- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- <Lacy85>: Időmilliomosok előnyben - Játékfejlesztés #1
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- urandom0: Kicsit most elfáradtam...
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zozika84
őstag
válasz
Pro Koryak #87514 üzenetére
"9.3 Ez a termék kizárólag háztartásban, háztartási célra használható, kivéve, ha erről a használati (kezelési) útmutató másképp nem rendelkezik. Nem áll fenn jótállási felelősségünk a háztartási célú használatot meghaladó, üzleti vagy ipari jellegű használatból eredő meghibásodásokért, kivéve, ha a használati (kezelési) útmutató szerint a termék üzleti vagy ipari célra is rendeltetésszerűen használható. Üzleti vagy ipari jellegűnek minősül a használat különösen a rendszeres üzletszerű tevékenység keretében való használat esetén, továbbá a használati (kezelési) útmutatóban meghatározott esetekben, illetve a használati (kezelési) útmutatóban meghatározott, normál üzemeltetési határértékeket meghaladó használat esetén"
Akár ez is lehet beleállási pont -
Celtis
veterán
válasz
Pro Koryak #87514 üzenetére
Értékcsökkent termékre lehet korlátozás a jótállás tekintetében. De itt ugye nem értékcsökkent termékről van szó. És a bemutató példány sem jelenti azt, hogy a készülék ettől működésképtelenné válik. Legfeljebb mondjuk egy beégés kapcsán lehetne hivatkozni erre.
Értékcsökkent termékek
Más a jogi helyzet, ha a termék valamely minőségi hibában szenved, és erre való tekintettel kínálja olcsóbban az eladó. A vásárló választására van tehát bízva, hogy a terméket a meglévő hibájával is megvásárolja-e, mivel a termék ezen hibája tekintetében nem illeti meg a jótállási jog. Természetesen nagyon fontos, hogy az eladónak a minőségi hiba eladáskori fennállásáról, azaz az értékcsökkenés okáról írásban kell tájékoztatnia a vásárlót. Az értékesítésre kihelyezett terméken jelezni kell, hogy értékcsökkent termékről van szó. Ezen túl pontosan fel kell tüntetni az értékcsökkenés okát, tehát magát a minőségi hibát, méghozzá a vásárló által egyértelműen értelmezhető, beazonosítható módon. Mivel a későbbi minőségi kifogás érvényesítésének jogszabályi feltétele a vételt igazoló pénzügyi bizonylat megléte, a legcélszerűbb ezen a dokumentumon írásban jelezni a hiba okát. Így a későbbi esetleges minőségi hiba előfordulása esetén egyértelműen meghatározható, hogy a vásárló által jelzett hiba tekintetében a jótállási jog érvényesíthető-e, vagy sem. Továbbá egyértelműen meghatározható, hogy az időközben keletkező hiba ugyanaz-e, mint az, ami már az eladáskor fennállt. Ha ugyanis a minőségi kifogás alapjául szolgáló termékhiba eltér az értékcsökkenés okául jelzett hibától, változatlanul megilleti a vásárlót a teljes jótállási joga.
Tehát még akkor sem lenne igaza a samsungnak, ha értékcsökkentként adták volna el a készüléket. -
S@c@
őstag
válasz
Pro Koryak #87514 üzenetére
A samsungnál a tv-kre és nem csak oledre nagyon gyatra a garancia! Sajnos nekem 2 hónap alatt akarták elismerni egy másik tvnél, hogy hibás, pedig 3 napon belül jeleztem. Azóta inkább fizetek többet, csak legyen jó support és garancia.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3510
- BESZÁMÍTÁS! Asus H310M i3 9100F 16GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 970 4GB Zalman ZM-T7 FSP 400W
- 159 - Lenovo LOQ (15APH8) - AMD Ryzen 7 7840HS, RTX 4060
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest