Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz Qorthral #155 üzenetére
Nagyon nehéz lesz belendülni. A 48 pontommal például keményen 2400000 'eurót' szererztem (1 pont = 50000). Ez nem nagy fejlesztésre ad lehetőséget, de a csapatok és versenyzők ára is változik és újragondolhatom a taktikámat az első futam tanulságai alapján.
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
válasz Qorthral #158 üzenetére
Sajnos nekem csak szombaton jutott eszembe, de egyértelműen az a nyerő taktika, ha az elején bespórolsz egy csúcscsapatot húzónévnek, a többi meg mindegy és az egyedül több pénzt hozna, mint 3-4 középcsapat.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
válasz Qorthral #173 üzenetére
Én is úgy értettem, hogy csak a bahreini nevezésük legyen érvénytelen, a játékot folytathatják/kezdhetik újra. Nagyon sokan vannak 0 ponttal (pl. mert kicsit későn regisztráltak vagy elfelejtették elmenteni az összeállítást stb.), továbbá a szabályosan legügyesebbek is 100 pont alatt vannak. Ez behozható lehet még azon 0 pontosok számára, akik később jól játszanak. Pl. 4-5 futam után már esélyes lehet a rendszeres 100 pont feletti vagy akár 200 pont feletti pontszerzés futamonként és a mostani élmezőny egésze se tudja majd kihasználni az első fordulóban megszerzett minimális előnyét.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Qorthral #237 üzenetére
Én a US F1-nal kezdő versenyzőket nem veszem figyelembe (szezonvégig kikophatnak még az élről), amúgy a játék jó és vannak és lesznek olyanok, akik US F1 nélkül is oda fognak érni. Még nincs lefutva. Ha valaki Ferrarira is tesz, azzal is lehet buktázás, mint pl. ma.
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #240 üzenetére
sokszor jobban megéri ülni a pénzen mint elkölteni...pl. a kis csapatoknál.
Teszem azt én most Di Grassi-t le akarnám cserélni, mindjárt buknék 670 ezret az eladáson (5%), azaz olyan versenyzőre éri meg lecserélni, aki minimum 18 ponttal többet hoz nekem egy versenyen.
Ehhez a 12. helyről kell rajtolnia és a 12. helyen kell befutnia..és nem szabad hogy üsse egyik csapatomat se, mert ha ott is el kell adnom ez miatt, akkor az még egyszer 5% bukó.
...
..a versenyzőben nagyobb a kockázat, de ott lehet előrelépni az időmérő miatt,...a kisebb csapatoknak esélyük sincs pontot szerezni az időmérőn, hisz csak az első 10 kap.Ezért aztán sztem 2-3 milliókat nem mindig van értelme elkölteni, hisz amúgy is cserélni fogod, de nem biztos hogy addig visszahozza az árát.
Mondjuk az bosszantó hogy sokszor pár tízezer hiányzik, vagy 1-2 százezer egy jó üzlethez.. -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #245 üzenetére
Glock nem jó...reálisan nézve nem hoz Di Grassi-n 10 pontot versenyenként. Glock-nak a 19. hely időmérőn ami elérhető, ha minden kis csapatot elver....az 3 pont időmérőn ha Di Grassi kiesik vagy 24. ..azaz nem szerez pontot, egyszerűen az autókban is van másfél másodperc különbség a kis csapatok között, szal hiába gyengébb mondjuk Di Grassi mint Glock, nem nagyon ékelődik be közéjük senki...most az utolsó futamon igen, de ez az időmérő sokaknak bekavart (Ferrari-McLaren), erre nem jó alapozni.
Futamon sok minden történhet, de ahhoz célba kell érni...ezt pedig az autó sem garantálja egyenlőre.Szal Glock nem hoz futamonként 10 pontot Di Grassi-n...és Glock nem maradhat meg 4-5 futamig mint versenyző mert akkor valami rosszul működik, vagy nagy pechszériád van hogy a húzóágak nem hozzák a pénzt.
Trulli, Glock ezért is volt veszélyes, mivel mélyen képességeik alatti technikát vezetnek, ezért (nálam) nagyobb kockázati tényezők.
Di Grassi, Chandhok, újoncok, be akarják hozni az autót, Kovalainen szintén ez a tipus, az autóban meg sztem úgy sincs annyi hogy rizikós vezetéssel nagyot tudjanak előrelépni.
...bár a Lotus és a Virgin közt már alakul valami, de még ott is inkább a technika sebessége dominál jobban, mint az egyéni teljesítmény.Akire érdemes lehet váltani Di Grassi-t, az egy Torro Rosso-s versenyző, vagy Rubens a Williams-szel, és persze bármelyik Force India-s.
De itt már az számít hogy mi van a csapatok közé beválasztva, pl. a Force India mindkét versenyzője jó, így ők csapatnak is jók, a Williams és a Torro Rosso közt is az kell hogy döntsön, hogy melyiket rakjam csapatba és melyik egyéni teljesítményében bízom.Szal az amit mondasz tök igaz az első 12-ben, de pl. Glock esetében illetve a hátsó régiókban már nem biztos hogy megéri befektetni 3-4 milliót, de még talán 2 millás különbséget sem..sztem persze.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #247 üzenetére
Ez olyan hogy már 3 futam eltelt és Glock vs Di Grassi között 4 pont van. ..vagy bár a Lotus lényegesen jobb (még legalábbis) mint a HRT, a két csapat közt sincs több 4 pontnál...azaz 200 000 a pontban hozott különbség, viszont ha váltani szeretnék akkor a HRT eladása 5% + a Lotus árkülönbsége= 3.5 milla..azaz 69 pont.
Glock vs Di Grassi között jelenleg szintén 4 pont azaz 200 000 hozott haszon van Glock javára, viszont 1.2 millát buknék a cserével azaz 24 pont különbséget kellene kihoznom Glock-ból hogy pénzemnél legyek. Ahogy ezt írtad is előbb.Egyik váltás sem jó. Szvsz kis csapatot másik kis csapatra váltani bukás, és csak azért érdemes meghozni ha zsonglőrködni kell egy jobb cél érdekében.
Amit írsz, versenyző vs csapat, az nehezen eldönthető..ez már a játék lényege.
A Maláj verseny előtt a Red Bull-t sztem egyszerűen muszáj volt megvenni, mert annyira jó áron volt köszönhetően Ausziban Vettel kiesésének, és Webber sóderágyainak, ...és a Force India is még jó áron van ahhoz képest hogy mennyit tudnak hozni.[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #252 üzenetére
Jogos, viszont sokat nyom a latban, hogy nem nagyon van helyette más, öt erő van sztem..ezek közt lehet variálni, illetve néha a Renault is jobban fizethet mint a Force India.
A Red Bull csak azoknak nem alap akik vagy Webber-t vagy Vettel-t akarják később versenyzőnek, mert akkor ők el fogják adni.
Én hiszek a Red Bull-ban mint az egyik domináns erőben az öt közül -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #270 üzenetére
Előbb-utóbb mindenki megtorpan...mivel a versenyzők ára nagyon szalad, ezért el fog kelleni adni egy húzócsapatot (akár a Red Bull-t), és bevásárolni a lehető legjobb versenyzőt akit venni lehet.
Ennek az időzítése lehet döntő.
Pl. ezután a verseny után én beáldoznám a Red Bull-t és a Force India-t is egy Alonso-ért, de kevés a pénz.
Viszont Schumacher megfontolandó lenne, bár rettenet kevés pontot termel az árához képest, viszont én hiszek benne rendületlenül.
De aztán lehet hogy még korai versenyzőn gondolkodni, és inkább a HRT-t kellene lecserélni lassan. -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #280 üzenetére
Egy kicsit visszatérek Glock vs. Di Grassi-ra
Szal egyvalamire tök jó volt egész biztos a beszélgetésünk ebben a témában anno, elhangzott hogy Di GRassi és Glock közt 1.2 milla volt a különbség...ha megfigyeled most Di Grassi és Glock közt ez kiegyenlítődött.
azaz 1.1 millát buktak azóta a Glock tulajok,..15 nap alatt, úgy hogy Di Grassi is bukott 400 ezret, de hát versenyző csak kell.
Most viszont már sztem nem érdemes váltani Glock-ról, mert 4 befejezetlen verseny után már csak sikerül célba érnie.Szal érdemes maximalizálni a hasznot minimalizált veszteség mellett, mert a veszteség majdnem annyira fontos mint a nyereség.
-
Pá
addikt
válasz Qorthral #291 üzenetére
Egyébként én is pont ezért gondolkoztam MS-en. Mármint, ha lecserélném szinte biztos, hogy rosszabbul járnék pontok tekintetében (legalábbis eleinte), mert még a Force Indiát is el kéne adjam hozzá. Viszont csak így lenne esélyem kicsit előretörni, mert így hogy a liga topcsapatainak kb 90%-a red bullal megy, nem nagyon van lehetőségem kitörésre, kb csak úszom a rajjal.
Viszont úgy számoltam Schuminak folyamatosan dobogókat kéne szerezni, hogy megérje miatta lecserélni a Red Bullt és a Force Indiát, ez meg azért még egyelőre erősen optimista terv lenne.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #291 üzenetére
MS-t bevállalni tényleg nagyon bátor húzás volt Oliverda-tól, néztem én is szépet.
Ahogy fejlődik a Sauber, valszeg Chandok-t én is lecserélem Koba'-ra a következőre.
Nehéz ügy mert akkor megpróbálni 19-re lapot kérni amikor még nagyon fontos a pénz, az rossz odds-l fizet a jövőre nézve, ezért én még pár futamig mindenképpen csirkemód menedzselek
De azért nem bánnám ha bejönne MS első helyre, a bátor húzás jutalmaként...viszont Koba' most még ne érjen célba hogy a csökkent Red Bull bevétel mellett is meg tudjam venni
Jó verseny legyen az a fontos. -
Oliverda
félisten
válasz Qorthral #299 üzenetére
Körülbelül hozta azt amit minimum elvártam az összeállítástól. Persze jobb is lehetett volna ha a Sauber-ek nem qrják el. MS nem volt rossz befektetés mert ~50 milláért vettem és most már 55 millát ér. Amennyiben eladnám akkor 2,5 milla haszon lenne rajta a hozott pontokért kapott pénzen felül.
Az összesített ligában már szerintem amúgy sincs sok esélyem mert akik anno bevásárolták az USF1-es cuccokat azok eléggé elhúztak. Bár a nyeremények sem mozgatnak annyira hogy most ezt baromira sajnáljam. Azért a PH! ligában jó lenne legalább az első három hely valamelyikét megszerezni a végén.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Qorthral #304 üzenetére
A Red Bull az tiszta sablon. Unalmas. Meg most sem sok kellett volna ahhoz hogy az egyik kiálljon a versenyből. Sajnos rossz pilóta állt ki helyette de ez már más kérdés.
hunnylander:
Ameddig a játékosok 70-80 százalékánál benne van a Red Bull a felállásban addig én nem sok esélyt látok egy jelentősebb ugrásra senkitől aki benne van ebben a keretben.
Az igaz hogy még sok van hátra bár száraz quali esetén akár borítékolni is lehet a 15+10 pontot a Red Bull-nak. Szerencsére úgy látszik hogy a verseny az azért kicsit más tészta.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #340 üzenetére
Az idény elején kevéssé működik mint ahogy haladunk előre.
Nézzük a saját példámat, én Liuzzi+Kova' és Sauber+Toro+HRT-ből főztem.
Azaz Liuzzi kivételével mindenkin buktam....és ezzel a nagy többség így volt.
Jelenleg viszont Chandok annyira olcsó hogy alig számít, Trulli a veszteség..de arányaiban jó választás mert a legjobb kiscsapat legolcsóbb versenyzője.
A csapatok viszont hoznak (vagy nem, de ez már a játék része), azaz jóval optimalizáltabb.
Azaz Alonso nem működik, mert túl sok a veszteség a játék elején...nem hogy nyereséggel lehetne számolni.
Tavaly én valami 60-70 milla plusszal zártam, amit el sem költöttem. Azaz gyorsul majd a bevétel, de a játék elején nagyon lassan indul.
Ezzel számolok,..csak az erősorrendet veszem fixnek, a többi képlékeny.
Jelenleg pl. nem lehet játszani, mert hiába nyernék kb. 5 millát ha megvenném Button-t, hiszen most nullázott első kiesőként..azaz bukott -8%, és a következő versenyen a 6. hely már +7%-t ér...és ez elvárható tőle (de akár a 9-11 vagy a max. 15% is)...egyenlőre még nem húzom meg, mert túl nagy falat, el kell adnom hozzá a Red Bull-t.
De egy jó versenyző hasonlóan jár mondjuk Kubica-Barrichello-Sutil-Liuzzi közül, azaz azok aki valószínű 10-ben lehetnek a következő futamra, akkor már lehet a pénz miatt is játszani.
Egyre tágul a mozgástér ez biztos, de a szerencse/szerencsétlenség is ott van term.
pl. Kobayashi 20 milla és az eddigi 6 futamon 5 alkalommal kiesett, és egy alkalommal a 12 helyen gurult be (azaz +1%)..rajta akár másfél millát bukhatok egy korai kieséssel..és eddig ált. a 22. helyeken adta fel a futamokat, azaz túl korán, ez minden alkalommal -5.5%.
Nagyon sokat lehet rajta bukni. -
attisx
addikt
válasz Qorthral #344 üzenetére
Jó persze igazad van, csak kicsit kiakadtam, hogy a szinte borítékolható 80 pontból végül csak 32-t hozott az RBR. Meg nekem van Renault-m is, szóval Petrov defektje is -10 pont. Még szerencse, hogy péntek délután Buemit lecseréltem Kobayashira (bár szombat délelőtt majdnem visszacsináltam, de későn jutott eszembe, és addigra bezárt a piactér)...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
attisx
addikt
válasz Qorthral #350 üzenetére
"Úgy látom ide csak akkor divat írni, ha jól sikerül a csapatunknak az adott futam..."
Jobban esik dicsekedni, mint panaszkodni...
Mondjuk én most többé-kevésbé elégedett vagyok a mostani 119 pontommal, bár azért a Willians-től kicsit többre számítottam. Így utólag visszagondolva kár volt rájuk cserélni az STR-t...
Lewis pedig még távolabbi ábránd lett. Már kerek 2.001.500 ejró hiányzik, minimál konfig mellett...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
hunnylander
őstag
válasz Qorthral #354 üzenetére
Mikor megkapjuk az adott verseny után a pontjainkat plusz a pénzecskét és nyílik a piac, elkezdem próbálgatni a lehetőségeket. A visszaállítás funkció nagyon jó, még az elmentett összeállításról is vissza lehet vele lépni az előző állapotra (már tudom) és nincs pénzügyi veszteség a tranzakciók miatt.
De meg akartam várni a szabadedzéseket, de várható volt, hogy a török pálya kedvezni fog a McLaren erősségeinek, és a próbálgatások után nem mentettem el semmit. Bizonytalan is voltam, hogy emiatt 0 pontot fogok kapni, de szerencsére ilyenkor az előző futamos összeállítás marad érvényben.
Hamiltont meg azért akartam betenni, mert tudtam, hogy ha nagy valószínűséggel jól szerepel, akkor ki fog slisszolni az anyagi keretemből beláthatatlan időre. Szóval ez volt a váltópont. Hosszútávon akartam építeni rá, mert nyerő ember lesz hosszútávon.
De most már elmentettem a következő futamra való konfigurációt. Csak néhány fillér hiányzott hozzá (ami meglenne, ha csak egy biztonságit is fejlesztek a Török Nagydíj előtt, ami olyasmi lett volna, hogy lecserélem a Lotust egy középcsapatra a plusz pénzből), hogy a Renault kitúrása nélkül a Red Bullt felcseréljem a McLarennel. Kobát nem akarom elmozdítani, nem akarok visszatenni egy virgines pilótát, csak azért, hogy a Renault maradjon. A Renault is felemásan szerepelget. Valenciának erős start-stop jellege van, ilyen pályákon Barrichello átlagán felül tud teljesíteni, mert itt kisebb hátrány a jobblábas fékezési szokása. A Williamsnek is feküdhet talán egy kicsit a pálya, meg mintha relatíve fejlődtek is volna.
Szóval két brit csapat meg egy kiszámíthatatlan japó, ezzel 'támadok' Valenciában (egyelőre, módosításokat talán a szabadedzések után teszek, ha valami váratlan gubanc adódik a kulcsemberekre nézve).
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
attisx
addikt
válasz Qorthral #376 üzenetére
Grat a 200 felett teljesítőknek...
Bezzeg én továbbra is szívok, mint a torkos borz. Na mindegy, arra jó volt ez a hétvége, hogy végre betudtam spórolni Hamit. Úgyhogy részemről én innentől kezdve hátra dőlök, és hagyom magam sodródni az árral...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #376 üzenetére
Ja, rekord pont született nálam 242.
Petrov és Hülkenberg szinte biztos volt hogy jól bejön a HunRing-n, kettejük közt variáltam, Webber kényes húzás volt, de muszáj, mert biztonsági játékkal már nincs esély...a piloták rizikósabbak, de többet hoznak, és nagyobb az áremelkedésük is...akkora hullámvölgyben voltam az elmúlt futamokon, hogy valamit kellett, viszont ez azzal járt hogy 4 összetevőt kell cserélnem ami viszont persze viszi a pénzt a bukó százalékok miatt
Most is igazából vissza kellene cserélnem Webber-t Vettel-re Spa-nak, de 6 milla kb amit csak az eladás miatt buknék...még meggondolom.
Szal most is újra kellett alakítanom a következő futamra, remélem utána már lesz esélyem 1 összetevőt cserélni futamonként...mert Spa után Monza-ra nagy eséllyel jók maradnak a Force India-sok, a BMW Sauber-k, és a Williams-k is. -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #380 üzenetére
ooo én simán visszacseréltem volna Vettel-re Webber-t, ..és jól is tettem volna, tiszta szerencse hogy az történt ami történt.
A saját kútfőből gondolkodva én arra gondoltam hogy a csapat megpróbálja feltolni Vettel-t a HunRing-s bakija után.
Ezért akartam cserélni, de nem volt olyan kombináció ahol megérte volna Webber eladásával járó összeget bebukni. Így hogy két futamon is felfele ment az ára, így már valszeg igen.
Szal tiszta mázli hogy nem az akkora bukás következett be amit említettél.Majd holnap meglátjuk hogy mi lesz, kit mire lehet cserélni...., de az biztos hogy egyszer fent egyszer lent. a Jó döntések igyekeznek minimalizálni a sors hozta fordulatok veszteségeit, és maximalizálni a szerencsét....de semmi több, technikai sport és Spa, eső és 5 esélyes VB menő....na szal lehet húzni a kalapból
Ne aggódj egy percig sem. -
Pá
addikt
válasz Qorthral #383 üzenetére
Azt hol lehet megnézni, hogy az egészen belül hányadikat zártam? Nem is gondoltam, hogy ennyire elöl vagyok abban. Pedig nagyon drukkoltam Haminak, amikor kicsúszott, hogy ragadjon be a kavicságyba, az olyan +35 pontot jelentett volna, de nem sikerült a tökéletes hétvége. Meg Vettel is bénázhatott volna kicsit kevesebbet.
Az 1 versenyzős felállást még mindig nem akarom meghúzni, ha bejön sokat lehet vele nyerni, de ha kifog egy szar hétvégét, akkor meg ott vagyok a semmivel. Nem hiszem, hogy átlagban sokkal jobb felállás, mint amilyen pl most van nekem. Csak akkor vállalnám be, ha mellé tudnék betenni még legalább egy erős komponenst, hogy ne álljak féllábon. Ehhez kéne a 40 milla.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #387 üzenetére
Az a jó hogy tervem van, az hogy mennyire működik helyzetfüggő
Term. egyértelműen Alonso-t kellett volna megvenni...de akkor nem tudom lecserélni a Sauber-t a Renault-ra...és ebben a felállásban több lábat láttam mint csak Alonso-ban (pedig ő is nullázot Spa-ban)
Így aztán már az időmérő előtt leszűkítettem a kört Vettel-re és Button-ra, mindkettő jó vétel, hisz szintén betliztek az első futamon...Hamilton-t erősebbnek ítéltem egy hétvégén és a szezonban, így Button már vesztett, Vettel-l kapcsolatban viszont ez fordulópont lehet. Kettejük közt a többi helyszínt is nézve, Vettel-t választottam.
Aztán a futam meg lett amilyen lettMuszáj volt pénzben gondolkodnom...azaz olcsón venni-drágán adni, mert a sok hullámvölgy hiába tett pontban előre, nincs pénzem
Kell egy olyan akit olcsón megvehetek és jól emelkedik az árra...hogy jól tudjam eladni.
...még mindig azt a hibát nyögöm, hogy akkoriban nem vettem meg Hamilton-t
...így jártam, ez büntetésem amiért nem tettem fel mindent a kedvencemre -
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #402 üzenetére
ooo..nálam nem lett mentve a Hamilton
Valami kavar volt az időmérővel, és mire láttam addigra már nem engedte változtatni, szal ez véletlen...amúgy is mostanság kicsit zűrös az érzelmi életem...bár a futamot természetesen néztem, de nem voltam 100%-s.
Mindegy, jelenleg ezt a felállást néztem ki magamnak Hamilton-Heidfeld-Williams-Toro-Mercedes....de a Merga vs. Reanult-val még várok.. -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #406 üzenetére
háát én sajnos azt sem tudtam mi mikor van...úgy összetörték a szívem hogy a zinternet most éppen sokadrangú...sőt szinte minden más is...éppen a padlóról kaparom össze magam.
Szal c'est la vie...így jártam. Még a Renault vs. Merga cserével várni akartam...aztán meg elfelejtettem az egészet, de ennyire még nem örültem hogy buktam, mert Lewis legalább pontot tudott hozni -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #408 üzenetére
Nem tudom pontban hogy leszünk, most én sem számolom ki, majd kiderül.
Viszont most már ha fene fenét eszik is elmentem a felállásomat...bár a Brazil futam estefele van ha jól tudom...szal akkor mégsem...igazából most kicsit problémás lett a dolog, mert futamot bukott versenyzőt nem jó üzlet eladni...igazából a legrosszabb húzás üzletileg (kivéve ha a következő futamon is nullázik ).
Szalé lehet hogy a brazilra meghagyom Vettel-t, és inkább más poszton alakítok....nullázott versenyzőt csak venni érdemes, eladni nem ez alapjajaj bajban leszek már látom
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #410 üzenetére
hááát majd meglátjuk....azért én utálok szándékosan bukni
Valamit majd megpróbálok okoskodni, de hát most ugye kb. 8%-t fogok bukni ha lecserélem..ami a mai pénzén 13 és fél milla.
Míg ha várok vele akkor feltehetően az első négyben végez ami csak a 4. hellyel számolva is 9% bevétel-5%:3% haszon még eladva is a jelenlegi szituval szemben.
..és azért utálok 13 millát bukni ha nyerhetek 5 millát.
..hiába már csak egy futam lesz, még fontos lehet, lehet hogy inkább másba fektetek be ha már így alakult és csak a végső összecsapásra állítom fel Hamilton-tAzért tavaly sokkal egyszerűbb volt, mert olyan hamar látszott hogy a Button mennyire jó, hogy asszem nekem már a 3-4 futamon megvolt....nem tudtak annyira elszaladni az árak amennyire fölényben volt...tavaly lazán röpködtek a 200pontok...
Idén elég feszülős. ..de jó -
Pá
addikt
válasz Qorthral #406 üzenetére
Hát igen, mivel Hamiltonra az elmúlt futamokon eléggé rájárt a rúd, most nagyon jó ár/érték arányért meg lehetett kapni és muszáj volt bepróbáljam.
Az időmérő után még fogtam a fejem rendesen, de mázlim volt és a futam majdnem tökéletesen alakult. Úgy számolom most az új felállással 38 ponttal jártam jobban, mintha maradok a bizonsági mellett. Pár hónapja még sehol sem voltam, nem gondoltam volna, hogy esélyem lesz a dobogóra, de most már egyértelműen az a cél.Egyébként most már a pénz oldaláról tényleg tök fölösleges nézni a dolgokat, az a lényeg, hogy olyan csapatot rakj össze, ami a legtöbb pontot hozza, nem számít mennyit bukik vele az ember.
Pont azon filoztam, hogy év elején még inkább az volt a szempont, hogy a pénz gyűljön és olyan szemmel építkeztem, most meg már a pénzt nem is nézem, csak a pontokra koncentrálok.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz Qorthral #416 üzenetére
Verseny előtt még kár síránkozni, mert még akármi megtörténhet és a pontok java ott dől el. Majd utána lehet nyugodtan ha Hulk megnyeri.
Amúgy nekem is volt Hulkos variációm, de nem vagyok elkeseredve, hogy nem őt választottam, mert meggyőződésem, hogy a versenyen komolyan vissza fog esni. Meg az ilyesmi tényleg nem kiszámítható, 1-1 versenyen bárki odakeveredhet, ezzel nem lehet előre kalkulálni.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #420 üzenetére
Pedig lehetett volna jobb is
...sajna az oldal tartja magát a du 1 órás időmérőhöz, így már nem tudtam lecserélni a Renault Mercedes-re E-kavézóból léptem be, hogy cseréljek, de akkor már nem lehetett
Mindegy, az utolsó futamon dől el minden mint az életben
Sok sikert mindenkinek, rossz már nem lesz ez az idény semmiképpen, én élveztem, sajna a végére elég figyelmetlenül követtem le a dolgokat, de hát hol fent hol lent. -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #424 üzenetére
Pedig buktam bezony, mert a halmozódó pénz nem hoz semmit, a Mergát már betehettem volna simán Brazilra, hisz egyértelmű volt hogy MS jó Interlagos-ban...és még így is jó volt hogy vonatozni volt kénytelen.
Kubica húzza a Renault, Petrov a legtöbb futamon felejtős, Szal az hogy felhalmozódott közel negyven millám, az semmi, mert közben mentek fel az árak is....szal én buktam ezzel mindenképpen, hiszen ha nem a megérzéseim szerint játszom akkor már bukás....még ha véletlen jól is jövők ki az egészből, nálam akkor is bukás hisz nem variálok csak vagyok.
Sajna Hamilton-t nem tehettem be egy futamon sem, ezzel majd valahogy elbánatoskodom. Most meg már nem is fogom, mert mivel elszaladtak az árak, 'pontos' öngyilkosság lenne -
Pá
addikt
válasz Qorthral #447 üzenetére
Én sem mondtam, hogy baj, tényleg több teret hagy a kreativitásnak.
De az sem jó, ha valamivel nagyon mellélőnek és már az elején behozhatatlanul kettészakad a mezőny.Így látatlanban azt gondolom, hogy pl a Merci alul lesz árazva, a Toro Rosso meg felül.
Arra is nagyon kíváncsi, vagyok, hogy a McLarent hova lövik be, mert őket egyelőre én sem tudom hova tenni.[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Új hozzászólás Aktív témák
- Elfelejtettem a film címét
- A Xiaomi nem késlekedik az Android 15-tel
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Háztartási gépek
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
- iPhone 13 Blue 256GB SÉRÜLÉSMENTES!
- 2db Be Quiet! Silent Wings Pro4 140mm
- LG 39GS95UE - 39" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- GAMER PC: i7-12700KF/14700KF - RTX 3060 12GB GDDR6 - 512GB-4TB NVMe SSD -16/32GB DDR4- GAR/SZÁMLA!!!
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- PHANTEKS PH-TC14S / DUPLA TORONY ITX-RE IS - RITKASÁG - CSERE IS !!
- GAMER / KONZOL MÉRETŰ (ITX)-PC /I5 8600-6MAG- ASUS ROG WIFI-BT-16GB DDR4 -RX6600-8GB-DDR6 -1TB SSD/!
- Logitech G403 Prodigy
- FUJITSU ESPRIMO E500 E85+ SFF /I3 - 8GB DDR3 - 128GB SSD/ WIN10 PRO - 15mp bootidő UTOLSÓ DB !
- ERŐS GAMER PC /B460-STEEL- I5 10400F + VÍZ - 1TB NVME - 16GB RGB - RX 6600-8GB DDR6 + RGB!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen