Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Rap, Hip-hop 90'
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Pá
addikt
válasz
Qorthral #7061 üzenetére
Az a bajom ezekkel a játékokkal, hogy túl sok energiát és időt igényelnének, ha rendesen akarnám csinálni, de mostanában se erőm, se kedvem minden futam előtt 2 órát excelezni.
szerk: a másik meg, amit utálok, ha a matek azt mondja, hogy olyan csapatot/pilótát kell betegyek, akit amúgy nem szeretek. És akkor emiatt az egész futamot frusztáló kognitív disszonanciában töltöm, megöli az egészet, szóval kössz, nem.
Szóval most úgy vettem rá magam, hogy szigorúan max 5 perc minden futam előtt, csakis érzésből és szimpátia alapján.
A tippek jók, köszi értük. Nagyjából egyet is értek az ár/érték aránnyal.
-
-
-
EmberXY
veterán
válasz
Qorthral #6958 üzenetére
Most tudatosult bennem is ez a "csak pontokat kapunk" dolog, szerintem is furcsa lesz, ha az erősebb komponensek drágulnak, hogy lehet majd a fix 100 milliós keretből ütőképes csapatot összerakni?
Én is pl. arra számítottam, hogy Hamilton mellé be tudom tenni Vettelt is, ha Raikkonent kirakom, de látom, hogy rohadtul nem ilyen egyszerű ez, maximum akkor, ha a többi komponens a legaljából van...
Tanácstalan vagyok, ha mérlegelni kell, hogy a jövőben a jobbak csak drágulnak, elgondolkodom azon, hogy betolom a wildcardot és bepakolom a favoritokat, meg a sereghajtókat, aztán várom a szezon végét... Ez megint egy érdekes szabályrendszer... -
EmberXY
veterán
válasz
Qorthral #6975 üzenetére
Katasztrófa eddig az egész... A ligában 175 pontot mutat, a globál ligákban meg 179 ponttal vagyok benne... Lehet, hogy pár napot még kellene várni míg valaki elkezd benne tevékenykedni, hátha addig összeáll, elvégre van még majdnem 2 hét, és bizonyára ezrével kapják a bugreportokat...
Annak fényében, hogy az első 3 futamot már lekésték vele, pláne nem kellett volna így összecsapni.
Csak nehogy Ericssonra kenjék ezt is. -
ROBERTOH
őstag
válasz
Qorthral #6975 üzenetére
A verseny után egyből felnéztem a játékra, mert azt ígérték, hogy live pontozás lett, és lehetett még igazolni! Nem próbáltam ki, de ha el is lehetett menteni, akkor össze lehetett állítani a tökéletes csapatot is... Azért ennél többet vártam a hivatalos manager játéktól...
-
-
ROBERTOH
őstag
-
Pá
addikt
válasz
Qorthral #6929 üzenetére
kicsit trükkösebb ennél, a max 5 futamos cserélgetés miatt. Simán lehet, hogy akinek sok pontja van, pont rossz ütemben kell kiszedja vagy betegye a húzóembereit és ott sokat tud bukni az árfolyamon.
Illetve, akinek átlag alatti pontja van, jó eséllyel anyagilag sem túl erős. Bár a kezdőpénznél valószínűleg még mindig többje van. Ezzel együtt valószínűleg igazad van, és egy idő után talán már nem éri meg trükközni ezzel. De az első pár futamon biztos, hogy jó lehetőség, főleg ha nem várt kiesések is vannak.
-
EmberXY
veterán
válasz
Qorthral #6921 üzenetére
De azt hinné az ember, hogy egyre távolodik az eleje és a vége, ezáltal az átlag sem jelent majd előnyt, pedig az 1. forduló utáni új csapatommal a liga 9. helyére kerültem, a mostanival meg a 7.-re kerülnék, ez egyre jobb lesz.
Vagy én teljesítek ennyire átlagon alul, vagy mindenki más, kivéve a top pár csapatot? -
EmberXY
veterán
válasz
Qorthral #6915 üzenetére
Bele se merek gondolni, mi lehetett volna, ha Verstappen nem esik, ki, Hamiltonnak top hétvégéje lett volna, és még Gasly is 4. lett, hát maradt benne rendesen, de majd legközelebb...
Amit viszont nem értek, hogy az "új csapat indításos kiskapu" még mindig nyitva van, gondolok itt arra, hogy ha most csinálnék csapatot (próbaképpen csináltam egyet, de nem töltöm fel tartalommal, csak kíváncsi voltam), 926 ponttal indítana, ami a liga 7. hely lenne csak úgy a semmiből. Ráadásul megint olcsóbb lett egy kicsivel Hamilton is, Verstappen is, Merci is, szóval a büdzsével se lenne gond, sőt.... Érdekes egy szabályrendszere van ennek, már-már hajaz a magyar választási rendszerre.
Plusz még egy kis technikai dolog, a ligában a helyezésem a rendszer szerint nem változott, pedig 2 helyet hátrébb csúsztam, ezt sem értem.
Szokni kell ezt még, csak nehogy kiábránduljak belőle.
Szerk.: Egye fene, csak úgy a saját szórakoztatásomra kipróbálom a 3. csapatot is, de ligán kívül...
-
EmberXY
veterán
válasz
Qorthral #6899 üzenetére
Beléptem. Ahogy prognosztizáltam, a 9. helyre ugrottam, semmi nem változott csak a nevem.
Ott az a nagy "+" jel, tudod...
Egyébként viccen kívül, első ránézésre a 455 pont alattiaknak megéri, ráadásul a favorit Merci komponensei olcsóbbak lettek, az ígéretes Haas is olcsóbb lett a betli miatt, az RB nem változott, igazából csak a Mekis és Ferraris cuccok lettek drágábbak, de az erőviszonyok alapján nem biztos, hogy ezek jelentik majd hosszútávon az előnyt.
Később már tutira nem fogja megérni a középmezőnyből "újrarajtolni", de most még szinte ajándék. -
EmberXY
veterán
válasz
Qorthral #6895 üzenetére
Ez is érdekes amúgy, kipróbáltam, hogy új csapatot csinálok átlag pontszámmal és büdzsével... Namármost 455 ponttal indított el, ami a középmezőny, összehasonlításként az alap csapattal 430 pontot gyűjtöttem az első fordulóban, de azért legalább megdolgoztam...
Amit viszont nem érzek etikusnak, az az, hogy ezzel megint belépjek a ligába, hiszen ott kapásból a 9. helyre ugranék fel nulla teljesítménnyel, ajándék pontokkal.
A későbbiekben nyilván jobban széthúz az eleje meg a vége, így a középmezőny sem jelenthet majd előnyt, de az első kör után mindenképp olyan, mintha "jokerrel" játszanék.
Furcsa egy játék ez. -
EmberXY
veterán
válasz
Qorthral #6891 üzenetére
Nem kizárt, mindenki vigyázzon vele!
Én már lehet, hogy beleszaladtam, akárhol kerestem, sehol nem találtam visszavonást, még úgy sem, hogy az új szerződések nem voltak aláírva. Ha viszont tényleg így van, elgondolkodom, hogy van-e értelme tovább, az életben nem hozom be a hátrányt. Még Gasly-n is buktam, ennél nagyobb szégyent már hova? -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Qorthral #6888 üzenetére
Nekem is elment egy Haas pilóta és a csapat, és én is még drágábban vettem meg. Annyival vagyok jobb, hogy nekem Alonso volt a kiemelt.
Arra nem is gondoltam, hogy kiesés esetén alá fogják árazni. Ez így szívás, gondolom te úgy áraztad volna, hogy milyen teljesítményt hoztak, amíg ki nem estek, mert várható, hogy többet ez nem fog előfordulni.
Míg, amikor egy tavalyi vagy tavaly előtti Mclaren-ről volt szó, azt mérsékelten áraztad fel még egy jó szereplés után is, mert a megbízhatóságukat is figyelembe vetted.
Ellenben itt hiába nem veszik figyelembe, mi sem biztos, hogy jól járunk, ha számítunk rá. Ha nem esnek ki, akkor most mások szerintem a maximum áremelkedéssel nyugodtan számolhattak volna. Szóval az elgondolásunk szerintem tökéletes volt. Én annyit hagytam benne, hogy 3 futamra szerződtettem őket, mert meg akartam nézni, hogy a többiek nem-e tudják pillanatok alatt lefejleszteni őket. Így a dupla kiesés még fájdalmasabb lehet, hogy a 4. futamra nem tudom berakni, utána pedig sokkal többe fog kerülni.
Ráadásul a következő 2 futamon már csak a 7. 8. hely néz ki. -
EmberXY
veterán
válasz
Qorthral #6851 üzenetére
Tényleg, köszi.
Nagyon új még a felület, asztali gépen átláthatóbbnak tűnt, de mobilon gépészkedni kell vele.
A szabályrendszer is nagyon új még és szokatlan. A head to head-re visszatérve, ha jól értem, akkor a tapasztalati pontokra van hatással (+50 vagy -25) de másra nincs.
A tapasztalati pontok meg a "manager level"-ben számítanak, na de szégyen, nem szégyen, arra nem tudok rájönni, hogy a manager levelnek mi a szerepe? -
ROBERTOH
őstag
válasz
Qorthral #6846 üzenetére
Amikor először össze raktam, akkor valóban sokat vacakoltam, másodjára viszont 1 perc alatt elkészültem, mégis a lenti hibaüzenetet adta, és eltűnt az összes nevezésem. Majd még otthon is kipróbálom.
EmberXY:
nem tudom, hogy valaki képben van-e hogy a Liberty Media más érdekeltségénél (pl.: baseball) van-e valamilyen manager játék illetve hogy amerikában ez hogy működik? (ehhez már nemzetközi jogi szakértőnek kéne lenni) Ha nincs jogi akadálya akkor szerintem össze lehetne dobni a pénzt egy domain regisztrációra és az oldalon futó bannerekből talán fel is lehetne tartani; de persze csak ha nemzetközi oldal lenne. -
ROBERTOH
őstag
válasz
Qorthral #6830 üzenetére
Nekem ez fapadosnak tűnik a tavaly játszotthoz képest: link
Abban a szabadedzések után is járt pont, meg lehetett tippelni, hogy a saját pilóták hányadik körökben állnak ki kereket cserélni, és az után is járt pont, illetve minden futam előtt volt egy "bónusz teszt", ahol 1 percen belül meg kellett válaszolni egy f1-es kérdést, és jó válasz esetén szintén járt pont. Illetve ez a kötelező pilóta kihagyás sem szimpatikus. Itt csak pilóta és csapat van, míg ott pilóta, csapat és motor. Tartok tőle, hogy a gridrival-ban nem lesz elég nagy a variációs lehetőség.. -
Qorthral
őstag
válasz
Qorthral #6830 üzenetére
Kimaradt a direkt link a ligához...
Szóval itt található a PH!-s liga. -
venember83
nagyúr
válasz
Qorthral #6731 üzenetére
Abu Dzabiban már valószínűleg menni fog a Williamsnek, ott csak nem fog esni, szóval vissza a régi felállásra, mivel valószínűleg többet veszítek Alonsó megtartásával, mint amennyit hozna Ricciardo a Williamsekkel szemben.
Kár, hogy érdemben hamar vége lett az évnek, de jövőre valószínűleg sokkal kiegyenlítettebb lesz a helyzet/verseny már a kezdetektől hála az új szabályoknak és a RB-nak.
-
venember83
nagyúr
válasz
Qorthral #6687 üzenetére
Gratula! De azért nagyon nem lepődtél meg, gondolom.
Rosberg most Belgiumban egyértelmű húzás, de nem tudom, mennyire éri meg párfutamos kalandnak, ahhoz elég drága, így sokat veszít az ember eladásakor. Ezt kompenzálandó meg kell tartani, míg nő az értéke, de kérdés, meddig érdemes. Főleg ha Hamilton Monzában már lenyomja.
-
jpm
senior tag
-
venember83
nagyúr
válasz
Qorthral #6633 üzenetére
Feladásról persze szó sincs. Csak örültem a 256 pontnak, aztán megláttam, mások (előttem lévők) mennyit zsebeltek be.
Jelenleg két kevésbé rizikós, de cserébe potenciálisan kevésbé jövedelmező utat látok a HAR-VER-MER-STR-FER felállásból:
- marad Haryanto, és STR helyett lesz FI,
- Sainz/Haryanto csere, és STR helyett lesz a Haas.Van egy radikálisabb harmadik: Vettel - Verstappen - Mercedes - Manor és Haas.
Hamiltont nem akarom betenni, mert nagyon megy az adok-kapok csapaton belül, a Williams pedig nem jó semmire ÉS drága. A FI legalább olcsó, bár persze kérdés, mennyire válik be Silverstone-ban. Kíváncsian várom az edzéseket.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Qorthral #6575 üzenetére
nem lehet, szeptember óta újítom fel a házat amit vettünk, abban lakom, és ott nincs net, csak melóban ha van rá időm, vagy olyan 12 naponta amikor hazamegyek a páromhoz meg a fiamhoz..szal elég ritkán tudok vele foglalkozni..most jól jött ki, de általában próbálok olyat húzni amihez nem nyúlok egy darabig. Ezért nem vagyok jó tag...már tavaly sem voltam, de sehol sem vagyok tag...ha lennék akkor itt lennék.
-
venember83
nagyúr
válasz
Qorthral #6569 üzenetére
Mivel a Ferrari mindenképpen második vagy harmadik erő (ezt majd meglátjuk Kanadában a RB teljesítményéből), ezért ha megvan a Merci és egy RB pilóta, akkor mindenképpen szükséges betenni a Ferrarit. Hacsak nem végeznek a Williams és a FI mögött, de ezt azért kétlem Sir Frank csapatának az idei teljesítményét látva.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Qorthral #6569 üzenetére
sztem ez tipikusan az a helyzet amikor meg kell várni a hétvégét, a szabadedzéseket.
Lehet hogy kihagyható a Ferrari...Williams+Haas, kár hogy ott van Baku, ami megint utcai..mert a Williams most bukott és Kanada és A1 ring, Silverstone. elvileg jó. ...de ott van Baku Kanada után.
..ha feltámad a Haas akkor lehet hogy kihagyható a Ferrari, ha nem akkor sztem elég komoly rizikó kihagyni. -
venember83
nagyúr
válasz
Qorthral #6557 üzenetére
Utánaszámolva nekem nemigen éri meg a csere, mert HAM-VER sorrend esetén kétszázharminc pontot hozhat a két pilótám, a többi alkatrész meg kb. kuka. Akkor meg inkább a viszonylag megbízható konfig, azzal kevesebb a fejfájás, illetve kevésbé sebezhető. Hacsak nem üti ki egymást a két Merci megint.
-
venember83
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Egyre kevésbé érdekli az okostelefon Európát
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Adatgyűjtő gumik miatt korlátozhatják a Pirellit
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Bestbuy játékok
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- További aktív témák...
- Eladó egy Bose Quiet comfort 25 dobozával aktív zajszűrés
- S21(128/8) dobozával tokkal
- HP Victus 15-fa Gamer Tervező Vágó Laptop 15,6" -35% i5-12500H 16/512 RTX 3050 4GB 144Hz
- ELITRO Részletfizetés , bankmentes , kamatmentes. Érkezés alatt . Lenovo Legion Pro 5 16IRX9
- Új Asus TUF GAMING A15 Gamer Vágó Laptop 15,6" -30% Ryzen 5 7535HS 16/512 RTX 2050 4GB 144Hz
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- PROCASTER 40UNB700 40" 101cm televízió + Számla + Garancia
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
- Lenovo Thinkpad T14 üzleti i5-10310u 10th gen. 8-32Gb RAM 256GB-1TB SSD gar.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest