez szerencse is kell.
Webber is jól bejött, bár ebben is akad némi szerencse
Ha így folytatjuk simán meglesz a TOP100. -
Qorthral
őstag
válasz
#70869248 #374 üzenetére
Köszi!
Igen, nagyon jó húzás volt. Úgy számolgattam, hogy hosszútávon akkor is megéri, ha a Ferrari átlagosan csak 1 másik élcsapatot előz meg a RBR és a McLaren közül (+ beérnek a célba Alonsoék). Az csak hab a tortán, hogy mindkettőnél jobb volt most, álmomban sem gondoltam volna, hogy már a mostani futam után első leszek. Ám hosszú még a játék és a szerencse forgandó.
Neked peched volt, mert alapvetően jó vétel volt szerintem Kubica (így tudsz a továbbiakban is fejleszteni), kár, hogy Schumira cserélted, de a péntek alapján ezt is megértem. Bármi lehet még, nagyon izgalmas és fordulatos ez a szezon. -
attisx
addikt
Amilyen jól indult a hétvége (42 pötty az időmérőn), olyan szahar lett a vége: 125...
-
Pá
addikt
Lol most meg betettem Liuzzit, erre az első 5 percben odaveri.
-
hunnylander
őstag
194 ponty.
-
Qorthral
őstag
187 pont
Szoros és izgalmas lesz az év 2. fele is -
#70869248
törölt tag
Bevillant a búrámba mikor Kubica kiesett hogy ehh most mekkorát buktam, de frankó futam volt bánja kánya.
Szoros lesz, sztem is ott lesz a két pont, ez van...mindig tudtam hogy jön a gödör, a sors bebüntet mert nem vettem meg Hamilton-t amikor az volt az első gondolatom...okoskodtam hát most tessék -
attisx
addikt
199 pont...
-
#70869248
törölt tag
..hát elég katasztrófális
148
Mostanában nem igen ajnározott a szerencse -
Qorthral
őstag
Pech
Pedig a pakliban benne volt egy jó hétvége a Ferrariknak, sok pontot hozhattak volna, ha... De nincs ha és nincs volna és nincs szerencséd
Az előző és a kettővel ezelőtti felállásoddal is kb +50 pontot kaptál volna úgy, hogy több pénzed is marad... De ilyen a játék, néha veszít az ember, néha nyer. Egyszer fent, egyszer lent. Most abból hozd ki a maximumot amid van, nincs még veszve semmi, hátra van még a szezon fele.
Nagy gondban vagyok én is, hogy mit is csináljak, főleg hosszútávon. Mclaren már elérhetetlen ill. irreálisan drága... Ferrari sem olcsó. Merci érthetetlen és kiszámíthatatlan... Bajok lesznek.
-
madster
tag
szörnyű hétvége...
-
attisx
addikt
34
Kellett nekem az utolsó pillanatban lecserélni a Williams-t...
-
#70869248
törölt tag
40 pont...kíváncsi leszek mi lesz a versenyen, remélem Kubica nyer
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #353 üzenetére
Ha vígasztal kicsit én is elkedvetlenedtem és kb pontosan abban a cipőben járok, mint Te.
Pont a Török nagydíj előtt akartam lecserélni a Red Bullt, Mekire. Igaz én nem kerültem kórházba, de végül elbambultam a határidőt... Kobát is már egy ideje be akartam tenni, az elmúlt időben volt pár jobb futama, most Kanadára végül betettem erre Ő esett ki először. Pedig a rajtnál én is örültem.
Amúgy már az év eleje idegesítő volt, betettem Sutilt húzóembernek és pont az első két versenyen bénázott (még Liuzzi is jobban ment) utána a Red Bull miatt el kellett adjam, azóta persze tök jól megy csak most nincs pénzem visszavenni és még pár versenyig nem is lesz.
Az igazán nagy ágyúk meg időközben túl drágák lettek és ráadásul gyorsabban is nő az áruk, mint ahogy nekem a pénzem, szóval elég reménytelen a kiugrás, úgy érzem magam lassan mint a Merci. Ez az év elment, még elvegetálhatok, de lassan ideje lenne a következő idényre fókuszálni. -
hunnylander
őstag
válasz
Qorthral #354 üzenetére
Mikor megkapjuk az adott verseny után a pontjainkat plusz a pénzecskét és nyílik a piac, elkezdem próbálgatni a lehetőségeket. A visszaállítás funkció nagyon jó, még az elmentett összeállításról is vissza lehet vele lépni az előző állapotra (már tudom) és nincs pénzügyi veszteség a tranzakciók miatt.
De meg akartam várni a szabadedzéseket, de várható volt, hogy a török pálya kedvezni fog a McLaren erősségeinek, és a próbálgatások után nem mentettem el semmit. Bizonytalan is voltam, hogy emiatt 0 pontot fogok kapni, de szerencsére ilyenkor az előző futamos összeállítás marad érvényben.
Hamiltont meg azért akartam betenni, mert tudtam, hogy ha nagy valószínűséggel jól szerepel, akkor ki fog slisszolni az anyagi keretemből beláthatatlan időre. Szóval ez volt a váltópont. Hosszútávon akartam építeni rá, mert nyerő ember lesz hosszútávon.
De most már elmentettem a következő futamra való konfigurációt.
Csak néhány fillér hiányzott hozzá (ami meglenne, ha csak egy biztonságit is fejlesztek a Török Nagydíj előtt, ami olyasmi lett volna, hogy lecserélem a Lotust egy középcsapatra a plusz pénzből), hogy a Renault kitúrása nélkül a Red Bullt felcseréljem a McLarennel. Kobát nem akarom elmozdítani, nem akarok visszatenni egy virgines pilótát, csak azért, hogy a Renault maradjon. A Renault is felemásan szerepelget. Valenciának erős start-stop jellege van, ilyen pályákon Barrichello átlagán felül tud teljesíteni, mert itt kisebb hátrány a jobblábas fékezési szokása. A Williamsnek is feküdhet talán egy kicsit a pálya, meg mintha relatíve fejlődtek is volna.
Szóval két brit csapat meg egy kiszámíthatatlan japó, ezzel 'támadok' Valenciában
(egyelőre, módosításokat talán a szabadedzések után teszek, ha valami váratlan gubanc adódik a kulcsemberekre nézve).
-
Qorthral
őstag
válasz
hunnylander #353 üzenetére
Nem volt szerencséd Kobayashival, de ez mindenkivel megesik. Anno mikor betettem Buemit többször is az év során, rendre kiesett, vagy minimális pontot hozott. Most végre jól ment. Továbbá a Sauber is hosszú ideje szerepel nálam és eddig csak 1x alakítottak értékelhetőt.
Másfelől: Ha BIZTOSAN változtatni akartál, kár volt az utolsó pillanatra hagyni. Tudom vis maior, meg Te sem gondoltad, hogy nem lesz már lehetőséged változtatni, de tény, hogy 2 teljes hét van a csapaton alakítani és a szabadedzések fényében még a legvégén is vissza lehet állítani az eredetit, ha úgy alakul. Amúgy sztem Hamiltont nem merted volna megvenni a RBR ÉS a Renault helyett, ha egyáltalán kijött volna a pénzből, de nyílván utólag bölcsebbnek hangzik az elmúlt futamokon brillírozó csapat/pilóta megvételének gondolatát bizonygatni. Ha mindenképp meg akartad volna venni, beraktad volna hamarabb is, rögtön az azt megelőző verseny után. Egyébként szerintem egyáltalán nem buktál ezzel sokat, a RBR + Renault kombó nem sokkal hozott kevesebbet ezen a 2 futamon mint a Mclaren + valami vacak. A drágulásban sem volt akkora különbség. Plusz látva, hogy Button is milyen jól szerepel, amúgy is jó választás a Mclaren is, nem csak Hamilton és most még válthatsz. Az egyetlen lehetőség amit látszólag buktál, az Hamilton, de mondom, szerintem őt egyébként sem tetted volna be, ahhoz túl jónak tűnt a RBR és Kubica.
-
hunnylander
őstag
Én kicsit kedveszegett lettem a játékban, mert a kórházba kerülés miatt nem tudtam módosítani az összeállításomon a Török Nagydíj előtt. (Az nem zavar, ha rossz döntés miatt bukok, csak az, hogy kiszorultam a játéklehetőségből személyes körülmények miatt.)
Megvolt rá a keret és terv, hogy megveszem Hamiltont vagy a McLarent. A Török Nagydíj után már ez a lehetőség elszállt, mert a fejlesztetlen monacói összeállítás nem sokat hozott a konyhára a 'célszemélyek' meg sokat drágultak.
Botrányos volt a kanadai pontszerzésem is. Úgy döntöttem, hogy a Renault-RBR húzó csapatpáros mellé upgradelek egy pilótával. Sauber és Toro pilóták között vacilláltam, mind a négyet mérlegeltem, aztán Kobára tettem. A rajt után még nagyon elégedett voltam a döntéssel (a japán hatalmasat rajtolt és előkelő helyen volt), de miután ugratott és nekiment a falnak, már egyáltalán nem. Pont ez járt a fejemben, amikor beválasztottam; képes meglepően jó teljesítményre, de újonc, sokat hibázik és nem ismeri a pályát. Kockáztattam, elbuktam.
Kevés a zsé, az összeállítás értéktelenedett, az RBR-től szabadulni akarok. Valenciára jön az 'F10B', a mostani McLarennek is fekszik, oda is nyerni mennek, Silverstonera meg jön 'az új McLaren', über-upgrade, a Red Bull-nak egyre kevesebb babér teremhet.
-
attisx
addikt
válasz
Qorthral #350 üzenetére
"Úgy látom ide csak akkor divat írni, ha jól sikerül a csapatunknak az adott futam..."
Jobban esik dicsekedni, mint panaszkodni...
Mondjuk én most többé-kevésbé elégedett vagyok a mostani 119 pontommal, bár azért a Willians-től kicsit többre számítottam. Így utólag visszagondolva kár volt rájuk cserélni az STR-t...
Lewis pedig még távolabbi ábránd lett. Már kerek 2.001.500 ejró hiányzik, minimál konfig mellett...
-
Qorthral
őstag
Úgy fest megérte volna a józan ész ellenére is megkockáztatni Lewist
Persze szerencséseen alakultak a körülmények számára. Tudom, nem volt rá pénz.
Úgy látom ide csak akkor divat írni, ha jól sikerül a csapatunknak az adott futam...Érdekesen alakul a szezon, eléggé kiszámíthatatlanok most az erőviszonyok.
A Ferrari hol jó, hol nem, de most nagy fejlesztések jönnek, ez bíztató.
A Mclaren nagyon erős, bár az utolsó 2 pálya nagyon feküdt nekik.
A Red Bull most is jó volt, tiszta tempóban hozták az előttük lévők szintjét, de elrontották a taktikát. Az autójuknak nem feküdt Montreal, de minden bizonnyal továbbra is övék lesz a legerősebb csomag.
A Mercedes gyengébb, de vannak bíztató jelek néhol, hasonlóan a Renault esetében, főleg kubicával persze.A középcsapatok közül a Force India és a TR is jól ment ma, de a Williams tempója sem volt rossz. A Sauber kiszámíthatatlan, ha kedvez a kocsijuknak a pálya karakterisztikája és a technika sem szól közbe akkor nagyon jók. Kár, hogy idén 8-ból eddig 1x teljesült egyszerre ez a 2 feltétel...
Izgalmasnak ígérkeznek a hátralevő versenyek, variációs lehetőségből van bőven, hajrá
Sajnos az élcsoport befogása már reménytelennek látszik, a többeknél befigyelő Mclaren,Red Bull kombóval nem lehet tartani a lépést. -
SzalaiG
addikt
Na ez a futam is érdekes lesz...
-
attisx
addikt
Basszus! Ma reggel hirtelen felindulásból úgy döntöttem, hogy csókoltatom a józan észt, és megveszem Lewist, aztán lesz ami lesz. De nem, hiányzik 43 000, azaz negyvenhárom ezer euró. Egyetlen ponttal kellett volna többet szereznem tegnap és megvan. Az ember esze megáll...
-
attisx
addikt
válasz
Qorthral #344 üzenetére
Jó persze igazad van, csak kicsit kiakadtam, hogy a szinte borítékolható 80 pontból végül csak 32-t hozott az RBR. Meg nekem van Renault-m is, szóval Petrov defektje is -10 pont. Még szerencse, hogy péntek délután Buemit lecseréltem Kobayashira (bár szombat délelőtt majdnem visszacsináltam, de későn jutott eszembe, és addigra bezárt a piactér)...
-
#70869248
törölt tag
sztem sem olyan rossz, persze rossz azért
Buemi miatt rossz, de hát ezért játék.
De pl. ha meglépem Hamilton-t akkor sem jöttem volna ki jobban megnéztem..az más kérdés hogy Hamilton-nak most felmegy az árra szépen, tehát ha eladnám akkor végül is talán 1-2 millával beljebb lennék...de ha én egyszer megveszem Hamilton-t akkor nem valószínű hogy eladnám, szal ez nem számít.
126 pöty..kár volt Petrov-ért -
Qorthral
őstag
Ez egy játék, egy verseny.
Mindig a többiekhez viszonyíts, mert lehet 10 millió pontod is, ha a többieknek 2x annyi van.
Ha ezt átgondood máris boldog leszel mert ez a hétvégéd nagyon jól alakult. A Red Bull és a Renault is aránylag kevés pontot hozott, márpedig majdnem mindenkinek ezek, vagy ezek egyike a fő fegyvere. Mi még aránylag jól is jártunk, mert nincs Renault a csapatunkban, helyette viszont jól mentek a SauberekHa az élbolyt nézem, a TOP 20ban sem sok olyat látok aki (sokkal) több pontot szerzett volna nálunk (főleg Nálad) a hétvégén. Két olyan játékost láttam aki igen jól jött ki ebből most, az egyiknél RBR + Kubica, a másiknál RBR + Mclaren kombó van
De összességében semmi okod a búslakodásra, temérdek helyet fogsz előrelépni.
-
attisx
addikt
119 pötty a hétvége... Ennél kicsit többet vártam...
De így legalább játékon kívül örülhetek a Meki 1-2-nek.
-
attisx
addikt
41 pötty az időmérőn...
Király vagy Kamui!!!
-
#70869248
törölt tag
válasz
Qorthral #340 üzenetére
Az idény elején kevéssé működik mint ahogy haladunk előre.
Nézzük a saját példámat, én Liuzzi+Kova' és Sauber+Toro+HRT-ből főztem.
Azaz Liuzzi kivételével mindenkin buktam....és ezzel a nagy többség így volt.
Jelenleg viszont Chandok annyira olcsó hogy alig számít, Trulli a veszteség..de arányaiban jó választás mert a legjobb kiscsapat legolcsóbb versenyzője.
A csapatok viszont hoznak (vagy nem, de ez már a játék része), azaz jóval optimalizáltabb.
Azaz Alonso nem működik, mert túl sok a veszteség a játék elején...nem hogy nyereséggel lehetne számolni.
Tavaly én valami 60-70 milla plusszal zártam, amit el sem költöttem. Azaz gyorsul majd a bevétel, de a játék elején nagyon lassan indul.
Ezzel számolok,..csak az erősorrendet veszem fixnek, a többi képlékeny.
Jelenleg pl. nem lehet játszani, mert hiába nyernék kb. 5 millát ha megvenném Button-t, hiszen most nullázott első kiesőként..azaz bukott -8%, és a következő versenyen a 6. hely már +7%-t ér...és ez elvárható tőle (de akár a 9-11 vagy a max. 15% is)...egyenlőre még nem húzom meg, mert túl nagy falat, el kell adnom hozzá a Red Bull-t.
De egy jó versenyző hasonlóan jár mondjuk Kubica-Barrichello-Sutil-Liuzzi közül, azaz azok aki valószínű 10-ben lehetnek a következő futamra, akkor már lehet a pénz miatt is játszani.
Egyre tágul a mozgástér ez biztos, de a szerencse/szerencsétlenség is ott van term.
pl. Kobayashi 20 milla és az eddigi 6 futamon 5 alkalommal kiesett, és egy alkalommal a 12 helyen gurult be (azaz +1%)..rajta akár másfél millát bukhatok egy korai kieséssel..és eddig ált. a 22. helyeken adta fel a futamokat, azaz túl korán, ez minden alkalommal -5.5%.
Nagyon sokat lehet rajta bukni. -
Qorthral
őstag
válasz
#70869248 #339 üzenetére
Nem égbekiáltó, de nagyobb, mint gondolod. Tény, hogy egyre többet nyer jó esetben az ember, de nem igazán számolsz a jó csapatok/pilóták állandó drágulásával. Alonso 50 millióról indult. Akkor talán 10 millió hiányozhatott ahhoz (max), hogy be lehessen tenni. A Te logikád alapján jó esetben akár 2 futam elteltével lehetett volna Alonsoja a szerencséseknek. (Anélkül, hogy rendre kiesik.) Persze nem lett, csak most jutottunk el idáig, mert közben Alonso már 82 millióba fáj!
A példádon keresztül amit mondani akarok: Lehet, hogy 38 milka kell pluszban még Neked ahhoz, hoyg lecseréld mondjuk a Force Indiát a Mclarenre. MOST! Ez papíron jó esetben meg is van 4 futam alatt. Szép eddig minden
Igen ám, de 4 futam múlva már nem ennyi lesz a 2 csapat közötti árkülönbség (várhatóan), hanem legalább 50 millió, mert a meki sokkal durvábban drágul mint az FI. Szal az a 4 futam lesz legalább 6
De tény, hogy szép lassan mindenki erősödik és fejlődik, ám lassabb ez a fejlődés, mint hiszed.
-
#70869248
törölt tag
Igen valószínű túlzás
,
..de nem lehetetlen hisz a kiscsapatok egyfolytában bukják az árukat mivel kizárt számukra a 13 helynél feljebb kerülés, az erősorrend szerinti legkedvezőbb 17 hellyel számolva -3% a legjobb kiscsapatnak, ez a Lotus-szal számolva minden futamon minusz 400ezer.
Bruno Senna erősorrend szerinti 23. helye - 6% azaz minusz 600 ezer.
Tehát 1 milliót buksz ezzel a két résztvevővel....ehhez jön még Di Grassi minusz fél millával.
Ez az erősorrend szerinti felállás azaz ezen csak Chandok és Senna nem bukik többet, hisz ők mások kiesésével csak 'nyernek'...azaz kevesebbet buknak. pl. most Monaco-ban Chandok és Trulli mások kiesésének köszönhetően a szerencsés 14-15. helyen lettek elszámolva azaz -2% és ehez még hozzájön az időmérős minuszolás.tehát ha ezt az állandó veszteséget leszámoltad akkor már nyertél másfél millát futamonként, a jelenlegi nyereményed 8 és fél milla volt...ami így 10 milla lehetne.
Schumacher-hez 36, a McLaren-hez 38 milla kellene cserével.
Persze nem biztos hogy ennyi lesz mindig a nyereményed, de azért ahogy erősödik a felállás úgy ez várható..sőt többnek kell lennie hisz ezért fektetsz be.
Szal ez a számolgatás elcsúszhat, bőven hisz nem mindegy hogyan próbálod felszámolni a veszteséget, a Bmw Sauber versenyzői jöhetnek számításba versenyzői fronton, és a Bmw Sauber valamint a Toro Rosso csapat oldalról, és nincs garancia semmire.
Chandok ezért van bent sokaknál...a legolcsóbb versenyző hiába bukik -6%-t..ennél csak kevesebb lehet, illetve mivel olcsó ezért az ő helyén a -6% kisebb veszteség mint a 19 helyezett -4%.
Szal túlzás volt, de azért nem égbekiáltó sztem. -
#70869248
törölt tag
működik...Schumi (meg még valaki term..Kubica mondjuk) és erős háttér..Red Bull-Ferrari-McLaren.
..vagy Renault és valamelyik Ferka/McLaren/Red Bull versenyző
Egy konyhából főzünk..nekem is lesz Mercedes..
szerk: jut eszembe Schumi 20ezerrel olcsóbb jelenleg...és erősödni fog. -
#70869248
törölt tag
Hamilton szívügy
...oké hogy ez egy menedzserjáték, de a legszívesebben őt menedzselném, azaz van egy határ ahol már nem érdekel a hozam, Hamilton és Alonso a két kiszemelt menedzseltem, a háttérország már más tészta...csapatokhoz nem kötődöm.
szerk: egyébként kicsit sántít ez a magyarázat...hisz ha most is megvehetném, akkor mi a dilemma? kérdezhetném magamtól....azaz ezzel a részével még nem teljesen vagyok tisztában, lehet hogy csak tisztán jó érzés lenne a csapatban tudni, de mivel a végső cél
a Hamilton-Alonso felállás, így ezt kellene figyelembe vennem.
Szal kicsit hülyén fogalmaztam fent, a lényeg valahol ott van hogy Vettel és Webber nem kell..mert ha ebben a kaliberben gondolkodom akkor csak Hamilton és Alonso jöhet szóba....itt valahol belép az érzelem. -
#70869248
törölt tag
Igen, de a Lotus folyamatosan bukja az árát, míg Koba' a mostani betlizés után eséllyel jó befektetésnek tünik, ...és a pálya is fekszik sztem a Sauber-nek.
...de egyenlőre én is gondolkozom...mert bármennyire jó/jobb befektetésnek tűnik, a Force India is jó lesz a Török pályán sztem, és még ha bukok is a két versenyzőn, így a következő 2 futamra már van sanszom versenyzőben gondolkodni.
Jelenleg azon gondolkodom, hogy a Toro sem lesz annyival gyengébb a Török csíkon, mint amennyibe kerül nekem az hogy lecseréljem őket a Force India-ra....
Tehát ha a Toro és Kobayashi erős lesz a szabadedzésen, akkor lehetséges hogy inkább Koba' lesz a befutó.
Viszont ha Liuzzi is összekapja magát, akkor marad az eredeti terv, és a Török versenyt még csirkézem a Red Bull-Renault-Force India felállásban, és Montreal-ra valamint Valencia-ra gondolva, és a szabadedzések fényében vagy a Red Bull-t lecserélve felsőközépkategóriás versenyzőt, vagy a Force-t lecserélve középkategóriás versenyzőt veszek...szerk...de még az is lehet hogy a Renault és Force-t beáldozva McLaren-t...
-
#70869248
törölt tag
169-t ír neked,..megnézem mi lesz a szabadedzéseken, mert ha Koba' jól megy akkor megveszem az eredeti felállás mellé Trulli helyett, ha viszont nem kiemelkedő akkor a Toro-t lecserélem a Force India-ra.
Nekem 192-t ír Monaco-ra...de nem voltam netközelben egy hétig, még jó hogy van egy nagyobb szünet a következő versenyig. -
attisx
addikt
Most légy okos, Domokos! Webbo/Tejfel/Hami+minimum, vagy az eddig egész jól bevált konzervatív taktika: TG+HK+RBR+REN+STR / SB+HK+RBR+REN+HRT...
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #323 üzenetére
A játékban utólagosan már nem módosítanak.
De közben rájöttem, hogy nem is nyertem Schumi büntetésével semmit, mert pont Petrov elé sorolták. -
Honey Bátyó
csendes tag
válasz
hunnylander #323 üzenetére
De csak ha ma éjfélig döntést hoznak...
máskülönben ebben a játékban marad a pontszám...
Az időjárás-előrejelzésről meg ennyit...
Káoszfutamra számítottam, így bekockáztattam Qbikát, hátha a RedBull a kínai formát hozza... és tessék, buktam pontban és pénzben is (Bár nem Roberten múlt, ha bejön másodiknak, pontban már nyerő lett volna a felállás, más kérdés, hogy anyagilag akkor sem biztos hogy megérte volna...)
-
Pá
addikt
168 a hétvége ha jól számolom
-
hunnylander
őstag
Vigasztaljon bennünket az a tudat, hogy olyan játékos nem sok van, akinél jó csapatok mellé beférnek komolyabb pontokat hozó pilóták és fordítva.
Személy szerint holnap jó eséllyel meglesz a 150+ pont a hétvégére, és a kapott pénzen már lehet fejlesztgetni különféle kombinációkban.
Töprengtem a hétvége előtt, hogy benn hagyjam e Petrovot pilóta-pontszerzési okokból, de aztán lemondtam róla a Renault, mint csapatalkalmazás javára.
Való igaz, hogy egy versenyzővel lehet nagyot szakítani, viszont több vele a kockázat is még ha 'sztárpilóta' is.
-
#70869248
törölt tag
Szvsz Montreal-ra érdemes időzíteni, ha má Monaco-ra nem sikerült, a Török versenyt még csirkézni kell, és aztán....ha jól jönnek ki a dolgok akkor van egy kis mozgástér.
Az elején hamar el lehet lehetetlenülni a vad húzásokkal, ami aztán a kedvét is elveheti a játéktól a 'menedzsernek'.
...tudod ..ez itt az all-in időszak egy versenyen...persze van hogy bejön, de arányaiban akkorát lehet bukni ami egyszerűen túl sok a rendelkezésre álló pénzhez (mozgástérhez) képest.
Szvsz Montreal inkább az egyéni teljesítmények pályája mint a Török...utána pedig egy utcai pálya ahol szintén jobban fizetnek a versenyzői képességek mint az autó ereje... -
Pá
addikt
35
Sennáékat nagyon le kéne már cserélni, mert a versenyzők sosem hoznak semmit, csak az a baj, hogy csóró vagyok.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #314 üzenetére
37..nem rossz, ennél sokkal rosszabbra gondoltam.
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #314 üzenetére
Nekem 38. Eddigi legjobb eredméyem...
-
hunnylander
őstag
36 pontot hozott az időmérő.
-
#70869248
törölt tag
Kipróbáltam Hamilton-t...mindent el kellett adnom
...azaz mindnek buktam az 5%-t.
De még így sem lett jó, mert annyira az alsóbb osztályból kell főzni, hogy ütik egymást a csapatok.
Monaco előtt pedig lehetne variálni, mert itt lehet fogni a lepattanókon szvsz, azaz eladni az inkább aero-ban erős csapatot, és bevállalni egy újoncot a helyére, mert nagy esély van arra hogy egész jó helyen érjenek be...jóval nagyobb mint egy sima versenypályán.
Én ide terveztem, hogy eladom a Red Bull-t és versenyzőt vásárolok, de majd a szabadedzések után meglátom mi lesz. Trulli jó szokott lenni Monaco-ban...ez volt az előző versenyen a rossz döntésem, nem figyeltem Trulli teljesítményétMert már akkor le kellett volna váltani Kovalainen-t hogy Monaco-ra már ne kelljen ezzel foglalkozni.
Szal lehet sakkozni... -
Pá
addikt
Nekem most a következő versenyre van vagy 3-4 féle opcióm, hogy mit csináljak... Hogy döntsem el melyik irányba menjek?
-
attisx
addikt
válasz
Oliverda #306 üzenetére
"Ameddig a játékosok 70-80 százalékánál benne van a Red Bull a felállásban addig én nem sok esélyt látok egy jelentősebb ugrásra senkitől aki benne van ebben a keretben."
Aki korábban megtudta venni őket, az hülye lenne most eladni, még ha nyerünk is rajta pár millát, képtelenség hasonló potenciális-ponterővel rendelkező konfigurációt összehozni nélkülük. Véleménye szerint az RBR-t majd csak akkor lesz értelme eladni, ha cserébe betudunk vásárolni egy VB esélyes pilótát. Addig meg marad az aprólékos építkezés, pont gyűjtögetés. Én legalábbis maradok ennél a konzervatív taktikánál.
-
Oliverda
titán
válasz
Qorthral #304 üzenetére
A Red Bull az tiszta sablon. Unalmas.
Meg most sem sok kellett volna ahhoz hogy az egyik kiálljon a versenyből. Sajnos rossz pilóta állt ki helyette de ez már más kérdés.
hunnylander:
Ameddig a játékosok 70-80 százalékánál benne van a Red Bull a felállásban addig én nem sok esélyt látok egy jelentősebb ugrásra senkitől aki benne van ebben a keretben.
Az igaz hogy még sok van hátra bár száraz quali esetén akár borítékolni is lehet a 15+10 pontot a Red Bull-nak. Szerencsére úgy látszik hogy a verseny az azért kicsit más tészta.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #303 üzenetére
Én meg most kezdem úgy látni a dolgokat, hogy mégiscsak van esélyem 'a győzelemre' vagy finomabban fogalmazva a Top100-ra.
Az összeállításhoz, elvártakhoz képest közepesnek vettem a legutolsó fordulós eredményem és meglepetésre mégis léptem vele előre 245 helyet és már az 586. vagyok.
Ez azt mutatja, hogy az előttem és körülöttem lévők is buktáznak időről-időre. Még 14 futam van hátra. 600 ponttal már Top50-ben, a tabella első lapján lehet lenni jelenleg. Csak 92 pont a lemaradásom ezen élmezőnytől.
Szóval még koránt sincs lefutva. És összetettben átvette a vezetést egy no-USF1 játékos és az első oldalon is egyre több az ilyen.
-
Qorthral
őstag
válasz
Oliverda #303 üzenetére
Persze, nem volt rossz befektetés, de nem is erről volt szó, hanem arról, hogy minden bizonnyal nem a legjobb befektetés volt számodra. A Red Bull tuti belefért volna a keretedbe + Buemi, aki most nem volt jó, de az RBR többet hozott volna Neked MSCnél pontban is, meg az értéke is többet nőtt (6 milliót). Félre ne érts, nem azt mondom, hogy nem döntöttél jól, sőt, becsülöm, hogy be merted vállalni MSCt az előzmények után, csak azt mondom, hogy úgy fest, nem ez volt a legjobb döntés. Persze ha a Merci feljavul akkor akár még máshogy is lehet. De ha nem, akkor is benne lehetsz a PH Ligában a TOP3ban a végén
Nekem is ez a célom, nincsenek összetettbeli illúzióim
Ahhoz, hogy ott TOP10es legyél (ha nem indultál USF1el, azaz etikátlanul) az is kell, hogy szerencsés legyél és minden megérzésed bejöjjön kb. Nézd meg pl a legelsőt, Alonsofant. Az elején JÓL érezte meg, hogy Kubica jól fog szerepelni. Aztán az első 2 verseny után ÉPP JÓKOR váltott a Red Bullra akik a 3. versenyen kettősgyőzelmet zsebeltek be, majd ÉPP jókor váltott a 4. versenyen kettősgyőzelmet bezsebelő Mclarenre, majd ismét jókor váltott vissza a Red Bullra a mostani versenyre, ahol 100 pontot hoztak. Persze anyagilag kicsit rosszabbul járt annál, mintha meg sem veszi a mekit közben (bár nem bukott sokat), de PONTok szerint legalább 30-40 ponttal többje van emiatt és a verseny alapvetően pontra megy. -
Oliverda
titán
válasz
Qorthral #299 üzenetére
Körülbelül hozta azt amit minimum elvártam az összeállítástól. Persze jobb is lehetett volna ha a Sauber-ek nem qrják el. MS nem volt rossz befektetés mert ~50 milláért vettem és most már 55 millát ér. Amennyiben eladnám akkor 2,5 milla haszon lenne rajta a hozott pontokért kapott pénzen felül.
Az összesített ligában már szerintem amúgy sincs sok esélyem mert akik anno bevásárolták az USF1-es cuccokat azok eléggé elhúztak. Bár a nyeremények sem mozgatnak annyira hogy most ezt baromira sajnáljam. Azért a PH! ligában jó lenne legalább az első három hely valamelyikét megszerezni a végén.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Cosmic-Audio XXL 3 Ag
- Lenovo Thinkpad T14s, 14" FHD IPS Érintőkijelző , I7-10610U CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, W11, 27% áfás
- HP Probook 430 G7, 13,3" FHD , I5-10210U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, W11, 27% áfás számla, 1 év garan
- Dell Latitude 5500, 15,6" FHD , I7-8665U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, W11, 27% áfás számla, 1 év garan
- Keresem : Lenovo Legion 5 16IRX9 83DG0037HV
- Samsung Galaxy A71 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- AKCIÓ! Xiaomi G34WQi 34 UWQHD 180Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest