- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- gerner1
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Xiaomi Power Bank - az ár-érték bajnok
-
LOGOUT
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bghistvan
senior tag
válasz
Dexter17 #95520 üzenetére
Szia!
Bemásolom ide egy lapcsaládon belüli topik bejegyzésem, pár hozzászólásommal ezelőtt nem véletlen fejtettem ki a véleményem a márkára vonatkozó és jellemző garanciális ügyintézéssel.
Esetemben nem oledet érintett a dolog, hanem egy QLED Q80 65" tv a főszereplő.
Tehát :
"Referálni szeretnék a 2023.11.17 - 2024.01.19 időszak közötti, kvázi 2 hónapos ügyemről!
Korábban már leírtam, hogy a QE65Q80A Samsung QLED tv-m mélyhangja elment, tavaly november 17-én bejelentettem, és egy nagyon hosszadalmas "javítási" folyamat vette kezdetét házhoz kiszállás keretén belül a gyártó elsőszámú garanciális márkaszervize részéről.
A hangszórókat cserélték, viszont a szerelési folyamatnak köszönhetően a tv hátlapja és maga a keret belső része sérült, nem tudták visszarakni rendesen, elállt a hátlap.
Természetesen kértem, hogy állítsák vissza az eredeti állapotára a tv-t(itt extrémen belassult az ügymenet a samsung support és a szervíz részéről is), majd egy új javítás folyamatot kíséreltek meg egy új hátlappal, de azzal sem sikerült orvosolni a helyzetet.
Leakartak rázni, hogy alig észrevehető, szinte nem is látszik, hátul is van stb.... ők nem foglalkoznának vele, a support pedig csak türelemre intett, én továbbra sem törődtem bele, és minden létező kommunikációs csatornát megragadtam ahhoz, hogy nyoma legyen a megkereséseimnek/panaszbejelentéseimnek.
A jelenleg is hatályban lévő fogyasztóvédelmi törvényekre való hivatkozásokkal , mind az elektronikus úton és a tértivevénnyel elküldött leveleimben álló tartalmakban arra hívtam fel a gyártó figyelmét, hogy jogorvoslattal fogok élni, mert a készülék érintésvédelmi szempontok alapján sem felel meg a biztonságos használatra azontúl, hogy a szervíz kontár munkájának köszönhetően egy erősen esztétikai hibás készülék lett a tv-ből,nem beszélve arról, hogy a törvényben álló javítási határidőből is kicsúsztak!
Míg nem adtam nagyobb nyomatékot feléjük, addig a szokásos sablon lerázó dumák, de a végére szerencsére úgy alakult, hogy csereutalványt állítottak ki amit a forgalmazónál érvényesíthettem, pénz visszafizetés formájában, mivel az adott típusból már nem volt készleten."Nekem elég idegőrlő procedúrával járt ezt végig csinálni, viszont az én ügyem teljesen más jelleggel bírt, kvázi napnál is világosabb volt a" szakemberek " károkozása.....szerintem nem számít náluk a termék értéke, én speciel anno 400e felett vettem a tv-t cirka több mint 2 éve. Nagyon kíváncsi leszek arra, hogy a tiéd hogy fog zárulni, és sok szerencsét, sok türelmet /sikert kívánok hozzá.
Ui:
Nekem már nagy háztartási géppel is évekkel ezelőtt meggyűlt velük a bajom, de az újabb friss élményemnek köszönhetően(ami túlnyomórészt a garanciáztatási folyamatnak köszönhető), én a jövőben személy szerint tiltólistára raktam őket 😏
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÚJ LENOVO ThinkPad P16s Gen 2 - 16" WUXGA IPS Érintő - Ryzen 7 PRO 7840U - 32GB - 1TB -3 év garancia
- Csere-Beszámítás! Xbox One X 1TB Játékkonzol Olvass! Model 1787
- BESZÁMÍTÁS! Apple iMac 27" 2020 i7 128GB RAM 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8600K 16GB DDR4 960 GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Razer Blade 18 QHD+ 300Hz mini-LED i9-14900HX 32GB DDR5 RTX 4090 2TB SSD (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest