- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qorthral
őstag
Legyen igazad, ne legyen RBR fölény. De én nem látom miért ne lenne. Szingapúr óta annyi változott, hogy az RBR kiismerte az új aero csomagját, így még gyorsabbak lettek... Eközben a Meki és a Ferrari szinte változatlan maradt. Ráadásul hasonló autóval már Szingapúrban sem volt túl jó a Ferrari. A McLaren akár még jó is lehet, de az is sanszos, hogy szokás szerint 2 edzés között teljesen elvesznek a beállításokkal és legalább az egyik keveréken szenvedni fognak.
A 2. számú pilótákról írtakkal egyetértek, de ott, ahol javasoltam Kobát, ha megnézed, nem volt esély Perezre, így, ha a Sauber erős, megérheti. A Webberes tipp pedig azért lehet jó húzás, mert a Red Bull már elértea költségplafont, Webbo viszont 2 verseny alatt simán drágulhat 30-40 milliót. Annak, aki anyagilag rosszul áll, megfontolandó. Persze kockázatos, de úgy sosem előznek meg hátulról egy hozzád hasonlóan jól álló arcot, ha lemásolják az RBRes konfigodat annyi különbséggel, hogy pl Perez és a Williams helyett csak Karti és a Marussia fér be... Szóval Webber kockázatos, de ha bejön, vele sokat lehet előrelépni. A Red Bullal meg felejtős, az első 1000 vagy több csapatban lassan alapelem az RBR vagy Vettel.
Btw Neked egy Hamilton + Ferrari kombó ígéretesebb, mint egy Webberes, aki mellé vackoabbak férnek be, de nem mindenki tud Hamilton + Ferrarit értelmesen meghúzni.
-
Zoza24
senior tag
válasz
Motion_Blur #2098 üzenetére
-
Zoza24
senior tag
válasz
Motion_Blur #2096 üzenetére
s akkor még nem beszéltünk arról,hogy lassan a motorok is a végét járhatják
valaki tudna linkelni egy listát,hogy ezzel hogyan állnak a pilóták? -
-Mike-
addikt
válasz
Qorthral #2094 üzenetére
Én valahogy most nem érzem, hogy Abu Dhabi RBR pálya lenne. Idén nem akkora a dominancia, mint tavaly, ha van is némi fölényük akkor az olyan pályákon ahol tempós gyors nyújtott kanyarok vannak. Suzuka, Korea, India. Ezzel szemben Abu Dhabi inkább derékszögű lassú kanyarok és egyenesek. Ugyan Szingapúr is ilyesmi de azóta már történt ez az.
Ehhez még hozzá jön, hogy 2. számú pilótát berakni most már nem annyira érdemes. Webber és Grosjean azok akiket ha tudnék sem raknám már be. Mindketten kiszámíthatatlanok, vagy az autó vagy ők nincsenek ott a pályán 100%osan. Kobayashi detto. Szerintem ő nem érzi az autó elejét, többször bontott már első szárnyat, most legutóbb meg emlékszünk ugye Szingapúrra pl. Ezért Perez, Hülkenberg, ha tudja valaki akkor Alonso, Vettel, Kimi.All in all szerintem most hétvégén McLaren pole, RBR Ferrari erő sorrend, mindezt Kimi a 7. helyről végignézi.
-
Qorthral
őstag
válasz
venember83 #2093 üzenetére
Igen, az esetben talán megéri.
Webber + Massa nem opció?Webber lehet, hogy megérné, mert Ő még drágulhat, az RBR meg nem. A gond az, hogy Webber + Ferrari már csak úgy férne be Neked, hogy 3 vacak megy melléjük.
-
Qorthral
őstag
válasz
venember83 #2089 üzenetére
Látom Te hasznosítottad a Mike-nak adott Ferrari + RBR ötletemet.
Jogos, mivel a Ferrari fix, ezt is érdemes lehet figyelembe venni.
Ha TOP2 erő, mint legutóbb, akkor megérheti, de nagyon veszélyes, mert 2 értelmes komponenssel kb lehetetlen 200 pont fölé menni. Az meg pont azt jelenti, hogy kövtkező futamra nem fér be a Williams a Marussia helyett, szóval necces. Átgondolva szerintem túl veszélyes az év ezen szakaszában. Most már a pontokra kell menni szonte kizárólagosan. Ráadásul a Red Bull limitje miatt ez a vari még pénzgyűjtésre sem jó.
Közkincs:
Az előző hozzászólásomat megkövetve: azt számolgatom, hogy RBResnek is megérheti akár leváltani róluk, amennyiben Meki, Ferrari nincs. Ekkor egy RBR -> McL + Ferrari, majd Brazíliára egy visszacsere RBR-re utóbbi korlátja miatt kb 20 millió eurót termel úgy, hogy pontban sem igazán rosszabb, mivel mostani forma mellett RBR + pici = Ferrari + McLaren pontban és árban is. Szóval a 10. helytől lefelé azok, akiknek van RBR, de nem fért eddig be mellé a Ferrari vagy a Meki, gondolják meg ezt az opciót!Utolsó futamra jóval erősebb csapat hozható így össze.
-
-
venember83
nagyúr
válasz
Qorthral #2088 üzenetére
Köszönöm, így van, a második opció nem jöhet szóba Ferrari drukkerként.
A baj az, hogy a Williams is teljesen kiszámíthatatlan, tehát most nagyon el kellene kapni a fonalat a pilótával, hogy utána ismét fejleszteni lehessen, de ez nem valószínű. A pilóták árai is teljesen el vannak szállva, a hatodik helyezett is száz millió körüli árral rendelkezik...
-
Qorthral
őstag
A mostani Red Bullos ígéretesebb. Egyfelől a legutóbbi 4 hétvégén mindig több pontot hozott, mint a másik, plusz még jobban is fejleszthető. Mehet majd a Williams helyére a Sauber formától függően. A régebbi variációd kb "javíthatatlan" másképp, egyedül valamilyen RBRes komponenssel tudod turbózni. Még akkor is megérheti a váltás, ha a következő futamon még picivel gyengébben szerepelsz emiatt. De nem hinném. Persze sok függ majd a péntektől. Ha nagyon erős a Ferrari egy körön (amit kétlek), akkor lehet, hogy megéri maradni a régi csapatodnál. A Red Bull elérte a max árát, ezt sem szabad elfelejteni, bár aki átvált rájuk annak már kb semmiképp nem éri meg leváltani róluk... Ugyanis olyan erősek, hogy nincs mivel pótolni őket, bármennyi pénzed is van. Pl ezen a hétvégén a legjobb pontok 250-280 között voltak, de kb mind RBRes komponenssel. Nem véletlen. A max elérhető pontszám 360 körül volt, de ha nem volt RBRed, már csak 260 körül. Durva. Amúgy kifejezetten erős Ferrari és Sauber (+ gyengébb Lotus, McLaren) esetén még egy Perez, Hulk, Ferrari, RBR, HRT is szóbajöhet. Ez még kiválóbban fejleszthető, már Austinra mehetne Perez -> Gro, vagy HRT -> Williams. De ha erős a Meki is, akkor ez nem annyira játszik.
venember: Igen, kicsit nehéz így a szezon végén fejleszteni, mert az árak eléggé szétnyílnak, jobban, mint amennyivel jobbak az anyagi lehetőségeink az év elejinél. Erős Sauber esetén fontold meg az alábbiakat:
1. Maldonado -> Kobayashi
2. Ferrari, Lotus, Vergne -> Red Bull, Sauber, DLR (párezer euro még marad is, jó necces)
Utóbbihoz annyit, hogy elsőre gyengítésnek tűnhet, de az utóbbi versenyeken az RBR egyedül hoz annyi vagy több pontot, mint a Ferrari és a Lotus együtt. a Sauber pedig jellemzően erősebb Vergne-nél. Egyetlen gyengéje egy RBR alternátor hiba lehet.
Persze azt hiszem Te már elvből sem adnád el a Ferrarit, szóval nem is tudom minek püföltem le a 2. variációhoz ezt a sok karaktert
-
venember83
nagyúr
Hmm, ahogy nézem max. a Lotus eladásával tudok pilótát fejleszteni, különben maradhat az, ami van, a rendelkezésre álló összeg nem elég semmire.
-
Qorthral
őstag
válasz
IreN!CuS #2081 üzenetére
Parázs kis csata van kialakulóban közted, Mike és McCartman között a liga 4. helyéért!
Ahogy nézem anyagiakban sincs túl nagy eltérés. Az RBR költségplafonja és a Meki, Ferka együttes jó szereplése miatt Mike még talán nyert is azzal, hogy nem váltott Red Bullra eddig.
Kíváncsi leszek ki keveredik ki győztesen ebből a bolyból.
-
SzalaiG
addikt
válasz
Qorthral #2083 üzenetére
Az utolsó futamra tedd be! Addigra biztos a győzelmed és megérdemel ennyit.
Én azért csinálom, mert itt összeállíthatom a kedvenceim a csapatomba.
Megnézném Schumit egy Ferrari motoros Lotus kaszniba, a Mekis fiúk villámgyors kerékcseréivel. A kis Sennának meg a nagy miatt drukkolok.
-
Qorthral
őstag
Legalább egyszer bent volt a csapatomban Senna. Még ha nem is az a Senna.
Schumi, ha jól emlékszem végül 3 év alatt 1x sem került be, pedig volt, hogy terveztem. Ez már aligha változik.
Sajnos a Ferrari erősen megdrágul ismét, nem egyszerű betennem, ismét erős kompromisszumok kellenének. -
Qorthral
őstag
válasz
Motion_Blur #2079 üzenetére
20-30 pontot buktál, de az bőven visszajön még szerintem. Sokkal jobb a fejleszthetőséged így, ráadásul Abu Dhabi szerintem a szezon legnyomasztóbb RBR fölényét hozza majd.
Nekem 260 pontos a hétvégém, végül az elszúrt IM után mind Hulk, mind Senna hozta azt, amit vártam tőlük.
Anita további 60 pontot bukik mögöttem és végre lecsúszik a dobogóról.PH! Liga 1-2 lesz az összetett élén végre újra!
-
IreN!CuS
addikt
211 pont....lehetett volna jobb is.
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #2079 üzenetére
Nekem viszont nem volt ez rossz hétvége, csak ugye Maldonado hiba ne lett volna...
-
Motion_Blur
félisten
Egyelőre buktam a váltással RB-ra, mondjuk ez nyilvánvaló volt
-
venember83
nagyúr
Túl szép lett volna, ha Maldonado pontszerző helyek közelében fejezi be...
-
IreN!CuS
addikt
Anita Anita...
-
McCartman
őstag
Anita már nem fog sok vizet zavarni, valszínű már nem akar változtatni a csapatán.
Most is csak visszacserélte a Mclaren - Mercedes duót. -
Qorthral
őstag
válasz
Motion_Blur #2074 üzenetére
Na egy meglepetés Perezdobogó. Az tenne még be
V.Anita azért szívni fog ezen a hétvégén a Red Bull hiánya miatt.
Meglátjuk mennyit hoznak rajtam a többiek. Vannak vagy öten szemre (bőven) erősebb csapattal 200 ponton belül. -
Motion_Blur
félisten
válasz
Qorthral #2073 üzenetére
Én is jobban tettem volna ha nem váltok RB-ra. Persze nyilvánvaló volt hogy ez történik..
Az eladott McLaren, de még a Williams is felerősödött, holnap simán benne van egy Meki győzelem és egy Williams TOP6-7 is... Force India, Sauber sehol, egyedül Perez futhat nagyot, V.Anita legnagyobb megelégedésére
-
Qorthral
őstag
Sennától azért többet vártam
Hülkenberg sem túl acélos egyelőre...Lényegesen jobban állnék, ha bent hagytam volna a MAL, PER duót
Sajnos annyira szoros a középmezőny, hogy még a lehető legmegfontoltabb döntés mellett is lutri, hogy épp hogy szerepel a választottad... -
Qorthral
őstag
válasz
Motion_Blur #2071 üzenetére
A 3.-ra voksolnék. Valószínűleg a 2. a legjobb erre a hétvégére, de tény, hogy nem tudod hova fejleszteni...
A többinél pedig a HRTs komponens egyből lecserélhető. Szerintem húzd meg az RBRt, mert nem úgy fest, hogy lesznek még rossz futamaik is... Persze a 3. edzést még megvánám a helyedben -
Motion_Blur
félisten
válasz
Qorthral #2070 üzenetére
Passz, McLarentől én szabadulnék..
Mi legyen Mester?
1. GRO,WEB,FI,SAU,HRT
2. GRO,VER,FI,MCL,FER
3. GRO,KAR,FI,SAU,RED1. és 3. elég lutri mert ugyan bent van az RB de mellettük kevés az erős komponens. De legalább fejleszthető lenne az utolsó három futamon
Esetleg: GRO,KOB,FI,CAT,RED
-
Qorthral
őstag
válasz
Motion_Blur #2068 üzenetére
De vajon mire lesz jó a McLaren és Massa?
-
McCartman
őstag
válasz
Motion_Blur #2068 üzenetére
Hacsak be nem épül a gumifalba az első pár kanyarban.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #2067 üzenetére
Azt jól teszed, Kimi 5-6-ba lesz, Grozsi is bőven TOP10
-
-Mike-
addikt
Eddig úgy néz ki változatlan felállásban nyomulok a hétvégén.
-
Qorthral
őstag
Ha egy 5. és 6. helyet hoznak valóban, akkor lehet, hogy az egyiket meg is éri
Btw szerintem ez kizárt. A Merci versenytempója botrány volt az előző 2 versenyen, már ott tartunk, hogy a várt TOP3 csapatra való felkapaszkodás helyett nemhogy nem a Lotussal csatáznak, vagy mögöttük futnak gyengébb pontszerző helyekért harcolva, de már a Sauber, a Force és a Williams is megelőzte őket, sőt mi több, a TR is. Ergo 9. leggyorsabbak, csak a 3 kicsit előzik meg. Szingapúrban még valamelyest jobb volt a helyzet, de Rosberg ott is inkább az előzés nehézkességének köszönhette a helyezését, mintsem az erős tempójának. Érdemes lesz majd a szabadedzéseken mutatott hosszuetapos tempójukat vizsgálni, de látatlanban azt mondom, hogy szinte kizárt, hogy megérjék az árukat. Kb annyit hoznak, mint a Williams, 2-2,5szeres áron. A Sauber, FI, TR pedig jobb és olcsóbb is náluk egyszerre. -
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #2063 üzenetére
A Ferrarit, Mclarent vagy a Lotust cseréljem le rájuk?
-
venember83
nagyúr
Kíváncsi leszek, hogy Indiában idén is jók lesznek-e valamire a Mercedesek, tavaly volt egy 5. és 6. helyük.
-
#70869248
törölt tag
Nem tudom ki tudja ki nem, van az F1.com oldalán egy online lehetőség játékra:
[link]kipróbáltam, nem rossz ahhoz képest hogy böngészős és nyilvánvalóan semmi köze nincs a vezetéshez, de azért csak nyomtam egy time trial-t, szal annyira nem is sz@r
-
Qorthral
őstag
válasz
#70869248 #2056 üzenetére
Jah, szerencsére nem nagyon tudnak mit kezdeni a jelentősen több pénzükkel.Sőt, leginkább még azt sem teszik meg egyesek, amit megtehetnének. Nem V.Anita az egyetlen.
Itt jön be azért az, hogy sokat számítanak az apróságok. Pontosan, fegyelmezetten kell játszani, lehetőleg kevés, de ügyes jelentős cserével. Persze szerencse sem árt, sőt, kell is a nagy eredményhez. Ugyanakkor, bár mázlival előre lehet hamar kerülni, ottmaradni nem is olyan egyszerű. Anno a 2. futammal előrekerült Perezesek közül itt látható, mire vitték a legjobbak. Egyik sincs a legjobb 50-ben rajtam kívül.
Vagy említhetném ezeket a játékosokat, akik az évad egyes szakaszai során nagyon erősnek tűntek és úgy hittem, hogy nagyon nehéz lesz megverni őket.Igen, mondjuk egy Vettel - Kimi - Ferrari - Sauber - McLaren lehetne az álomcsapat, de még ez is "csak" kb 70 pontot adott volna az én csapatomnak... A másik, általad írt nagyon jó csapat 85-öt. A Tiednek most még ennyit sem. Ráadásul ezeken a teameken már nem lehet tuningolni, míg a sajátján még mindenki tud. Szóval 170 pont előny 4 futamra nem reménytelen. Persze még mások is veszélyesek lehetnek, bár Anitától már kevéssé tartok
Neki egyébként egy Grosjean - Vettel - McLaren - Ferrari - Sauber szintű csapata már simán lehetne, ha optimálisan játszik a Magyar Nagydíj/Spa után. Tegyük persze hozzá, hogy a nem optimális játéka mellett egy rakat szerencséje is volt azóta, másképp már jobban visszaesett volna.
Pá (#2059): Dehogy beszélsz feleslegesen! A játékom messze van a tökéletestől, sok apró hibát vétek, ezek nagy részét pedig sokan jól lépnétek meg. Szóval mindenféle tanácsot örömmel veszek ám én is. Amúgy is elég erős a PH! liga mezőnye, sokan nagyon jól toljuk. Pl még a jelenlegi első 14 tag átlagpontszáma is erősebb bármelyik ligáénál. Nem kis szó szerintem.
Épp ezért nagy eredmény itt jól szerepelni, szóval hajrá mindenki!
Persze, majd csak az FP3 után döntök, elsőként felelőtlen is lenne máshogy tennem
Max ha V.Anita anyagi helyzetével bírnék... A McLaren erős kérdőjel, nem igazán éri meg ilyen olcsón eladni, szóval jó eséllyel marad, viszont a Ferrarit is be kellene tenni valamilyen formában, a Red Bull pedig mindenképp marad reálisan nézve. A Saubert pedig nem szívesen teszem ki, mert mindig bennük van a kiugró hétvége. Eddig 4x nélkülöztem őket összesen. És akkor itt a bökkenő, ez a 4 csapat semmilyen kombinációban nem fér be egyszerre és nem csak azért, mert csupán 3 csapatnak van hely
Egyébként továbbra is hihetetlenül szoros a mezőny. Bár az eleje kicsit szétszakadt már, de a FI/Sauber/Williams/TR/Mercedes ötös erőviszonyai versenyről versenyre változnak, sokszor nem is kicsit...
Leültem, köszönöm.
-
-
Pá
addikt
Arra amúgy senki nem gondol, hogy Massát be lehetne tenni pilótának? Most hirtelen nem is tudom mennyibe kerül, de valszeg nem lehet túl drága és ha meg tudná őrizni a szezon végéig a jó formáját, akár jó vétel is lehet, akinek nincs pénze a legnagyobbakra. (és van szíve nem betenni Schumit
)
-
#70869248
törölt tag
válasz
Qorthral #2041 üzenetére
Az a mázli, hogy hiába a sok pénz,,,csak bent áll a versenyzőben, azaz akinek bent van Vettel, az jó eséllyel nem meri eladni, hiszen mi mást is vehetne a sok pénzen?
A Ferrari csapatban most jobbnak néz ki, ami egyáltalán nem így volt eddig...azaz simán megérte csak Alonso-t megvenni...de most már, hogy Massa javulgat, Alonso pedig nem tűnik annyira erősnek (qual és race), már véleményes.
A McLaren szintén olyan hogy nem tudnám melyikre bontsam, ha csapatként eladnám...Button vagy Hamilton..az utóbbi időben ez kissé bizonytalan, sőt Button-t mondanám inkább az ismert helyzet miatt, de ő meg nem mutat túl nagy erőt (Suzuka, itt meg ugye kiesett..szal franc se tudja).
Tehát a Vettel nagy pénzét, nem nagyon lehet tutikra váltani, csak benne áll.
Nem is tudnám mit mondanék most überkombónak
Vettel-Alonso-McLaren-Lotus-Sauber??!
Vettel-Kimi-McLaren-Ferrari-Sauber?
Lehet bukni is mindkettőn bőven...szal ez olyan ki-ki szitu. -
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #2054 üzenetére
Ezt mondom, azzal elég über lenne.
-
Qorthral
őstag
Jah, hihetetlen
De lassan csak visszaesik... Egyébiránt rengeteg Kimivel kezdő van az elejében, mert utólag nézve igen olcsón meg lehetett venni Raikkönent az elején. Egészen a legutóbbi futamig a kezdő 100 millióból berakható komponensek közül Kimi hozta a legtöbb pontot. Most előzte csak le a Red Bull.
Így akik Kimivel kezdtek, de idejében (a szünet után hamar) eladták, most jellemzően nagyon jól állnak.
venember83: Remélem, hogy továbbra is jó lesz, de az is biztos, hogy eddig nagyon hajtott az új szerződéséért. Párhuzamként Webber említhető, aki a Red Bullos hosszabbítás bejelentése után hosszú hónapokra teljességgel kizökkent a ritmusából... Persze lehet, hogy csak véletlen egybeesés volt.
-
-
Qorthral
őstag
válasz
Motion_Blur #2046 üzenetére
Áh, ne zaklasd,még a végén rájön
Igen, Webbo ismét elég jól megy, feljavult. Ahogy Massa is. Ilyen eredmények mellett Webbo az RBR árán hozza pontban kb a csapat szintjét, Massa pedig olcsóbban többet.
Kérdés a szerződés aláírása után is megmarad-e a fene nagy motiváció
-
Qorthral
őstag
válasz
Motion_Blur #2044 üzenetére
Hát Nálad jobb helyen lenne az a kb 20-25 millió, amit eddig a cserékkel teljesen feleslegesen elköltött, az biztos
Nevetséges, még így is nagyon erős, simán átválthatna Red Bullos csapatra, amivel abszolút versenyben lenne az első helyért. Így viszont szép lassan le fog maradni (remélhetőleg)...
Ahogy nézem a 8. helyig még bármi reálisan elérhető számodra, szóval meglehet az a TOP10 szvsz.
-
Qorthral
őstag
válasz
madster #1993 üzenetére
Haladunk, haladunk, bár leginkább visszafelé. Anita rájött, hogy nem jó a Meki személyzetnek, hiszen ezen a hétvégén is hibáztak. Szóval felcserélte a Mercivel, akik valóban jobbak, bár nem sokkal... Egyre jobb a csapata, lassan tökélyre polírozza.
Van még 4 versenye, talán rátalál majd a Merci, McLaren, Ferrari bajnok kombóra. Úgy lenne igazán ütős a gárda!
Esetleg majd jöhet még egy Perez <--> Kimi csere, hiszen jobban néz ki úgy, ha a VB az elsőszámú pilóta.netpeti98: Igazán nincs mit.
-
Qorthral
őstag
válasz
#70869248 #2039 üzenetére
Jaja, rengeteget számít az árfolyam, főleg ekkora áraknál.
Nem mindegy, hogy melyik topcsapatnak mennyire jön ki a lépés. Ha épp kiesik a toppilótád, a másiké pedig nyer, anyagilag nagyobbat veszítesz, mint pontügyileg. Persze az anyagi veszteség főleg az évad elején/közepén lényeges.
Te most anyagilag igen jól állsz, jó húzás volt nálad is az RBR betétele, a Ferrari mellett meg úgy látom konstans kitartottál. Lehet, hogy akaratod ellenére is a TOP10ben végzed majd...
Az árfolyam érdekes dolog... Részben az anyagi helyzet jelentős javítása okán vettem meg anno a jó áron elérhető Hamiltont. Kb olyan sorozatra volt tőle kilátás, mint amit most Vettel produkál, ehhez képest tudjuk milyet hozott. Aki akkor a kevésbé erősnek tűnő Vettelt vette meg, most sok ponttal és laza 50 millióval gazdagabb.
Sok múlik a szerencsén is. Olyan arcok tűnnek fel a TOP10ben, akiknek az anyagi helyzete már szinte össze sem hasonlítható az enyémmel
Így a kármentés a célom, igyekszem a hátralevő versenyeken a lehető legtöbb pontot begyűjtő csapatokat összepakolni, majdnem teljesen fittyet hányva a pénzügyi szempontokra és remélem, hogy kitart az előnyöm.
Mike: Ha cél a TOP5 a ligában, akkor nézegesd a vetélytársakat is lassan.
Még átvariálhatod Red Bullra, de az előtted lévő 2 srácnak olyasmi konfigja van, és legalábbis McCartmannak bizonyosan jobb az anyagi helyzete. Nehéz lesz hasonló csapattal megelőzni. A többiek pedig elérhetetlenek. Ugyanakkor a mögötted levők anyagilag is gyengébbek, így erős nem RBR komponenses csapattal minden bizonnyal előttük maradsz.
netpeti98: Maradjon Koba és Karti -> Vergne, vagy Koba, Karti, Williams -> Grosjean, Vergne, HRT.
Ezeknek több értelmét látom. Persze Perez is jó lehet, mert nagyobb eséllyel ránt össze egy jó eredményt, mint Kobayashi, de azért nagyon nagy különbség nincs köztük, ahogy a pontokból is kiderül: 524 vs 472, vagyis eddig átlagosan 3 ponttal volt jobb Perez... -
netpeti98
addikt
N van van a jelenlegi csapatom
. Kobayashi, N. Karthikeyan, McLaren, Ferrari, Williams .
Pénzem arra lenne max hogy Kobayashi-t lecseréljem Perezre. Szerintetek melyikőjük legyen?Üdv netpeti98
-
#70869248
törölt tag
nehéz ügy...megnézegettelek, és elfilóztam kicsit.
Köztünk, az idény felénél, a Magyar versenyre Glock vs. Maldonado volt a különbség.Azóta szereztél: 1246 pontot.
én szereztem:1287 pontot.
gyakorlatilag a különbség 40 pont, azaz 2 milla a jelenlegi helyzetig.
jelenleg a készpénzed, és a pénzed csapatban:298.676500
nekem:337.392500
--
a különbség:38.716000
két futammal ezelőtt a Japán versenyre váltottam Red Bull-ra, azon a versenyen 60 ponttal szereztél többet.
A jelenlegi Korea-i versenyen 9 ponttal szereztél kevesebbet.
baszki az összes többi a komponensek drágulása... -
-Mike-
addikt
217p, not bad.
-
Zoza24
senior tag
válasz
venember83 #2034 üzenetére
én is jártam már úgy,hogy megfogadtam a cserét,de egyszerűen pechem volt,de jóval többször kaptam jó ötletet,amit megfogadva azért hozott pontot rendesen
a játék már csak ilyen...egyébként a pénteket látva én is agyaltam a Mercin,de szombaton 5:30-kor felkeltem,hogy lássam mi várható és akkor már sehol sem voltak...
-
Qorthral
őstag
válasz
venember83 #2034 üzenetére
Ok, semmi gond
Sajnálom, hogy nem jött be a csere, pénteken még viszonylag ígéretes volt a MerciA Red Bull és a pilótái nagyon megdrágultak, így most már nehéz lesz betenni azoknak, akiknek nincs bent. Mindenesetre lesznek még gyengébb futamaik (remélem!), szóval nélkülük is lehet majd értelmes pontszámokat elérni. De még ezen a hétvégén is lehetett 40 pontot gyűjteni egy mindössze 14 milliós komponenssel
Mivel már csak 4 futam van hátra, azt javaslom mindenkinek, hogy felejtse el a pénzt és minden hátralevő futamon inkább már csak a rövidtávon több pontot termelő lehetőségeket keresse. Év végén csak a pont fog számítani.
-
Qorthral
őstag
válasz
venember83 #2032 üzenetére
Persze, mondhatod. Edzés után még jobban állt a csapatod.
Viszont azt érzem ki a szavaidból, hogy engem hibáztatsz... Többször leírtam, hogy én csak tanácsot adok, megemlítek pár ígéretes lehetőséget, de játszani mindenki maga játszik. Viszont ez már nem az első alkalom, hogy az esetleges rosszabb szereplést szinte számon kéritek rajtam. Ezt meg fogom unni, és eljutunk majd oda, hogy nem adok senkinek tanácsot, játsszon mindenki a legjobb tudása szerint...Azt is leírtam, hogy természetesen nem látok a jövőbe, így nem adhatok mindig olyan tanácsot, mely tényleg beválik. Ha erre képes lennék, tönkrenyerném magam a sportfogadással. A jelenlegi tanácsomat pedig védhetőnek gondolom (mint mindet), pénteken kérdezted, aznap pedig nagyon erős volt a Merci a szabadedzéseken 1 körön. A Lotus pedig haloványabb. Szombat reggel 6kor már nem javasoltam volna semmi esetre sem. Hozzátenném, hogy az elsődleges tanácsom a Red Bullra váltás volt, nem a GRO -> MSC csere.
-
McCartman
őstag
válasz
#70869248 #2029 üzenetére
Ha még csak a fejlesztések hiányával lenne baj.
Hátsó stabilizátor problémája volt mint utólag kiderült. Két egymást követő hétvégén ilyen kaliberű meghibásodás , ez már felettébb érdekes. Persze meredek lenne bármiféle szándékosságot feltételezni, de a kiábrándultság vagy "kívülállóság" akár tudat alatt is hatással lehet a csapattagok munkájára. -
netpeti98
addikt
Hát a McLaren elég szép kis mélyrepülést mutatott be ma. De nem baj majd legközelebb
Üdv netpeti98
-
#70869248
törölt tag
válasz
McCartman #2028 üzenetére
Ez várható volt....ha inkorrektséget nem is feltételezünk, akkor is ott van, hogy bizonyos fejlesztéseket egyszerűen nem kaphat meg, bizonyos adatokat nem láthat, és hogy még egy 'bizonyos' legyen
: ...bizonyos mértékig kívülálló lett.
Ehhez még jöhet a bénázásfaktor a McLaren részéről...bármikor a hétvége folyamán. -
McCartman
őstag
Micsoda véletlen Hamilton autóját megint hazavágta a Meki, rohadjanak meg most már akkor sem fogom kivenni ha végig csak a 15. helyen hozza be.
-
Qorthral
őstag
válasz
Motion_Blur #2021 üzenetére
Jah, én meg nem mertem betenni a Ferrarit a Lotus és Perez helyett. Pedig jó lett volna.
Sebaj, 215 pont egy ilyen Mekigyilkos hétvégén nem is rossz. Neked meg annyi örömöd lehet, hogy nem az MSCs verziót választottad. -
kukamatyi
tag
button 0 omg....
-
IreN!CuS
addikt
válasz
Motion_Blur #2021 üzenetére
V Anita majd meghúzza és back to the title
-
Zoza24
senior tag
válasz
Motion_Blur #2021 üzenetére
én épp most tettem be őket,ha már Lonzinak nem tudok örülni,ez egy kis sovány vígasz
-
IreN!CuS
addikt
Kőkemény 185 pont....Button 0 pontot hozott , jövőre húzza majd a mekit
-
Motion_Blur
félisten
Button, Koba kuka, szokás szerint alakul a hétvége
-
McCartman
őstag
Kíváncsi vagyok Grosjean hány kanyarig bírja majd holnap.
-
Qorthral
őstag
válasz
venember83 #2015 üzenetére
Komolynak nem mondanám, na meg ki tudja GRO meddig jut... ? Egyébként pedig sajnos ezért érdemes sokszor megvárni a 3. szabadedzést. Addigra fogyott el a Merci ereje és ott javult fel a Lotus.
Hozzáteszem, az utolsó percig variáltam, jó eséllyel mégis bukni fogok a nem változtatáshoz képest, ami a másik tervem volt. Ilyen ez a játék, de mint szoktam mondani, ettől (is) jó -
Qorthral
őstag
De jókor váltok én is Hamiltonról McLarenre
Amíg Button jól ment, pont Hamilton volt bent, most meg a Meki... -
McCartman
őstag
válasz
venember83 #2001 üzenetére
Ezzel futam közben nincs gondom, ha Alonso nyer örülök, hogy közelebb kerül a harmadikhoz, ha Vettel, több pontom lesz a játékban. Múlt héten hasonló megfontolásból fogadtam és nyertem egy kis pénzt a nemet győzelmével.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Qorthral #2010 üzenetére
"Grozsiban mennyi bizodalmad van"
Kb. annyi hogy ha az első kanyart túléli, a hosszú egyenes féktávját úgyse fogja
FI nem fér be, a Williams a legkézenfekvőbb, én is afelé hajlok... reggel 6kor fel nem kelek ezért, szal még most elmentem a csapatot.
venember83: dehogynem vagyok kíváncsi
-
Qorthral
őstag
válasz
Motion_Blur #2007 üzenetére
Jó kérdés. Én a másodikra tenném a voksom egyelőre. Merci valóban gyors, de perpill csak egy körön, a versenytempó terén erősebb a Lotus és a Force India is. A Williams pedig bármikor okozhat meglepetést, Glocknál legalábbis nagyobbat...
Kérdés persze, hogy Grozsiban mennyi bizodalmad van
IreN!CuS: Az FI sztem nem fér be neki,különben mondta volna.
-
IreN!CuS
addikt
válasz
Motion_Blur #2007 üzenetére
Nem lenne "biztonságosabb" egy Gro Koba FI Ferrari Meki ha kijön pénzben?Én valahogy nem bízok a Merciban.
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #2007 üzenetére
Mondjuk a Merci viszont könnyen meglehet, hogy ismét elfogyasztja a gumikat, és a Renault feljön a verseny során. Vagy nem. Dobj fel egy pénzérmét.
Mondjunk én a MER-MCL-FER variánsra szavaznék, de szerintem nem az én véleményemre vagy kíváncsi.
-
Motion_Blur
félisten
Koba,Glock,Merci,Ferrari,McLaren vagy Gro,Koba,Williams,Ferrari,McLaren?
Merci tűnik simán a legjobbnak eddig a 3 topcsapat mögött, és a Lotus egyelőre szenved.
-
Qorthral
őstag
válasz
venember83 #2003 üzenetére
Húha, hát ezt már nem biztos, hogy megéri mind beáldozni. Bár Grosjean és a Sauberek sem tűnnek egyelőre nagyon erősnek. Ha így marad, lehet, hogy jobban jársz, ha VER helyett TR-t raksz be és kis szerencsével a következő futamra be tudod rakni a Saubert a TR helyett... Másik lehetőség most a GRO -> MSC vagy ha hagysz mindent úgy, ahogy, de akkor jó eséllyel nem lesz idén Red Bullod.
netpeti98: GRO, FI -> KAR (vagy ami befér), MCL cserét érdemes meglépni szvsz.
-
netpeti98
addikt
K. Kobayashi, R. Grosjean, Force India, Ferrari, Williams van jelenleg 18 millió társaságában. Ajánlotok valamit fejleszteni?
Üdv netpeti98
-
Qorthral
őstag
válasz
McCartman #2000 üzenetére
Hehe, nekem is hasonló a problémám, csak én a szívem szerint váltanék, az eszem szerint pedig nem.
IreN!CuS: A Ferrarinem tűnik rossznak, de a Red Bullt előbb utóbb minden bizonnyal érdemes lesz betenni, mégha ez (átmenetileg) kisebb áldozatokkal is jár, nincs mese. Ha nem teszed be, akkor köv futam előtt jó eséllyel legalább 10 millióval ismét több ojróba kerül majd...
V.Anita legújabb zseniális húzására már szavaim sincsenek
Ok, hogy nőből van és ad az esztétikára, de vagy a visszaállítás gombbal, vagy az 5%-os eladási árfolyamveszteséggel nincs szerintem tisztában...Oliverda: madster gondolom válaszolt privátban.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- EAFC 25
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- EA Sports WRC '23
- Okos Otthon / Smart Home
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Sorozatok
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG CROSSHAIR VI EXTREME alaplap garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! HP ZBook Firefly 14 G9 üzleti notebook- i7 1255U 32GB RAM 512GB SSD nVidia T550 4GB Win11
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest