Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz lenox #63076 üzenetére

    Úgy érzem még nincs meg, de most figyelj.
    A hűtőhatás nem a nyomást csökkenti, hanem a sűrítési ütem kezdetén, de legfőképp a végén a zárt hengerben lévő gázkeverék energiaszintjét. A nyomás ugyanannyi lesz, pont amiatt, mert geometriailag nem változtatsz. A motor hatásfoka pedig azon múlik, hogy minél nagyobb legyen a különbség a gyújtás előtti, és az égés utáni energiaszintek között. A levegő víztartalma olyan plusz tehetetlen energiatartalom, ami a gyújtás előttig a hőenergiát vonja el a környezetétől, vagyis a motortól, és a növekvő nyomástól. Vagyis a motor hengerpersely meglévő hőenergiájának és a sűrítésnek nem csak a levegő-benzin keveréket, hanem a levegő-vízgőz és benzin keveréket kell melegítenie, megfordítva együtt vonnak el energiát.
    Természetesen a beszívott levegő hőmérséklete is számít, de esetünkben azonos, azaz 24-26 fokos.

Új hozzászólás Aktív témák