Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RoSSo3

    senior tag

    Sziasztok!

    Lejárt az OTP-s virtuális kártyám, szerettem volna hozáadni a PP számlához az újat. Telekód be van állítva már. De valamiért nem engedi - nem sikerült ellenőrizni, hogy én vagyok a kártya tulajdonosa.
    Mobilon OTP Smartbankban jön az üzenet, hogy hagyjam jóvá - de mire jóváhagyom, már megjön a PP hibaüzenet és a Smartbankban is "Sikertelen tranzakció - Pillanatynilag a banki rendszer nem elérhető. Kérjük tranzakcióját ismételje meg később"

    Nálam van a hiba, vagy átmenetileg tényleg a bankrendszerrel?

    szerk: emailben meg jön az üzenet a PP-tól, hogy sikeresen hozzáadtuk a kártyát, a fiókban azonban nincs hozzáadva. Kicsit káoszos ez most nekem :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés