Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 10 – Alapanyagok/készételek többféle felhasználása
- hege8888: Retro Kocka Kuckó harmadjára Hódmezővásárhelyen
- sziku69: Szólánc.
- leslieke: leslieke farmerzsebe
- MasterDeeJay: i7 4980HQ asztali gépben (vs i7 4770)
- Tamás88: Karácsonyi hangulat... de másképp
- Toomy: FOXPOST régen jó volt, de ma már jobban jársz ha elfelejted.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
ha bitre ugyanazt látom a tv lejatszojaval, akkor mi az istennel lennék előrébb egy bármilyen lejátszóval? - miért gondolod, hogy ugyanazt látod? Hány lejátszóval volt dolgod? A kép mellett a hang is fontos lehet. Az élet összes területén felmerülnek hasonló dolgok, minek egy dedikált, arra készített eszköz, amikor a másik is, mellékesen, tudja. Azért, mert mindent a megfelelő felhasználásra készítenek. A TV-kbe épített lejátszó egy kiegészítő szolgáltatás, de nem teljes értékű, számtalan hibával és hiányosággal küzd.
Mint mikor a hifihez vesznek 1 milliós tápkábelt: - ez nem ugyanaz, nem azt, írtam, hogy vegyél drágább tápkábelt a TV-dhez, hanem azt, hogy egy külső lejátszó sokkal jobb erre a célra. Tableten is nézhetsz filmeket, sorozatokat, "bitre ugyanazt látod", akkor minek veszel TV-t? -
S@c@
őstag
Valakinek van még 55cs6 verziós Oled tv-je? Elvileg C1 külső, de C2 panel van benne, evo-s a honlap szerint.

MediaMarkt forgalmazza: [link]
-
Gicz
addikt
válasz
blakey
#87588
üzenetére
Mint mondtam barátnőm nézi őket. Van előfizu igen.... ha bitre ugyanazt látom a tv lejatszojaval, akkor mi az istennel lennék előrébb egy bármilyen lejátszóval? Azon kívül, hogy valaki hajtogatja, hogy "kell". Mint mikor a hifihez vesznek 1 milliós tápkábelt, de hogy az előző 300km milyen a tápban az tokmindegy, csak azaz utolsó méter ahova aranyozott csatlakozo kell xd
-
szkutyi
addikt
válasz
blakey
#87588
üzenetére
Most hogy ismét normális valamire való megjelenítőt használok, és van minden stream, sajnos tényleg botrányos hogy minden "sz@rra" rá eroltetik a dolby visiont, aztán lessz belőle egy nagy kaki....ahelyett hogy lenyomnák original 1080p sdrben, ami ezerszer jobban nézne ki....de!!! Van 1-2 jó tartalom is, ez utóbbi sajnos ritka!!
-
blakey
titán
Furán próbálsz beleállni mások írásaiba. Írtam, hogy valami megfelel vagy nem? Lopni, csalni ér (letöltés), de valamire előfizetni nem? Láttál te normális Netflixet Disney+-t, Apple TV-t, bármit? Teljesen jóminőségű némelyik tartalom és egyre jobb kódolást használnak.
No offense, csak én kivagyok ettől a külső lejátszó dologtól. Végignyomtam media infóval jópár sorozatot filmet a NAS-on, nincs köztük nem 23,976-os. - én attól, hogy megveszik a drága eszközt, de nem használják normális kiegészítőkkel. Egy lejátszó minimum kell egy drága, jó megjelenítőhöz.
-
Gicz
addikt
válasz
Vhiktor
#87584
üzenetére
Hát én meg úgy vagyok vele, hogy nagyon nem kell mégegy távirányító :/
Régen azért kodiztam (12-13 éve kb), mert feltűnt az akkori tv-n a 3:2 pulldown szemmel, és akkor kerestem utána mi ez az egész, addig azt hittem csak bedugod a pendrive-ot és megy. Akkor olvastal először ilyenről, hogy "kadenciahelyesség". Szóval a 3:2-t azonnal észreveszem szemmel, ezért is érdekelt teszt alapján hogy a c2 viszi e a 24 és 23,976-ot kadenciahelyesen, mert én szemmel teljesen jónak láttam, és ezt aztán igazolták a tesztek is, köszi, hogy küldtél 23,976-ost

Szóval ha szemre feltűnik, hogy nemjó, akkor lesz külső lejátszó, hameg fel sem tűnik, hogy nemjó, akkor meg úgysem zavar, hiszen nem látom

-
Gicz
addikt
válasz
blakey
#87583
üzenetére
Bármilyen streaminget cska barátnőm néz, én letöltöm a remuxot. Ez eleve milyen, izélünk a 25fps néha nem kadenciahelyességén, de a netflix gagyi strreamje meg megfelel
Ez olyan mint amikor az irodában akávé fanboyok nyomatják, hogy ez ilyen olyan pörkölés meg érzed benne a cibet macska mit evett előző este mielőtt kinyomta... És akkor jön a kérdésem, aha, és a klóros pesti víz az fasza neki ugye, az nem számít, csak a pörkölés

No offense, csak én kivagyok ettől a külső lejátszó dologtól. Végignyomtam media infóval jópár sorozatot filmet a NAS-on, nincs köztük nem 23,976-os.
-
Vhiktor
Topikgazda
Az én meglátásom az, hogy egy ilyen kaliberű tv megérdemel egy külső lejátszót, a belső lejátszónak nem csak a kadenciahelyes lejátszással lehet gondja, hanem kb mindennel(és ez akkor frissítésről, frissítés is változhat)
Meg még azért ezzel kapcsolatban még egy merest el akarok végezni, hogy teljesen biztos legyen.
-
szkutyi
addikt
válasz
Pro Koryak
#87578
üzenetére

-
szkutyi
addikt
válasz
Pro Koryak
#87571
üzenetére
LG G3 a terv!!!
Csak előtte vigye el valaki a tcl c835 mini ledemet.!xd -
Vhiktor
Topikgazda
Elvégeztem a tesztet, hogy kiderüljön, hogy külső forrás esetén vált e a 120 Hzes TV frekvenciát, ha 23.976 vagy 24 Hz-es jelet kap. Több tvn is megnéztem és nem, marad 120 Hz a képfrissítés és 5:5 pulldown van. Ezt 99% biztonsággal mondom egyenlőre.
-
szkutyi
addikt
Hu annyit gariztok már, hogy idegbe leszek én is..
Ezért megkerdem!
Telekom vásárlás esetén...mire figyeljek?kihez fordulhatnak ha probléma lessz a tv-vel?koszi -
Tikakukac
titán
válasz
Celtis
#87568
üzenetére
Van, aki tasakba a doboz oldalára rak üres garipapírt. Van, aki a dobozon belülre. És van, aki egy kupacban ad neked egy tonnát időnként csak úgy, hogy töltsed, ha eladod az adott márkát. Csak, hogy akkor tiszta legyen ez is a köztudatnak
Igen, ez nagykerenként is tud változni márkákon belül is.Másfelől engedjétek már el ezt a garipapír fétist. Vagy ha ennyire ragaszkodtok hozzá, akkor a jogi környezetet is mellékeljétek hozzá, hogy ez a dokumentum típus hogyan is áll most rendszerszinten. (Rád is nézek Samsung, jót tenne nektek pár ügyvédi levél). Mert legutóbbi tudomásom szerint sehogy. Számla, amire szükség van és cső. A garipapír, ha az Samsung kék-szürke hátteres, ha az Word által a cégnél megformázott, maximum szockó maradvány, hogy amikor veszel valamit kapj egy kila papírt is mellé sok pecséttel.
Aláírás és pecsét nélkül is érvényes kifejezés rendesen riadalmat okoz néha az emberekben, hiába így igaz. Meg mailben kiküldés? Aaaaaah, nem. Aqua milyen mennyiségben tolja ki a lomokat a kvázi saját nagykeréből? Ezres nagyságrend/nap. Saját garipapírt nyomtatnak ezer éve mindenhez
-
Celtis
veterán
válasz
wallace 234
#87565
üzenetére
Már megint olyat állítasz, amiről fogalmad sincs. Egyrészt tisztázva lett, magad is beláttad, hogy nem a garanciajegy, hanem a számlán szereplő megjegyzés miatt tagadta meg a samsung a javítást.
Másfelől az Euronics más, nem kirakati tv-hez is saját garanciajegyet tölti ki (a MM-ban is jártam úgyanígy háztartási gép vásárlásánál). A jótállás jegyen szerepelk egy link, ahol az adott márkához tartozó illetékes szervi elérhetősége megtalálható.
Egy LG OLED-et vettem tőlük másfél éve. Átvételkor csomagoltuk csak ki. Most megnéztem a papírjait és az euronics-es jótállási jegy van kitöltve. A TV dobozában volt LG jótállási jegy, de az üres. Tudtommal a samsungnál is így van. Ők is beteszik a szürke eu warranty cardot a tv dobozába. -
blakey
titán
válasz
wallace 234
#87565
üzenetére
Régi beidegződés a "hivatalos garancia" megléte, a visszaélések miatt évek óta nem kötelező, a vásárlást igazoló blokk, számla fontosabb, minden információ elérhető neten is, tehát szériaszám alapján tudják, hogy az adott készülék honnan van, stb. Évek óta nem kapok gyári garanciapapírt, az eladó által kinyomtatott, de leginkább a vásárlást igazoló blokk, számla a lényeg, de van, hogy az sem szükséges.
-
wallace 234
őstag
válasz
Pro Koryak
#87564
üzenetére
Euronics hivatalos magyar forgalmazó, hivatalos garanciával!
Ez nem szürke import...stb.Csak itt nem hivatalos Samsung garanciát kapott az ügyfél, nem euronics garancia papírt. Így tényleg előfordulhat, hogy ezt a tvt el se kellett volna adniuk. De a héten úgy is meg tudjuk, hogy az euronics mit intézet.
-
Pro Koryak
addikt
válasz
junkpod
#87563
üzenetére
Ezt mégis hogyan? Kértek a Samsungtól egy már kiállított, több 10-100-1000 üzemórás használt darabot?

" kereskedelmi forgalomba nem hozható minta"
Ha lenne ilyen, akkor valószínű erre hivatkozott volna a Samsung szériaszám alapján és emiatt elutasítja a garit.
+ ezt az Euronicsnak jeleznie kellett volna és ilyet nem is adhatna el.Euronics hivatalos magyar forgalmazó, hivatalos garanciával!
Ez nem szürke import...stb. -
Tikakukac
titán
válasz
wallace 234
#87557
üzenetére
Ügyfél szempontjából mondjuk tényleg mindegy ki mit gondol vagy mond, mert amíg viszont törvények és jogszabályok vonatkoznak arra, hogy mit és meddig és hogyan kell javítani vagy visszatéríteni, addig itt szórakozhat a Samu, lehet tettetni a hülyét, de max az van, hogy 30 nap után az Euronics visszaveszi a szemetet, számla ellenében kifizeti az ügyfelet, aki vesz egy LG-t ezután és kézcsókolom.
Bármelyik márkaképviselettel volt bajom anno, azért kicsi ország ez, gyorsan megvannak a megfelelő mail címek és telszámok, az mindig segít. Ha nem szürke a beszerzés (nem lesz az) akkor ezt nagyon nehezen tudná lemosni magáról a szerviz. El sem tudom képzelni mekkora lehet az éves keret, ha mostanra már úgy elfogytak, hogy megy a szívózás.
-
Tikakukac
titán
válasz
Vhiktor
#87556
üzenetére
Akkor ilyenkor a Samsung erről tájékoztatja a vevőt és az értékesítő partnert is. Majd ennyi volt, külsősnek átadni TV-t veszélyes ipar javítóipari fronton, így marad az, hogy fizetős szolgáltatásként lesz ez a TV szervizelve, ahol a számlázás az Euronics felé megy. Vagy, legegyszerűbb ha kifizetik az ügyfelet, a TV-t meg nyomott áron kitolják second-hand vonalra, mert a fizetős gari totál halál lenne 3 évig így.
Ez a sztori hemzseg olyan hibáktól amiért jobb helyeken sorban kéne kivágni már középvezetőket is.
-
wallace 234
őstag
Nem is említi az Ászf-jük, hogy mi vonatkozik a kiállított termékre. Viszont online vásárlás esetén 30 napon belül elállás náluk. Egy biztos saját garanciával adták így rajtuk áll a javítás. És szerintem meg is teszik. Így szerintem felesleges is a Samsunggal civakodni. Amúgy se egyszerű velük.
-
válasz
wallace 234
#87557
üzenetére
Néztem az ÁSZF-t [link] de nincs benne ( szerintem ) külön rendelkezés a kiállított termékekre.
-
wallace 234
őstag
válasz
Tikakukac
#87554
üzenetére
Szerviz és a forgalmazó közötti szerződés is lényeges. Samsung amúgy se könnyű eset ezen a téren! Nagyon sok mindent vissza dobnak a szervizeknek. Az a gond, hogy nincs itthon rendes fogyasztói védelem. Samsung ezzel vissza is él, és sajnos nemcsak ők.
Vhiktor
#87556Ez így van az Ászf ami lényeges, ki mit gondol vagy mond semmit se ér!
-
-
Lackó1984
tag
24p mozgásmegjelenítés és mozgásjavítás szempontjából melyik a legjobb?
Sima mozgás a cél, a lehető legkevesebb képhibával.
C2
G2
A80J -
Tikakukac
titán
válasz
wallace 234
#87551
üzenetére
Mindegy mit írsz a számlára. SN van? Ár van? Törvényileg minden megfelelő adat ott van eladó és vevő oldalról is? Dátum? Akkor ennyi volt. Hogy te még mit karcolsz oda, az a kutyulát se érdekli, de a jogszabályokat meg végképp, mert teljesen ireleváns.
Eladtam az évek több száz kiállított laptopot és eszközt, minimum 10 márkától. Illik kedvezményt adni rá az időből fakadóan, de ezen kívül a sztori ennyi, ezek a cuccok pont úgy kaptak számlát, mint minden más vas. A számlát ismeri a jog, a sajtpapírokat és garipapírokat nem. Az, hogy egy laptop garija elindult x év y hónap z napján online amit azonnal tudsz követni, az sem érdekel senkit. Neked a számlán lévő időpontot kell figyelembe venniük. Jobb esetben még át is írják. Hogy én most a bolti papírra nyomtam egy töltést vagy egy kupac előre Samsung logózott papírra írtam fel, hogy mit vettél és mikor, az szintén egy random dolog volt, mindig a számla a nyerő, és teljesen mindegy, hogy az adott cucc dobozból lett frissen vágva, vagy már egyszer kiszedtük valakinek megmutatni vagy éppen a kiállítótérben volt. Ez csak a vevőre tartozik, hogy így is kell-e neki és ha igen, akkor milyen árat dob rá. A szerviznek a dolga, hogy a szutyok papírnehezékeket megjavítsa, egy darab szó nélkül. Ennyi a felállás.Ez minden, csak nem az ügyfél baja. Ha a TV-k szürkézve vannak (volt most közeli vásárlás, ott hazai nagyker matricája volt még a dobozon) akkor is max az van, hogy ok, akkor megoldja a bolt saját hatáskörben. Ez is egészen szépen szabályozva van. Ha nem teszi, akkor mivel vele vagy szerződésben ezért rajta szépen le lehet verni.
Amit a Samsung művel a hazai support oldalról, az elképesztően vérlázító, független ettől az esettől.
-
wallace 234
őstag
válasz
blakey
#87552
üzenetére
Igen azért is írtam, "De ettől függetlenül Samsung vállalhatná a javítást" De valamiért vissza dobta. Lehet azért dobta vissza, mert az Euronicsnak kell intézni ha már így adta el a tvt. Kiállított termékként. Ezzel bukva a 3 év garanciát az ügyfélnek. Kivéve ha euronics bevállalta a 3 évet így. De hamarosan kiderül, mi lesz a vége. Egy biztos ilyen összegű tvt így eladni szerintem nem korrekt.
-
blakey
titán
válasz
wallace 234
#87551
üzenetére
nem
ki állított, hanem kiállított, ettől függetlenül, ha másképp nem is, a kötelező 1 évben mindenképp jár a szerviz, nincs itt miről vitázni, illetve van, a Samsungot szépen "felb@szni" minden lehetséges fórumon, mert egy általuk gyártott készülékre jár a garancia, nem "Huan" gyártotta a sarki műhelyben. az Euronics meg valószínűleg el fogja intézni a szervizelést. -
wallace 234
őstag
válasz
Tikakukac
#87550
üzenetére
A probléma ott kezdődik, hogy a számlára azt írták, hogy ki állított darab. Ha nem írták volna rá lehet a Samsung is másképp reagált volna. Ismerem a kisker-nagyker világát. Nem egyszerű az egész. Tudnék mesélni. De ettől függetlenül Samsung vállalhatná a javítást. De nem tudjuk milyen a kapcsolatuk az euronics-csal.
-
Tikakukac
titán
válasz
wallace 234
#87506
üzenetére
Nem kevés év kisker-nagyker után le sem merem írni mennyi hiba van ezzel az írással.
Maradjunk annyiban, hogy már ott a gond, hogy garijegyet kérnek, mint olyat. Számlád van? Van. Helyesen van kitöltve, adatok rajta? Igen. És itt a sztori vége, jogszabályi kötelezettségeidet teljesítetted. Pont.
Ha az Euronics szürkeimportosan vesz és ad el TV-t, na akkor rinyálhat max a Samu. Viszont mivel ez nem áll meg, ezért hagyjuk már. Irodában is fent van a pokoldrága okostábla és a Samsung gyakorlatilag annyi supportot tud adni mellé, hogy indítsd újra, frissítsd. És vége.
-
wallace 234
őstag
válasz
Lujo123
#87541
üzenetére
A gyártók ma már nem az ügyfelekért küzdenek, hanem a részvényesekért. Igaz a rossz hír jobban terjed és ha sok ügyfél panasz előbb utóbb a részvényesekhez jut! A lényeg, hogy nem egyszerű a piac. Egy ügyfél vissza dobása nem tétel nekik. Annyit nem veszít, hogy ne érje meg neki ez. Ha milliós tétel van akkor kénytelen lépni. Ahogy pár éve a telefon vissza hívás volt. Az komoly bukta volt a Samsungak. De a részvény piac idővel korrigálta. Kevés gyártó van aki, még oda figyel, hogy a vevőnek jó legyen! Jelenleg az LG aki nagyon oda figyel! A fenti estben a Samsung nem akar sok ilyen ügyletet. Amikor a bolt így ad el egy tvt.
-
Borisz76
nagyúr
válasz
blakey
#87542
üzenetére
Így van.
Nem feltétlen a távolság a gond.
Mert mindegy, hogy 1 méter vagy 5 méter.....
( Azért ne legyen 15-20 méterre 2-3 fal mögött mert az már jelentős.)
Inkább az, hogy a TV készülékhez képest hol van a forrás....azaz előtte , oldalt ...esetleg mögötte ?
Ezzel lehet játszani esetleg, ha a router kábelezése engedi.
De a wifi az mindig is ilyen volt és ilyen lesz....azaz a környezeti változók nagyban befolyásolják.
Sokkal stabilabb a vezetékes kapcsolat...amit én magam is preferálok , mert mindent amin van LAN csatlakozó azt vezetékkel kötök a routerre.
Sajnos a TV gyártók nem haladnak a korral és minden készülék Fast Ethernet ( 10/100 ) csatlakozókkal van szerelve.
Bár igaz, hogy FHD felbontású és alacsonyabb bitrátájú 4K-s anyagok is átmennek ezen is !
Gond esetleg a MAGAS bitrátájú 4K-s anyagokkal lehetnek....na meg azzal, hogy a TV milyen formátumokat és kódolást támogat. -
-
Lujo123
junior tag
válasz
alaves
#87508
üzenetére
Nem értem miért éri meg szívatni a gyártónak az ügyfelet. Ha megteszi, akkor elveszt legalább 1 ügyfelet a jövőben, de lehet többet mert a rossz hír terjed ismerős körben, fórumon, stb. Ha meg szó nélkül cserél/javít, mert ugye neki a költsége jóval kisebb, akkor megtart egy ügyfelet és újakat nyerhet. Ehelyett megy az ügyfél szívatása, a marketing osztály meg súlyos pénzeket költ el reklámra, hogy ügyfeleket nyerjen. Lehet a marketing költségek 1%-ból meg tudná oldani ezeket... Ezt most általánosan, gyártótól és terméktől
függetlenül mondom és nem értem ez miért jó nekik. -
Mosqu!to
addikt
Sok helyen azt találom, hogy az LG G2 AX wifit kapott, de az istennek nem tudom 230-250 Mbit fölé nyomni a böngészős speedtestet és a netflix hálózatellenőrzését, pedig mellette ül az AX-es ASUS router és más eszközökön ennek a sebességnek a többszörösét kapja wifin.
Ennyit tud ez a HW vagy valami nem oké? Nem mintha lenne tartalom, amivel ezt kiakasztom, de örülnék, ha feljebb tudnám tornászni

-
wallace 234
őstag
válasz
phranxinatra
#87532
üzenetére
Igen így van! Mivel ők adták a garanciát! Az, hogy a Samsunggal, hogy játsszák le az már az ő dolguk! Remélem sikerül minél hamarabb! Kitartást!
-
phranxinatra
aktív tag
Köszi mindenkinek a válaszokat. Én úgy gondolom, hogy ezt az Euronics-szal kell lemeccselnem, tőlük vettem a tévét, ők a felelősek a garanciáért.
-
szkutyi
addikt
LG hogy kezeli garanciával a beégést? Olvastam mostani Evo paneleket 5év gari van...
Vagy ahogy ki mondom telefonba hogy be van égve, elhajtanak? -
válasz
bigdigit
#87522
üzenetére
Philipsről írtam régebben erről: [link]
Akkor egy beégéses meghibásodásuk volt eddig az is ilyen kiállított példány volt, mint ez a samu. Megoldották. Egyéni elbírálás alapján( Szervíz Kft bírálja el) kb mindent megoldanak Szervíz Kft a szervizük, ugyan az mint LG nél. Egyedül a háznál javítást nem csinálják Philipsnél, ,de futárt küldenek és viszi-hozza ingyen..
Szóval Samunak ezt meg kellene oldania szerintem fel kellene venni velük a kontaktot.Bár párom közel 400 ezres csúcs telefonjával is amit műveltek, végén majd nem nekünk kellett bocsánatot kéni amiért elromlott. faszi problémája az volt hogy minek egy telefonra zseblámpa app, ezek miatt a " szarok" miatt mennek tönkre a telefonok. Hozzá kell tennem hogy recsegett a hangszoró, ez volt a hibajelenség. Szóval ez volt az utolsó teló tőlük, meg a Telekomtól is.
-
wallace 234
őstag
válasz
junkpod
#87520
üzenetére
Érdekes ez a helyzet, mivel a számlára rá írták bemutató termék, azt nemértem minek írták rá? Ha nem is adták olcsóbban? Samsung engedte ezt a fajta árusítást? Egy bemutatót terméket így eladni. Egy biztos nem korrekt az egész! Kíváncsi leszek az euronics miképp fogja ezt intézni.
-
bigdigit
addikt
válasz
Pro Koryak
#87519
üzenetére
Azért kíváncsi lennék egy hasonlóan értékesített más gyártó esetén miként alakulna ez a story. Bár én sose ugornék bele ilyen kétes kimenetelű vásárlásba. Még +2 év garit is vettem inkább.
-
apszi
őstag
válasz
junkpod
#87520
üzenetére
Viszont otthoni felhasználás alatt ment tönkre.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Egyébként senki nem köteles a szervizbe vinni a tévét. A vásárlás helyén is érvényesíthetők a garanciális jogok. Ha nem történik semmi, vissza kell vinni az üzletbe, oszt csókolom. Oldják meg.
És köszönöm a megerősítést a károsultnak, hogy bármennyire is jó, nem veszek Samu tévét. Pedig már néha megkísértett.

-
junkpod
nagyúr
válasz
wallace 234
#87512
üzenetére
Hát ha az Euronics egy "not for resale" bemutató darabot értékesített az nem a Samsung hibája.
Az áruházi üzemmód folyamatos használata érthetően nem otthoni felhasználás. -
Pro Koryak
addikt
válasz
zozika84
#87518
üzenetére
"háztartási célú használatot meghaladó, üzleti vagy ipari jellegű használatból eredő meghibásodásokért"
Szerintem ez azt jelentené, ha te megveszed és kirakod a boltodba megjelenítőnek egész napos használatra, akár 0-24-ben, állóképek, céges reklám ... stb használatra.
"Ez a termék kizárólag háztartásban, háztartási célra használható, kivéve, ha erről a használati (kezelési) útmutató másképp nem rendelkezik."
Amúgy baszki a bolt adja el, ők hogyan mutassák be a terméket, ha nem teszik ki a polcra és nem kapcsolják be? Ez a gyártónak is az érdeke, lássák a vásárlók, szem előtt legyen, virítson az arcukba, aztán vegyék meg dögivel!Azért ez a kifogás keresés már az agyf.sz kategória!
Ja ez a Samu oled meg hogyan bizonyítható, hogy 1-2 hónap múlva azért romlott el, mert be volt előtte kapcsolva párszor, akár több órára?
Az meg a másik: "háztartási célú használat" Otthon nem nézheted egész nap, akár 0-24-ben? -
zozika84
őstag
válasz
Pro Koryak
#87514
üzenetére
"9.3 Ez a termék kizárólag háztartásban, háztartási célra használható, kivéve, ha erről a használati (kezelési) útmutató másképp nem rendelkezik. Nem áll fenn jótállási felelősségünk a háztartási célú használatot meghaladó, üzleti vagy ipari jellegű használatból eredő meghibásodásokért, kivéve, ha a használati (kezelési) útmutató szerint a termék üzleti vagy ipari célra is rendeltetésszerűen használható. Üzleti vagy ipari jellegűnek minősül a használat különösen a rendszeres üzletszerű tevékenység keretében való használat esetén, továbbá a használati (kezelési) útmutatóban meghatározott esetekben, illetve a használati (kezelési) útmutatóban meghatározott, normál üzemeltetési határértékeket meghaladó használat esetén"
Akár ez is lehet beleállási pont -
Celtis
veterán
válasz
Pro Koryak
#87514
üzenetére
Értékcsökkent termékre lehet korlátozás a jótállás tekintetében. De itt ugye nem értékcsökkent termékről van szó. És a bemutató példány sem jelenti azt, hogy a készülék ettől működésképtelenné válik. Legfeljebb mondjuk egy beégés kapcsán lehetne hivatkozni erre.
Értékcsökkent termékek
Más a jogi helyzet, ha a termék valamely minőségi hibában szenved, és erre való tekintettel kínálja olcsóbban az eladó. A vásárló választására van tehát bízva, hogy a terméket a meglévő hibájával is megvásárolja-e, mivel a termék ezen hibája tekintetében nem illeti meg a jótállási jog. Természetesen nagyon fontos, hogy az eladónak a minőségi hiba eladáskori fennállásáról, azaz az értékcsökkenés okáról írásban kell tájékoztatnia a vásárlót. Az értékesítésre kihelyezett terméken jelezni kell, hogy értékcsökkent termékről van szó. Ezen túl pontosan fel kell tüntetni az értékcsökkenés okát, tehát magát a minőségi hibát, méghozzá a vásárló által egyértelműen értelmezhető, beazonosítható módon. Mivel a későbbi minőségi kifogás érvényesítésének jogszabályi feltétele a vételt igazoló pénzügyi bizonylat megléte, a legcélszerűbb ezen a dokumentumon írásban jelezni a hiba okát. Így a későbbi esetleges minőségi hiba előfordulása esetén egyértelműen meghatározható, hogy a vásárló által jelzett hiba tekintetében a jótállási jog érvényesíthető-e, vagy sem. Továbbá egyértelműen meghatározható, hogy az időközben keletkező hiba ugyanaz-e, mint az, ami már az eladáskor fennállt. Ha ugyanis a minőségi kifogás alapjául szolgáló termékhiba eltér az értékcsökkenés okául jelzett hibától, változatlanul megilleti a vásárlót a teljes jótállási joga.
Tehát még akkor sem lenne igaza a samsungnak, ha értékcsökkentként adták volna el a készüléket. -
S@c@
őstag
válasz
Pro Koryak
#87514
üzenetére
A samsungnál a tv-kre és nem csak oledre nagyon gyatra a garancia! Sajnos nekem 2 hónap alatt akarták elismerni egy másik tvnél, hogy hibás, pedig 3 napon belül jeleztem. Azóta inkább fizetek többet, csak legyen jó support és garancia.
-
Pro Koryak
addikt
válasz
zozika84
#87511
üzenetére
Törvényileg nincs ilyen nálunk és ez a lényeg! Te vettél egy tévét, hivatalos eladótól, hivatalos garanciával. Innentől, ha gari időn belül elromlik kötelessége a szerviznek javítani. Szóval olyan nincs, ja de izé ez most nekünk nem tetszik így nem áll módunkban vele foglalkozni.
Egy kivétel, ha benne van a garancia leírásában, kiállított termékekre nem vonatkozik a garancia. Samsungnál van ilyen??? Kétlem.
-
wallace 234
őstag
-
zozika84
őstag
válasz
Pro Koryak
#87475
üzenetére
Pedig látod, hogy van. A kiállított darabok a legtöbb gyártónál mostohagyerekként vannak kezelve, mivel nem épp a rendeltetésszerű és-vagy otthoni körülmények közötti használat jellemző rájuk
-
Celtis
veterán
válasz
wallace 234
#87506
üzenetére
Attól, hogy egy bolt saját jótállási jegyte állít ki, az nem jelenti, hogy nem gyári a garancia. Rá van írva a javításra kötelezett szerviz elérhetősége. Csodálkoznék, ha másmilyet adtak volna, mint a nem kiállított tv-khez.
Az elutasítás oka sem a jótállási jegy volt. -
alaves
addikt
válasz
wallace 234
#87506
üzenetére
Igen, így van, már alapból ennek a problémának sem kellett volna előállnia. A garancia papír egy dolog. A számla a döntő, amely alapján az értéknek megfelelően 3 év gyári garancia törvényesen jár.
(Egy pozitív példa: a Philips hozzáállása ismerősöm garanciális meghibásodott 804-ese kapcsán: "Természetesen csereutalványt adunk, mert nem áll módunkban kockáztatni azt, hogy a következő TV vásárlásakor ne Philips terméket válasszon") -
RazoR
veterán
LG C1 pár napja frissült és azóta nem működik a PLex app, de ami még furább, hogy az Apps app sem indul el, fekete kép majd egy hibaüzenet. Valaki találkozott hasonlóval, valami megoldás? Köszi!
-
wallace 234
őstag
válasz
alaves
#87504
üzenetére
Eleve ott kezdődik a probléma, hogy nem Samsung garanciát adtak, euronics garancia papírt kapott. Így kérdéses milyen a Samsung kapcsolata az euronics-csal. Valószínűleg azért dobja vissza a Samsung, bár lehetne jó fej és elfogadná. LG nél már volt példa, hogy elfogadták a bolti garanciát!
-
Celtis
veterán
válasz
alaves
#87504
üzenetére
Az Euronics a saját döntése alapján is visszaveheti a készüléket, aztán majd elintézi a beszállítóval.
Másfelől pedig egy fogyasztó vásárolt teljes áron egy tv készüléket törvény szerinti 3 év jótállással. Ne kelljen már bíróságra mászkálnia, hogy a két hónap után bedöglött készülékkel legyen valami, amíg a kereskedő és a gyártó egymásra mutogat.Amúgy biztos vagyok benne, hogy az Euronics ezt meg fogja oldani a görény samsungtól függetlenül is.
A tanulság pedig, hogy samsung tv-t nem veszünk. -
alaves
addikt
válasz
Celtis
#87502
üzenetére
Az Euronics csak akkor tud segíteni, ha van olyan kapcsolata Samsung-al, amely ezt lehetővé teszi, pl. csereutalvány alapján visszakapja a pénzt a Samsung-tól, amelyet vissza tud adni a vásárlónak. Ha a gyártótól nem kapja vissza a pénzt és visszaadná a vásárlónak az összeget, mit csinálna egy hibás készülékkel.
A nyugati civilizációban a szóban forgó eset kapcsán az a gyakorlat, hogy a gyártó illetékese felhívja a vásárlót, elnézést kér az eddig okozott kellemetlenségért és felajánlja az azonnali pénz visszafizetést vagy a cserét. -
alaves
addikt
válasz
ricsip
#87501
üzenetére
Ügyeletes vezető (helyettes) mindig kell, hogy legyen, ha éppen nem tudja fogadni, akkor időpontot kell kérni, amely alapján mindenképpen létre kell jönni a személyes találkozónak az esettel összefüggésben jog- és hatáskörrel rendelkező vezetővel.
Azt értem, hogy a TV-k zömét még mindig a Samsung értékesíti, de akkor sem tehetnek meg ilyesmit.
Az egy külön pert érdemelne, hogy különböző multinacionális vállalatok, bankok stb. magyarországi vezetőit nagyon nehéz elérni. -
Celtis
veterán
válasz
phranxinatra
#87478
üzenetére
Na kezdődik. Pedig felmerült, hogy a samsung az OLED-jeit prémium terméknek tekinti és hasonló szintű támogatást nyújt majd mind az LG.
Remélhetőleg az Euronics segíteni fog, a probléma megoldásában, de ha egy mód van rá, akkor szerezd vissza a pénzt és felejtsd el ezt a márkát.
-
ricsip
addikt
válasz
alaves
#87499
üzenetére
Dunavirag u. irodába bemegy az illető, és mi lesz? Ha a földszinti irodaház üzemeltetői recepciósoknál fel is engedik (de esélyes h. meg van nekik mondva h. a lakossági panaszos hülyéket küldjék el, 6 évig jártam oda egy másik céghez melózni), akkor van ott egy emeleti samsung recepciós. Akkor az küldi el, mondván ez nem a lakossági ügyfélszolgálat. Ha nekiáll fegyverrel fenyegetőzni, akkor talán majd jön valaki.
Nagy embert ilyen helyen biztos nem fognak neki hozni, a recepciósnak is el van magyarázva h. nem fogja kiadni senki vezetőségi elérhetőségét. Meg aztán esélyes h. pont aznap pont abban az órában bent sincs egy nagyember sem. Vagy nyaral v. hasonló. Oszt emberünk csak hülyét csinált magából. Még nézőközönsége sem lesz, mert az emeleten csak a samsung van, senki más nem fogja látni az örjöngését h. ő egy felháborodott kuncsaft.
Új hozzászólás Aktív témák
- Panasonic TX-65MZ700E 165CM 4K 120HZ SMART OLED TV ! AKCIÓ!
- ÚJ Samsung OLED 4K 65S90F Vision AI Smart TV (2025) 55S90F 77S90F 83S90F 3év ÁRGARANCIA
- SAMSUNG (QE65S95FAT) 165CM 4K OLED 144HZ SMART 2025 CSÚCS TV! AKCIÓ!
- LG 55" B1 OLED hibátlan!
- Hisense 65A85H 4K Ultra HD Smart Dolby Vision IQ , Dolby Atmos 120Hz Gaming OLED TV
- Dell Precision M6800 17,3" FHD, i7, Quadro 4GB workstation notebook számlával, garanciával
- Apple iPhone 14 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Garmin Forerunner 405 GPS óra
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest





Igen, ez nagykerenként is tud változni márkákon belül is.



