Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gorbep

    senior tag

    válasz madgie #17525 üzenetére

    Most még... de ha igény lesz cégek is lesznek akik csinálni fognak ilyet. Persze BMW márkaszervizben senki nem fog ilyen cserét kérni... Én most éppen i3 94Ah ra vadászok (ha valaki tud, keressen privátban... :) ) , de a REX-et kihagynám. Szabadulnék a holt súlytól, + a REX a hőszivattyú helyén van sajnos. Másrészt napirenden van a hibridek "zöldrendszámtalanítása", és tartok tőle a jogalkotó nem igazán érti az extender és a hibrid közötti alapvető különbséget.

    de hogy ON is legyek, a hibrid rendszerekben az inverter gyártóknak EV-ben KELLENE gondolkodniuk. Előbb lesz egy Nissan Leaf egy háztartásban, mint 5M értékű PowerWall.... ez a realitás. És akkor kisebb is lenne a harc az akkukért... Win-win. Technológiailag és költségben sem többlet, hogy pl egy SE autótöltő hibrid üzemet is tudjon V2G módban. Az meg álom, hogy egy ilyen technológiát támogassanak. Pl hogy a villanyautó támogatás legyen a duplája, ha V2G + hibrid kialakításban HMKE-hez használnád (hátha a döntéshozók közül is van valaki itt a fórumon... :) ) .... szerintem több értelme lenne mint a mostani 50%-os felújítási támogatásnak.

    - Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés