- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Kalacskepu: Elrontott Radeon X1950 Pro megjavítása
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- kreténtehén: Gazdit keresünk
- GoodSpeed: AMD Ryzen 7 7700X vs AMD Ryzen 9 9900X AIDA64, és PCMark 10 Benchmarkokban mérve
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- mefistofeles: A 15 centi nagyon rövid.........
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
félisten
Ma sem lettem sokkal okosabb. Kubica és Sutil is jól ment.
Oly nehéz a választááááás...
-
Pá
addikt
Na de én Sutilt nem akarom lecserélni.
Sztem FI-át nem érdemes Renaultra cserélni, mert nagyságrendileg egy ligában játszanak viszont az üzleten buknék pár millát. Nem hiszem, hogy annyival jobb a Renault, hogy az a pár milla 1-2 verseny alatt visszajöjjön... Akkor már érdemesebb megvárni azt az 1-2 versenyt és (remélhetőleg) önerőből megvehetem a FI mellé.Sauberen én is gondolkoztam, hogy le kéne cserélni, de aztán rájöttem, hogy nincs kire, szóval maradnak.
-
attisx
addikt
Nem akarok tippeket adni, de szerény számításaim szerint, ha nagyon akarnád, letudnád cserélni Sutilt Kubicára, vagy Renault motorra.
Én a magam részérő kimatekoztam 5 (+1 az eredeti bahreini) többé-kevésbé különböző potenciális felállást. Egy fix pontom van a Force India, ettől egyelőre biztosan nem válok meg. Igazából a Sauber a legnagyobb dilemmám, hogy megtartsam-e, vagy lecseréljem. Úgyhogy egyelőre kivárok, majd pénteken az FP-k után eldöntöm, hogy mi legyen...
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #189 üzenetére
Most én is nagyon hezitálok Kubica és Sutil között de nálam most eddig inkább a Force India felé billen a mérleg a pálya tulajdonságait figyelembe véve. Egyszer végre csak kijön neki a lépés. Bár mondjuk Kubica jól szokott menni Melbourne-ben. Nem könnyű a választás...
Meddig is kell lefixálni a felállást?
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #182 üzenetére
Nekem is befigyelt a rönyó. Azt ígérték agresszívan fognak fejleszteni, amit a sauberből pl nem nézek ki. Így én mindenképpen az élcsapatok mögé várom őket. Talán Force India szintjén is lehetnek Kubicával és szerintem őket is átugorhatják. Csak rá kell nézni az autóra, ha olyan külsővel olyan gyors mint most akkor abban vannak nagyon jó részek.
(Force India egyébként itt cseszte el a dolgot, Glockot vagy Trullit szvsz meg kell volna venniük, nem bántani akarom Sutilt meg Liuzzit de jó ideje nem bizonyítottak, a nyugdíjas Fiskó majdnem nyert ezzel az autóval miközben Sutil dodzsemet játszott, míg Liuzzi régebben sem tette le a névjegyét)
-
hunnylander
őstag
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #182 üzenetére
Az jó lenne ha növelnék a jutalmat, mert sztem is túl szűkre van szabva a dolog.
Sztem úgy lenne ideális, ha nyárra már lenne reális esély megkaparintani 1 élcsapatot/pilótát.
-
hunnylander
őstag
Nem biztos hogy az a stratégia nem lesz rosszabb, mint a cserélgetős. Csalódtam a Sauberben és a Toroban ezért megnéztem mit tudnék szerezni helyettük. Természetesen az eladásokkal is pénzt buktam, meg azzal, hogy egyáltalán rájuk tettem, mert esett az áruk is a gyengébb eredmények miatt. Bár a Sauberben is látok fejlődési lehetőséget. 3 csere árán megkaparintottam a Renault-t, mint elérhető legjobbat. Utána is olvastam, hogyan értékelték az első futamot, mi volt benne, mit várnak a következő futamra, úgy érzem a darazsak tudnak majd csípni; pontokat vagy játékpontokat érő helyezéseket. A pilótáimtól nem sok pontra számítok (Glock és Chandhok).
Lehet, hogy majd növelni fogják a pontért járó összeget, mert úgy látszik, minden túl van árazva, pl. a pilótákat tekintve, főleg, hogy a jó eredmények miatt tovább fog nőni az áruk. A jelenlegi játékkép alapján még a legjobbak is középmezőny pilótákkal játszanának a szezon végén is.
Tavaly még nem nagy figyelemmel játszottam, volt úgy hogy el is feledkeztem róla, hogy jó lett volna csapatot változtatni, de a szezon végére már futotta élcsapatokra és élpilótákra, pedig emlékeim szerint nem voltam az élmenők között.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #180 üzenetére
Sajnos nekem nem nagyon van mozgásterem, azt hiszem 2-3 futamig azzal kell boldoguljak, amim van.
-
SzalaiG
addikt
Kihalt a topic?
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #176 üzenetére
Helyes. Jó megoldás.
-
hunnylander
őstag
Fafa a következőképpen vágta el a gordiuszi csomót:
Idézet: A döntés a következő: Az eddigi eredmények mindenkinek maradnak, de az Ausztrál Nagydíjra nem lehet érvényes nevezést leadni USF1-es komponenssel.
Ez azt is jelenti egyben, hogy mindenkinek el kell adnia a Ferrarit, máskülönben nem tud csapatot kreálni.
Az USF1 értéke drasztikusan lecsökkent a kivonulás miatt. A komponensek 13, a pilóta 12 millió volt, most mindkettő 5 millió. Tehát itt egy nagy bukással kell számolni, illetve a Ferrari eladásával is 5%-ot veszít mindenki (ami számszerűsítve 2.3 millió).Ugyan pontelőnyben lesznek (16-22) a legjobbakkal szemben, az eladások után még a Red Bullt sem tudják megvenni, kivétel ez alól egyetlen játékos.
Egyébként 237 játékost érint az USF1 dolog, csak a többiek nem a Ferrarira tettek, ezért nem kerültek előtérbe.
A szezon még nagyon hosszú, nem ez fog dönteni, különösen most, hogy az előnyből hátrány lesz az éllovasoknál.
Kérek mindenkit, hogy fogadja el és vegye tudomásul döntésünket!
Köszönjük!
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #174 üzenetére
De az első pár futamon nincs is értelme változtatni.
-
hunnylander
őstag
válasz
Qorthral #173 üzenetére
Én is úgy értettem, hogy csak a bahreini nevezésük legyen érvénytelen, a játékot folytathatják/kezdhetik újra. Nagyon sokan vannak 0 ponttal (pl. mert kicsit későn regisztráltak vagy elfelejtették elmenteni az összeállítást stb.), továbbá a szabályosan legügyesebbek is 100 pont alatt vannak. Ez behozható lehet még azon 0 pontosok számára, akik később jól játszanak. Pl. 4-5 futam után már esélyes lehet a rendszeres 100 pont feletti vagy akár 200 pont feletti pontszerzés futamonként és a mostani élmezőny egésze se tudja majd kihasználni az első fordulóban megszerzett minimális előnyét.
-
Qorthral
őstag
válasz
hunnylander #163 üzenetére
Egyetértek.
Valószínű kétféle Ferraris / Mclarenes / Mercis játékos van. Az egyik aki direkt hagyta bent, mert érezte, hogy a Ferrari jó lesz és így előnyre tesz szert azzal, hogy az USF1et választhatta még anno, na ez nem sportszerű gondolkodás, olyan csapattal nem fair nevezni amely nem is indul és mások számára nem választható. A másik típus aki összerakta régebben a csapatát és azóta tojt bele, nem is figyelte esetleg a híreket, hogy az USF1 nem indul. Azt gondolom egyik típus büntetése sem nagy érvágás, az első megérdemli, a másodikat meg valószínű úgysem igazán érdekli.A kizárás túlzás, de talán pontok lefelezése és a 100 millió visszaállítása rendben lenne szvsz.
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #169 üzenetére
Gondoltam, hogy nem volt szándékos, csak próbáltam kicsit ironizálni...
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #169 üzenetére
Vagy kizárják vagy választanak nekik egy legolcsóbb csapatot automatikusan.
-
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #166 üzenetére
Azért, tök élethű ez a játék. A készítők még arról is gondoskodtak, hogy legyen valami szezon eleji balhé...
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Oké-oké, de egy 5000000 eurós US F1-nal tudták csak bespórolni a Ferrarit.
Nem azért, de nekem ez marhára nem tetszik, lehet, hogy szólok is Fafá-nak (a tulajdonosnak). Ez így nem fair. Aki bennhagyta a US F1-t nem módosított, azokat érvényteleníteni kellene. Akik a tényleges csapatokkal állították össze a nevezésüket, nem férhetett be a Ferrari és a US F1 'helyett' nem volt a szabályosan versenyzők számára 5 millás csapat.
-
Qorthral
őstag
Igen, tényleg 94 pont volt a max a hétvégére, leszámítva azokat, akik még az USF1et is be tudták illeszteni a csapatba így befért nekik a Ferrari amely egymaga hozott kb 100 pontot
Jól kalkuláltam, az RBR így már nem fér bele, viszont kitaláltam a köv felállásomat és meglepődve látom, hogy talán még erősítést is jelent majd
-
Qorthral
őstag
válasz
venember83 #157 üzenetére
Igen, csak az a bökkenő, hogy a normálisabb pilóták/csapatok ára egyre csak emelkedni fog.
Értsd pl a 4 topcsapat ára kb garantáltan gyorsabban fog nőni mint a mi pénzünk mennyisége(Alapból pl a pénzünkből kijött volna Alonso és Mclaren és még maradt volna 10 misi, most meg a 100 millióba nem fér bele Alonso és a Mclaren együtt, a játékosok pénzmennyisége meg 105 milliónál nem nagyon több.)
Úgy kalkulálok, hogy arra lesz lehetőség 1-2-3 futam múlva, hogy a 8 élpilótából és 4 élcsapatból 1-et szerződtessen az ember, cserébe a maradék 4 helyen csak a L/V/H hármasra és egy borzasztóan teljesítő és ezért olcsó középcsapat számára jut majd pénz
(Utóbbi 4 ugyanis egyre olcsóbb lesz, bár abszolút értelemben nem sokkal.)Egyébként ezen a hétvégén a kezdőpénzből a legjobb választásnak valószínűleg egy RBR/TR/Lotus/Glock/Senna ötös bizonyult, ez ugyanis 94 pontot, azaz 4.7 millió eurot eredményezett. Hozzáteszem, mindezt úgy, hogy Vettel hibája nélkül ez még 19 ponttal, azaz csaknek 1 millió euróval több lett volna.
Hunny lesajnálta itt pár napja azt az illetőt aki bepréselte az RBRt a kezdőjébe, pedig igaza volt, én nagyon bánom, hogy nem kockáztattam meg
Most felmegy az ára és nem fog kijönni a pénzből
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #156 üzenetére
Lehetséges, az se hülyeség, hogy nem változtatni, és gyűjteni a pontokat pár futamon át, amíg normálisabb pilótát/csapatot nem tud szerződtetni az ember.
-
hunnylander
őstag
-
Qorthral
őstag
Tekintve, hogy ilyen kevés pontot lehetett most szerezni és az eladás 5% bukással jár, elég küzdelmes lesz jobb csapatokat összerakni...
(Ha valaki játszott tavaly - én mondjuk nem -, ott a jó olcsó Brawn meg Red Bull mindenkinek rengeteg pénzt hozott, azaz az elejhén csak a bátraknak
)
-
hunnylander
őstag
Hamarosan ki fogja számolni majd a rendszer is és mindenkinek ki is írja. De könnyű előreszámolni. Megnézed a végeredményt, kikeresed a választottaid eredményeit és megnézed mi mennyit ér: Pontok. (Időmérőre és futamra is van pontozás.)
Motor, kasztni, személyzet kategóriákban az adott csapat mindkét pilótájának eredménye számít.
-
hunnylander
őstag
A 23. helyezettig igen. Szerintem a kiesés lényegtelen, a futam hivatalos végeredményében is sorrendbe teszik őket is.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #150 üzenetére
49
sokkal jobb is lehetett volna, ha Sutil nem pördül meg az elején...Ugye a kiesett versenyzők után is jár pont?
-
hunnylander
őstag
48 pontot hozott nekem Bahrein.
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #147 üzenetére
Megmondtam vagy megmondtam a renault motort?
-
venember83
nagyúr
Szépen mellényúltam, csak a FI jött be...
-
SzalaiG
addikt
Kíváncsi vagyok mi lesz a vége...
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #139 üzenetére
Amire meg is van az esély, Massa a poros oldalról rajtol, örülhet ha 3.-nak fog elfordulni az első kanyarban.
-
attisx
addikt
válasz
venember83 #141 üzenetére
Azt majd meglátjuk...
-
Oliverda
félisten
Érdekes lehet... Amennyiben Vettel tényleg jelentősen lassabb lesz versenyben mint a Ferrari-k, akkor Massa-nak majd nem ártana megelőzni a pályán, amiben annyira nem acélos szerintem. Közben valszeg ott fog lihegni a nyakán a csapattársa.
Amúgy Sutil nálam is alkalmazott. Ha jól szerepel esélyes a szerződés hosszabbításra is.
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #134 üzenetére
Azt tudtuk eddig, sőt talán Webber nyilatkozta is hogy a kocsi kevés benzinnel übergyors, ami látszik is, de a Ferrari a (leg)jobb versenytempóban. Nem adok Vettelnek 20kört és a Ferrarik bedarálják.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #132 üzenetére
A versenytempójuk még lehet nagyon gyatra, ha a pole egy kvali-optimális felé elhangolt beállítás eredménye és rossz lesz a nehéz autó gumikímélése.
Nincs lefutva, lehet hogy Sutilé a nyerő taktika.
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #132 üzenetére
Én csináltam red bullos variációt is, de a renault motor miatt inkább mégsem. Ferrari elveri őket így nem fogunk sokat bukni.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #129 üzenetére
Csak jó lett volna kispórolni a Red Bullt...
-
Qorthral
őstag
válasz
hunnylander #129 üzenetére
Nekem is hasonló a felállásom. Szerintem nem olyan rossz a helyzet, a FI sok pontot hozhat holnap, míg azoknál akik erősebb versenyzőre építenek, kevesebb lesz a holnapi termés, mert a gyenge csapatok semmit sem érnek, a versenyző meg csak 1x számít és nem 2x annyit.
Minél gyengébb eredményt ér el egy csapat, annál jobban "megérte" a csapatra fogadni nem pedig a versenyzőre ahogy látom. (Az első 5 helyen több mint 2x annyit ér egy jó versenyzői helyezés mint a csapatáé, a 12.-től lefele viszont már egyenlő...) -
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #129 üzenetére
Gondoltam. Mondjuk nekem is csak most esett le hogy a csapatok két pilótával egyszerre hozhatják a pontokat.
-
Pá
addikt
11 nálam, de erős versenytempóra számítok.
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #126 üzenetére
Én 16ot.
-
hunnylander
őstag
9 pontot szereztem az időmérővel. Eddig csalódás a Sauber és a Toro, mint első fordulóra szánt 'húzóerő'.
-
-Mike-
addikt
Még jó,hogy Sutilt nem vettem ki, jó lesz a kemény gumival.
-
Qorthral
őstag
Nem, teljesen jól.
Úgy van kitalálva a játék (szerintem helyesen), hogy kezdetben képtelenség "tuti befutót" választani, egyszerűen nem jön ki a pénzből a Ferrari, Mclaren, Mercedes ill a top pilóták sem. Később ez változik majd, ha több pénzed lesz, akkor az 5-ből 1 igazi favoritot képes leszel betenni, de cserébe a többi pusztulatosan gyenge kell majd legyen (garantált Virgin-HRT-Lotus 3as pl az 5ben), mivel ha pl sorban nyer a Ferrari 3 versenyt, akkor az ára is felmegy 50%-kal...Szóval a pénz mindig szűkös lesz. Pont ezért izgi
Ha mindenki megtenné a Ferrari-Mercedes-Red Bull-Hamilton-Sutil ötöst pl annak nem lenne sok értelme...
-
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #111 üzenetére
köszi nézegetem. elég szűkös az induló 100 milla.
kötelező 3 csapat például? mert ha két legolcsóbb csapat után választok egy topot, akkor nem marad két pilótára pénz
tök drágáka pilótákcsapat:
ferrari
virgin
hrtmarad 21 millió, hrt versenyzőt nem választhatok, de még ketten is 25 milka lenne.
vagy valamit rosszul értelmezek? -
Pá
addikt
Úgy látom már van legalább 3-4 ember, aki lecsúszott az első futamról, szóval talán nem lesz olyan nagy hátrány.
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #111 üzenetére
Lesz itt futam után annyi óvás, hogy egy nap alatt kell összeállítanunk a csapatot Melbournere.
-
hunnylander
őstag
Van 100 millád, megnézed a pilóta és csapatárakat és kiválasztasz 2 pilótát és 3 csapatot úgy, hogy elég legyen a pénz. Összesen öt csapatra fogadsz ezzel, mert ugyanazon csapattól nem lehet kétféle dolgot (pl. motor, kasztni) sem mindkét pilótát választani. Ha mind az öt rubrikába megvan a választás, el kell menteni és akkor ez a nevezés fog versenyezni a következő futamon. De ha most lekéstél, várd meg a futamot kiokosodni, hogy mit válassz az Ausztrál Nagydíjra.
-
hunnylander
őstag
A rendszeren kívül kaphat egy átlagpontszámot. Még nulla pontos első futammal is megnyerheti. Meg ha a legvégén kevesebbel lesz lemaradva, mint amennyit az első fordulóban lehetett szerezni, akkor is láthatjuk, hogy késés nélkül nyerhetett is volna. Meg havonta sorsolnak nyereményeket, meg a végén is, lehet valaki tök utolsó is.
-
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #106 üzenetére
még a szabályokat nem rágtam át, így nem tudom milyen konfigurációról beszélsz
megvárom míg beléphetek, amúgy se vagyok egy gyorsvonat(#107) Pá: így van, ez történt
, első hszben olvasom, hogy ph nicket jelzni kell Neked, uaz vagyok ott is
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #106 üzenetére
Azért mindenképp lépéshátrányban lesz, mivel mi fogunk szerezni valamenyi pénzt, szóval később ütősebb csapatot állíthatunk össze, mint Ő.
De ettől függetlenül jöhet, sztem annyira nem nagy a hátrány, mivel szezon közben is biztos sokan fognak 1-1 versenyt kihagyni ilyen-olyan okok miatt.
Úgy kell felfogni, mintha indult volna a futamon és a két autója a rajtnál összeütközött egymással. Megesik ilyen a való életben is.
-
hunnylander
őstag
Anélkül nem lehet belépni? Csak azért kérdem, mert én tapasztalatból nem tudom, hogy megy, mert a társportál F1világ fórumos regemmel léptem be, nem kellett külön regisztrálnom. Esetleg, ha van ilyened azt is kipróbálhatod. A ligához csatlakozással késhetsz, az nem olyan lényeges. A csapat összerakása kell 11-ig.
-
Bermi
aktív tag
elfelejtettem, pedig az eszembe volt, most olvastam hunny figyelmeztetését a f1 topikban
na mindegy, ha nem jön össze, akkor mindenkinek szurkolok
(#105) hunnylander: addig nem tudok belépni, mert jelszót nem kellett kitölteni, azt írja első emilben kapok csak. oké köszi, akkor ligám lesz
-
Pá
addikt
Yeah, megvan a csapat!
Bermi: hát ezt jó szűkre szabtad, drukkolok
-
-Mike-
addikt
Van még fél órátok.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- PlayStation 5
- TCL LCD és LED TV-k
- EAFC 25
- E-roller topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D CAD Software - Dassault Systèmes - CATIA V5
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- HP ZBook Firefly 14 i7-1165G7 16GB 512GB 14" FHD magyarbill 1 év garancia
- Vállalom telefonok,tabletek javítását ,(szoftveres hibát is,frp lock-ot is)márkától fügetlenűl
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- BESZÁMÍTÁS! Apple iPhone 16 Pro MAX 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S23+ 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest